SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
L2B's Mixcloud
Jij bedoelde Dela?quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:32 schreef Voxs het volgende:
![]()
Ik kreeg deva . Dacht even dat het uitvaartverzekering was![]()
Maar is een kunsthandel
Een hele sombere kunsthandel.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:32 schreef Voxs het volgende:
![]()
Ik kreeg deva . Dacht even dat het uitvaartverzekering was![]()
Maar is een kunsthandel
Met koffie en cake en broodjesquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een hele sombere kunsthandel.
Met vooral houtsnijwerkquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een hele sombere kunsthandel.
Dat zou ook mijn gok zijn, ja.quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:48 schreef Symphonic het volgende:
Als ik moet gokken zeg ik Turks Fruit
Had die een sound?quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dat niet gewoon de sound van het testbeeld?
Een hele nare pieptoonquote:Op donderdag 2 februari 2023 19:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik meen een pieptoon, maar weet het niet zeker.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mungo Jerry - In the Summertime.
quote:
Je ging op zoek.quote:
Zeker. Ben benieuwd wat voor een reclames me nu weer voorgeschoteld worden na deze zoekactie.quote:
quote:
Nils Lofgren - Shine Silently…quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo frustrerend als je de meeste nummers kent maar geen idee hebt van titel en/of artiest.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nils Lofgren - Shine Silently…
quote:Op donderdag 2 februari 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nils Lofgren - Shine Silently…
Dat kan ik helaas niet goed rekenen.quote:
Ik zag daar laatst ook een andere versie vanquote:
Nee, niet op die manier moe eigenlijk. Futloos. Zelfs te futloos om naar bed te gaan.quote:
Hebben meer mensen daar last van?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het hikt hier af en toe, Melting.
Bij mij niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mijn moeder laatst.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben meer mensen daar last van?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Soldiers who wanna be a hero mckuen
Hier geen hiks te horenquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben meer mensen daar last van?
Ik mis wel onze oude buurvrouw die steeds dingen op onze tv probeerde te streamenquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb wel oorlog met mijn Bluetooth…
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mis wel onze oude buurvrouw die steeds dingen op onze tv probeerde te streamen
Hier is de knektie weer OK nu…quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik mis wel onze oude buurvrouw die steeds dingen op onze tv probeerde te streamen
Nou ehm ach waarom nietquote:
Geen idee. Ik was even wat te drinken halen.quote:
Waarom? Dit is toch niet de bekendste plaat, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik schaam me er voor dat ik het niet eerder hoorde…
Ik ken 'm wel, heb dit grijsgedraaid…quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom? Dit is toch niet de bekendste plaat, zou ik zeggen.
Weet niet of Mad deze wel zal kennen.quote:
Sommigen wel, sommigen vind ik dráken van nrsquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet niet of Mad deze wel zal kennen.
Wij vinden Oscar Harris ook niks…quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sommigen wel, sommigen vind ik dráken van nrsMaar dat geeft niet.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Bill&Buster stonden zelfs ooit in de Top2000
Billenbuster, hihi…quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Bill&Buster stonden zelfs ooit in de Top2000
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
We Don't have to uitkleden en zo - Narada Michael Walden
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
We Don't have to uitkleden en zo - Narada Michael Walden
Oscar Harris?quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij vinden Oscar Harris ook niks…
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste reactie.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is de enige juiste reactie.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik Heb Je Genomen Bij De Akropolis - Benny Neijman…
pfft ik probeer die OscarHarrisdinges nog te verwerken!quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:45 schreef MadMaster het volgende:
O nee, het zingende tafellaken…
@:Voxs, onthoud dit!
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
pfft ik probeer die OscarHarrisdinges nog te verwerken!
Oscar Harris…quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan is er nog zo’n wat onbekendere zanger die net als Demis klinkt, hoe heet die ook alweer?
Maar met veel te veel vibratoquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:49 schreef Voxs het volgende:
Hij zingt wel met overtuiging en vol overgave.
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:50 schreef MadMaster het volgende:
Is dit Franki Valli & The Four Seasons?
Beter dan teveel valse lucht. Of met dat overdreven Amerikaanse adlip? noem je dat zo? gedoe.quote:
Handig, jezelf kunnen antwoorden: Joe Dolanquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan is er nog zo’n wat onbekendere zanger die net als Demis klinkt, hoe heet die ook alweer?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:51 schreef Voxs het volgende:
Heeft Tim Buckley ooit in de top 40 gestaan?
Daar kon de beste man niets aan doen, want zelfs na een concert bleef hij nog een half uur na vibreren.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
My Friend The Wind was wel ook van Demis…
Dat is helemaal waar. Adlips zijn sowieso vreselijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beter dan teveel valse lucht. Of met dat overdreven Amerikaanse adlip? noem je dat zo? gedoe.
Ah, Shalala with you, Lady in Blue…quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Handig, jezelf kunnen antwoorden: Joe Dolan
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kon de beste man niets aan doen, want zelfs na een concert bleef hij nog een half uur na vibreren.
Proestquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft een flinke snik in zijn stemquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat klagende toontje met ook wat vibratie erin, ik vind het verschrikkelijk.
Zonder Piet Veerboot had ikThe Cats heel misschien nog wel kunnen verdragenquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat klagende toontje met ook wat vibratie erin, ik vind het verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij heeft een flinke snik in zijn stem
Als je de stem wegdenkt.. Daar zeg je wat!quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zonder Piet Veerboot had ikThe Cats heel misschien nog wel kunnen verdragen
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik geef dit nummer één draakje. [ afbeelding ]
Dank je wel voor de parels en de draken!quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Wie weet tot zaterdagavond.
[ afbeelding ]
De laptop staat nog in opname voor een paar minuten, dus ik ga even een ui bekijken en dan kom ik luisteren.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Mocht je nog niet willen slapen, maar vallen je ogen bijna dicht (zoals bij mij), ik ga mezelf in ieder geval wakker houden...
Soms denk ik 'Dit moet ik onthouden'.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die losse pols doet het niet onaardig.
Bepaalde overgangen en melodieën die klinken als made in heaven.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms denk ik 'Dit moet ik onthouden'.
Maar dat lukt me maar zelden...
Nee, gewoon 20 BPM sneller afspreken...quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is een oudje in een verse housejas.
Je hebt er nog een track door draaien toch?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon 20 BPM sneller afspreken...
Ja, dat we: Tanz! - Schwarze Puppenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt er nog een track door draaien toch?
Leuk vind ik dit.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat we: Tanz! - Schwarze Puppen
En zo komt er nog een dansplaat, eens kijken of dat lukt...
Ik moest ineens aan denken aan die 80's house platen denken, waarin allerlei oubollige liedjes waren opgenomen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pff, zweet op m'n kop van het lachen.
En dat kon ik wel even gebruiken.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan denken aan die 80's house platen denken, waarin allerlei oubollige liedjes waren opgenomen.
We gaan naar het einde, ik kak nu zelf echt wel in...
Ik wilde eerste die van de Sjonnies doen, maar dat klonk niet...quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Moest hardop lachen toen je zei, er komt zo nog een dansplaat aan en er inderdaad 'dans jij de hele nacht met mij' klonk.
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 06:19 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijna weekend. En hopelijk lukt het me vandaag de facturering af te krijgen.
Ik wil er zelf ook vanaf zijn. Dit zijn de facturen over januari, dus met alle nieuwe tarieven en zo. En de controller wil van elke factuur de onderbouwing krijgen met alle communicatie over de tarieven en het contract.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 06:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
En zo niet, dan stop je gewoon. Maandag is er weer een dag. Dan kunnen ook facturen verstuurd worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 06:34 schreef livelink het volgende:
Blijven doen. Jij bent zo enorm toegewijd, dat bedrijven nogal dom zijn, je te laten schieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt vast snel goed.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja, ik ben alleen niet zo goed om mezelf te verkopen. Van 1 functie was en ben ik er eigenlijk van overtuigd dat die voor mij perfect zou zijn geweest. Weer helemaal terug naar functioneel beheerder bij een bedrijf waar ik al veel contact mee had/heb. De mensen met wie ik daar werk waren ook helemaal enthousiast, maar het is uiteindelijk iemand geworden uit het netwerk van de directeur daar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijven doen. Jij bent zo enorm toegewijd, dat bedrijven nogal dom zijn, je te laten schieten.
Komt vast snel goed.
Jammer zeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen niet zo goed om mezelf te verkopen. Van 1 functie was en ben ik er eigenlijk van overtuigd dat die voor mij perfect zou zijn geweest. Weer helemaal terug naar functioneel beheerder bij een bedrijf waar ik al veel contact mee had/heb. De mensen met wie ik daar werk waren ook helemaal enthousiast, maar het is uiteindelijk iemand geworden uit het netwerk van de directeur daar.
De andere functie was echt iets heel anders. Helemaal weg uit de IT. Was meer een soort noodsprong van mij, dus dat is logischer en minder erg dat ik dat niet ben geworden.
Dat is wel balenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ben alleen niet zo goed om mezelf te verkopen. Van 1 functie was en ben ik er eigenlijk van overtuigd dat die voor mij perfect zou zijn geweest. Weer helemaal terug naar functioneel beheerder bij een bedrijf waar ik al veel contact mee had/heb. De mensen met wie ik daar werk waren ook helemaal enthousiast, maar het is uiteindelijk iemand geworden uit het netwerk van de directeur daar.
De andere functie was echt iets heel anders. Helemaal weg uit de IT. Was meer een soort noodsprong van mij, dus dat is logischer en minder erg dat ik dat niet ben geworden.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 07:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel balenMaar geef niet op, het gaat je lukken om een baan te vinden bij een werkgever die jou wel waardeert.
Goedemorgen
Goedemorgen dame en heer.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:07 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Balen livelink, als jij dus in het kringetje van die directeur had gezeten dan had jij mischien de baan gehad. Tja.. zo gaat het hè. voelt niet eerlijk aan.
Hopen dat er snel iets voor jou komt en als je eenmaal binnen bent zullen ze merken hoe waardevol je bent
Lekker zegquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:11 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag heerlijke Pim's koekjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Lekker hoor. Dan heeft Junior je goed verwend.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:20 schreef just me het volgende:
Junior heeft gisteren heerlijke pannenkoekjes voor me gebakken, en die gingen er prima in![]()
Kleine pillen in 2-en snijden gaat mij niet goed af,straks maar vragen of mijn buurvrouw een pillensnijder heeft. Ik heb maar 8 tabletjes gekregen en om nu daarvoor iets te kopen vind ik ook wat overdreven.
@:Melting ga je lunchen of dineren met je vader?
Alvast heel veel plezier!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker hoor. Dan heeft Junior je goed verwend.
Ik ga dineren. Meteen aansluitend aan de film.
Ditquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:07 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Balen livelink, als jij dus in het kringetje van die directeur had gezeten dan had jij mischien de baan gehad. Tja.. zo gaat het hè. voelt niet eerlijk aan.
Hopen dat er snel iets voor jou komt en als je eenmaal binnen bent zullen ze merken hoe waardevol je bent
Dan deed je het bijzonder goed, want ik hoorde niets vreemd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja dit is een wat vreemde gewaarwording als je alleen je gehoor over hebt.
Gelukkig, dank je!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dan deed je het bijzonder goed, want ik hoorde niets vreemd.
En jij bedankt voor het draaienquote:
Graag geluisterd ook!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Graag gedaan en dank voor het luisteren, dame Voxs!
Gelukkig dat het zo verholpen was.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En euvel opgelost na herstart Mixxx. Pfjoehw!
Ah dat is fijn om te horen!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, terug van een bezoekje aan just me, ze ziet er al voorzichtig iets minder als een oempa-loempa uit
super lief dat jullie spontaan hier kwamenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, terug van een bezoekje aan just me, ze ziet er al voorzichtig iets minder als een oempa-loempa uit
Klinkt super gezelligquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:02 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren weer een etentje gehad met voormalig klasgenoten van de middelbare school en ik heb weer enorm gelachen om de verhalen uit het verleden. Vooral het onderwerp wie met wie verkering heeft gehad en/of meer was hilarisch.
En het eten was ook wel aardig…
Dat was het ook.quote:
quote:
Maar.....quote:“Wat een verfrissende wind laat Tobi Kooiman waaien. (…) Hoewel je voor een ‘Best Of’ een aantal ‘hits’ moet hebben gehad, zijn die er met deze eerste voorstelling nú al in overvloed.” Verder noemde de Volkskrant hem “een persoonlijkheid met een geestige, eigenzinnige kijk op de wereld” en schreef de Theaterkrant: “De inkijk die we krijgen in dat slimme, bijzondere hoofd van hem is origineel en grappig.
Ik heb nog nooit van hem gehoord. Geen idee dus ook wat zijn stijl is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:22 schreef livelink het volgende:
Ik was gisteren naar cabaretier Tobi Kooiman. Echt op zich een aanrader, lovende recensies ook.
[..]
Maar.....
Het voelde voor mij ook regelmatig of ik naar mijn zoon zat te kijken of dat ik keek naar iemand die mijn discussies met mijn zoon naspeelde.
Een heel raar gevoel dat de realiteit van mijn leven als cabaret wordt vertoond.
Ja hoor, het was leuk. Het is ook zijn eerste voorstelling, dus nog niet echt bekend.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van hem gehoord. Geen idee dus ook wat zijn stijl is.
Hopelijk was het leuk genoeg om het niet continue op jezelf te projecteen…
In het theater is dit erg leuk, maar als je de hele dag zo denkt lijkt me dat erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:40 schreef livelink het volgende:
De eerste 2 minuten van dit filmpje illustreert perfect wat ik bedoel. Dat ik per ongeluk tegen mijn zoon zeg: "het leven is kort" en dat ik dan een hele verhandeling krijg over dat dat nooit kan kloppen.
Dit is niet letterlijk een discussie die ik ooit heb gevoerd met mijn zoon, maar dit bedoel ik. En ik ben inmiddels al zo gewend aan de manier van denken van mijn zoon dat ik soms heel verbaasd was dat anderen dat zo enorm grappig vonden.
Lief van jullie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was gisteren wel heel handig dat we precies de laatste maaltijd van Hello Fresh zouden gaan eten, we konden zo de hele boel oppakken, extra zakje worteltjes mee en ik kon het zo bij just me koken. Wel gek om weer eens op gas te koken, dat was erg lang geleden.
Dat ziet er leuk uit! Hoeveel serviezen heb je eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Kijk just me, je soepkommen staan erg mooi bij de verzameling
[ link | afbeelding ]
question gif
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:40 schreef livelink het volgende:
De eerste 2 minuten van dit filmpje illustreert perfect wat ik bedoel. Dat ik per ongeluk tegen mijn zoon zeg: "het leven is kort" en dat ik dan een hele verhandeling krijg over dat dat nooit kan kloppen.
Dit is niet letterlijk een discussie die ik ooit heb gevoerd met mijn zoon, maar dit bedoel ik. En ik ben inmiddels al zo gewend aan de manier van denken van mijn zoon dat ik soms heel verbaasd was dat anderen dat zo enorm grappig vonden.
Ik heb een bonte verzameling Arcopal in die kast, de bovenste plank die niet op de foto staat staat ook vol met Arcopal Fruits de France. Ooit ga ik het wel beperken tot de gekleurde decors die op die prominente plank staan en dan verkoop ik de rest.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ziet er leuk uit! Hoeveel serviezen heb je eigenlijk?
het smaakte in ieder geval heerlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was gisteren wel heel handig dat we precies de laatste maaltijd van Hello Fresh zouden gaan eten, we konden zo de hele boel oppakken, extra zakje worteltjes mee en ik kon het zo bij just me koken. Wel gek om weer eens op gas te koken, dat was erg lang geleden.
Oh ja, die Fruits de France en Duo herken ik wel. Mijn ouders hebben Jäger Eisenberg Blau Saks servies. Verfijnd saksisch noem ik dat. Dat vind ik ook wel mooi.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb een bonte verzameling Arcopal in die kast, de bovenste plank die niet op de foto staat staat ook vol met Arcopal Fruits de France. Ooit ga ik het wel beperken tot de gekleurde decors die op die prominente plank staan en dan verkoop ik de rest.
Voor dagelijks gebruik heb ik een zooi ovenschalen, rond effen geel en rood en rechthoekig Fruits de France. En een stapel schaaltjes van het Engelse JAJ met rozendecor.
Soms gebruik ik iets uit die vitrinekast, niet te vaak, want het decor wordt vaal van de vaatwasser.
Mijn opa en oma hadden dat Fruits de France als dagelijks servies, maar die hadden geen vaatwasser.
Ons gewone servies is Duo van V&D, ooit mee begonnen en met verjaardagen steeds verder aangevuld, zo af en toe kom ik nog wat tegen bij de kringloop, maar eigenlijk hebben we daar wel genoeg van. Dit https://www.marktplaats.n(...)man-duo-18cm-5-stuks en dan in principe met blauw, geel en roze als rand/buitenkant.
Oh dat noemen wij het Ankyservies, omdat een kennis die Anky heet dat heeft (geërfd van haar ouders en tante).quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, die Fruits de France en Duo herken ik wel. Mijn ouders hebben Jäger Eisenberg Blau Saks servies. Verfijnd saksisch noem ik dat. Dat vind ik ook wel mooi.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Het geluid stond nog op tv stand bij inschakelen.
Damn… dat knalde lekker binnen.
Bonsoir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |