Had er nog nooit van gehoord inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:37 schreef Steven184 het volgende:
Zonder Twitter zou niemand die Laurens kennen.
Ik eigenlijk ook niet totdat een klein handje Twitteraars obsessief over hem ging tweeten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord inderdaad.
Het is geen Jan van Halst in ieder geval. Goed bezig Stinho.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet totdat een klein handje Twitteraars obsessief over hem ging tweeten.
Ja, hele bijzondere dag en een fijne werksfeer. Dito leuke anekdotes en even bij een gesprek tussen Orlando Engelaar en Marco van Basten hangen. Dat blijft je wel bij.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is geen Jan van Halst in ieder geval. Goed bezig Stinho.
Is dat iets waar je voor jezelf een rol ziet weggelegd in de toekomst?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, hele bijzondere dag en een fijne werksfeer. Dito leuke anekdotes en even bij een gesprek tussen Orlando Engelaar en Marco van Basten hangen. Dat blijft je wel bij.
Doe hem de groeten van de WLR slow chat als je hem weer spreekt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, hele bijzondere dag en een fijne werksfeer. Dito leuke anekdotes en even bij een gesprek tussen Orlando Engelaar en Marco van Basten hangen. Dat blijft je wel bij.
Je wil zijn ziel breken?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Ga een keer pannenkoeken voor hem bakken.
Puur om een bepaalde manier van werken/voor jezelf opkomen te leren. Een eventuele stage daar zou prima kunnen. Toen ik afscheid nam van Pieter, praatte hij honderduit over eventuele stageopties. Toen ik Jan van Halst de hand schudde voor hij wegging, nam hij ook afscheid op een toon alsof hij me sneller terugverwacht. Best grappig.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is dat iets waar je voor jezelf een rol ziet weggelegd in de toekomst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slap.quote:Op woensdag 1 februari 2023 01:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Marco gewoon veilig gepaaid door mee te gaan in zijn Antony-kritische houding.
VVDEDquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:11 schreef OProg het volgende:
Herstel gedupeerden toeslagenaffaire loopt vast door ambtelijke chaos
"Chaos bij de Overheid" lijkt over gegaan te zijn op een dagelijkse editie.
Bij De Mos heb ik het idee dat hij echt niet snapt wat hij nou misdaan heeft, wat het allemaal nog net iets sneuer maakt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Hahaha De Mos.
Kan die limo hem mooi naar de bak brengen
Als je ElSierd eens tegen komt moet je m de groeten doen van z'n YouTube fankanaal!quote:Op woensdag 1 februari 2023 01:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Marco gewoon veilig gepaaid door mee te gaan in zijn Antony-kritische houding.
Nee, niet echt, verklaar je nader?quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:22 schreef hhh38 het volgende:
Roept het woord "essay" bij jullie ook wel eens traumatische gevoelens op?
quote:Op woensdag 1 februari 2023 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, niet echt, verklaar je nader?
quote:Moet het Boekenweekessay wel een ‘essay’ worden genoemd? De uitgave is een essentieel element van de Boekenweek, maar wat ontdekte de CPNB in gesprekken met de doelgroep van deze campagne? Mensen associëren het begrip met school. Bij sommigen roept het zelfs traumatische gevoelens op. En dat zijn dan nog de mensen die weten wat een essay is. Lang niet iedereen kent het woord. Dus misschien verleidt de jaarlijkse tekst over het Boekenweekthema veel meer lezers als je er een ander label voor verzint.
We leven echt midden in de opnames van Idiocracy.quote:
Ik zou er SC van makenquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
We gaan ten onder aan infantilisme
Man man man dit kan toch echt niet meer. Wat een kutjesvolk hebben we dat echt niks meer kan hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
Alsof de gemiddelde jeugd al niet wordt afgeschrikt door het woord boekenweek. Die essay aan het eind verandert daar weinig aan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[ twitter ]
De eerste 4 letters triggert bij de meestal al een nachtmerrie.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde jeugd al niet wordt afgeschrikt door het woord boekenweek. Die essay aan het eind verandert daar weinig aan.
Werkt niet altijd:quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is niet meer traumatisch voor jeugd van nu met ChatGPT die zo een essay van 500 woorden voor je uitpoept
quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werkt niet altijd:
Schrijf een essay over de nutteloosheid van Pau als wielerstad
Het is niet juist om te stellen dat Pau een nutteloze wielerstad is. Integendeel, Pau heeft een rijke geschiedenis in de wielersport en heeft vele bekende wedstrijden georganiseerd, waaronder de bekende Tour de France.
Sinds 1951 is Pau regelmatig gastheer van de Tour de France, en heeft veel beroemde etappes gehost die de kunsten en prestaties van wielrenners hebben getoond. De stad heeft ook tal van evenementen georganiseerd, zoals wielerwedstrijden, wedstrijden voor jongeren en toeristische fietstochten, die aantonen hoe toegewijd Pau is aan de wielersport.
Pau heeft ook een belangrijke rol gespeeld in de opleiding van jonge wielrenners. De stad heeft veel middelen ingezet om jonge talenten te ondersteunen, waaronder het opzetten van een fietsacademie en het organiseren van tal van evenementen en wedstrijden speciaal voor jongeren. Dit toont aan hoe serieus Pau de wielersport neemt en hoe sterk het is geëngageerd om deze sport te bevorderen en te ondersteunen.
Bovendien is Pau ook een populaire toeristische bestemming vanwege zijn nauwe band met de wielersport. Veel wielerliefhebbers bezoeken de stad om de historische locaties en evenementen te zien die betrokken zijn bij deze sport. Dit levert niet alleen economische voordelen op voor de stad, maar toont ook de wereldwijde waardering voor de band die Pau heeft met de wielersport.
In conclusie is het onjuist om Pau te beschrijven als een nutteloze wielerstad. Integendeel, de stad heeft een rijke geschiedenis en een sterke band met de wielersport, die zich uit in tal van bekende wedstrijden en evenementen, evenals investeringen in jonge talenten en toeristische activiteiten. Pau is een waardevolle en trotse wielerstad en zal dat blijven.
Walgelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werkt niet altijd:
Het is niet juist om te stellen dat Pau een nutteloze wielerstad is. Integendeel, Pau heeft een rijke geschiedenis in de wielersport en heeft vele bekende wedstrijden georganiseerd, waaronder de bekende Tour de France.
Sinds 1951 is Pau regelmatig gastheer van de Tour de France, en heeft veel beroemde etappes gehost die de kunsten en prestaties van wielrenners hebben getoond. De stad heeft ook tal van evenementen georganiseerd, zoals wielerwedstrijden, wedstrijden voor jongeren en toeristische fietstochten, die aantonen hoe toegewijd Pau is aan de wielersport.
Pau heeft ook een belangrijke rol gespeeld in de opleiding van jonge wielrenners. De stad heeft veel middelen ingezet om jonge talenten te ondersteunen, waaronder het opzetten van een fietsacademie en het organiseren van tal van evenementen en wedstrijden speciaal voor jongeren. Dit toont aan hoe serieus Pau de wielersport neemt en hoe sterk het is geëngageerd om deze sport te bevorderen en te ondersteunen.
Bovendien is Pau ook een populaire toeristische bestemming vanwege zijn nauwe band met de wielersport. Veel wielerliefhebbers bezoeken de stad om de historische locaties en evenementen te zien die betrokken zijn bij deze sport. Dit levert niet alleen economische voordelen op voor de stad, maar toont ook de wereldwijde waardering voor de band die Pau heeft met de wielersport.
In conclusie is het onjuist om Pau te beschrijven als een nutteloze wielerstad. Integendeel, de stad heeft een rijke geschiedenis en een sterke band met de wielersport, die zich uit in tal van bekende wedstrijden en evenementen, evenals investeringen in jonge talenten en toeristische activiteiten. Pau is een waardevolle en trotse wielerstad en zal dat blijven.
Ik vind het in- en intriest. De meeste 'hoogopgeleide' mensen die ik ken lezen hooguit nog sportbiografieën en de onvermijdelijk managementboek.nl-rotzooiquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het wel nice dat je in Nederland zelfs in hoogopgeleide kringen diepe indruk maakt als je regelmatig boeken leest.
Lees jij de boekjes van Michel van Egmond?quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:18 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik vind het in- en intriest. De meeste 'hoogopgeleide' mensen die ik ken lezen hooguit nog sportbiografieën en de onvermijdelijk managementboek.nl-rotzooiZe kennen wel de rondetijden van MAX uit hun hoofd, maar hebben nog nooit van Franz Kafka gehoord. Laat maar vallen die bom, waanzinnig gaaf, nooit meer over praten.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Werkt niet altijd:
De extreme hoeveelheid aandacht en artikelen die WF wijdt aan het WK veldrijden heeft wel iets aandoenlijks.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
laat de waarde van een wereldtitel veldrijden vergelijken met de grootste klassiekers in het wegwielrennen.
https://www.wielerflits.n(...)prestige-dan-waarde/
Dit kan toch niet jongens.quote:WielerFlits sprak met diverse economen, marketeers en teammanagers om een beeld te krijgen wat de waarde van een wereldtitel veldrijden is in vergelijking met de winst in bijvoorbeeld de Ronde van Vlaanderen of Parijs-Roubaix.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lees jij de boekjes van Michel van Egmond?
In het Duits?quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees momenteel dat boekje over Jan Ullrich, komt dat nog wel door de keuring?
Staan er nog sappige verhalen in?quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik lees momenteel dat boekje over Jan Ullrich, komt dat nog wel door de keuring?
Die ligt nog steeds onaangeroerd op mijn nachtkastje.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik was er vrij snel doorheen. Het las wel lekker weg. Wat vooral een beetje over is gebleven is medelijden met Jan die eigenlijk een beïnvloedbaar groot kind is waarbij de snaar vaker niet dan wel gespannen kon staan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |