abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207805954
quote:
6s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:24 schreef GGMM het volgende:

[..]
Als Joell tevreden is ben ik dat ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 01-02-2023 15:05:16 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207805967
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Voor de kijker is het wel zo fijn om interne en externe mechanismes te gebruiken om zijn gevoel over Ellie te doen veranderen.
Zeker.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207805991
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 13:55 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, volgende week beter
Nog beter :o oke ik vond 1 en 2 ook beter :P maar als nog wel erg goed!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207806000
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2023 14:58 schreef Slayage het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit soort dingen kan je dan wel of in een spoilers zetten of achterwegen laten. Niet iedereen hier heeft de games gespeeld

edit: tnxs @Danny

[ Bericht 8% gewijzigd door over_hedge op 01-02-2023 15:11:46 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator woensdag 1 februari 2023 @ 15:10:11 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_207806096
Wat een fantastische serie is dit zeg. Een meesterwerk. Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dat niet kunnen waarderen. Je moet bij deze serie in staat zijn de onderliggende boodschap op te pikken.

Alles aan deze serie klopt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Danny op 01-02-2023 16:36:20 ]
What can change the nature of a man?
  Forum Admin woensdag 1 februari 2023 @ 15:24:08 #56
35723 crew  GGMM
pi_207806249
Spoiler niet gelezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_207806268
Ik krijg het gevoel dat ik deze serie pas moet gaan bekijken als er al twee seizoenen voorhanden zijn. Anders gaat het me waarschijnlijk te langzaam. Maar ik heb een trailer gezien en ziet er wel kijkwaardig uit. Ik wacht wel een jaar.
  Admin woensdag 1 februari 2023 @ 15:36:44 #58
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_207806333
Ik vind het ook wat eigenaardig om de derde aflevering van een serie een "filler" te noemen.

Die term betekende vroeger een aflevering waarvan je als kijker vond dat die er alleen was om aan de vereiste 22 afleveringen in een seizoen te komen. Wat houdt het in deze context eigenlijk in?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_207806401
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:27 schreef WheatWaffles het volgende:
Ik krijg het gevoel dat ik deze serie pas moet gaan bekijken als er al twee seizoenen voorhanden zijn. Anders gaat het me waarschijnlijk te langzaam. Maar ik heb een trailer gezien en ziet er wel kijkwaardig uit. Ik wacht wel een jaar.
Eerste seizoen is 9 afleveringen meen ik en we zitten nu al op 3, dus het gaat toch vrij snel :P
-Rabia Al-Basri
pi_207806421
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:36 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het ook wat eigenaardig om de derde aflevering van een serie een "filler" te noemen.

Die term betekende vroeger een aflevering waarvan je als kijker vond dat die er alleen was om aan de vereiste 22 afleveringen in een seizoen te komen. Wat houdt het in deze context eigenlijk in?
Dat mensen te weinig "zombies" hebben gezien
-Rabia Al-Basri
  woensdag 1 februari 2023 @ 15:49:48 #61
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207806438
quote:

Denk dat deze zijstap juist wel nodig was om een beter beeld te krijgen van hoe het is om in die wereld te leven. In de game krijg je ook allemaal verhalen van bijstanders mee met briefjes, dagboeken en verhalen. Tenminste als je de tijd neemt in de game en er niet door heen rent. Dat soort verhaaltjes brengen de wereld meer tot leven.
pi_207806558
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk dat deze zijstap juist wel nodig was om een beter beeld te krijgen van hoe het is om in die wereld te leven. In de game krijg je ook allemaal verhalen van bijstanders mee met briefjes, dagboeken en verhalen. Tenminste als je de tijd neemt in de game en er niet door heen rent. Dat soort verhaaltjes brengen de wereld meer tot leven.
Zeker, al was de situatie van Bill en Frank wel uitzonderlijk te noemen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 1 februari 2023 @ 16:17:32 #63
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_207806691
quote:

Voor mij in elk geval, en ik heb de games echt veel te vaak gespeeld, dat het uiteindelijk niets bijdraagt aan het globale verhaal. Waar je in de game nog interactie tussen karakters uit het hoofdverhaal en Bill hebt is dat nu niet.
  Admin woensdag 1 februari 2023 @ 16:19:30 #64
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_207806706
quote:
Op woensdag 1 februari 2023 @ 15:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat mensen te weinig "zombies" hebben gezien
Mja. Dit is The Walking Dead niet. We gaan hier voor inhoud, lijkt me. ;)
quote:
Op woensdag 1 februari 2023 @ 15:49 schreef Momo het volgende:

[..]

Zeker!

Ik snap niet dat men kan denken dat dit een overbodige afleiding van het verhaal is. Dit is wat de makers ons voorschotelen, dus het is per definitie niet overbodig. (Okay, dat is misschien wat flauw om zo zwart-wit voor te stellen, maar zou dat niet het uitgangspunt moeten zijn?)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 1 februari 2023 @ 16:19:33 #65
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207806707
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:13 schreef Slayage het volgende:

[..]
Mwah. Ik spoiler niks. Het is een opendeur dat dat gaat gebeuren en is gebeurd met zijn vriendin, die hij heeft opgeofferd voor een batterij zoals Ellie zei. Ik zie dat @:Danny het in een spoiler plaats, prima, maar een beetje overdreven.
niks overdreven. Gewoon in spoilers zetten. Ook jij moet je daar gewoon aan houden.
En nu weer ontopic.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 1 februari 2023 @ 16:20:10 #66
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_207806714
quote:
Op woensdag 1 februari 2023 @ 16:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Voor mij in elk geval, en ik heb de games echt veel te vaak gespeeld, dat het uiteindelijk niets bijdraagt aan het globale verhaal. Waar je in de game nog interactie tussen karakters uit het hoofdverhaal en Bill hebt is dat nu niet.
Interactie is dan ook niet het punt. Indruk is meer het punt, denk ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_207806787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Waar je in de game nog interactie tussen karakters uit het hoofdverhaal en Bill hebt is dat nu niet.
Jawel, in de flashback waarbij Joel en Tess Bill en Frank bezoeken. Dat je nu Bill niet ziet afgeven op Ellie is jammer en men had daar omheen kunnen schrijven door de ontmoeting vlak voor hun dood plaats te laten vinden, maar dan was de impact van de brief weggevallen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Admin woensdag 1 februari 2023 @ 16:32:05 #68
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_207806842
eea opgeschoond.
- spoilers (ook als je die uit de game hebt) in spoilertags
- geen homofoob gedoe, maar OOK geen 'boze witte mannen' gezanik. beiden zijn achterlijk en niet wenselijk
- ontopic en normaal doen graag. Ieder heeft z'n mening, respecteer dat gewoon.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_207806865
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:19 schreef Breuls het volgende:

Day is nog niet bij iedereen duidelijk.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 1 februari 2023 @ 16:35:41 #70
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_207806889
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:27 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Jawel, in de flashback waarbij Joel en Tess Bill en Frank bezoeken. Dat je nu Bill niet ziet afgeven op Ellie is jammer en men had daar omheen kunnen schrijven door de ontmoeting vlak voor hun dood plaats te laten vinden, maar dan was de impact van de brief weggevallen.
Ik doel op interactie in het ‘heden’ uiteraard.
  woensdag 1 februari 2023 @ 16:46:02 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207807005
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:19 schreef Breuls het volgende:

[..]

AMC vs HBO :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207807027
Was alleen niet de klacht bij the walking dead dat het juist amper meer over zombies ging en alleen nog mens vs mens met af en toe een zombie als er iemand dood moet? :P ik ben zelf gestopt bij seizoen 3 geloof ik.
pi_207807057
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 16:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]
De aflevering speelt gewoon iets meer in op hoe mensen op verschillende manieren om gingen met de maatregelen na de pandemie. Dat is juist onderdeel van het globale verhaal. Helemaal prima wat mij betreft. Beter dan elke aflevering infected en Fedra knallen.
PWBF
  woensdag 1 februari 2023 @ 16:50:10 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207807064
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik denk dat daar het grote verschil in zit tussen sommige kijkers en ook gamers.

Je het gamers die al die info op die briefjes gestolen kunnen worden, die dat soort achtergronden niet boeiend vinden en gewoon door t spel heen gaan om te knallen en sluipen. En je hebt gamers die dat allemaal enorm uitpluizen.

Zo heb je ook kijkers die dit soort achtergrond informatie afleveringen niets vindt, omdat ze "het tempo er uit halen". En je hebt kijkers die er juist van smullen.

Prima. Puur een kwestie van smaak.
Alleen daar waar je in een game makkelijker die briefjes kan skippen en door kan gassen, werkt dat bij een serie wat anders :D Ik denk echt dat niet de laatste "filler" episode was (tussen " " want ik zie t niet zo), zeker omdat HBO vaker voor karakter opbouw gaat dan voor actie.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 1 februari 2023 @ 16:50:43 #75
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207807073
Niet echt een spoiler, maar niet klikken als niks wil weten over volgende aflevering.

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')