quote:
Dit idd.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat. En de kinderen die overal ja en amen op zeggen. Ik neig naar een beetje ongezonde situatie daar.
Ik vind dat er nogal makkelijk suggestief geroepen wordt dat iemand opvliegend zou zijn of dat er sprake zou zijn van een ongezonde situatie, en dat puur gebaseerd op het gegeven dat de kinderen niet heel dwars zijn maar gewoon meegaand en doen wat er van ze verwacht wordt.quote:Op donderdag 18 mei 2023 09:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik geloof dat gewoon niet.
Ik vind Johan een engnek, 'leuk' doen voor de camera met zn flauwe geintjes e.d, maar ik vermoed dat hij best wel een behoorlijk opvliegend figuur is.
Dat is voornamelijk zij, hij is wel een toffe peer.quote:Op woensdag 17 mei 2023 14:58 schreef golfer het volgende:
Nagelkerkjes zijn zo nep. Daar verheug ik mij helemaal niet op.
Dat was het eerste wat ik deed toen het nieuws bekend werd, naar het viva forum gaanquote:Op donderdag 18 mei 2023 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens, daar heb ik ook he-le-maal niks mee. Moeten we nog met ze mee naar keti koti ook.
Ik kreeg de culturele diversiteit beduidend liever mee van de Baumgards, dat Amsterdamse superioriteitsgevoel wat die Cudoghams uitstralen is verschrikkelijk.
Hebben ze bij het vivaforum al een rolling gekregen nu de Nagelkerkjes terug zijn?
Ik verwacht geen acteerprestaties. Dat kan ook niet met zulke jonge kinderen. Dat is het 'm nou juist, dit is echt. De kinderen zijn echt zo meegaand en hebben geen eigen mening die ze met hun ouders willen delen. Ok, dit is een aanname, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat alle kinderen op elke vraag van hun ouders gedwee ja knikken en het allemaal prima vinden.quote:Op donderdag 18 mei 2023 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat er nogal makkelijk suggestief geroepen wordt dat iemand opvliegend zou zijn of dat er sprake zou zijn van een ongezonde situatie, en dat puur gebaseerd op het gegeven dat de kinderen niet heel dwars zijn maar gewoon meegaand en doen wat er van ze verwacht wordt.
Kennelijk verwacht je dan kennelijk enorme acteerprestaties van kinderen die tussen de 1 en 12 jaar oud zijn, want ze hun reactie op hem is helemaal niet die van een kind dat een opvliegende ouder heeft.
Bang voor de toorn van God?quote:Op donderdag 18 mei 2023 15:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik verwacht geen acteerprestaties. Dat kan ook niet met zulke jonge kinderen. Dat is het 'm nou juist, dit is echt. De kinderen zijn echt zo meegaand en hebben geen eigen mening die ze met hun ouders willen delen. Ok, dit is een aanname, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat alle kinderen op elke vraag van hun ouders gedwee ja knikken en het allemaal prima vinden.
Aan de andere kant, ik zou willen dat mijn kinderen zo waren
Wellicht tijdelijk toch?quote:Op donderdag 18 mei 2023 22:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lieve allemaal, allereerst willen wij jullie bedanken voor alle lieve reacties naar aanleiding van het persbericht met de bekendmaking van de gezinnen die komend seizoen meedoen met een Huis vol. Wij wisten dit zelf al even maar er was ons gevraagd dit voor ons te houden. We vinden het zelf erg jammer en hadden jullie graag nog een seizoen een inkijkje gegeven in ons leven.
We hebben nog een heleboel leuke dingen op de planning staan,never a dull moment in huize Zeldenrust. Helaas hebben ze anders besloten. Natuurlijk ga ik door met deze blog,ik vind het heerlijk om de dagen uit te schrijven en jullie mee te laten genieten van onze avonturen aan boord en thuis. Kort en bondig ben ik niet, sorry daarvoor 🙈
Berichtje van Jantina Zeldenrust. Zij zijn er om het even cru te zeggen net als de BB's eruit gebonjourd.
Dat schone schijn gedoe van pa en ma bij de oudste 2 zonen is tenenkrommend inderdaad.quote:Op donderdag 18 mei 2023 08:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kinderen geen ongecontroleerde terrortokkies zijn betekent niet dat er gelijk een ongezonde situatie is.
Ik erger me kapot aan het gebrek aan opvoeding van de Buddenbrucks en dat eeuwige vergoelijken van het gedrag van de kinderen door hun ouders.
Maar ergens is het ook prima om een gezin een jaar of 2 jaar niet te volgen en dan weer een seizoen wel. Dan zie je de ontwikkeling.quote:
Zo te zien niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:17 schreef havanagila het volgende:
Als dat maar goed gaat ja. Volgens mij hebben pa en ma ook niet echt een talenknobbel of wel?
Ze hebben aardig wat lef. Met zoveel kinderen naar een plek verhuizen waar het bestaan niet eens zeker is. Ik gok dat ze wel vertrouwen op Nederlandse klandizie omdat ze ondertussen BN'ers zijn.quote:
Klopt hoor. Het is niet dat ik het ze niet gunquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:49 schreef lily het volgende:
Ja, ach. Het zijn liefhebbende ouders.
Als het niet werkt zorgen ze vast wel voor een situatie dat het wel weer werkt.
Het is altijd een avontuur. Zo’n emigratie. En zeker met zo’n groot gezin.
Maar ze kunnen het toch proberen? Werkt het niet, dan komen ze terug. Werkt het wel, helemaal goed voor ze.
Polen kunnen ook geen Nederlandsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:05 schreef June. het volgende:
Ach, Johan gaat daar bouwen dus veel Spaans hoeft hij niet te kunnen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |