abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2023 @ 07:41:45 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_207815409
Boh amsel, sterkte vandaag ;(
disclaimer
pi_207815585
En toen ging de kat ook nog over z'n nek _O- :r

Man zit in het buitenland voor werk dus ik mag het allemaal oplossen. Wordt weer een topdag :')
  donderdag 2 februari 2023 @ 08:10:29 #103
149959 SQ
snelle trees
pi_207815599
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:08 schreef Amsel het volgende:

Man zit in het buitenland voor werk dus ik mag het allemaal oplossen. Wordt weer een topdag :')
Rustig aan :* andere kind wel oké?
disclaimer
pi_207815908
Gets, sterkte Amsel.

Zieke kinderen is tot daar aan toe, maar als er dingen uitkomen :r

Ik rook niet, nooit gedaan ook. Ik doe geen drugs, nooit gedaan ook.. Ik drink amper, altijd al amper gedronken. Ik wacht nog tot de rock&roll me komt halen :D
pi_207816021
Ach Amsel wat een timing ook, beterschap daar, hopelijk is het kotsfestijn nu wel klaar!

Ik ga over 2 weken Carnaval vieren, alcoholvrij. Ben benieuwd hoe dat bevalt....:)
Ik lust wel bier maar ik reageer er niet goed op, dat slaat enorm op mijn darmen en dan voel ik me dus echt niet lekker. Ik dacht dat het alleen de alcohol variant was maar ik heb het ook bij alcoholvrij.
pi_207816041
PostNL (dágen na 'bestel nu') : uw pakketje komt dinsdagochtend.
Ik: *verzet naar donderdagmiddag*
PostNL: ok
PostNL op do: uw pakket komt op donderdagochtend. En oja, er is een handtekening vereist
:')
Daar gaat m'n planning.
  donderdag 2 februari 2023 @ 09:15:06 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_207816063
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:11 schreef Hupje het volgende:
PostNL (dágen na 'bestel nu') : uw pakketje komt dinsdagochtend.
Ik: *verzet naar donderdagmiddag*
PostNL: ok
PostNL op do: uw pakket komt op donderdagochtend. En oja, er is een handtekening vereist
:')
Daar gaat m'n planning.
Gewoon morgen op het pakketpunt ophalen. Of is het huuuge?
disclaimer
  Moderator / Colorchick donderdag 2 februari 2023 @ 09:16:48 #108
382129 crew  Donna
pi_207816080
Dat is dan echt een voordeel van buitenaf wonen. Ze weten hun plekjes om het neer te zetten, ook als er een handtekening vereist is.
pi_207816178
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:16 schreef Donna het volgende:
Dat is dan echt een voordeel van buitenaf wonen. Ze weten hun plekjes om het neer te zetten, ook als er een handtekening vereist is.
En dan zetten ze zelf een handtekening? Hier zetten ze pakketjes ook op vaste plekken maar echt niet als ervoor getekend moet worden. Dat zou ik ook niet waarderen.
  Moderator / Colorchick donderdag 2 februari 2023 @ 09:32:34 #110
382129 crew  Donna
pi_207816210
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:28 schreef exode het volgende:

[..]
En dan zetten ze zelf een handtekening? Hier zetten ze pakketjes ook op vaste plekken maar echt niet als ervoor getekend moet worden. Dat zou ik ook niet waarderen.
Ja die zetten ze dan zelf. Voor de gekste dingen is tegenwoordig een handtekening vereist. dus dat is mij wel prima. Ik wil gewoon m'n pakket.
pi_207816248
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:15 schreef SQ het volgende:

[..]
Gewoon morgen op het pakketpunt ophalen. Of is het huuuge?
Gelukkig was de bezorger er vroeg, kan ik toch nog op tijd weg.
Het was kleding. Dat bestel ik eigenlijk nooit, had voor mij ook geen handtekening voor gehoeven. Een poos terug stonden er dure computeronderdelen zo voor de deur. (Onze voordeur is nogal zichtbaar vanaf het drukste kruispunt van het dorp) Dat was minder :') Gelukkig kwam ik net thuis en keek ik die kant op.
  donderdag 2 februari 2023 @ 09:44:25 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207816331
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 07:01 schreef livelink het volgende:

[..]
Maar de potloodtest doorstaat ze glansrijk.
Ze was waarschijnlijk nog jong (<25), en toch buikrolletjes...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 2 februari 2023 @ 09:46:24 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207816355
Sterke met de zieken @Amsel :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207816361
Ik heb een raadsel… is deze tekst geschreven door mijn dochter van 15, voor een opdracht maatschappijleer. Of… door een echte makelaar die hier geld voor krijgt?

quote:
Groot vrijstaand huis met eigen praktijk!

Ben je huisarts, heb je een eigen nagelsalon, wil je een B&B beginnen, een aanleunwoning voor je ouders of wil je gewoon lekker beneden slapen? Het kan allemaal in dit fantastische vrijstaande huis met eigen praktijk én huisnummer in Veldhoven. Er is zó veel te vertellen! Kom, we gaan gauw kijken!

De locatie van deze royale woning is ronduit geweldig! Prachtige straat met heel veel groen. Op loopafstand naar het Veldhovens Citycentrum, 10 minuutjes fietsen naar ASML, vlakbij Eindhoven Airport, scholen, parken en sportvoorzieningen. En dan woon je ook nog eens vrijstaand op een hoekperceel! De plek kan haast niet beter.

Het huis zelf is heerlijk ruim. Met de huidige indeling heb je maar liefst 260 vierkante meter woonoppervlak, 6 slaapkamers en 3 badkamers. Uniek is dat dit huis zijn eigen praktijk heeft. Deze is nu onderdeel van het woonoppervlak, maar kan volledig als aparte bedrijfs- of woonruimte worden ingericht. De praktijk heeft diverse kamers en zelfs een eigen toilet, badkamer, entree én huisnummer (14), met handige tussendeur naar het woongedeelte. De ideale woning als je werk en privé wil combineren.

Ga je de praktijkruimte bedrijfsmatig gebruiken? Maak er een succes van! In dit huis blijft genoeg leefruimte over voor een groot gezin. Beneden kan je met zijn allen uitgebreid loungen in de knusse verlaagde zithoek met gezellige openhaard. In de moderne open keuken bereid je de lekkerste gerechten die je direct aan de eettafel kunt serveren. En schijnt de zon? Dan doe je de schuifpui open en geniet je op jouw ruime terras van het leven en elkaar!

Ook boven heb je alle ruimte om te leven. Op de eerste verdieping zijn maar liefst 4 slaapkamers en 2 badkamers. Je staat dus nooit meer 's ochtends in de file. Sommige vertrekken hebben een schuin plafond, waardoor ze heel ruimtelijk aanvoelen, en een handige vliering om spullen op te bergen. Superhandig is ook de bijkeuken op de begane grond, met eigen keukenblok en tussendeur naar de aanpandige garage. En wil je een eigen hoekje om in alle rust te lezen of een game te spelen? Kijk maar eens in de grote leefruimte en laat jouw fantasie de vrije loop!

Dit is echt een multifunctioneel huis op een perfecte locatie. De ideale plek om jouw dromen te verwezenlijken. Heb jij ook zo'n zin om dit huis met eigen ogen te bekijken? Bel ons dan snel voor een bezichtiging. Wij leiden je heel graag rond!
  donderdag 2 februari 2023 @ 09:49:48 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207816397
Waarschijnlijk door je dochter, want een makelaar zou meer spelfouten maken, om het als makelaarstekst door te laten gaan moet er minstens een "verkeerd in uitstekende staat van onderhoud" staan :+

Klinkt verder als een geweldig huis, als het hier stond ging ik kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 2 februari 2023 @ 09:50:33 #116
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207816403
Gezien het bijzonder hoge aantal uitroeptekens, denk ik zo door je dochter. Maar wel keurig hoor!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207816512
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 10:11:44 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207816693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 23:43 schreef Phaidra het volgende:
Ik kwam deze net tegen op FB en vond het wel toepasselijk :P.

[ afbeelding ]
Iedereen die voorover gebogen zit heeft rolletjes, ik vind haar hartstikke slank :{w

Tot mijn grote verbazing faalde ik met de potloodtest bij mijn buik :o Die is wel enorm maar hangt blijkbaar niet genoeg. Is het dan ook pront? O-)

quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:47 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een raadsel… is deze tekst geschreven door mijn dochter van 15, voor een opdracht maatschappijleer. Of… door een echte makelaar die hier geld voor krijgt?
[..]

Door je vraagstelling weet ik dat het het laatste moet zijn, maar ik vermoed wel door een stagiair van 18 :D
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 10:13:11 #119
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207816717
Net terug van de huisarts voor mijn menstruatieklachten. Ze denkt dat een spiraaltje het beste is dus ik heb een verwijzing naar de gynaecoloog. En nu heb ik al een halve paniekaanval want ik ben door vervelende ervaringen echt doodsbang voor de pijn :X Zou zoiets ook onder narcose kunnen?
pi_207816969
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:13 schreef MaJo het volgende:
Net terug van de huisarts voor mijn menstruatieklachten. Ze denkt dat een spiraaltje het beste is dus ik heb een verwijzing naar de gynaecoloog. En nu heb ik al een halve paniekaanval want ik ben door vervelende ervaringen echt doodsbang voor de pijn :X Zou zoiets ook onder narcose kunnen?
Vraag het? Ik zou ook bang zijn
pi_207817252
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 19:23 schreef MaJo het volgende:

[..]
Nee ze waren wel gevuld. Ik kan het wel voor je proberen? :')
Uh nou... ik heb wel beeld al hoor dus bespaar je de moeite ;) (en wellicht een keukenvloer vol beslag)

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:08 schreef Amsel het volgende:

Beterschap, blegh :r

Potloodtest, ik denk dat die nu zowel onder de tiet als onder de buik (rechtopstaand dan, als ik in elkaar gezakt ga zitten dan kan ik wel wat kwijt ;) ).

@MaJo, ik zou het gewoon vragen :*

@amaranta, ik vind het wel veel "je" in de tekst, daarom had ik eerder verwacht dat het door je dochter geschreven zou zijn.
Fake it till you make it...
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 11:16:11 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207817577
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:32 schreef amaranta het volgende:

[..]
Vraag het? Ik zou ook bang zijn
Ga ik doen :Y Ik zag bij een ander ziekenhuis dat ze het aanbieden voor mensen met angstklachten of vervelende ervaringen, dan zit ik wel goed met beide :')
  Redactie Frontpage donderdag 2 februari 2023 @ 11:43:20 #123
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_207817970
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]

Hier een makelaar die ook nog veel HOOFDLETTERS gebruikt :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 11:52:04 #124
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207818095
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:11 schreef MaJo het volgende:
Tot mijn grote verbazing faalde ik met de potloodtest bij mijn buik :o Die is wel enorm maar hangt blijkbaar niet genoeg. Is het dan ook pront? O-)
Hmm, ik zou dat beschouwen als slagen ipv falen! :)
in de haak.
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 12:07:48 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_207818340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:52 schreef trui het volgende:

[..]
Hmm, ik zou dat beschouwen als slagen ipv falen! :)
Je kunt het 2 kanten op redeneren:
- Je slaagt voor de potloodtest: potlood blijft hangen dus je hebt grote borsten :9
- Je faalt voor de potloodtest: potlood blijft niet hangen dus ze zijn pront :P

Dit was de manier waarop ik het had ingegeven :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')