We gaan het zien donderdagquote:Op zondag 5 februari 2023 16:17 schreef Ramboetan het volgende:
Als Heitinga wel een paar toppers kan winnen ben je gewoon kampioen.
Da's wel een hele lastige pot op dit moment. Vertrouwen is net weer een beetje terug, maar uit naar een goed draaiend Twente in een alles-of-niets pot is een vrij vevelende lotingquote:
Wat is dat met die cancelcultuur hier, waarom moet IEDEREEN weg.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Tja, maar dat is echt van der Sar en cs. aan te rekenen.. Trek je conclusies dus...
Ik heb al mijn vakantiedagen opgemaakt omdat ze toch niet zouden winnen van Union. Nu hebben we gewoon kans.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Tja, maar dat is echt van der Sar en cs. aan te rekenen.. Trek je conclusies dus...
Ben je nu aan het trollen?quote:Op zondag 5 februari 2023 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is dat met die cancelcultuur hier, waarom moet IEDEREEN weg.
Schreuder was logisch nog wel.
Zonder Schreuder was je in maart kampioen geweestquote:Op zondag 5 februari 2023 16:41 schreef Tjacka het volgende:
Denk over twee weken weer op kop. Deze competitie.
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op zondag 5 februari 2023 17:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zonder Schreuder was je in maart kampioen geweest
nee joh liever gelijkspelletje makkerquote:Op zondag 5 februari 2023 16:39 schreef freaky40 het volgende:
Mooi, gelijkspel bij Fey-PSV. Liever winst PSV had beter geweest, maar dit pik je als Ajax zijnde toch nog mee. We doen weer mee!
van der sar is de volgende hopelijkquote:Op zondag 5 februari 2023 16:14 schreef Tjacka het volgende:
had je die debiel nu maar eerder ontslagen
ik zou de drank laten staan als ik jou was.quote:Op zondag 5 februari 2023 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
het lek is boven
cL wordt gewonnen dit seizoen
oh wacht
Jij durftquote:Op zondag 5 februari 2023 18:11 schreef KingRoland het volgende:
Niet lopen zeiken boys
heerlijk weekendje. ik trek er nog een coca cola zero voor open. en haal dat flesje azijn weg, het leven is kort.
geniet ervan
Die 9 minuten waren gewoon terechtquote:Op zondag 5 februari 2023 20:15 schreef Dusthor92 het volgende:
Prima weekend
De 9 minuten blessuretijd tijdens FEY-PSV wel een beetje aan de lage kant maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |