Ook, en de vriendjes van Poetin gaan het hem kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Het onteigenen van Russische eigendommen en liquide middelen in het westen zou een prima eerste stap zijn in de cruciale derussificatie van de westerse wereld.
Ken die namen niet. Corruptie kun je standaard vanuit gaan. Kan me Jushenko me nog wel herinneren van de oranje revolutie.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Toen Koetsja de dictator zijn macxht verloor, janoeksy de Verkiezingen fraudeerde, de oranje revolutie wie lijde tot 2014 revolutie?
Echt de aanleiding is ruslands corruptie en fsb zijn machtsgeilheid. ddit speelt dus al sinds 1996, dat rusland loopt te kutten in Oekraine.
Wat een showquote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Isral heeft groot belang bij een verder verzwakt Rusland en algeheel verlies in Oekrane nu Rusland en Iran tot elkaar veroordeeld zijn.
De koepel (of wat het ook mag wezen) lijkt me erg sloopbaar. Volgens mij is een simpele RPG al voldoende.quote:
quote:Daarom liep David, en stond op den Filistijn, en nam zijn zwaard, en hij trok het uit zijn schede, en hij doodde hem, en hij hieuw hem het hoofd daarmede af. Toen de Filistijnen zagen, dat hun geweldigste dood was, zo vluchtten zij.
Tracks en wielophanging ziet er ook niet al te stevig uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
De koepel (of wat het ook mag wezen) lijkt me erg sloopbaar. Volgens mij is een simpele RPG al voldoende.
Het zal wel net zo'n succes worden als die Terminator van ze.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tracks en wielophanging ziet er ook niet al te stevig uit.
Terminator?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het zal wel net zo'n succes worden als die Terminator van ze.
Er zijn nog steeds achterlijk domme vredesduiven op FOK! zoals @Chadi die denken dat Rusland zich wel terugtrekt als we beloven dat Oekraine niet bij de NAVO komt. Helemaal gehersenspoeld door de propagandadrek van het Kremlin en Sjerrie Kroket.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Of goedlullen dat die Russen maar hun zin moeten krijgen, of weet ik veel wat nu weer de achterlijke punten zijn. Veel te vermoeiend die discussies.
Kunnen we niet gewoon afspreken dat wanneer iemand de standpunten van de andere achterlijk vindt dat je diegene gewoon negeert?
Overtuigen doe je toch niet.
En dit geldt voor beide partijen.
De enige wijze waarop Rusland in toom gehouden kan worden is door het land de vernieling in te helpen en de bevolking tot dezelfde armoede, misdaad en ellende als begin jaren '90 te veroordelen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:21 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds achterlijk domme vredesduiven op FOK! die denken dat Rusland zich wel terugtrekt als we beloven dat ze niet bij de NAVO komen.
BMPT Terminator. Een T-72 chassis met daarop 2 30mm kanonnen, vier AT raketten en een granaatwerper. Bedoeld om in steden infanterie uit te schakelen. De Poetinisten waren heel enthousiast afgelopen zomer, het zou wel even een einde maken aan de slachting onder de tanks. Maar door bij wijze van spreken een handgranaat op het dak van zo'n ding te gooien schakel je die kanonnen al uit. Van de tien zijn er een paar in vlammen opgegaan en de rest kon terug naar Rusland voor reparaties nadat de kanonnen en raketwerpers kapot werden geschoten.quote:
Een Ripsaw lijkt mij iets toffer.quote:
Die zit er iig steviger uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
BMPT Terminator. Een T-72 chassis met daarop 2 30mm kanonnen, vier AT raketten en een granaatwerper. Bedoeld om in steden infanterie uit te schakelen. De Poetinisten waren heel enthousiast afgelopen zomer, het zou wel even een einde maken aan de slachting onder de tanks. Maar door bij wijze van spreken een handgranaat op het dak van zo'n ding te gooien schakel je die kanonnen al uit. Van de tien zijn er een paar in vlammen opgegaan en de rest kon terug naar Rusland voor reparaties nadat de kanonnen en raketwerpers kapot werden geschoten.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMPT_Terminator
Nope. Je hebt in dat ding nog steeds weinig overzicht. Dus ze zijn prima in een hinderlaag te krijgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zit er iig steviger uit.
Maar dat was blijkbaar geen succes?
Boeie, kun je mooi verstoppen op plaatsen waar je leo´s verwacht.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:12 schreef Ulx het volgende:
[..]
De koepel (of wat het ook mag wezen) lijkt me erg sloopbaar. Volgens mij is een simpele RPG al voldoende.
Zie jij iets aan dat ding waarmee je een Abrams/Leopard/Challenger zou kunnen uitschakelen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Boeie, kun je mooi verstoppen op plaatsen waar je leo´s verwacht.
als jij nu regelmatig aangeeft bij fvd/pvv dat poetin en kremlin juisthet probleem zijn en dat deze oorlog kan stoppen als Poetin dus gewoon besluit zich terug te trekken. Scheelt zoveel doden.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:51 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Ken die namen niet. Corruptie kun je standaard vanuit gaan. Kan me Jushenko me nog wel herinneren van de oranje revolutie.
Al doende leert men
Een anti-dictator oorlog zoals in syrie, afghanstan, irak, libi wil niemand alleen maar verliezers, dus moet Biden bellen met Poetin, vragen of hij ook een 16 jarige F nodig heeft.
Nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zie jij iets aan dat ding waarmee je een Abrams/Leopard/Challenger zou kunnen uitschakelen?
Dat zal inderdaad wel. Maar wat dan het enorme voordeel is? Veel meer dan op afstand een raket afvuren gaat het dan niet worden volgens mij. En je zit als operator nog steeds naar een scherm te kijken, veel situational awareness heb je dan niet. Dan kun je beter met een klein team en een gewoon antitank wapen gaan wandelen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Ik vermoed dat op die turet een at gemonteerd kan/gaat worden.
Dat weet Sjerrie heus wel, daarom dat hij in dit betoog duidelijk maakt dat ze niet voorzichtig waren, en waarom de uitkomst voorspelbaar was. "Gaan we RuSland op de knieen dwingen zoals Napoleon ook probeerde (voor welke reden dan ook), of gaan we om de tafel?"quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
als jij nu regelmatig aangeeft bij fvd/pvv dat poetin en kremlin juisthet probleem zijn en dat deze oorlog kan stoppen als Poetin dus gewoon besluit zich terug te trekken. Scheelt zoveel doden.
Die vergelijking kunnen alleen totaaldebielen maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef Alarmonoff het volgende:
Gaan we RuSlan op de knieen dwingen zoals Napoleon ook probeerde (voor welke reden dan ook), of gaan we om de tafel?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |