Jensen, één van de grootste talenten van ajaxquote:
Nou neequote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Jensen, één van de grootste talenten van ajax
https://www.fcutrecht.nl/(...)hten-om-te-beginnen/
En dat is moderator 😅quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:19 schreef TornadoDK het volgende:
Heb je nou serieus 2 kut posts geplaatst om deze kut tt te maken
Je kent beroepsdownie Paul nog niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:19 schreef TornadoDK het volgende:
2 maar?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:19 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zie hem alleen rond Ajax/Utrecht langskomen meestalquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kent beroepsdownie Paul nog niet?
Als je Heitinga de kans geeft moet er inderdaad een ervaren assistent naast. Denk dat dit voorlopig wel de beste oplossing is.quote:Op woensdag 1 februari 2023 08:48 schreef TheVulture het volgende:
Lodeweges als assistent naast Heitinga voor de rest van het seizoen volgens de T. Neem aan dat Johnny 'm zelf heeft uitgekozen, lijkt me een prima scenario.
Ik weet het niet, begrijp nooit zo goed hoe voetbalclubs dit soort zaken beslissen, 160 miljoen omzet en je zet gewoon je "stagiaire" op de belangrijkste account.quote:Op woensdag 1 februari 2023 08:48 schreef TheVulture het volgende:
Lodeweges als assistent naast Heitinga voor de rest van het seizoen volgens de T. Neem aan dat Johnny 'm zelf heeft uitgekozen, lijkt me een prima scenario.
Als hij kampioen wordt zit dat er dik in.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:02 schreef Caland het volgende:
Ik hoop wel oprecht dat Ajax Heitinga dan ook volgend seizoen de kans geeft, anders is het maar half werk natuurlijk.
Hij kent wel de club, trainde de beloftes al. Ik begrijp die keuze wel. Je kunt nu rustig op zoek naar iemand die vanaf volgend seizoen met de scepter zwaait.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, begrijp nooit zo goed hoe voetbalclubs dit soort zaken beslissen, 160 miljoen omzet en je zet gewoon je "stagiaire" op de belangrijkste account.
Verder niks tegen Heitinga, een sympathieke jongen maar dit is een riskante beslissing.
Het voordeel is dat hij het eigenlijk niet slechter kan doen dan zijn voorganger, dus Flappie zal al snel denken dat hij een uitstekende beslissing heeft gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij kampioen wordt zit dat er dik in.
Hij zette het wel beter neer dan Schreuder dus dat scheelt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het voordeel is dat hij het eigenlijk niet slechter kan doen dan zijn voorganger, dus Flappie zal al snel denken dat hij een uitstekende beslissing heeft gemaakt.
Iemand die het meteen heeft over de wil om te winnen en de ranglijst uitgeprint ophangt in de kleedkamer, Ajax wordt even een jaar of 15 teruggeschopt in de tijd genot
Best moeilijk, stel hij wordt kampioen, dan kan je niet zeggen ga nu maar ervaring opdoen bij Twente of zo.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kent wel de club, trainde de beloftes al. Ik begrijp die keuze wel. Je kunt nu rustig op zoek naar iemand die vanaf volgend seizoen met de scepter zwaait.
@GGMM en @onlogisch denken hier misschien anders overquote:Op woensdag 1 februari 2023 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
dus Flappie zal al snel denken dat hij een uitstekende beslissing heeft gemaakt.
hij heeft er zelfs geld op verdiendquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
En nu op vd Sar maar zo gaat dat, vd Sar noemde hem niet bij naam maar had het over een speler die op verzoek van Schreuder is gehaald en volgens Valentijn is dat Bassey.
Nou.. kreeg toch veel grote kansen tegen. Dat was tegen Nec en Volendam niet het geval. Zelfs Feyenoord kreeg minder grote kansen dan Excelsior.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zette het wel beter neer dan Schreuder dus dat scheelt.
Azarkan is dan ook de beste speler van Feyenoordquote:Op woensdag 1 februari 2023 09:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nou.. kreeg toch veel grote kansen tegen. Dat was tegen Nec en Volendam niet het geval. Zelfs Feyenoord kreeg minder grote kansen dan Excelsior.
Toch vond ik het wel een logischere opstelling maar eens dat het open huis was de eerste helft maar dat ligt meer aan de invulling.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:32 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Nou.. kreeg toch veel grote kansen tegen. Dat was tegen Nec en Volendam niet het geval. Zelfs Feyenoord kreeg minder grote kansen dan Excelsior.
Ik vind het ook een groot risico, of hij het wel ziet of niet vind ik wat te vroeg om te beoordelen, alleen we weten het niet en dat is sowieso al een reden om hem niet te nemen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:35 schreef Tjacka het volgende:
Heitinga als trainer vind ik echt vrij debiel. Komt nou niet echt als een slim persoon over begrijpt van tactiek ook vast weinig
100% eens met dit.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:49 schreef PicoMMP het volgende:
Zolang je niet eens een TD hebt kun je denk ik beter nu met Heitinga en Lodeweges het seizoen afmaken. De komende weken en maanden moeten in het teken staan van het aantrekken van een nieuwe TD en een trainer voor volgend seizoen.
Het gaat vooral om duidelijkheid in het beleid, als H2 het met vd Sar blijven doen moeten ze dat gewoon aangeven, nu blijft alles zweven.quote:Op woensdag 1 februari 2023 11:49 schreef PicoMMP het volgende:
Het is afwachten.
Van Bronckhorst kreeg na zeven nederlagen op rij Advocaat naast zich en het seizoen daarna maakte hij Feyenoord na 20 jaar eindelijk weer eens kampioen.
Cocu kreeg volgens mij in zijn eerste seizoen Hiddink naast zich. Het jaar daarop werd PSV kampioen.
Zolang je niet eens een TD hebt kun je denk ik beter nu met Heitinga en Lodeweges het seizoen afmaken. De komende weken en maanden moeten in het teken staan van het aantrekken van een nieuwe TD en een trainer voor volgend seizoen.
Ja echt sneu dat hij nu niet in Parijs op de bank mag zitten in plaats van Londen.quote:
Tja dat konden ze zich na dat Ocampos fiasco niet meer permitteren en ook wel begrijpelijk want voorin heb je nog wel opties, een CV erbij had ik wel graag gezien.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:26 schreef freaky40 het volgende:
Overstap Ziyech naar PSG officieel van de baan. Wat een fail! Had nu gewoon maar naar ons gekomen makker!
Blijft wel zonde dat hij en nog zo'n 50? spelers die bij andere clubs echt van grote waarde zouden kunnen zijn de bank warm houden bij die grootgeldclubs.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt sneu dat hij nu niet in Parijs op de bank mag zitten in plaats van Londen.
Denk dat ze het wel zagen zitten: De tandem Hakimi -Hakim. Net als op het WK.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt sneu dat hij nu niet in Parijs op de bank mag zitten in plaats van Londen.
Geen goede trainer die nu wil instappenquote:Op woensdag 1 februari 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, begrijp nooit zo goed hoe voetbalclubs dit soort zaken beslissen, 160 miljoen omzet en je zet gewoon je "stagiaire" op de belangrijkste account.
Verder niks tegen Heitinga, een sympathieke jongen maar dit is een riskante beslissing.
Ja dat is wel echt de aids van dat soort clubs, en zelfs op lager niveau. Zie dat ventje die PSV wilde hebben een doodleuk wordt weggekocht door de City Group en dan bij Girona of all places terechtkomtquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft wel zonde dat hij en nog zo'n 50? spelers die bij andere clubs echt van grote waarde zouden kunnen zijn de bank warm houden bij die grootgeldclubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |