Klopt, maar dat is vooral omdat er weer iemand voor langs moet komen en het niet meer met een digitaal formuliertje invullen kan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n label vaststellen is inderdaad nog steeds maar even werk, maar ik geloof dat er tegenwoordig wel een fiks prijskaartje aan hangt.
Nee, maar een gunstig label is weer goed voor de verkoopquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:58 schreef Serinde het volgende:
Die prijs valt ook wel weer mee (zeker als ik kijk naar alleen al de tijd die ze destijds in ons appartement bezig was). Wij hebben ongeveer 250¤ betaald. Pas bij overdracht moet het label er zijn, hoeft nog niet als je de woning aanbiedt.
Ja de lambrisering en de donkere kleuren. Vind het er (vooral de voorkant) een beetje uitzien als een samengeraapt zooitje. Alsof er maar iets is gedaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n label vaststellen is inderdaad nog steeds maar even werk, maar ik geloof dat er tegenwoordig wel een fiks prijskaartje aan hangt.
[..]
Ok die plavuizen in de woonkamer is wel wat gedateerd en boven wat sober uitgevoerd. Bedoel je met gedateerd dat er veel massief hout in de deuren, lambrisering etc is te zien? Ik vind het wel wat hebben en het zal steviger zijn dan wit spaanplaat uit de VT Wonen.
Ach ja, als je het zonder kunt verkopen is het toch weer twee emmers latex die je in de buuts kunt houdenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar een gunstig label is weer goed voor de verkoop
Dat kan niet meer (enkele uitzonderingen daargelaten, volgens mij iets met monumentenpanden ofzo?). Geldig label is verplichtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ja, als je het zonder kunt verkopen is het toch weer twee emmers latex die je in de buuts kunt houden
Ik vind het ook wel wat moeilijk te geloven, lijken me wel types die Spanje sowieso te warm vinden maar ik heb ook geen idee waarom ze gaan verhuizen, wat ze elders zoeken.quote:Op zondag 5 februari 2023 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Viva gaan ze naar Spanje en krijgen ze een eigen programma op SBS.
Ik vind het moeilijk te geloven eerlijk gezegd. Ze spreken volgens mij geen woord Spaans ook.
Naar Spanje? En naar SBS?quote:Op zondag 5 februari 2023 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens Viva gaan ze naar Spanje en krijgen ze een eigen programma op SBS.
Ik vind het moeilijk te geloven eerlijk gezegd. Ze spreken volgens mij geen woord Spaans ook.
Bij SBS zit wel het geld. Ik heb ooit eens gelezen dat ze niet betaald krijgen voor EHV want publieke zender.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:55 schreef maily het volgende:
[..]
Naar Spanje? En naar SBS?
Is het al 1 april?
Onkostenvergoeding.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij SBS zit wel het geld. Ik heb ooit eens gelezen dat ze niet betaald krijgen voor EHV want publieke zender.
Nou dat dus.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:50 schreef Ceviche het volgende:
Kan ook dat ze naar Urk willen verhuizen, dat lijkt me dan wel weer iets voor hen
Dat verklaart dan wel een hoop, was het niet Teun föhn die verklaarde dat ze uit Urk nog in Afrika op de koffie gaan, maar dat Tollebeek te ver weg is, en dat er dus nooit iemand uit Urk langskomt?quote:Op zondag 5 februari 2023 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Is dat Urk programma ook niet van sbs6?
Die reacties op het viva forum zijn vaak tenenkrommend.quote:Op zondag 5 februari 2023 12:39 schreef amaranta het volgende:
Dat ze naar Spanje zouden gaan lijkt me een gerucht dat compleet een eigen leven is gaan leiden/lijden.
En sowieso dat mensen daar iets over menen te vinden, met reacties zoals, ja maar Harry heeft dyslexie.
Nou is Spaans toevallig behoorlijk klankzuiver, in tegenstelling tot Nederlands.
Ik heb werkelijk geen idee wat hun grootste plannen zouden kunnen zijn. Maar daar zullen ze vast goed over na hebben gedacht.
Ik kijk daar nu vaker vanwege de plannen van de Jelies, want ik ben wel nieuwsgierig! Voor de rest nauwelijks. Ik trek dat geouwehoer daar over de Nagelkerkjes wat al eeuwen aan de gang is zeer slecht. Eens in de zoveel maanden slinger ik dat topic eens aan en dan zijn ze altijd onderwerp van gesprekquote:Op zondag 5 februari 2023 13:16 schreef lily het volgende:
[..]
Die reacties op het viva forum zijn vaak tenenkrommend.
Slechte reclame is ook reclamequote:Op zondag 5 februari 2023 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kijk daar nu vaker vanwege de plannen van de Jelies, want ik ben wel nieuwsgierig! Voor de rest nauwelijks. Ik trek dat geouwehoer daar over de Nagelkerkjes wat al eeuwen aan de gang is zeer slecht. Eens in de zoveel maanden slinger ik dat topic eens aan en dan zijn ze altijd onderwerp van gesprek
Dat lees ik niet.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik kijk daar nu vaker vanwege de plannen van de Jelies, want ik ben wel nieuwsgierig! Voor de rest nauwelijks. Ik trek dat geouwehoer daar over de Nagelkerkjes wat al eeuwen aan de gang is zeer slecht. Eens in de zoveel maanden slinger ik dat topic eens aan en dan zijn ze altijd onderwerp van gesprek
Dat over de dyslexie was op Facebookquote:Op zondag 5 februari 2023 13:16 schreef lily het volgende:
[..]
Die reacties op het viva forum zijn vaak tenenkrommend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |