abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 februari 2023 @ 18:43:19 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207836052
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:39 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook af. Het onteigenen van Russische eigendommen en liquide middelen in het westen zou een prima eerste stap zijn in de cruciale derussificatie van de westerse wereld.
Ook, en de vriendjes van Poetin gaan het hem kwalijk nemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207836170
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:25 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Toen Koetsja de dictator zijn macxht verloor, janoeksy de Verkiezingen fraudeerde, de oranje revolutie wie lijde tot 2014 revolutie?

Echt de aanleiding is ruslands corruptie en fsb zijn machtsgeilheid. ddit speelt dus al sinds 1996, dat rusland loopt te kutten in Oekraine.
Ken die namen niet. Corruptie kun je standaard vanuit gaan. Kan me Jushenko me nog wel herinneren van de oranje revolutie.
Al doende leert men B:)B
Een anti-dictator oorlog zoals in syrie, afghanstan, irak, libi wil niemand alleen maar verliezers, dus moet Biden bellen met Poetin, vragen of hij ook een 16 jarige F nodig heeft.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_207836198
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:30 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Isral heeft groot belang bij een verder verzwakt Rusland en algeheel verlies in Oekrane nu Rusland en Iran tot elkaar veroordeeld zijn.
Wat een show
Bijbelgelovigen zijn alert.
Mat 24:6 En gij zult horen van oorlogen, en geruchten van oorlogen; ziet toe, wordt niet verschrikt; want al die dingen moeten geschieden, maar nog is het einde niet.
Mat 24:7 Want het ene volk zal tegen het andere volk opstaan, en het ene koninkrijk tegen het andere koninkrijk; en er zullen zijn hongersnoden, en pestilentin, en aardbevingen in verscheidene plaatsen.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_207836367
twitter

pi_207836381
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 februari 2023 @ 19:12:19 #156
3928 Ulx
pi_207836436
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
De koepel (of wat het ook mag wezen) lijkt me erg sloopbaar. Volgens mij is een simpele RPG al voldoende.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:13:23 #157
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207836448
quote:
Daarom liep David, en stond op den Filistijn, en nam zijn zwaard, en hij trok het uit zijn schede, en hij doodde hem, en hij hieuw hem het hoofd daarmede af. Toen de Filistijnen zagen, dat hun geweldigste dood was, zo vluchtten zij.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207836450
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
De koepel (of wat het ook mag wezen) lijkt me erg sloopbaar. Volgens mij is een simpele RPG al voldoende.
Tracks en wielophanging ziet er ook niet al te stevig uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 februari 2023 @ 19:17:22 #159
3928 Ulx
pi_207836493
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:13 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Tracks en wielophanging ziet er ook niet al te stevig uit.
Het zal wel net zo'n succes worden als die Terminator van ze.
pi_207836505
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het zal wel net zo'n succes worden als die Terminator van ze.
Terminator?
A murky, forgotten land.
pi_207836522
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207836543
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:51 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Of goedlullen dat die Russen maar hun zin moeten krijgen, of weet ik veel wat nu weer de achterlijke punten zijn. Veel te vermoeiend die discussies.

Kunnen we niet gewoon afspreken dat wanneer iemand de standpunten van de andere achterlijk vindt dat je diegene gewoon negeert?

Overtuigen doe je toch niet.
En dit geldt voor beide partijen.
Er zijn nog steeds achterlijk domme vredesduiven op FOK! zoals @Chadi die denken dat Rusland zich wel terugtrekt als we beloven dat Oekraine niet bij de NAVO komt. Helemaal gehersenspoeld door de propagandadrek van het Kremlin en Sjerrie Kroket.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_207836579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Er zijn nog steeds achterlijk domme vredesduiven op FOK! die denken dat Rusland zich wel terugtrekt als we beloven dat ze niet bij de NAVO komen.
De enige wijze waarop Rusland in toom gehouden kan worden is door het land de vernieling in te helpen en de bevolking tot dezelfde armoede, misdaad en ellende als begin jaren '90 te veroordelen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 februari 2023 @ 19:26:03 #164
3928 Ulx
pi_207836581
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:18 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Terminator?
BMPT Terminator. Een T-72 chassis met daarop 2 30mm kanonnen, vier AT raketten en een granaatwerper. Bedoeld om in steden infanterie uit te schakelen. De Poetinisten waren heel enthousiast afgelopen zomer, het zou wel even een einde maken aan de slachting onder de tanks. Maar door bij wijze van spreken een handgranaat op het dak van zo'n ding te gooien schakel je die kanonnen al uit. Van de tien zijn er een paar in vlammen opgegaan en de rest kon terug naar Rusland voor reparaties nadat de kanonnen en raketwerpers kapot werden geschoten.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMPT_Terminator
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:26:09 #165
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207836583
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207836662
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:26 schreef Ulx het volgende:

[..]
BMPT Terminator. Een T-72 chassis met daarop 2 30mm kanonnen, vier AT raketten en een granaatwerper. Bedoeld om in steden infanterie uit te schakelen. De Poetinisten waren heel enthousiast afgelopen zomer, het zou wel even een einde maken aan de slachting onder de tanks. Maar door bij wijze van spreken een handgranaat op het dak van zo'n ding te gooien schakel je die kanonnen al uit. Van de tien zijn er een paar in vlammen opgegaan en de rest kon terug naar Rusland voor reparaties nadat de kanonnen en raketwerpers kapot werden geschoten.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMPT_Terminator
Die zit er iig steviger uit.
Maar dat was blijkbaar geen succes?
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 februari 2023 @ 19:41:11 #167
3928 Ulx
pi_207836785
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die zit er iig steviger uit.
Maar dat was blijkbaar geen succes?
Nope. Je hebt in dat ding nog steeds weinig overzicht. Dus ze zijn prima in een hinderlaag te krijgen.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:56:21 #169
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_207837050
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
Boeie, kun je mooi verstoppen op plaatsen waar je leo´s verwacht.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 februari 2023 @ 19:58:09 #170
3928 Ulx
pi_207837092
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Boeie, kun je mooi verstoppen op plaatsen waar je leo´s verwacht.
Zie jij iets aan dat ding waarmee je een Abrams/Leopard/Challenger zou kunnen uitschakelen?
pi_207837113
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:51 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Ken die namen niet. Corruptie kun je standaard vanuit gaan. Kan me Jushenko me nog wel herinneren van de oranje revolutie.
Al doende leert men B:)B
Een anti-dictator oorlog zoals in syrie, afghanstan, irak, libi wil niemand alleen maar verliezers, dus moet Biden bellen met Poetin, vragen of hij ook een 16 jarige F nodig heeft.
als jij nu regelmatig aangeeft bij fvd/pvv dat poetin en kremlin juisthet probleem zijn en dat deze oorlog kan stoppen als Poetin dus gewoon besluit zich terug te trekken. Scheelt zoveel doden.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:01:52 #172
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_207837193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zie jij iets aan dat ding waarmee je een Abrams/Leopard/Challenger zou kunnen uitschakelen?
Nee.

Ik vermoed dat op die turet een at gemonteerd kan/gaat worden.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Overall beste user 2022 vrijdag 3 februari 2023 @ 20:11:46 #173
3928 Ulx
pi_207837394
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee.

Ik vermoed dat op die turet een at gemonteerd kan/gaat worden.
Dat zal inderdaad wel. Maar wat dan het enorme voordeel is? Veel meer dan op afstand een raket afvuren gaat het dan niet worden volgens mij. En je zit als operator nog steeds naar een scherm te kijken, veel situational awareness heb je dan niet. Dan kun je beter met een klein team en een gewoon antitank wapen gaan wandelen.
pi_207837659
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:58 schreef Korenfok het volgende:

[..]
als jij nu regelmatig aangeeft bij fvd/pvv dat poetin en kremlin juisthet probleem zijn en dat deze oorlog kan stoppen als Poetin dus gewoon besluit zich terug te trekken. Scheelt zoveel doden.
Dat weet Sjerrie heus wel, daarom dat hij in dit betoog duidelijk maakt dat ze niet voorzichtig waren, en waarom de uitkomst voorspelbaar was. "Gaan we RuSland op de knieen dwingen zoals Napoleon ook probeerde (voor welke reden dan ook), of gaan we om de tafel?"
pi_207837730
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef Alarmonoff het volgende:

Gaan we RuSlan op de knieen dwingen zoals Napoleon ook probeerde (voor welke reden dan ook), of gaan we om de tafel?"
Die vergelijking kunnen alleen totaaldebielen maken.

In het geval van de veldtocht van Napoleon en WOII was Rusland / SU de verdediger, nu is Rusland de agressor.

Eigenlijk ben ik zelf ook een idioot dat ik dit nog uit wil leggen :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')