Te zwak? Is in duels sterker dan alle andere middenvelders vind ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:05 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik nietik denk ook dat het de enige positie is waar die kan spelen beetje ala zyiech. Als spits komt die tekort en op het middenveld is die ook te zwak maar het is wel een heerlijke voetballer.
Ik bedoel ook niet fysiek zwak maar tactisch te zwakquote:Op zondag 5 februari 2023 13:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Te zwak? Is in duels sterker dan alle andere middenvelders vind ik.
En terecht.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Sanchez mag zich opmaken voor een zomers vertrek...
Feyenoord wellicht om de enclave verder uit te breiden.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En terecht.
Welke club zou er nog een Mexicaans international willen hebben?
Dat zeiden een heleboel mensen - ook hier in het forum (ook over hem op rechtsbuiten trouwens). Nee, dat kan ie niet, hij snapt er niks van. Maar als je dan bijvoorbeeld in de voorbereiding zag dat hij - ook op het middenveld - meerdere keren de beste speler was.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet fysiek zwak maar tactisch te zwak
Volgens mij schoot Alfred op veel vlakken tekort, met name in dat stuk waarbij het om kaders, communicatie en verbinding gaat. Als je daar niet meteen op zit en bepaalde spelers maar blijft beschermen die het op basis van spel en inzet niet verdienen ben je als coach kansloos. Dat is precies wat er de afgelopen maanden is gebeurd.quote:Op zondag 5 februari 2023 15:00 schreef freaky40 het volgende:
Was het nou echt zo'n probleem onder Schreuder dat de mentaliteit en discipline in de kleedkamer ook zo slecht was? Op tijd komen, telefoongebruik etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |