Resident Evil Village gekocht, die is ook tof.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Quarry is tof.
Einde bericht.
De recensies zijn veelal wel goed, maar er zijn er ook veel die zeggen dat t spel an sich echt niks bijzonders is of doet. T is vooral de sfeer en t feit dat t een populaire franchise is.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Top franchise zie zich wel leent voor een mooie rpg natuurlijk.
Ik begin er ook wel zin in te krijgen.quote:
Vriend vond de eerste wel echt veel leuker.quote:
De baas een stuk hout in de nek leggen, en je kan hem uitspelenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik neem de middag vrij en ga zo de game ophalen
GENOT
een baas hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De baas een stuk hout in de nek leggen, en je kan hem uitspelen
Nu al?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik neem de middag vrij en ga zo de game ophalen
GENOT
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]Mazzelaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 12:44 schreef CoExist het volgende:
Mijn Hogwarts Legacy Deluxe versie ploft net op de deurmat!
Dat begreep ik ook. Hooguit je home base (de kamer van het huis).quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:01 schreef over_hedge het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp maken je keuzes geen kut uit? Beetje jammer wel
Ja ik heb dus niks met harry potter. Maar was benieuwd of het ook leuk zou zijn als je die nostalgie mist. Wat ik er tot nu toe van zie is dat antwoord neequote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook. Hooguit je home base (de kamer van het huis).
Ik denk dat dat idd vooral de hype is: fanbase, en een grote ook nog.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ik heb dus niks met harry potter. Maar was benieuwd of het ook leuk zou zijn als je die nostalgie mist. Wat ik er tot nu toe van zie is dat antwoord neeAls je keuzes enzo allemaal niet uitmaken.
Wel jammer. Al snap ik nog steeds de grote hype van veel mensen. Want had dit een star wars saus gehad ipv harry dan had ik het net zo tof gevonden denk ik. De wereld ziet er wel mooi en levendig uit.
boeiendquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:01 schreef over_hedge het volgende:
Maar als ik het dus goed begrijp maken je keuzes geen kut uit? Beetje jammer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |