Ik ga erg lekker op weinig kleur maar dit type dan weer niet echtquote:
Andere kade walkquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
Cameraman is wel blij met z'n nieuwe camera dit seizoen he.
Huh waar anders dan in je broekzak moet je 'm stoppen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe draag je nu als man je telefoon op je bovenbenen? Dat zit toch niet?
Waar anders, je kontzak?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe draag je nu als man je telefoon op je bovenbenen? Dat zit toch niet?
Kom je meteen week later bij Boevenspotter langs nadat ie is gestolen op 't damrak.quote:
Ja dat antwoord heb ik niet, maar is het niet heel oncomfortabel?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huh waar anders dan in je broekzak moet je 'm stoppen dan?
Je gleuf.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Huh waar anders dan in je broekzak moet je 'm stoppen dan?
Handtas duhquote:
Ja dat of hij gaat stukquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kom je meteen week later bij Boevenspotter langs nadat ie is gestolen op 't damrak.
Haai haaiquote:
Misschien voor Blacked? Verder heeft niemand daar ooit last van lijkt me?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat antwoord heb ik niet, maar is het niet heel oncomfortabel?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien voor Blacked? Verder heeft niemand daar ooit last van lijkt me?
Hongerige man gespotquote:
Net graadje minder erg dan lifecoachquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Worcations klinkt afschuwelijk en veel te trendy.
Beetje aso kan ik wel mee leven. Woon zelf in het rustige stukje volksbuurt, dat scheelt wel. Zoek af en toe de gezelligheid op bij al dat "tuig" verderop. Echt diepgaande gesprekken heb je niet. Maar af en toe beetje flauw ouwehoeren is wel prima.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
ALS je elkaar kent en gedijt in aso-gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |