Je mist het punt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf je Danny niet tegen te spreken?
Waarom doe je zo denigrerend? Dat jij nou alle tijd hebt om series te kijken of grapjes mee te krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
LR kan beter een zoveelste Steven Seagal-film opzetten.
Ik maak graag grapjes over degene die ik mag.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je zo denigrerend? Dat jij nou alle tijd hebt om series te kijken of grapjes mee te krijgen.
Voor straf ga ik mij nu klaar maken voor mijn nachtwerk!!
Dit zou voor de hele mensheid beter zijn!quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
LR kan beter een zoveelste Steven Seagal-film opzetten.
https://www.moviemeter.nl/film/52636/info/60#messagesquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf je Danny niet tegen te spreken?
Iedereen houdt van Steven Seagal dus dat lijkt mij evident.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak graag grapjes over degene die ik mag.
Ahquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zou voor de hele mensheid beter zijn!
Ik vind jou ook best aardig.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen houdt van Steven Seagal dus dat lijkt mij evident.
manderijnenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
Onze man bij de Taliban is echt goed
7,5/10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus @:gurneyisbestoke zie review
Wát?quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand noemde de muis Jerry daarnet Tommy op tv
Goh, jij maakt wel wat mee zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Dat is net zo erg als Bert Ernie noemen!quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als Bert Ernie noemen!
Ik had Bert laatst nodig maar hij was Erniequote:Op woensdag 1 februari 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als Bert Ernie noemen!
Ho maar weerquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had Bert laatst nodig maar hij was Ernie@:haags
Rot op Paulquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan wel behoorlijk problematisch zijn voor bedrijven vooral.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:33 schreef fetX het volgende:
ING een dagje offline en mensen helemaal uit hun stekker op Twitter. Hardop gelachen.
🤣😂 Die is goed broquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo. Maar moet altijd wel lachen om de ‘geef geld’ reactie. En eigenlijk vooral om de reacties daar weer op. Vermaak.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan wel behoorlijk problematisch zijn voor bedrijven vooral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |