quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Joell tevreden is ben ik dat ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 01-02-2023 15:05:16 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Zeker.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor de kijker is het wel zo fijn om interne en externe mechanismes te gebruiken om zijn gevoel over Ellie te doen veranderen.
Nog beterquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:58 schreef Slayage het volgende:
Dit soort dingen kan je dan wel of in een spoilers zetten of achterwegen laten. Niet iedereen hier heeft de games gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: tnxs @Danny
[ Bericht 8% gewijzigd door over_hedge op 01-02-2023 15:11:46 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Eerste seizoen is 9 afleveringen meen ik en we zitten nu al op 3, dus het gaat toch vrij snelquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:27 schreef WheatWaffles het volgende:
Ik krijg het gevoel dat ik deze serie pas moet gaan bekijken als er al twee seizoenen voorhanden zijn. Anders gaat het me waarschijnlijk te langzaam. Maar ik heb een trailer gezien en ziet er wel kijkwaardig uit. Ik wacht wel een jaar.
Dat mensen te weinig "zombies" hebben gezienquote:Op woensdag 1 februari 2023 15:36 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het ook wat eigenaardig om de derde aflevering van een serie een "filler" te noemen.
Die term betekende vroeger een aflevering waarvan je als kijker vond dat die er alleen was om aan de vereiste 22 afleveringen in een seizoen te komen. Wat houdt het in deze context eigenlijk in?
Denk dat deze zijstap juist wel nodig was om een beter beeld te krijgen van hoe het is om in die wereld te leven. In de game krijg je ook allemaal verhalen van bijstanders mee met briefjes, dagboeken en verhalen. Tenminste als je de tijd neemt in de game en er niet door heen rent. Dat soort verhaaltjes brengen de wereld meer tot leven.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:36 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het ook wat eigenaardig om de derde aflevering van een serie een "filler" te noemen.
Die term betekende vroeger een aflevering waarvan je als kijker vond dat die er alleen was om aan de vereiste 22 afleveringen in een seizoen te komen. Wat houdt het in deze context eigenlijk in?
Zeker, al was de situatie van Bill en Frank wel uitzonderlijk te noemen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat deze zijstap juist wel nodig was om een beter beeld te krijgen van hoe het is om in die wereld te leven. In de game krijg je ook allemaal verhalen van bijstanders mee met briefjes, dagboeken en verhalen. Tenminste als je de tijd neemt in de game en er niet door heen rent. Dat soort verhaaltjes brengen de wereld meer tot leven.
Voor mij in elk geval, en ik heb de games echt veel te vaak gespeeld, dat het uiteindelijk niets bijdraagt aan het globale verhaal. Waar je in de game nog interactie tussen karakters uit het hoofdverhaal en Bill hebt is dat nu niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:36 schreef Breuls het volgende:
Mja. Dit is The Walking Dead niet. We gaan hier voor inhoud, lijkt me.quote:Op woensdag 1 februari 2023 @ 15:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat mensen te weinig "zombies" hebben gezien
Zeker!quote:Op woensdag 1 februari 2023 @ 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat deze zijstap juist wel nodig was om een beter beeld te krijgen van hoe het is om in die wereld te leven. In de game krijg je ook allemaal verhalen van bijstanders mee met briefjes, dagboeken en verhalen. Tenminste als je de tijd neemt in de game en er niet door heen rent. Dat soort verhaaltjes brengen de wereld meer tot leven.
niks overdreven. Gewoon in spoilers zetten. Ook jij moet je daar gewoon aan houden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
Mwah. Ik spoiler niks. Het is een opendeur dat dat gaat gebeuren en is gebeurd met zijn vriendin, die hij heeft opgeofferd voor een batterij zoals Ellie zei. Ik zie dat @:Danny het in een spoiler plaats, prima, maar een beetje overdreven.
Interactie is dan ook niet het punt. Indruk is meer het punt, denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2023 @ 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor mij in elk geval, en ik heb de games echt veel te vaak gespeeld, dat het uiteindelijk niets bijdraagt aan het globale verhaal. Waar je in de game nog interactie tussen karakters uit het hoofdverhaal en Bill hebt is dat nu niet.
Jawel, in de flashback waarbij Joel en Tess Bill en Frank bezoeken. Dat je nu Bill niet ziet afgeven op Ellie is jammer en men had daar omheen kunnen schrijven door de ontmoeting vlak voor hun dood plaats te laten vinden, maar dan was de impact van de brief weggevallen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar je in de game nog interactie tussen karakters uit het hoofdverhaal en Bill hebt is dat nu niet.
Day is nog niet bij iedereen duidelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:19 schreef Breuls het volgende:
Mja. Dit is The Walking Dead niet. We gaan hier voor inhoud, lijkt me.
Ik doel op interactie in het ‘heden’ uiteraard.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jawel, in de flashback waarbij Joel en Tess Bill en Frank bezoeken. Dat je nu Bill niet ziet afgeven op Ellie is jammer en men had daar omheen kunnen schrijven door de ontmoeting vlak voor hun dood plaats te laten vinden, maar dan was de impact van de brief weggevallen.
AMC vs HBOquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mja. Dit is The Walking Dead niet. We gaan hier voor inhoud, lijkt me.
De aflevering speelt gewoon iets meer in op hoe mensen op verschillende manieren om gingen met de maatregelen na de pandemie. Dat is juist onderdeel van het globale verhaal. Helemaal prima wat mij betreft. Beter dan elke aflevering infected en Fedra knallen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor mij in elk geval, en ik heb de games echt veel te vaak gespeeld, dat het uiteindelijk niets bijdraagt aan het globale verhaal. Waar je in de game nog interactie tussen karakters uit het hoofdverhaal en Bill hebt is dat nu niet.
Ik denk dat daar het grote verschil in zit tussen sommige kijkers en ook gamers.quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:49 schreef Momo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |