De truuk is meestal om fucking vroeg te komen, meeste toeristen slapen uitquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ken die verhalen wel maar is ook afhankelijk waar je gaat. Het stuk waar ik ben geweest was echt maar handjevol mensen en meesten bleven ook bij het stuk waar je erop kon. Na een stukje lopen waren we zelfs helemaal alleen
Oh geen idee wanneer dat wasquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zijn ze weer Wappies aan het rammen
Ik zit hier beterquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh geen idee wanneer dat was
13 maanden terug
Ja dat soort dingen kunnen ook veel schelen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
De truuk is meestal om fucking vroeg te komen, meeste toeristen slapen uit
Daar zeg ik niks overquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar spoelt van alles aan op de stranden soms..?
Hier ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar spoelt van alles aan op de stranden soms..?
Dat doe ik niet meerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerlijke vinder ... doe maar voorzichtig met eigen gebruik
Beter wel ... je hebt voor weinig zo een kogel door je hoofd ...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee ik bemoei me niet met die onzin
Ja een foute carbonaraquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter wel ... je hebt voor weinig zo een kogel door je hoofd ...
Die lui krijgen mij nooitquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter wel ... je hebt voor weinig zo een kogel door je hoofd ...
Proost, ik heb net een nieuw bakkie gepaktquote:
Hier in de Super is sommig bier weer goedkoper geworden ... 11 ct per 0.5 ltquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga heel veel bier drinken
Post daar nou niet dan komen die mongolen weer naar hierquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:12 schreef Soury het volgende:
Ik mag weer in ONZ postten en bam gelijk prijs
Rabbitquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost, ik heb net een nieuw bakkie gepakt
Nee het is zo makkelijk dat mensen het vies maken door er alles doorheen te pleurenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is best een moeilijk iets
Haloaquote:
Ik was vandaag al vrijquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haloa![]()
Al lekker weekend aan het vieren?
Ah lekker man! Lang weekend of heb je standaard vrijdag vrij?quote:
Het is veilig daar, leuk spelletjequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Post daar nou niet dan komen die mongolen weer naar hier
Lang weekend.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah lekker man! Lang weekend of heb je standaard vrijdag vrij?
Ik zie jou wel op een luchtbedjequote:
Pas jij maar op dat de dijken het niet begeven, dan wordt het zwemmenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Pas jij maar op voor natte voeten bij de volgende zware regenbui
Ik zit primaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas jij maar op dat de dijken het niet begeven, dan wordt het zwemmen
En voor een deel in Utrecht gefilmdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |