Deze SC verdient wel enige ballen na mijn ban van 2 weken. Het woke-niveau is naar ongekende hoogtes gestegen. Van water bij het koffie automaat, wel of geen klontje suiker, één of andere kut TV serie, niet voetballen op kunstgras, wegens tere knietjes. De tere zieltjes blijven bespaard worden. Naar het niet anaal beledigen van vrouwelijke FOK!sters. Mannelijke FOK!sters buiten beschouwing gelaten. Waar zijn de tijden gebleven dat Jojoortje en Karina, met de stijve staart tussen de benen vertrokken ?quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:47 schreef RamboDirk het volgende:
Is @:coco net van zijn titel "hulpje" af krijgt hij een nieuwe als meest vrouwelijke man is deze sc.
Imitatie en productie is van hoge kwaliteit. Zag het zelf ook voor het eerst op 16/17e. Toen lag ik echt dubbel, nu vind ik het nog steeds wel lollig hoorquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond je vroeger Drake en Josh grappig? Zo nee, dan was deze video per definitie niet grappig voor je.
De twee jongens doen eigenlijk een best aardige imitatie qua manieren/intonatie van Drake en Josh, dus ik geef ze daarvoor wel credits. Verder vond ik dit filmpje volgens mij heel grappig toen ik 15 of 16 was ofzo. Dit is de leeftijd die ik Chevy op basis van zijn posts ook inschat, dus ik begrijp wel dat hij dit wilde delen.
Welcome to MTVVBL PUNK’d!quote:
Smeer je je poepgaatje wel goed in, en let je op je knieën?quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:29 schreef GGMM het volgende:
Oh Tong is terug
Het geklaag en gejank begint weer.
Goede reden om weer aan het werk te gaan.
Werkse hè!!quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:29 schreef GGMM het volgende:
Oh Tong is terug
Het geklaag en gejank begint weer.
Goede reden om weer aan het werk te gaan.
#207quote:
Ik plaatste hier laatst een topic waarin ik aangaf, wanneer ik naar de Elpee ging om m'n laatste CD te kopen. Het was van de band Jawbox. Titel van de CD weet ik niet meer. Mediocere, maar wel goeie band. Zoals Elpee een goeie platenzaak was, maar te vinden in Brabant, provincie Den Bosch. Obscuur gebied in Nederland, de hoofdstad van Brussel. Als beroeps-werkloze viel op een gegeven moment het kwartje. Realiseerde me dat de verdubbeling van prijs van LP naar CD, absurd was.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan muziek luisteren.
@:Drizzt
@:Tong80
@:Sked
@:Charz
User @:maxi-mus approves.
George Floydquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:09 schreef KingRoland het volgende:
wie is eigenlijk onze Gandhi of onze Martin Luther King van deze generatie?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:09 schreef KingRoland het volgende:
Osdorp PosseGod.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan muziek luisteren.
@:Drizzt
@:Tong80
@:Sked
@:Charz
User @:maxi-mus approves.
Ik heb hier een leuke plaatje van. @Wereldgozerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog mee kunnen profiteren van de groupies?quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Osdorp PosseGod.
Kleine anekdote: Ik zat ooit backstage met Def P en de rest van hun biertjes te drinken op een door fans georganiseerd festivalletje waar vrienden van mij optraden als voorprogramma. Was gezellig.
Einde anekdote. Voor meer anekdotes mag je @:GGMM een DM sturen.
Acteur Zelenskyquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:09 schreef KingRoland het volgende:
320 euro valt best mee als je gewoon werkt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik plaatste hier laatst een topic waarin ik aangaf, wanneer ik naar de Elpee ging om m'n laatste CD te kopen. Het was van de band Jawbox. Titel van de CD weet ik niet meer. Mediocere, maar wel goeie band. Zoals Elpee een goeie platenzaak was, maar te vinden in Brabant, provincie Den Bosch. Obscuur gebied in Nederland, de hoofdstad van Brussel. Als beroeps-werkloze viel op een gegeven moment het kwartje. Realiseerde me dat de verdubbeling van prijs van LP naar CD, absurd was.
Fucking 40 gulden, waar het eerst 19:55 was. Als armlastige muziekliefhebber uit Zaltbommel moest ik ook nog eens een treinkaartje betalen. Zwartrijden was te gevaarlijk. Nu de LP niet meer grijs gedraaid kon worden. Het treinkaartje bleef. Naar de Bieb in Den Bosch. Waar ik eerst voor 80 gulden twee CD's in de brasspocket had, had ik er nu 10 voor 25 gulden. Niet meer als eerste, maar een kniesoor die Joop Zoetemelk zijn carriere verwijt. Cassettebandjes waren een mooie handlanger. Met potlood.
Het geweldige Elpee ging kapot aan de industrie en internet. Het zou echter alleen nog maar erger worden. Via internet kon de consument gratis muziek binnenhalen. Heerlijk, gemakkelijk en goedkoop. Maar, de reden dat ik dit topic open is........
Het feit dat een kaartje voor Lowlands momenteel 320 Euro kost. Ik reken nog steeds om in guldens. En als ouwe, zuinige krentenkakker uit de provincie, kom ik dan op bijna 700 gulden voor een fucking kaartje voor een popfestival. Ik betaalde 110 gulden. Wat al veel geld is. Dus Paulus, zo slecht deden jullie het niet. Hoeveel CD's van Undeclinable kun je daar niet van kopen?
Herman.
Even getest, paar maanden terug m'n oor nog uit laten spuiten. Ook ik ben geslaagd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
https://hoortest.oorcheck.nl/
[..]
Verbazingwekkend. Ik classificeer mijn gehoor als matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |