Escape sauna meet is wel een bijzonderequote:Op woensdag 1 februari 2023 20:25 schreef SQ het volgende:l
Ik zou bijna een saunameet willen opperen
Dat je die ook op moet tillen om droog te wrijven na het douchen, bedoel je? Ja, herkenbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:26 schreef SQ het volgende:
Wat wel jammer is, is dat sinds mijn laatste zwangerschap mijn onderbuik ook keihard faalt voor de potloodtest
Van mijn tieten had ik dat al geaccepteerd maar dit is wel een nieuw niveau van aftakeling...
Het lukt mij al nooit om de ingang te vindenquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Escape sauna meet is wel een bijzondere
Volgens mij had ik daar al last van na kind 1quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:26 schreef SQ het volgende:
Wat wel jammer is, is dat sinds mijn laatste zwangerschap mijn onderbuik ook keihard faalt voor de potloodtest
Van mijn tieten had ik dat al geaccepteerd maar dit is wel een nieuw niveau van aftakeling...
Volgens mij waren het bij mij niet zozeer de zwangerschappen, maar de zucht naar alcohol nadat de kinderen naar bed waren die bij mij voor de problemen zorgden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:38 schreef Aure het volgende:
En wat ben ik blij dat de kinderen op bed liggen. Jezus.![]()
waar is het bier
Ja precies ditquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:39 schreef Vanyel het volgende:
Godverredomme ja eindelijk.
Te verrot om te drinken ook nog
Het helpt in ieder geval niet mee neequote:Op woensdag 1 februari 2023 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij waren het bij mij niet zozeer de zwangerschappen, maar de zucht naar alcohol nadat de kinderen naar bed waren die bij mij voor de problemen zorgden.
Helaas is dit wel herkenbaar voor mij. Bleh!quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:26 schreef SQ het volgende:
Het hele weekend? Kost mij tegenwoordig een hele weekquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:03 schreef Aure het volgende:
Ik ging laatst trouwens stappen (). Het werd half 3 en ik moest het hele weekend bijkomen
![]()
Ik word oud
Shhhhh, daar hadden we het niet over!quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:26 schreef SQ het volgende:
Dagje wellness ben ik altijd voor inquote:
Dat lijkt me wel tof!quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:07 schreef SQ het volgende:
Ik ga binnenkort hier heen: https://www.effenaar.nl/agenda/vroegzat
Zeer benieuwd.
Nog laat.quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:07 schreef SQ het volgende:
Zeer benieuwd.
Hier.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:38 schreef Aure het volgende:
En wat ben ik blij dat de kinderen op bed liggen. Jezus.![]()
waar is het bier
Oh kijk, kan ik toch nog ergens een potlood kwijt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:26 schreef SQ het volgende:
Lijkt me ideaal!!quote:Op woensdag 1 februari 2023 21:07 schreef SQ het volgende:
Zeer benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |