Jensen, één van de grootste talenten van ajaxquote:
Nou neequote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Jensen, één van de grootste talenten van ajax
https://www.fcutrecht.nl/(...)hten-om-te-beginnen/
En dat is moderator 😅quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:19 schreef TornadoDK het volgende:
Heb je nou serieus 2 kut posts geplaatst om deze kut tt te maken
Je kent beroepsdownie Paul nog niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:19 schreef TornadoDK het volgende:
2 maar?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:19 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zie hem alleen rond Ajax/Utrecht langskomen meestalquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kent beroepsdownie Paul nog niet?
Als je Heitinga de kans geeft moet er inderdaad een ervaren assistent naast. Denk dat dit voorlopig wel de beste oplossing is.quote:Op woensdag 1 februari 2023 08:48 schreef TheVulture het volgende:
Lodeweges als assistent naast Heitinga voor de rest van het seizoen volgens de T. Neem aan dat Johnny 'm zelf heeft uitgekozen, lijkt me een prima scenario.
Ik weet het niet, begrijp nooit zo goed hoe voetbalclubs dit soort zaken beslissen, 160 miljoen omzet en je zet gewoon je "stagiaire" op de belangrijkste account.quote:Op woensdag 1 februari 2023 08:48 schreef TheVulture het volgende:
Lodeweges als assistent naast Heitinga voor de rest van het seizoen volgens de T. Neem aan dat Johnny 'm zelf heeft uitgekozen, lijkt me een prima scenario.
Als hij kampioen wordt zit dat er dik in.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:02 schreef Caland het volgende:
Ik hoop wel oprecht dat Ajax Heitinga dan ook volgend seizoen de kans geeft, anders is het maar half werk natuurlijk.
Hij kent wel de club, trainde de beloftes al. Ik begrijp die keuze wel. Je kunt nu rustig op zoek naar iemand die vanaf volgend seizoen met de scepter zwaait.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, begrijp nooit zo goed hoe voetbalclubs dit soort zaken beslissen, 160 miljoen omzet en je zet gewoon je "stagiaire" op de belangrijkste account.
Verder niks tegen Heitinga, een sympathieke jongen maar dit is een riskante beslissing.
Het voordeel is dat hij het eigenlijk niet slechter kan doen dan zijn voorganger, dus Flappie zal al snel denken dat hij een uitstekende beslissing heeft gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij kampioen wordt zit dat er dik in.
Hij zette het wel beter neer dan Schreuder dus dat scheelt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voordeel is dat hij het eigenlijk niet slechter kan doen dan zijn voorganger, dus Flappie zal al snel denken dat hij een uitstekende beslissing heeft gemaakt.
Iemand die het meteen heeft over de wil om te winnen en de ranglijst uitgeprint ophangt in de kleedkamer, Ajax wordt even een jaar of 15 teruggeschopt in de tijd genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |