Nou ja, je zou toch ondertussen enig lerend vermogen verwachten bij ene piloot. Maar hij blijft dat ding in de rivier parkeren.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:17 schreef Sodeknetters het volgende:
Goeie film op Paramount.
Captain SullyGod![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik jou eens door midden zagen
Laat die lekker een eind ****************quote:
Ik ga even zitten voor het antwoordt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik jou eens door midden zagen
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga even zitten voor het antwoordt.
Een oorvijg op mijn linkeroor en een op mijn rechteroorquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut?quote:
Een 't' over?quote:
Nee hoor dat is correct.quote:
quote:
Het antwoord lijkt mij correct en niet het antwoordt.quote:
Oh.. zo las ik het nietquote:
Verwacht ook niet dat het dat is, maar het zou een optie kunnen zijnquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwacht ook niet dat het dat is, maar het zou een optie kunnen zijn
Wat voor een antwoord zou het geven dan?quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mijn weten maar een keer gedaan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, je zou toch ondertussen enig lerend vermogen verwachten bij ene piloot. Maar hij blijft dat ding in de rivier parkeren.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik die film zie maakt hij dezelfde foutquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij mijn weten maar een keer gedaan.
Vikingsquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn hier nog mensen die Vikings en Vikings valhalla kijken/hebben gekeken?
Tweede helft van het laatste seizoen vond ik een beetje tegenvallen op sommige momenten, maar wel mooi einde.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vikings
Moet nog 1 seizoen geloof ik.
Wie streamt Valhalla uit?quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tweede helft van het laatste seizoen vond ik een beetje tegenvallen op sommige momenten, maar wel mooi einde.
Valhalla is trouwens ook een aanrader. Ben vanavond begonnen met deel 2
Staat ook op Netflix.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie streamt Valhalla uit?
En zit zij er ook in?
[ afbeelding ]
Ah, maar ik heb het niet op netflix gezien.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staat ook op Netflix.
En nee zij zit er niet in. Valhalla speelt zich ongeveer 100 jaar na de eerste serie af.
Zeker, twee grote pluspunten zelfsquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, maar ik heb het niet op netflix gezien.
Jammer wel, was een groot pluspunt
Zag van de week ook in eens mevr Duff weer voorbijkomen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker, twee grote pluspunten zelfs
Die is ook behoorlijk goed opgetrokken. Weet alleen niet of ik haar nieuwe serie ga bekijken. Gaat denk ik zwaar tegenvallen tov het orgineel.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag van de week ook in eens mevr Duff weer voorbijkomen.
How I met your father bedoel je? Die zag ik ook, stukje aflevering 1.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is ook behoorlijk goed opgetrokken. Weet alleen niet of ik haar nieuwe serie ga bekijken. Gaat denk ik zwaar tegenvallen tov het orgineel.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
Zijn hier nog mensen die Vikings en Vikings valhalla kijken/hebben gekeken?
Ik had inderdaad al een stukje op insta voorbij zien komen dat Barney ook weer erin zit.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
How I met your father bedoel je? Die zag ik ook, stukje aflevering 1.
Komen ook steeds meer van de originele serie bij.
Van jou wist ik dat je vikings had gezien als ik het me goed herinner.quote:
Het is ook alweer even terug dat ik het zag. Van voor het op Netflix stond geloof ik nog.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van jou wist ik dat je vikings had gezien als ik het me goed herinner.
Ik vind Valhalla wel vermakelijk, maar Vikings zelfs was idd beter, zeker de eerste 3 seizoenen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook alweer even terug dat ik het zag. Van voor het op Netflix stond geloof ik nog.
Valhalla daar wel gezien, maar die vind ik stukken minder
Was wel even wennen, daarvoor alleen docu's gezien over Vikings en niet een serie zoals dezequote:Op woensdag 1 februari 2023 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Valhalla wel vermakelijk, maar Vikings zelfs was idd beter, zeker de eerste 3 seizoenen.
Vikings was volgens mij ook eerst als info serie gemaakt voor History Channel en daarna is het pas echt groter geworden toen het naar Netflix ging qua productie.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Was wel even wennen, daarvoor alleen docu's gezien over Vikings en niet een serie zoals deze
Maar welke is nou echt? Valhalla of de docu's?quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Was wel even wennen, daarvoor alleen docu's gezien over Vikings en niet een serie zoals deze
Vikings natuurlijk, Valhalla is een spin offquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke is nou echt? Valhalla of de docu's?
Of is Vikings nep en probeert Valhalla dat goed te maken?quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vikings natuurlijk, Valhalla is een spin off
Er zit overal een flink stuk fantasy bij, niks is hoe het echt was. docu's komen soms nog wat in de buurt en een goed boek ookquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar welke is nou echt? Valhalla of de docu's?
Maar hoe weet je dat die wel dicht in de buurt kwamen?quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zit overal een flink stuk fantasy bij, niks is hoe het echt was. docu's komen soms nog wat in de buurt en een goed boek ook
Ik weet het en ik weet ook hoe ik het weetquote:Op woensdag 1 februari 2023 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat die wel dicht in de buurt kwamen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |