Geen last van tinnitus? Mazzelaar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even getest, paar maanden terug m'n oor nog uit laten spuiten. Ook ik ben geslaagd.![]()
Mijn gehoor lijkt soms naar de donder door iets teveel feestjes vooraan bij speakers staan, maar klaarblijkelijk kan ik nog even verder. Bedankt user @:onlogisch
Tong rekent om naar guldens want toen werkte hij voor het laatst.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
320 euro valt best mee als je gewoon werkt.
Oh, ben je daarom altijd zo een lompe boer? Dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen last van tinnitus? Mazzelaar.
Tinnitus? Ach stelt niks voor.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen last van tinnitus? Mazzelaar.
waarom elanquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer dat zoveel mogelijk te vermijden inderdaad.
Heerst vaak een grimmig sfeertje. En die mod daar heeft het achter zijn ellebogen..quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
https://hoortest.oorcheck.nl/
[..]
Verbazingwekkend. Ik classificeer mijn gehoor als matig.
quote:Jij hoort goed. Je kunt anderen prima verstaan wanneer er veel geluid om je heen is.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
https://hoortest.oorcheck.nl/
[..]
Verbazingwekkend. Ik classificeer mijn gehoor als matig.
quote:Jij hoort goed. Je kunt anderen prima verstaan wanneer er veel geluid om je heen is.
Snappen en horen zijn toch twee verschillende dingen?quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]ik snap er geen fuck van wanneer twee mensen tegelijkertijd praten, en als het lawaaierig is hou ik dat helemaal niet vol. Heb volgens mij ook maar de helft gehoord en een derde gegokt. Moest me echt concentreren op het woord.
Voor deze test zijn beide wel handigquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snappen en horen zijn toch twee verschillende dingen?
Veel plezier!quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:34 schreef KingRoland het volgende:
Morgenavond naar de gele kanarie
Inmiddels weer een tijdje geleden
@:caland @:onlogisch @:fetx @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Kip!quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Liefde is bekoeld @Skedquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ben je daarom altijd zo een lompe boer?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan muziek luisteren.
@:Drizzt
@:Tong80
@:Sked
@:Charz
User @:maxi-mus approves.
En als je ongewoon werktquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
320 euro valt best mee als je gewoon werkt.
Is dat alles? Zou in mijn rock 'n' Roll boek het voorwoord zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Osdorp PosseGod.
Kleine anekdote: Ik zat ooit backstage met Def P en de rest van hun biertjes te drinken op een door fans georganiseerd festivalletje waar vrienden van mij optraden als voorprogramma. Was gezellig.
Einde anekdote. Voor meer anekdotes mag je @:GGMM een DM sturen.
Ik heb maandag een afspraak staan. Laatst een longontsteking gehad. Nu oor dicht. Gruwelijk irritant.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even getest, paar maanden terug m'n oor nog uit laten spuiten. Ook ik ben geslaagd.![]()
Mijn gehoor lijkt soms naar de donder door iets teveel feestjes vooraan bij speakers staan, maar klaarblijkelijk kan ik nog even verder. Bedankt user @:onlogisch
Nee, toen trok ik voor het laatst van de staat. Werkenquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tong rekent om naar guldens want toen werkte hij voor het laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |