quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
In dit topic moet ik gepost hebben.
HOIIIII!!!![]()
Ik heb geen flauw idee wat ik hier doe eigenlijkquote:
SPOILER: Lijst voor plakken in excelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FB komt binnen op 22
VER komt binnen op 14
F&S van 56 naar 55
ABO van 51 naar 49
Iedereen omhoog
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
SPOILER: Lijst voor plakken in excelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL van 24 naar 22
SPOILER: Lijst voor plakken in excelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VER van 14 naar 9
Gezellig slowchatten met het meest moddichte topic op FOK! die zelden achter de schermen staatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik hier doe eigenlijk
Ah gezellig.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gezellig slowchatten met het meest moddichte topic op FOK! die zelden achter de schermen staat
Correct.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:53 schreef Viv het volgende:
[..]
En je gaat mee op reis naar subfora waar je misschien normaal gesproken nooit komt.
Nooit geweest. Staat dat voor Boeren&Hoeren?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt een soort tafeltennis tussen een handjevol fora geworden
En als afsluiter vast weer naar B&H.
Bijna goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nooit geweest. Staat dat voor Boeren&Hoeren?
Ik heb al 2 keer geprobeerd MUZ van de troon te stoten maar tevergeefsquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt een soort tafeltennis tussen een handjevol fora geworden
En als afsluiter vast weer naar B&H.
SPOILER: Lijst voor plakken in excelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAA dondert naar beneden van 13 naar de dubbele positie 26Maar blijft nog nipt onder het uur een hele prestatie met (5)
Dat heb ik elke keer als ik blauw ziequote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik begon even te zweten toen ik roze zag, maar vals alarm
Omdat jullie hem lang in F&S lieten staanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:54 schreef Mike het volgende:
Misschien moet ik de regels even lezen, maar waarom staat F&S zo laag?
Op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:13 door Danny:quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat jullie hem lang in F&S lieten staan
Dat was niet vandaag maar een paar dagen geleden, toen bleef ie uren staanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:13 door Danny:
Topic verplaatst van forum "De Vergaarbak" naar forum "Films & Series"
Op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:17 door Mike:
Topic verplaatst van forum "Films & Series" naar forum "Van Basic tot Pimp"
Zo lang was dat toch niet?
Vandaag niet inderdaad. Maar het cijfer er achter geeft aan hoe vaak die er al gestaan heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef Mike het volgende:
[..]
De ranglijst wordt gemaakt op basis van het gemiddelde van alle keren dat het topic in een forum is geweest.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Vooral ingewikkeld voor @Bosbeetle. Hij moet steeds de gemiddeldes uitrekenenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 16:07 schreef Mike het volgende:
Oké, bedankt allemaal! Best nog een ingewikkeld spel.
180quote:
quote:
Dan zou ik toch even een arts raadplegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik begon even te zweten toen ik roze zag, maar vals alarm
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 18:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou ik toch even een arts raadplegen.
SPOILER: Lijst voor plakken in excelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WGR blijft op 28
MUZ blijft op 1 zelfs met (4)
CUL doet goede zaken en gaat van 5 naar 4 Bijna top 3
DRT gaat van 24 naar 34
Gewoon een scriptje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat MUZ mod @:MadMaster 24 uur per dag op FOK! verblijft.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 19:39 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb sterk het vermoeden dat MUZ mod @:MadMaster 24 uur per dag op FOK! verblijft.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |