klopt, vorige pas was ook verlopen, dan kan je nog een jaar het geld terugclaimenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
Maar zou het ook nog ggewoon tot het einde moeten doen ... en dan krijg ik ooook mn geld terug .. neem ik aan
Bij aflopend iets zou het automatisch moeten gaan .. 2025 attentiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, vorige pas was ook verlopen, dan kan je nog een jaar het geld terugclaimen
had je gekwoot ?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:49 schreef oma-Nijn het volgende:
@:engine, je hebt niet alle foto's verwijderd
dat hele opwaarderen is ook extreem kut, onmogelijk opwaarderen zonder langs zo'n opwaardeerapparaat te gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij aflopend iets zou het automatisch moeten gaan .. 2025 attentie
Ik niet. Domnivoorquote:
@Domnivoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:49 schreef oma-Nijn het volgende:
@:engine, je hebt niet alle foto's verwijderd
Post 290 van domnivoor
kan je dan een post ook niet meer editten?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan de quote niet weghalen; dat deel is gesloten. Zet een TR als je dat weg wil hebben.
Alleen als je blauw bent.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je dan een post ook niet meer editten?
Nee, als een topic eenmaal vol zit, dan kan alleen een mod het nog doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je dan een post ook niet meer editten?
Nou, ik denk engine. De rest heeft hij ook weggehaaldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan de quote niet weghalen; dat deel is gesloten. Zet een TR als je dat weg wil hebben.
lekker hoorquote:
Hier hetzelfde. Lekker weekend en weinig plannen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor
Weekend dus altijd goed
Weinig plannen dit weekend. Jij wel?
kloptquote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Lekker weekend en weinig plannen.Niets doen is ook lekker.
Lekker uitrutsen dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
Ben ook gewoon moe, heb ruts nodig
Dat klinkt als een prima dagbesteding!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:23 schreef Koen66 het volgende:
dus koffie drinken, ontbijten, beetje hangen, Fokken, lunchen, beetje hangen. Heel ff naar het centrum, eten, bankhangen, Fokken, tv kijken, rum drinken, slapen
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima dagbesteding!
Ja, ik kom net kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent wel een 'groentje' hier dan
quote:
Mooi als behang.quote:
Goedemorgen, je mention ontvangen?quote:
Ik denk dat ik dat gemist hebquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen, je mention ontvangen?
Je had in het vorige topic een foto laten staan. Post 290. Maar dat moet nu een mod doen. Die heb ik niet gewaarschuwd.quote:
@Deisyy wil dat vast wel even doenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je had in het vorige topic een foto laten staan. Post 290. Maar dat moet nu een mod doen. Die heb ik niet gewaarschuwd.
Tenminste, ik denk dat die weg moetAnders sorry voor het gebemoei
Gedaan!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
@:deisyy wil dat vast wel even doen
Dankje.
Heb je daar geen personeel voor?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:58 schreef DerRabbit het volgende:
Ik dacht dat ik gister alle boodschappen had gedaan voor dit weekend, blijk dat ik alsnog de helft vergeten ben
Mijn personeel is momenteel druk bezig met zeiken over vanallesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je daar geen personeel voor?
Zie ik daar een badeendje?quote:
Is juist lief.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je had in het vorige topic een foto laten staan. Post 290. Maar dat moet nu een mod doen. Die heb ik niet gewaarschuwd.
Tenminste, ik denk dat die weg moetAnders sorry voor het gebemoei
Het is dan ook niet voor niets dat concurrenten elkaar altijd veel personeel toewensen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn personeel is momenteel druk bezig met zeiken over vanalles
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
@:deisyy wil dat vast wel even doen
Dankje.
Wat vraag jij per uur?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
Dan gooi je het huidige personeel eruit en huur je nieuw he
Ja ik had ook nog even gespiekt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Nu kon ik ook nog ff spieken
Cool
Ik ga mijn personeel niet meer dan 450 miljoen per minuut betalenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer dan jij gaat kunnen betalen
Je komt dus niet in de buurtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn personeel niet meer dan 450 miljoen per minuut betalen
Ja, vind het leuk om de gezichten achter de namen te zien en te kijken of mijn voorstelling erbij klopt.quote:
Ja dat is ook zeker leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vind het leuk om de gezichten achter de namen te zien en te kijken of mijn voorstelling erbij klopt.
En het beeld klopt nooit.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vind het leuk om de gezichten achter de namen te zien en te kijken of mijn voorstelling erbij klopt.
Ik denk dat mijn beeld van jou wel zou kloppenquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:52 schreef maily het volgende:
Een kind is een gat aan het graven in de tuin en de buurvrouw kijkt over de schutting.
"Wat ben je aan het doen?"
"Snik, ik ben mijn goudvis aan het begraven"
"Dat is wel een groot gat voor een goudvis!"
"Dat komt omdat hij nog in de buik van jouw rotkat zit!"
Nee, ik zit er nog wel eens naastquote:
Lolquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:52 schreef maily het volgende:
Een kind is een gat aan het graven in de tuin en de buurvrouw kijkt over de schutting.
"Wat ben je aan het doen?"
"Snik, ik ben mijn goudvis aan het begraven"
"Dat is wel een groot gat voor een goudvis!"
"Dat komt omdat hij nog in de buik van jouw rotkat zit!"
Ik blader wel eens in willekeurige topics, en zo kwam ik Zoe tegen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was je in JAA om te kijken of ik daar inderdaad de bitch ben?
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja ik ga straks even huilend in een hoekje liggen
Ik heb je gemist in dat caption topic. Next weerquote:
Ja, ik wilde plannen voor vanavond. Maar ben het vergeten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor vanavond?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, ik wilde plannen voor vanavond. Maar ben het vergeten.
Wilde plannen zat jaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog wilde plannen voor vanavond?
Het uitvoeren is wel een dingetje.quote:
Ik had er vandaag gekeken en vond er al zoveel leuke tussen zitten dat ik even na moest denken of ik nog iets leuks erbij kon verzinnen. Maar op naar de volgende dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb je gemist in dat caption topic. Next weer
Ja ik vind een dag best wel kort. En leuk idd om te winnen maar een nieuw plaatje vinden geeft ook weer stresquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik had er vandaag gekeken en vond er al zoveel leuke tussen zitten dat ik even na moest denken of ik nog iets leuks erbij kon verzinnen. Maar op naar de volgende dus.![]()
Leuk dat je er weer bij kan.
Maar het mag toch langer dan een dag? Of is dat er een beetje ingeslopen dat het langer is? Ik had laatst een week gedaan dacht ik, maar dat was ook wel een beetje te lang.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind een dag best wel kort. En leuk idd om te winnen maar een nieuw plaatje vinden geeft ook weer stres
Oh ja dat dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maar het mag toch langer dan een dag? Of is dat er een beetje ingeslopen dat het langer is? Ik had laatst een week gedaan dacht ik, maar dat was ook wel een beetje te lang.
Ja bij een nieuw plaatje vraag ik me ook altijd af of het leuk genoeg is om iets op te verzinnen.
Ja dat is zo. Maar dan smaakt dat ook wel weer lekker.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Moest weer even gezond na twee dagen chinees
Tweede helft van de spare ribs. En aardappel kroketjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Moest weer even gezond na twee dagen chinees
Ik hou wel van de Hollandse potquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:36 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar dan smaakt dat ook wel weer lekker.
Ik eet meestal wat later, maar eetsequote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Tweede helft van de spare ribs. En aardappel kroketjes.
Het is ook nog niet opquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik eet meestal wat later, maar eetse
Zekerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat kan op z'n tijd ook erg lekker zijn.
Ik vind wel dat er bij sperzie boontjes en piepers er een minstens een gehakt bal bij moet en jusquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat kan op z'n tijd ook erg lekker zijn.
Jus sowieso jaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er bij sperzie boontjes en piepers er een minstens een gehakt bal bij moet en jus
Ja dat maakt het wel helemaal af.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er bij sperzie boontjes en piepers er een minstens een gehakt bal bij moet en jus
Klinkt goedquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat maakt het wel helemaal af.
Ik maak van sperzieboontjes meestal sambalboontjes met kokosmelk en er dan rijst bij.
Lekker! Sperzieboontjes hebben echt iets nodig om ze op te leuken, dit is een lekkere variatiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat maakt het wel helemaal af.
Ik maak van sperzieboontjes meestal sambalboontjes met kokosmelk en er dan rijst bij.
Ja klopt. Of een uitje met tomaatjes stoven. Dat is er ook erg lekker bij.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Sperzieboontjes hebben echt iets nodig om ze op te leuken, dit is een lekkere variatie
Nee gewoon zonder poespas. Jus en vleesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Sperzieboontjes hebben echt iets nodig om ze op te leuken, dit is een lekkere variatie
Dat is ook lekker, sowieso gestoofde tomaatjesquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja klopt. Of een uitje met tomaatjes stoven. Dat is er ook erg lekker bij.
Hakken rammen tanken vlammenquote:
Zzzzaaaai! Wat zit/zat er in jouw koekenpan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gewoon zonder poespas. Jus en vlees
Ik had dat al gepost. Spareribs en aardappel krokketjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zzzzaaaai! Wat zit/zat er in jouw koekenpan?
Ik heb niet alles terug gelezen, *door de mand valtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat al gepost. Spareribs en aardappel krokketjes.
Misschien wat veel hooi op je vorkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niet alles terug gelezen, *door de mand valt
Als het loopt loopt hetquote:
Mmmm ook lekker.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het loopt loopt het
Maar ik had verse tomatensoep gemaakt, die eet je me een lepel.
Lijkt me handig jaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het loopt loopt het
En met een hooivork helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een vork schiet niet echt op ook.
Hoi!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En met een hooivork helemaal niet.
Even serieus he? Die Benny tieft op ik heb die gast bijna nooit of never in de cos gezien. Iedereen gaat lopen kwijlen hoe goed hij was. Jij en Dot vangen de klappen op.Ok danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het loopt loopt het
Vork!quote:
Ik ben geen mod op BB, één RLS tegelijk vind ik meer dan genoeg, dus Dotteke vangt het nu vooral op. Maar begrijp je punt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Even serieus he? Die Benny tieft op ik heb die gast bijna nooit of never in de cos gezien. Iedereen gaat lopen kwijlen hoe goed hij was. Jij en Dot vangen de klappen op.Ok dan
Haal je nu niet 2 COSsen door elkaar ?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Even serieus he? Die Benny tieft op ik heb die gast bijna nooit of never in de cos gezien. Iedereen gaat lopen kwijlen hoe goed hij was. Jij en Dot vangen de klappen op.Ok dan
Neequote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Haal je nu niet 2 COSsen door elkaar ?
Goed plan.quote:
Met een vorkquote:
Wel leuke gasten trouwens. Ik volg hen al jaren op instagram en twitchquote:
Ik breek het als ik het in de pan gooiquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik breek het als ik het in de pan gooi
In pyjama en met natte haartjes op de bankquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
Owja en chippies natuurlijk, het is immers zaterdag avond
Naar AVRO's Toppop kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
In pyjama en met natte haartjes op de bank
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik breek het als ik het in de pan gooi
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik niet maar ik snijd het wel als het op het bord ligt.
Had bij jou de John Cena manier wel verwachtquote:
Knuffelbeer onder je armen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Of de caviarace kijken.quote:
Die was later volgens mij.quote:
Als ik het goed heb is die ook al van halverwege de jaren 70.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die was later volgens mij.
Weekend kwis met Fred Oster en Van Duin
quote:AVRO's Wie-kent-kwis was een Nederlands spelprogramma dat van 24 augustus 1973 tot en met 29 april 1983 door de AVRO werd uitgezonden.
Later dusquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is die ook al van halverwege de jaren 70.
[..]
Zaten er ook mini Chineesjes in?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:46 schreef pullup het volgende:
Ze hebben die stomme ballon boven de USA neergehaald net
Daar moeten ze nog achter komenquote:
Nog geen breaking news gezienquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:46 schreef pullup het volgende:
Ze hebben die stomme ballon boven de USA neergehaald net
Ik denk niet dat ze daar redenen voor hebben. Wat als er idd spionagecamera's aan zaten? (wat ik overigens ook weer niet denk)quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog geen breaking news gezien![]()
Wel benieuwd of China nu gaat zeuren
Dat was vroegah met echte choco melk en koekjes!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen in de privé sfeerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had bij jou de John Cena manier wel verwacht
Ja en Mies stopte in 73.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het goed heb is die ook al van halverwege de jaren 70.
[..]
pullup zei het al, ik zal het wel later gezien hebben want ik ken het wel.quote:
Ze is in 1897 begonnen, mocht wel een keer ook hequote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is in 1897 begonnen, mocht wel een keer ook he
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leesplankje_van_Hoogeveen
Ja het maakte op die leeftijd nog wel uit wat je wel of niet ging kijken . Die cavia's waren al suf en bij Mies was die band nog spannendquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
pullup zei het al, ik zal het wel later gezien hebben want ik ken het wel.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze is in 1897 begonnen, mocht wel een keer ook he
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leesplankje_van_Hoogeveen
De cavia's van bart toch wel?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het maakte op die leeftijd nog wel uit wat je wel of niet ging kijken . Die cavia's waren al suf en bij Mies was die band nog spannendDie cavia's was ik al ontgroeid en daar bleef je niet speciaal voor op.
Koot en Bie bijvoorbeeld wel
Was da?quote:
Aan die omhoog gevallen reclameacteur heb ik altijd een hekel gehad.quote:
quote:
Ahaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit is niet 'optimaal' zeg maar
Jij gaat ergens vanaf donderdag een keer naar de bios hequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken wel de teringtubbies van Bart.
Ohoh, teringquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha
Die teringtubbies kende ik inderdaad wel
Wat erg ditquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit is niet 'optimaal' zeg maar
Is dit een uitnodiging?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij gaat ergens vanaf donderdag een keer naar de bios he
Een week of twee geleden kwam het nog voorbij op tv, over tv programma's uit de jaren 90 volgens mijquote:
Owja, die was ik vergeten. Mooie tijdenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een week of twee geleden kwam het nog voorbij op tv, over tv programma's uit de jaren 90 volgens mij
Ook nog die weerman met Filles de la Tourette.
Neuh, dit is echt een film voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Toen mocht dat allemaal nog op tvquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Owja, die was ik vergeten. Mooie tijden
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, dit is echt een film voor jouIk sla over, ik hou niet zo van dit soort zoetsappige dansfilms, van Fame was ik zelfs ook nooit zo'n fan. Wel van dat liedje Starmaker, daar heb ik ooit nog een Sony discman mee gewonnen bij 50 Pop Of Een Envelop bij Tom MulderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Idd nu heb je bij het minst of geringste een klein groepje zeikerds waar we rekening mee moeten houden.quote:
Ze hebben ook de clip van maxima die vreemd gaat bij de lama's al weggehaaldquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik sla over, ik hou niet zo van dit soort zoetsappige dansfilms, van Fame was ik zelfs ook nooit zo'n fan. Wel van dat liedje Starmaker, daar heb ik ooit nog een Sony discman mee gewonnen bij 50 Pop Of Een Envelop bij Tom Mulder
Geef haar voor de zekerheid maar mond op mond beademing.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Gaat het wel goed met je? Heb je hulp nodig?
Iedereen is tegenwoordig heel snel gekwetst.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd nu heb je bij het minst of geringste een klein groepje zeikerds waar we rekening mee moeten houden.
40+ niet, wij kunnen wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is tegenwoordig heel snel gekwetst.
Doe nou eens leuk enthousiast zuurpruimquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Gaat het wel goed met je? Heb je hulp nodig?
Ik wil niet gereanimeerd wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geef haar voor de zekerheid maar mond op mond beademing.
Dat ging over dat jij die film overslaat hequote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe nou eens leuk enthousiast zuurpruim
Ik was een celeb, want ik was op nationale radio.
Het was in Renesse trouwens.
Ja maar je moet nog naar de volgende meet komen.quote:
Film? Welke film? Die was ik allang weer vergeten, zo interessant lijkt het me. Maar jij dacht omdat ik Titanic 7 keer heb gezien ik ook wel warm zou lopen voor Magic Mike's Last Dance?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ging over dat jij die film overslaat he
Een celeb, nu wil iedereen je aanraken
Het type film vind ik wel wat voor jouquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Film? Welke film? Die was ik allang weer vergeten, zo interessant lijkt het me. Maar jij dacht omdat ik Titanic 7 keer heb gezien ik ook wel warm zou lopen voor Magic Mike's Last Dance?
Maar liever in goede gezondheid en niet kwijlend en de pindarotsjes door een rietje moeten zuigenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar je moet nog naar de volgende meet komen.
Hoe vaak heb je Dirty Dancing wel niet gekeken?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Film? Welke film? Die was ik allang weer vergeten, zo interessant lijkt het me. Maar jij dacht omdat ik Titanic 7 keer heb gezien ik ook wel warm zou lopen voor Magic Mike's Last Dance?
Ik ben na de eerste keer echt dagen van slag geweestquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het type film vind ik wel wat voor jou
7 keer Titanic?
Ik had na 1 keer al behoorlijke zelfmoordneigingen
0,75 keer, ik heb het niet eens gehaald om helemaal af te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je Dirty Dancing wel niet gekeken?
Dat is ook wel een discussiepunt geweest toen ik reanimatielessen had. Moet je altijd proberen iemand te reanimeren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar liever in goede gezondheid en niet kwijlend en de pindarotsjes door een rietje moeten zuigen
Why?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben na de eerste keer echt dagen van slag geweest![]()
![]()
Dat ik het dan nog 6 keer heb gekeken is wel een beetje raar, maar de schok van de eerste keer heb ik daarna niet meer gehad.
Iig 1x omdat die op de camping draaiden en waar we maar met de vriendengroep heen gingen. En omdat dat een leuke herinnering was heb ik hem ook op DVD.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
0,75 keer, ik heb het niet eens gehaald om helemaal af te kijken
En jij?
Dat is altijd een lastige afweging, want je haalt je BHV om mensen te helpen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook wel een discussiepunt geweest toen ik reanimatielessen had. Moet je altijd proberen iemand te reanimeren.
Wat ik zo erg vond, was toch die deur die Rose zichzelf toe eigende, ik kan namelijk heel slecht tegen onrechtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why?Wat was er zo erg in de film dat je zo van slag was?
Ik was ook wel van slag, maar dat was vooral omdat de cruise die die avond verloot werd een stoel of 4 naast ons viel. Al weet ik niet hoe ik het haar moeder had moeten uitleggen
En heb je de dvd al eens gekeken?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iig 1x omdat die op de camping draaiden en waar we maar met de vriendengroep heen gingen. En omdat dat een leuke herinnering was heb ik hem ook op DVD.
Komt een vrouw een keer op voor zichzelf is het weer niet goedquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ik zo erg vond, was toch die deur die Rose zichzelf toe eigende, ik kan namelijk heel slecht tegen onrecht![]()
Wat moest je uitleggen aan wiens moeder?
Ik hoop dat ik nooit voor de keuze kom te staan. Hersenen kunnen 3 minuten zonder zuurstof maar een jongere kan langer zonder. Iemand die verkoeld is ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is altijd een lastige afweging, want je haalt je BHV om mensen te helpen.
Hoe romantischquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt een vrouw een keer op voor zichzelf is het weer niet goed
Nu alleen maar dat we een uur te laat terug waren. Moest iemand thuis brengen na de film
Hoezo keuze? Je reanimeert tot je iets anders hoort toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit voor de keuze kom te staan. Hersenen kunnen 3 minuten zonder zuurstof maar een jongere kan langer zonder. Iemand die verkoeld is ook.
Als je BHV hebt en je kan het ga je echt wel reanimeren denk ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nooit voor de keuze kom te staan. Hersenen kunnen 3 minuten zonder zuurstof maar een jongere kan langer zonder. Iemand die verkoeld is ook.
Dan lijkt het mij ook vergeefse moeite, maar ik denk ook wel dat je gaat reanimeren hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo keuze? Je reanimeert tot je iets anders hoort toch?
Of het hoofd moet meer dan 1 meter van het lichaam liggen ofzo
Als ik het voor mijn ogen zie gebeuren dat iemand een hartaanval krijgt dan begin ik te reanimeren. Ik ga niet zoeken of iemand dat wil of niet. Dat is aan de artsen die op de eerste hulp gaan helpen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo keuze? Je reanimeert tot je iets anders hoort toch?
Of het hoofd moet meer dan 1 meter van het lichaam liggen ofzo
Het is ook heftig maar je man heeft gedaan wat hij kon.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je BHV hebt en je kan het ga je echt wel reanimeren denk ik.
Een jaar of 18 geleden was ik op Rhodos en daar werd een Nederlandse man onwel, mijn man heeft nog geholpen met de reanimatie, maar het mocht niet meer baten, dat was echt heel heftig.
De tijd dat geluk nog heel gewoon was, roken gezond was en seks veilig was.quote:
Wel top van je man dat hij alsnog heeft ingegrepen al mocht het uiteindelijk niet baten!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je BHV hebt en je kan het ga je echt wel reanimeren denk ik.
Een jaar of 18 geleden was ik op Rhodos en daar werd een Nederlandse man onwel, mijn man heeft nog geholpen met de reanimatie, maar het mocht niet meer baten, dat was echt heel heftig.
Een glaasje met sigaretten op tafel tijdens een verjaardag, met en zonder filterquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De tijd dat geluk nog heel gewoon was, roken gezond was en seks veilig was.
Lang vervlogen tijden![]()
Stenen tegels onder het klimrek.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een glaasje met sigaretten op tafel tijdens een verjaardag, met en zonder filter
En als je daarop viel gewoon flinke scheut jodium erop met de begeleidende tekst 'stel je niet zo aan mietje'quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stenen tegels onder het klimrek.
"Word je hard van"quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als je daarop viel gewoon flinke scheut jodium erop met de begeleidende tekst 'stel je niet zo aan mietje'
Ach heb je je pijn gedaan? Even kijken of de tegels nog heel zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als je daarop viel gewoon flinke scheut jodium erop met de begeleidende tekst 'stel je niet zo aan mietje'
Ik kan veel vertellen over jodium in schaafwonden, maar 'hard' ben ik er nooit van gewordenquote:
We hoeven jouw voet niet te zien hoor.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hoeven jouw voet niet te zien hoor.
dan knip je die ff inquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Wel lastig met barefoot-schoenen
Misschien kan ik een betere mening geven als we de rest ook zien.quote:
Doe nu niet alsof je de live webcam stream niet aan hebt staanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien kan ik een betere mening geven als we de rest ook zien.
En tenensokkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ja.
Wel lastig met barefoot-schoenen
Kamelentenensokken?quote:
Die moeten sowieso verboden wordenquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien kan ik een betere mening geven als we de rest ook zien.
Het lijkt me ontzettend oncomfortabel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die moeten sowieso verboden worden![]()
quote:
Sokken die tussen je tenen in kruipen zijn zooooooo irritantquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het lijkt me ontzettend oncomfortabel.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik haat voeten. Ja, ook de mijne
Ik ook, een onaantrekkelijk onderdeel van het menselijk lichaamquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik haat voeten. Ja, ook de mijne
Geen idee. Altijd gehad. Nooit open schoenen, niemand mag aan mijn voeten zitten..ik stomp je meteen de moederquote:
Jij hebt het ng erger dan ik danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee. Altijd gehad. Nooit open schoenen, niemand mag aan mijn voeten zitten..ik stomp je meteen de moeder
quote:
quote:Ever since that scene's release, the question about whether the door had room for Jack as well has been a source of contention. It's even prompted a dedicated episode of "Mythbusters" on the Discovery Channel, in which they found that if they had tied Rose's lifejacket to the bottom of the door, it could have supported both of them.
But Cameron insisted after that 2012 finding that Jack "has to die." And now, the famed director is weighing in once again – with proof.
"We have done a scientific study to put this whole thing to rest and drive a stake through its heart once and for all," Cameron told Postmedia, according to The Toronto Sun. "We have since done a thorough forensic analysis with a hypothermia expert who reproduced the raft from the movie. ...We took two stunt people who were the same body mass of Kate and Leo and we put sensors all over them and inside them and we put them in ice water and we tested to see whether they could have survived through a variety of methods."
So, what's the answer?
"There was no way they both could have survived," Cameron said. "Only one could survive."
Ja, dat is wel eens vervelendquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt het ng erger dan ik dan![]()
Ik draag wel open schoenen, slippers en sandaaltjes in de zomer, wat een warme voeten zal jij hebben in de zomer
Hou het maar op zweetvoeten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt het ng erger dan ik dan![]()
Ik draag wel open schoenen, slippers en sandaaltjes in de zomer, wat een warme voeten zal jij hebben in de zomer
Hmm, dacht toch echt van de week horen, dat hij er bij konquote:
Ik vind deze theorie veel geloofwaardigerquote:
Heeft Silverfox geen narcosehamertje?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, dat is wel eens vervelend![]()
Ik zou best wel naar pedicure moeten ...maar ben bang, dat ik dat mens wurg
Begin jij ook nog even.quote:
Haha, ja dat wel. Of een paar fikse neuten🍹🍹quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Silverfox geen narcosehamertje?
O jee .....quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee. Altijd gehad. Nooit open schoenen, niemand mag aan mijn voeten zitten..ik stomp je meteen de moeder
Ik lees nog even. Het komt nog op NG dat onderzoek. Met alleen onderbenen in water hadden ze het misschien kunnen redden. Ze wilde gewoon die diamantquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmm, dacht toch echt van de week horen, dat hij er bij kon![]()
God, mag wel een gehoorapparaat aan mijn bril hangen
Ha, El Positivoquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Begin jij ook nog even.
Ze hadden beide in minuut 3 moeten verzuipen
Toen Cameron de Titanic maakte was er eigenlijk nog niet zoveel bewijs over hoe het schip nou echt gezonken was. Dat kwam later pas. Hij heeft ook wel toegegeven dat het zinken in de film anders zou zijn geweest als hij die kennis toen had.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hmm, dacht toch echt van de week horen, dat hij er bij kon![]()
God, mag wel een gehoorapparaat aan mijn bril hangen
And again,quote:
Ik omdat die op tv was en de andere dingen op tv was grotere bagger.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
And again,
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
JIj hebt hem ook 4 of meer keer gezien?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik omdat die op tv was en de andere dingen op tv was grotere bagger.
Hoopte iedere x, dat het schip nu eens niet zou zinkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
And again,
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Leo was vannacht weer dronken geweest.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
Leo was het gezeur van dat vrouwmensch gewoon zat, daarom dat hij die keuze heeft gemaakt
Toch wel de originele Papillon hoop ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoopte iedere x, dat het schip nu eens niet zou zinken![]()
Ik vond het gewoon een goede film. Papillon ook een paar x gezien. Niet vaak, maar soms kijk ik een film een paar x
Hij heeft weer een nieuw jong model aan de haak geslagen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leo was vannacht weer dronken geweest.
40+ weet. Broekie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft weer een nieuw jong model aan de haak geslagen?
Ja, natuurlijk!!...ze moeten echt stoppen met die onzin om overal een remake van te makenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toch wel de originele Papillon hoop ik.
Steve McQueen en Dustin Hoffman.![]()
Ik druip wel weer huilend afquote:
Nee joh, malloot.quote:
Dat je vaker naar een film kijkt is prima,quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoopte iedere x, dat het schip nu eens niet zou zinken![]()
Ik vond het gewoon een goede film. Papillon ook een paar x gezien. Niet vaak, maar soms kijk ik een film een paar x
Eens, van sommige films zou had het zelfs verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk!!...ze moeten echt stoppen met die onzin om overal een remake van te maken
Ze zal wel 25 zijn geworden, dan moeten ze weg van leoquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leo was vannacht weer dronken geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |