klopt, vorige pas was ook verlopen, dan kan je nog een jaar het geld terugclaimenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
Maar zou het ook nog ggewoon tot het einde moeten doen ... en dan krijg ik ooook mn geld terug .. neem ik aan
Bij aflopend iets zou het automatisch moeten gaan .. 2025 attentiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, vorige pas was ook verlopen, dan kan je nog een jaar het geld terugclaimen
had je gekwoot ?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:49 schreef oma-Nijn het volgende:
@:engine, je hebt niet alle foto's verwijderd
dat hele opwaarderen is ook extreem kut, onmogelijk opwaarderen zonder langs zo'n opwaardeerapparaat te gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij aflopend iets zou het automatisch moeten gaan .. 2025 attentie
Ik niet. Domnivoorquote:
@Domnivoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:49 schreef oma-Nijn het volgende:
@:engine, je hebt niet alle foto's verwijderd
Post 290 van domnivoor
kan je dan een post ook niet meer editten?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan de quote niet weghalen; dat deel is gesloten. Zet een TR als je dat weg wil hebben.
Alleen als je blauw bent.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je dan een post ook niet meer editten?
Nee, als een topic eenmaal vol zit, dan kan alleen een mod het nog doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je dan een post ook niet meer editten?
Nou, ik denk engine. De rest heeft hij ook weggehaaldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kan de quote niet weghalen; dat deel is gesloten. Zet een TR als je dat weg wil hebben.
lekker hoorquote:
Hier hetzelfde. Lekker weekend en weinig plannen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor
Weekend dus altijd goed
Weinig plannen dit weekend. Jij wel?
kloptquote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Lekker weekend en weinig plannen.Niets doen is ook lekker.
Lekker uitrutsen dan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
Ben ook gewoon moe, heb ruts nodig
Dat klinkt als een prima dagbesteding!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:23 schreef Koen66 het volgende:
dus koffie drinken, ontbijten, beetje hangen, Fokken, lunchen, beetje hangen. Heel ff naar het centrum, eten, bankhangen, Fokken, tv kijken, rum drinken, slapen
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima dagbesteding!
Ja, ik kom net kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent wel een 'groentje' hier dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |