200 zegels van 2 eurocent. Bij 200 zegels is je kaart vol, dan heb je ¤4 ingelegd en krijg je ¤6 terug.quote:Op maandag 6 februari 2023 09:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic besluit ik de Plus weer een kans te geven![]()
Ik wil daar dan ook gaan sparen. Hoeveel zegels moet je sparen en wat is de rente? @:Donna?
Welke app heb je daarvoor? Ik had er eentje maar die is uit AppStore gegooidquote:Op zondag 5 februari 2023 12:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb de app 1Money. Daarin kan ik ook alles bijhouden van mijn zakelijke rekening, kadobonnen, contant, budgetten instellen en alles sorteren zoals ik het wil.
Momenteel ben ik mijn voorraadkast aan het inventariseren en daarvoor heb ik ook net een app geinstalleerd. Ik wil met die codes van Picnic mijn voorraadkast goed aanvullen, maar ik wil eerst eens weten wat ik nou eigenlijk nodig heb.
Dit artikel geeft wel een aardig overzicht van spaarzegels.quote:Op maandag 6 februari 2023 09:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic besluit ik de Plus weer een kans te geven![]()
Ik wil daar dan ook gaan sparen. Hoeveel zegels moet je sparen en wat is de rente? @:Donna?
Zegels smaken lekker. Apps niet;)quote:Op maandag 6 februari 2023 10:58 schreef Donna het volgende:
[..]
200 zegels van 2 eurocent. Bij 200 zegels is je kaart vol, dan heb je ¤4 ingelegd en krijg je ¤6 terug.
50%.
Het kan ook met de app. Hoef je ook niet te likken.
Aan de app hoef je dan ook niet te likken, dus dat scheelt.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zegels smaken lekker. Apps niet;)
Zit ik voor Jan Lul altijd aan mijn tablet en telefoon te likkenquote:Op maandag 6 februari 2023 15:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Aan de app hoef je dan ook niet te likken, dus dat scheelt.
Zal Jan blij mee zijnquote:Op maandag 6 februari 2023 15:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zit ik voor Jan Lul altijd aan mijn tablet en telefoon te likken
Smart Kitchen. Heel basic in de gratis versie, maar goed om gewoon alles eens op een rijtje te hebben. Ik blijk genoeg waspods voor witte was te hebben voor de rest van mijn leven geloof ik. Ik wil vooral voorkomen dat ik ergens loop en dingen koop die ik al heb staan. Nu kan ik tenminste overal checken wat ik nog heb.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:04 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Welke app heb je daarvoor? Ik had er eentje maar die is uit AppStore gegooid
Dat klinkt wel als een heel nuttige app jaquote:Op maandag 6 februari 2023 18:02 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Smart Kitchen. Heel basic in de gratis versie, maar goed om gewoon alles eens op een rijtje te hebben. Ik blijk genoeg waspods voor witte was te hebben voor de rest van mijn leven geloof ik. Ik wil vooral voorkomen dat ik ergens loop en dingen koop die ik al heb staan. Nu kan ik tenminste overal checken wat ik nog heb.
Met de gratis versie kun je inventariseren, maar niet de waarde ervan uitrekenen volgens mij.
Nee, dat ligt niet aan de supermarkten maar aan de fabrikanten. Die verkopen per land verschillend, en supermarkten mogen niet zomaar inkopen in een ander land. Supermarkten vragen al eeuwen aan de EU om daarop in te grijpen, maar dat komt niet erg van de grond.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:52 schreef BasEnAad het volgende:
Het loopt nou helemaal uit de klauwen. Alsof er geen marktwerking meer bestaat. Prijzen in de supermarkt worden met de week hoger. Met de 1+1 'gratis' betaal je pas de normale prijs. Je gaat je afvragen of de supermarkten niet onderling afspraken maken, want in Duitsland kan het wel stukken goedkoper.
Ondertussen breidt Picnic wel het gebied uit waar Duitse producten worden aangeboden. Zelfs hier in Den Bosch is het al beschikbaar.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat ligt niet aan de supermarkten maar aan de fabrikanten. Die verkopen per land verschillend, en supermarkten mogen niet zomaar inkopen in een ander land. Supermarkten vragen al eeuwen aan de EU om daarop in te grijpen, maar dat komt niet erg van de grond.
Picnic is bezig met een poging om dat patroon te breken, maar dat lijkt gaan falen op de etiketplicht. Picnic hoopte weg te komen met bijvoorbeeld in Duitsland ingekochte frisdrank en dan een naar Nederlands vertaald etiket op de site, maar de NVWA heeft laten weten daar niet mee akkoord te gaan: het Nederlandse etiket moet echt fysiek op het fysieke product zitten.
quote:Op maandag 6 februari 2023 15:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Aan de app hoef je dan ook niet te likken, dus dat scheelt.
Just passing by, het gaat hier over likken?quote:Op maandag 6 februari 2023 15:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zit ik voor Jan Lul altijd aan mijn tablet en telefoon te likken
*klikquote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hoeft die aanbieding niet af te wachten, want dat is dezelfde prijs als de grote voordeelverpakking van 24 rollen, zie deze post Lucky_Strike in LIF / Zuunig zijn, it's a way of life! #8
Laatst op het nieuws stond hier nog een artikel over. Nederland is blijkbaar een ''koopjes land''. Dus de prijzen worden 2x zo duur in de winkel gezet, en pas de normale prijs wanneer er een 1+1 gratis actie is. Terwijl in duitsland de echte prijs is die 50% goedkoper is. Pure oplichterij in NL dus.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:52 schreef BasEnAad het volgende:
Het loopt nou helemaal uit de klauwen. Alsof er geen marktwerking meer bestaat. Prijzen in de supermarkt worden met de week hoger. Met de 1+1 'gratis' betaal je pas de normale prijs. Je gaat je afvragen of de supermarkten niet onderling afspraken maken, want in Duitsland kan het wel stukken goedkoper.
Dat verbaast me niks. Als je alleen al naar de drogisterijen kijkt dan is ongeveer elk product elke maand wel een keer 1+1 gratis. Ergo, je lijkt een dief van je eigen portemonnee als je daar eens iets voor de 'gewone' prijs koopt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:11 schreef noobie123 het volgende:
[..]
Laatst op het nieuws stond hier nog een artikel over. Nederland is blijkbaar een ''koopjes land''. Dus de prijzen worden 2x zo duur in de winkel gezet, en pas de normale prijs wanneer er een 1+1 gratis actie is. Terwijl in duitsland de echte prijs is die 50% goedkoper is. Pure oplichterij in NL dus.
Gefixt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:45 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks. Als je alleen al naar de drogisterijen kijkt dan is ongeveer elk product elke maand wel een keer 1+1 gratis. Ergo, je lijkt bent een dief van je eigen portemonnee als je daar eens iets voor de 'gewone' prijs koopt.
Zilveruitjes, bleekselderij?quote:Op donderdag 9 februari 2023 16:45 schreef Hupje het volgende:
Ik zoek budgettips voor groente om te snacken. Mijn kind heeft aan het eind van de middag honger en dan stop ik er graag alvast wat (rauwe) groente in. Fruit eet hij 's middags als hij uit school komt.
Zijn favorieten zijn komkommer en paprika. Maar die prijzen zijn nu niet grappig. Ik heb nu cherrytomaat, augurk (uit pot) en winterwortel (in stukjes).
Is er nog meer groente die niet de hoofdprijs kost waar ik nu niet aan denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |