Ah dus tochquote:
Dit zijn dus de beruchte Spaanse eurofans op twitterquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Een mooi overzicht van hysterische Spaanse fanboys
Ja ik heb ze helaas al een paar keer in levende lijve mogen meemakenquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit zijn dus de beruchte Spaanse eurofans op twitter
Het lijkt inderdaad net een voetbalwedstijd in het midden-oosten of Staphorst.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:41 schreef Cee het volgende:
Worden er ook vrouwen toegelaten in het publiek?
Met dat verschil dat deze mannen dan weer verketterd zouden worden op die plekken vanwege hun seksuele voorkeurquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
Het lijkt inderdaad net een voetbalwedstijd in het midden-oosten of Staphorst.
Ik wou net iets dergelijks posten ...quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:42 schreef Strani het volgende:
Benidorm is een zeer homovriendelijke stad.
Oh, leek mij wel wat voor jou om daar ook hysterisch te staan gillen!quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:43 schreef Strani het volgende:
Hier zou ik niet tussen willen staan hoor
Daar heb ik aan bijgedragen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:43 schreef Momo het volgende:
Fun fact nummer wat hier na komt is Vicco- Noncentera, het meest gestreamde Beniform Fest 2023 nummer so far
Hoezo, het zijn toch allemaal roommates die een avondje uit zijn zonder hun respectievelijke vriendinnen?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met dat verschil dat deze mannen dan weer verketterd zouden worden op die plekken vanwege hun seksuele voorkeur
Denken dat ze daar iets toestaan als roommatesquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn toch allemaal roommates die een avondje uit zijn zonder hun respectievelijke vriendinnen?
Mijn eerste keer Benidorm was een weekendje met een mannelijke kroegbaas die mn nick bedacht heeftquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn toch allemaal roommates die een avondje uit zijn zonder hun respectievelijke vriendinnen?
Ahquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn eerste keer Benidorm was een weekendje met een mannelijke kroegbaas die mn nick bedacht heeft
Ben er al bijna 35 jaar niet meer geweest .... en toen was ik daar niet zo mee bezig ..quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah
Benidorm is best een leuke stad hoor maar het Britse deel is gewoon vrij gestoord. De rest heeft best aardige plekjes, vooral de tapas-zone in het oude centrum.
Ik een week geleden. Maar toen was het geen etenstijd dus ik was er ook niet zo mee bezig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben er al bijna 35 jaar niet meer geweest .... en toen was ik daar niet zo mee bezig ..
zijn in de meerderheid vanavond , want Alfred ook al ...quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:49 schreef Strani het volgende:
Weer een Catalaanse. Maar wel een knappe, toegegeven.
Ja daar lijkt iets fout te zijn gegaan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:51 schreef H_T het volgende:
Opvallende uitsnede aan de voorkant van haar jurkje
Een omgekeerd trijntje?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daar lijkt iets fout te zijn gegaan.
Of juist heel goed, dat laat ik even in het midden.
Lig je achter?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Dit was een prima liedje en optreden
quote:
entera la noche jaquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:54 schreef Cirilico het volgende:
La nochentera betekent de hele nacht neem ik aan?
Uiteraard, daar zat die uitsnede ookquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daar lijkt iets fout te zijn gegaan.
Of juist heel goed, dat laat ik even in het midden.
We gaan niet naar Madrid in 2024, wat Netta ook beweertquote:
Ik zeg Helsinki 2024quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
We gaan niet naar Madrid in 2024, wat Netta ook beweert
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
We gaan niet naar Madrid in 2024, wat Netta ook beweert
Ja ok maar ook gewoon de Hele nacht !!quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nou ja meer een vrouwelijk nachtmens zou ik zeggen? Een vrouw die de hele nacht doorgaat.
Dan zou het toda la noche zijn, niet nochentera. Toch?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok maar ook gewoon de Hele nacht !!
Zullen we er gewoon 18 doen voor de finale dan ?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:57 schreef TheVulture het volgende:
Efemme mag op zich ook wel door als ze leren zingen voor zaterdagavond
Wees niet bang, hij zit ook hier in de juryquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:59 schreef Cirilico het volgende:
Waar is William? Die was hier laatst bij toch?
Die spreekt weinig Spaans !?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:59 schreef Cirilico het volgende:
Waar is William? Die was hier laatst bij toch?
Das een Duitserquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Alvaro Soler
Dat ze die niet gewoon linea recta sturen
Chufi dusquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:01 schreef Strani het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat nochentera een samenvoeging is van nochera (iemand die de hele nacht doorgaat) en 'ochentera' wat refereert aan de jaren 80. En daar gaat het liedje ook over.
Gewoon geboren in Barcelona tochquote:
Was dat foor een gekke naamquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja Duitsland gaat al Ikke Hufgold sturen
Cue weer een treurige afgang met vlaaien in Maastrichtquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt gewoon Amsterdam 2024 mensen
Ik moet nog slapen Mo.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja Duitsland gaat al Ikke Hufgold sturen
Ho ho, beetje respect voor dé man achter 'Dicke Titten Kartoffelsalat'quote:
In het portugees is het iig noite inteira.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou het toda la noche zijn, niet nochentera. Toch?
Dus niet die van Rammstein?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ho ho, beetje respect voor dé man achter 'Dicke Titten Kartoffelsalat'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus niet die van Rammstein?Als Duitsland toch eens Rammstein zou sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Toda la noche = la noche enteraquote:Op donderdag 2 februari 2023 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zou het toda la noche zijn, niet nochentera. Toch?
Gesellie.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:01 schreef Strani het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat nochentera een samenvoeging is van nochera (iemand die de hele nacht doorgaat) en 'ochentera' wat refereert aan de jaren 80. En daar gaat het liedje ook over.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus niet die van Rammstein?Nee, die zanger heet Till LindemannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zouden ze ooit een nummer gemaakt hebben van minder dan 3 minuten?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Duitsland toch eens Rammstein zou sturenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik sluit Vicco ook niet uitquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:08 schreef Momo het volgende:
Ik voel zaterdag Blanco versus Agoney aankomen
Ja in het Spaans kan je ook noche entera zeggen inderdaad, maar niet samengevoegd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:05 schreef Cirilico het volgende:
[..]
In het portugees is het iig noite inteira.
Omdat die mannnen nogal erg MACHO zijn ... en gauw op hun pikkies zijn getraptquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Die Flamenco-achtige muziek klinkt altijd zo bozig
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:10 schreef H_T het volgende:
Update: Rammsteins lied Diamant duurt 2:34, dus ze kunnen wel nummers maken van minder dan 3 minuten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |