Bij jou misschien een pak sneeuw. Hier een paar uur een ijzig straatje.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat heerlijk, voor de tweede dag een strakblauwe lucht, zonder wind, lekker zacht.
Ik begrijp niet hoe mensen hier kunnen zeuren dat het geen winter is geweest... Er zijn echt al veel dagen onder nul geweest, 'snachts nog meer, er heeft bijna een week sneeuw gelegen, nog maar drie weken geleden... Hoe dan? Slecht geheugen of zo.
Nederland is niet alleen jouw Limburg he.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat heerlijk, voor de tweede dag een strakblauwe lucht, zonder wind, lekker zacht.
Ik begrijp niet hoe mensen hier kunnen zeuren dat het geen winter is geweest... Er zijn echt al veel dagen onder nul geweest, 'snachts nog meer, er heeft bijna een week sneeuw gelegen, nog maar drie weken geleden... Hoe dan? Slecht geheugen of zo.
hemelsluizen open. Mooi frontje, maar waarom die debiele muziek erbijquote:
Nee nu wil ik mosterd na de maaltijd waterkoud weer, boeit me niet als het grijs is en regent als het maar "koud" is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je zo graag allemaal de sneeuw in wilde, had je gewoon hier kunnen komen wandelen. Maar nu geen winter meer, op naar de lente!
Geen sneeuw gehad hier hoor afgelopen maanden. En dat aantal dagen onder 0 is op 2 vingers te tellen, en waren voornamelijk ´s nachts. Absoluut geen winter dus.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar dat is Den Haag, dus daar is winter sowieso een zeldzaamheid. Altijd al zo geweest.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen sneeuw gehad hier hoor afgelopen maanden. En dat aantal dagen onder 0 is op 2 vingers te tellen, en waren voornamelijk ´s nachts. Absoluut geen winter dus.
Ik ben toch echt bovengemiddeld vaak op mijn muil gegaan op de fiets deze winter.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen sneeuw gehad hier hoor afgelopen maanden. En dat aantal dagen onder 0 is op 2 vingers te tellen, en waren voornamelijk ´s nachts. Absoluut geen winter dus.
Nou, ik ben dol op de zomer, maar als het een zomer is waarbij het 1 week boven de 21 graden is en wellicht twee klappen onweer vind ik het ook een kut zomer.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
2021 flashbacksquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou, ik ben dol op de zomer, maar als het een zomer is waarbij het 1 week boven de 21 graden is en wellicht twee klappen onweer vind ik het ook een kut zomer.
Gladdekatquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben toch echt bovengemiddeld vaak op mijn muil gegaan op de fiets deze winter.
Wel keihard genoten van mijn autorit de avond daarvoor. Het was zo glad dat ik met 4 wielen richting de stoep gleed in een poging om juist weg te komen van die stoep.quote:
Hoeveel onweer zou je dan willen?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou, ik ben dol op de zomer, maar als het een zomer is waarbij het 1 week boven de 21 graden is en wellicht twee klappen onweer vind ik het ook een kut zomer.
Ben jij ook gaan paardrijden in de sneeuw?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je zo graag allemaal de sneeuw in wilde, had je gewoon hier kunnen komen wandelen. Maar nu geen winter meer, op naar de lente!
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel onweer zou je dan willen?
Ah, genoteerd.quote:
Jazeker! Dat gaat goed, dan is het helemaal niet glad in het bos, gewoon verse sneeuw. Was heerlijk. Zelfs gegaloppeerd door de sneeuw.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij ook gaan paardrijden in de sneeuw?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 01:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jazeker! Dat gaat goed, dan is het helemaal niet glad in het bos, gewoon verse sneeuw. Was heerlijk. Zelfs gegaloppeerd door de sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |