SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Today we're happy to reveal the PlayStation Plus Monthly Games for February. Take on demonic Deadites in asymmetrical multiplayer Evil Dead: The Game, grind and trick your way through the vibrant world of Radlandia in OlliOlli World and live the life of a Prohibition-era gangster with Mafia: The Definitive Edition. In addition to these titles, Destiny 2: Beyond Light joins the lineup as a bonus game this month.
All four titles will be available to PlayStation Plus Essential, Extra and Premium members from Tuesday, February 7 until Monday March 6. The PlayStation Plus Extra and Premium lineups for February will be announced soon.
We also wanted to provide an update on the PlayStation Plus Collection that has been offered as a benefit to PlayStation Plus members on PS5 since 2020. On May 9 the PlayStation Plus Collection will no longer be offered. If you haven't redeemed the titles in this collection yet, you can still do so until May 9, which will enable you to access those titles even after this date for as long as you remain a PlayStation Plus member.
We will continue to add to our growing PlayStation Plus library of Monthly Games and Games Catalog, so be sure to check monthly for new titles to redeem.
https://blog.playstation.(...)-definitive-edition/
Wajoo gratis games!quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is er hier iemand die ik kan helpen met een gratis PS5 God of War code? Zat bij onze PS5, maar het is niet een game die ons trekt en hoef er verder ook niet aan te verdienen. Maak er liever iemand anders blij mee (dus niet zelf nog gaan door verkopen graag). Eerste die reageert in dit topic zelf (dus geen DM's) krijgt hem, dan weet iedereen waar ze aan toe zijn.
Ooooh, dat zou wel heel tof zijnquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is er hier iemand die ik kan helpen met een gratis PS5 God of War code? Zat bij onze PS5, maar het is niet een game die ons trekt en hoef er verder ook niet aan te verdienen. Maak er liever iemand anders blij mee (dus niet zelf nog gaan door verkopen graag). Eerste die reageert in dit topic zelf (dus geen DM's) krijgt hem, dan weet iedereen waar ze aan toe zijn.
Code naar je verstuurd per DMquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Code naar je verstuurd per DM
Heerlijk, laat maar komen hoor. Ik ga prima verdwalen in deze game.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:47 schreef StateOfMind het volgende: https://playsense.nl/5285(...)-dan-eerder-gedacht/ Zo'n 40 uur voor alleen de main quest al
Patserquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoef m overigens niet hoor, heb de game al uitgespeeld
Kijk. En hierdoor krijg je dit soort TT's!quote:
Noem je me nu stom?!quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kijk. En hierdoor krijg je dit soort TT's!
En dan maar hopen dat ie niet op Sonic the Hedgehog belandtquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu stom?!
Ik flikker je zo over die hedge hoor!!!!
Klinkt anders behoorlijk prikkelend!quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ie niet op Sonic the Hedgehog belandt
Over sonic gesproken. ik ging deze mod ff spelenquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ie niet op Sonic the Hedgehog belandt
Games op PSN zijn altijd duurder dan elders.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:10 schreef Questular het volgende:
Ik ben de slimste niet maar waarom is Hogwarth duurder op de ps store dan b.v. bij bol?
Omdat de PSN store meestal duurder is. Daarmee kunnen ze de digital only PS5 mensen een poot uitdraaien.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:10 schreef Questular het volgende:
Ik ben de slimste niet maar waarom is Hogwarth duurder op de ps store dan b.v. bij bol?
Ik ben nooit zo van dat verkopen, want dan moet ik menselijke interactie hebbenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:47 schreef StateOfMind het volgende:
Indeed.
In de PSN Store moet je eigenlijk alleen maar kopen tijdens een sale, dan zijn er vaak mooie deals te vinden.
Voordeel van fysiek is weer dat je ze kan ruilen of verkopen.
Paar weken kocht ik The Last of Us part 1 voor de PS5.
50 euro voor betaald, verkocht voor 45 euro.
Paar tientjes bijgelegd voor Dead Space Remake op launch day.
Als ik die uit heb verkoop ik die weer, en hoef ik voor Hogwarts maar een paar tientjes bij te leggen.
Gamemania zou voorraad hebben, zo stond in hun mail vanochtendquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:05 schreef Cod_player het volgende:
Ik heb een mail van MM service. Ga zo naar MM om geld retour te krijgen, dat kon en dan kon ik een nieuwe kopen (die ze niet op voorraad hebben zag ik al), dus ben benieuwd. Sws hoe ze gaan doen vanwege het feit dat ik het als bundel heb gekocht en hij niet meer compleet is, maargoed er staat nergens dat ik de controller en dergelijke moet inleveren (alleen console is opgestuurd).
We gaan het meemaken. Er stond in de mail dat ik ook nog wachten op de reparatiemaar omdat het zo lang duurt kan ik geld retour en een nieuwe kopen.
Omdat je digitaal niet de kosten betaalt van vervoer, winkelpersoneel, shipping, etc.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:10 schreef Questular het volgende:
Dankje! De intertoys in het dorp hier heeft er nog 1, disc 620 euro ofzo, dus als ik geld retour krijg wil ik eik die halen. Maar moet cash geld krijgen, dus kan niet online bestellen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gamemania zou voorraad hebben, zo stond in hun mail vanochtend
Sowieso zou ik even naar je prioriteiten kijken als je onder bewind staat maar wel persé een gameconsole van ¤600+ in je huis wil neerzetten..... Gewoon een suggestie hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:30 schreef Cod_player het volgende:
Hahah het klinkt heel shady, maar sta onder bewind dus mag niet zomaar geld op m'n pinpas ontvangen, dus moet het eik cash krijgen en daar dan weer ps5 van kopen, maarja das wel irritant
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso zou ik even naar je prioriteiten kijken als je onder bewind staat maar wel persé een gameconsole van ¤600+ in je huis wil neerzetten..... Gewoon een suggestie hoor
Hij is goedkoper als je hem bij de duitse amazon haalt. Amazon.de, heb ik ook gedaan, en ze hebben nog voorraad.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:05 schreef Cod_player het volgende:
Ik heb een mail van MM service. Ga zo naar MM om geld retour te krijgen, dat kon en dan kon ik een nieuwe kopen (die ze niet op voorraad hebben zag ik al), dus ben benieuwd. Sws hoe ze gaan doen vanwege het feit dat ik het als bundel heb gekocht en hij niet meer compleet is, maargoed er staat nergens dat ik de controller en dergelijke moet inleveren (alleen console is opgestuurd).
We gaan het meemaken. Er stond in de mail dat ik ook nog wachten op de reparatiemaar omdat het zo lang duurt kan ik geld retour en een nieuwe kopen.
Dat ik het moet uitleggen laat maar weer zien wat voor volk hier zit op een doordeweekse werkdag rond het middaguurquote:
Mits er sprake is van schuldsanering kan ik er wel in komen hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ik het moet uitleggen laat maar weer zien wat voor volk hier zit op een doordeweekse werkdag rond het middaguur![]()
Lekker man, geniet met volle teugen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Mits er sprake is van schuldsanering kan ik er wel in komen hoor
Sta ook onder bewind, én heb een PS5 dus voelde me persoonlijk aangevallenwel al dik 2 jaar schuldenvrij en zodoende kunnen sparen voor m'n lieverd
Noem jij jou PS5 nou jouw lieverdquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Mits er sprake is van schuldsanering kan ik er wel in komen hoor
Sta ook onder bewind, én heb een PS5 dus voelde me persoonlijk aangevallenwel al dik 2 jaar schuldenvrij en zodoende kunnen sparen voor m'n lieverd
Zeker zekerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker man, geniet met volle teugen.
Ja. Zal haar nooit laten vallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Noem jij jou PS5 nou jouw lieverd
Ik kan nog steeds geen zin krijgen in Ragnarok, maar dat gaat nog wel gebeuren. In de zomer bij 30+ graden lekker in de sneeuw en ijs rondwandelen. Ik had na Calysto Protocol alleen tegen mijzelf gezegd dat ik geen preorder meer zou plaatsen en reviews zou gaan afwachten, en nu heb ik net Hogwarts Legacy besteld.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeker zeker
Ragnarok is trouwens wel echt genieten, bohhh. Zeker op die Quality-HFR-VRR mode![]()
![]()
Maar, nu kan je ook lekker in sneeuw en ijs rondlopen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds geen zin krijgen in Ragnarok, maar dat gaat nog wel gebeuren. In de zomer bij 30+ graden lekker in de sneeuw en ijs rondwandelen. Ik had na Calysto Protocol alleen tegen mijzelf gezegd dat ik geen preorder meer zou plaatsen en reviews zou gaan afwachten, en nu heb ik net Hogwarts Legacy besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |