Paar appels uit de koelkastquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Standaard hier toch wel het geijkte appels, mandarijnen (liefst die grotere variant) en bananen
Soms kiwi golds
Bijna nooit peren (niet echt dan van) of sinaasappel (rot dingen om te schillen)
Frambozen en bessen ook wel maar dat neemt weer niet handig mee
Welk fruit eet jij uit je knuistje? Handig om mee te nemen en toch lekker?
iedereen heeft een fruitschaal, of wat daarvoor moet doorgaanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:18 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb geen fruitschaal. Wel een paar appels, wat passievruchten en een kaki in de koelkast.
Maïskolven als handfruit op de fruitschaal??quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Paar appels uit de koelkast
Ook wel een ananas, maar meer voor de show
Bananen , soms druiven
ook wel een paar mais kolven , die blijven lang goed moooi geel , wel een jaar, paar harde peren
Ja ,kleurt mooi hequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Maïskolven als handfruit op de fruitschaal??
Je kunt het ook binnen afzienbare tijd opeten op zichquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja ,kleurt mooi he
met walnoten die blijven ook wel een jaar goed
en had peren en wat appels en mineolas om te eten
Maar dan is de fruitschaal leeg hequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt het ook binnen afzienbare tijd opeten op zich
ik koop geen peren/perziken etc. meer, de kans dat ik die 2 dagen te lang laat liggen is veel te groot (en dus duur).quote:Op maandag 6 februari 2023 11:30 schreef Speedfight het volgende:
Meestal mandarijnen of sinaasappels en bananen.
Nu ook appeltjes.
Laatst peren en mango's gehad maar die zijn niet opgekomen, zonde
Dat heb ik dus ook als je ze koopt zijn ze knoepert je hard en niet te etenquote:Op maandag 6 februari 2023 11:30 schreef Speedfight het volgende:
Meestal mandarijnen of sinaasappels en bananen.
Nu ook appeltjes.
Laatst peren en mango's gehad maar die zijn niet opgekomen, zonde
🐭quote:Op maandag 6 februari 2023 12:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook als je ze koopt zijn ze knoepert je hard en niet te eten
Als ik er dan weer aan denk zijn ze overrijp en bijna mouse
Zo te horen haal jij het fruit niet op de markt of bij een fruitboer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Bijna nooit peren (niet echt dan van) of sinaasappel (rot dingen om te schillen)
Ik haal sinaasappels altijd lokaal. Lokaal is altijd beter.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:20 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Zo te horen haal jij het fruit niet op de markt of bij een fruitboer.
Advies om dit wel te doen, en als je het al doet te switchen
Kan, maar iets zegt me dat jij je Fok!-klassiekers niet kent.quote:
moet je een paar in de koelkast laten , en een paar op de fruitschaal , en een paar in de groentelaquote:Op dinsdag 28 februari 2023 23:34 schreef Inbox het volgende:
Bananen voornamelijk. Beetje afhankelijk van wat zo'n tros van 1.29euro bij de Jumbo weegt.
Daarnaast met regelmaat druiven. Beetje afhankelijk van de prijs. Op de markt hier afgelopen !eken 2 of 3 voor een euro. Zelfde voor ananas, ook lekker. 2 voor 1 euro.
Peren gaan er ook wel in, maar het probleem zoals hierboven al beschreven zorgt ervoor dat ik ze niet vaak (meer) haal. Ik wil niet een week wachten voor ze eetbaar zijn! En vaak laat ik ze dan te lang liggen waarna ze melig en niet lekker meer zijnDie koop ik dan ook zelden meer eigenlijk.
>>> Meeste gehaalde fruit hier is dus de banaan.
moet je zeggen ik haat fruitquote:
Appels bananen kiwi. Aardbeien zelfde verhaal als bij jou.quote:Op woensdag 1 maart 2023 11:02 schreef Pisces29 het volgende:
Appels en kiwi’s op de schaal. En druiven in een los bakje.
In de zomer aardbeien, maar dat is meestal dezelfde dag op.
Ik vergeet de bananen, altijd lekker na het hardlopen.
Welke fruit nuttig jij, user @:onlogisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |