Maar dinsdag en woensdag dus nog veel meer wind en winterse buien. Iets met maart en staart. Maar ik zit er eigenlijk ook niet op te wachten. Doe maar langzaam richting 12-14 gradenquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat is toch helemaal niet waar je op zit te wachten, guur en onstuimig weer en dat ook nog eens in het weekend.
Heeft geen zak met winter te maken.
Maartse buien zijn tof hoor, maar dat is de worst die men zichzelf voor houdt want het is gewoon grijs winderig en waterkoud. Met inderdaad een of twee scherpe wisselingen tussen buien en blauwe lucht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dinsdag en woensdag dus nog veel meer wind en winterse buien. Iets met maart en staart. Maar ik zit er eigenlijk ook niet op te wachten. Doe maar langzaam richting 12-14 graden. Winter heeft 3 maanden de kans gehad
Dit wil je niet meer in maart. Zoiets moet je dan in januari of februari hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik denk ik slinger weerwoord even aan om verdieping te krijgen over de huidige situatie..
Alleeeeeen maar gereutel over evt drabsneew. Wat een verschrikkelijke echoput is dat forum toch ook
Nee joh, snap wel dat het interessant is hoor maar je leest ook direct niks anders meerquote:Op donderdag 2 maart 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit wil je niet meer in maart. Zoiets moet je dan in januari of februari hebben.
Maar goed kan in de nacht en ochtend wel wit worden...
Idd ja, het valt elke keer weer net te laat.quote:Op donderdag 2 maart 2023 18:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee joh, snap wel dat het interessant is hoor maar je leest ook direct niks anders meer
Las er vorige week wel een interessant artikel over die late ssws die steeds vaker voor lijken te komen. Als dat eerder plaatsgrijpt en de kaarten vallen goed heb je een monsterwinter te pakken.
Ook al de 4e keer in 10 jaar? Volgens mij. Zo laat is eigenlijk wel zondequote:Op donderdag 2 maart 2023 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd ja, het valt elke keer weer net te laat.
Maar goed het kan allemaal nog in maart (echt zo'n maand waarin alles wel kan).
Jij brengt mooie berichten.quote:Op donderdag 2 maart 2023 17:59 schreef Haags het volgende:
Komt allemaal goed winter/herfst haters.
Straks vanaf eind maart is het weer 24 weken lang droog en alleen maar zon. Waarvan er 7 weken bij zitten met temperaturen boven de 30 graden en minstens 5 dagen 40+
(Verkapte zomerse voorspelling van weerman Piet Haags)
12-14 graden is wat het hier de afgelopen week is geweest. En ik kan je melden, ik vond dat al pleuris koudquote:Op donderdag 2 maart 2023 17:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dinsdag en woensdag dus nog veel meer wind en winterse buien. Iets met maart en staart. Maar ik zit er eigenlijk ook niet op te wachten. Doe maar langzaam richting 12-14 graden. Winter heeft 3 maanden de kans gehad
Doe maar in de winter.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:28 schreef INViCTuS het volgende:
poh, wat een dikke pakketten. lijkt me wel een keer vet
[ twitter ]
Nog nooit gehoord dit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Mijn voornemen om in maart niet te stoken mag trouwens ook in hetzelfde hoekje als mijn voornemen om in september geen airco te gebruiken![]()
Als het maandagochtend weer weg is, kom maar door.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 09:28 schreef INViCTuS het volgende:
poh, wat een dikke pakketten. lijkt me wel een keer vet
[ twitter ]
Dat was dit jaar heel makkelijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dit.
In de herfst zo lang mogelijk wachten met de verwarming is toch al een hele taak op zich?
sneeuw in het eerste weekend van april, dat is zo'n leuke rubriekquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:23 schreef Vigilance het volgende:
Week 1: van maandag 6 tot en met zondag 12 maart: Vrij koud weer met beneden normale temperaturen
Week 2: van maandag 13 tot en met zondag 19 maart Onzekere temperaturen, het noorden kouder dan het zuiden
Wisselvallig met de passage van diverse storingen
Week 3: van maandag 20 tot en met zondag 26 maart: Nog steeds wisselvallig met geregeld regen
Week 4: van maandag 27 maart tot en met zondag 2 april: Wisselvallig weer
Week 5 en 6: van maandag 3 tot en met zondag 16 april Mogelijk weer iets kouder
![]()
![]()
Dit wordt gewoon een nog slechtere versie van het voorjaar 2021
Vorig jaar nog natte sneeuwbuien in 1e week van april dus heel uitzonderlijk is het niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
sneeuw in het eerste weekend van april, dat is zo'n leuke rubriek
Zo ben ik ook begonnen in herfst 2013. Tot op de dag van vandaag volgehouden. Dus ik vier mijn 10-jarig niet-stookjubileumquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dit.
In de herfst zo lang mogelijk wachten met de verwarming is toch al een hele taak op zich?
Klopt, toen was het zeer koud. En een maand later begon de warmte. Het kan alle kanten uitgaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 12:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vorig jaar nog natte sneeuwbuien in 1e week van april dus heel uitzonderlijk is het niet.
Als iemand hier nog (zelf) mooie foto’s heeft kunnen maken? Altijd leuk om te zien.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Best wat sneeuw op diverse plekken in Nederland. Komende dagen worden wel interessant.
nu al of alleen voorspeld? hier in Limburg nog niks iig.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Best wat sneeuw op diverse plekken in Nederland. Komende dagen worden wel interessant.
Vanochtend al.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu al of alleen voorspeld? hier in Limburg nog niks iig.
Ja in fucking Spanje (waar zit je ergens in Spanje?)quote:Op maandag 6 maart 2023 16:50 schreef dick_laurent het volgende:
Dat moment dat het buiten warmer is dan binnen is aangebroken.
Nee maar echt. Binnen was het gewoon 13 graden vanmorgen.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja in fucking Spanje (waar zit je ergens in Spanje?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |