Betalen, pannenkoekenquote:
Haha die is best engquote:
Die zal het koud hebben danquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
Er zit hier een vreemd vogeltje in de haven, ik hoorde het vorige week ook al overdag, klinkt een beetje als een tropisch vogeltje.
Paradijs vogel?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
Er zit hier een vreemd vogeltje in de haven, ik hoorde het vorige week ook al overdag, klinkt een beetje als een tropisch vogeltje.
Zijn dat die schreeuwerds? Die klinken niet heel zoetgevooisd tropischquote:
Hun geluidjes variëren, al naar gelang van de situatie. Ik vind ze exotisch klinken.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn dat die schreeuwerds? Die klinken niet heel zoetgevooisd tropisch
Hmmmquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hun geluidjes variëren, al naar gelang van de situatie. Ik vind ze exotisch klinken.
Geen konijn?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:54 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik in de spiegel kijk zie ik ook vaker een rare vogel
Maak je ook tropische geluiden?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:54 schreef DerRabbit het volgende:
Als ik in de spiegel kijk zie ik ook vaker een rare vogel
Als hij klinkt zoals zovele hier klinken moet het antwoord op die vraag ja zijnquote:
Ik weet niet of het tropisch of gewoon half Duits en half Frans is met een Belgische tongval.....quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als hij klinkt zoals zovele hier klinken moet het antwoord op die vraag ja zijn
Oh kost 35 euroquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:59 schreef pullup het volgende:
Er is ook een app voor de telefoon @:deisyy? Die herkend vogels op hun geluid over de hele wereld
Kan jje ons volgende keer vertellen wat het was
Da fok, dat is wel heel veel voor alleen die functie!quote:
Niet in Tilburgquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch wel voor ons over? We zitten allemaal in spanning nu.
True, en Dees is ook een rijke Tataquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:02 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch wel voor ons over? We zitten allemaal in spanning nu.
Nee ik heb hem nog niet kunnen spotten, heb vorige week een tijdje buiten staan loeren toen ik hem gehoord had, maar toen ging hij verstoppertje spelen.quote:
Die heeft zo'n rob de nijs voortandquote:
Linker of rechter?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heeft zo'n rob de nijs voortand
ertussenin zo'n theo en thea spleetquote:
Ik ga donderdag kijken of ik hem weer hoor en probeer hem in mijn app te vangenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:59 schreef pullup het volgende:
Er is ook een app voor de telefoon @:deisyy? Die herkend vogels op hun geluid over de hele wereld
Kan jje ons volgende keer vertellen wat het was
Ah, dus dezelfde lucht als Rob?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:12 schreef drakin het volgende:
[..]
ertussenin zo'n theo en thea spleet
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:12 schreef drakin het volgende:
[..]
ertussenin zo'n theo en thea spleet
Al komen die hier wel voor, dus misschien hebben ze hun zangstem aan en in die link niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt niet als de halsbandparkiet in de link @:domnivoor
🎼 Hier in de diepte hoor ik steeds maar weer je naam.quote:
Oh mijn lief wat moet ik nou?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
🎼 Hier in de diepte hoor ik steeds maar weer je naam.
Ligt eraan hoe strak hun halsband zitquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al komen die hier wel voor, dus misschien hebben ze hun zangstem aan en in die link niet.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe strak hun halsband zit
Nee die Isadora ken ik nietquote:
SKROET SKROET !!!!!!quote:
Elke keer als ik @Chanel5 zie posten moet ik aan dit filmpje denkenquote:
Ik snap dat ie wegvloogquote:
quote:
Het is vooral Frans of Engels of Oostbloks dat ik hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet niet of het tropisch of gewoon half Duits en half Frans is met een Belgische tongval.....
Dat kind op de achtergrond kan er ook wat vanquote:
Pleurde bijna van de bankquote:
Dat kan niet missenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kind op de achtergrond kan er ook wat van![]()
Moet haar dochter zijn
Aan de uitgroei te zien op het einde van de video als ze die vogel teug heeft duurde het toch een week of 3voordat beest teruggevonden wasquote:
Dat schopje op het laatstquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:27 schreef pullup het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100052590_8e61b4ef
Het is Dumpert maar om deze moest ik wel lachen
Kan ook dat het 'zo'n wijk' isquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kind op de achtergrond kan er ook wat van![]()
Moet haar dochter zijn
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:27 schreef pullup het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100052590_8e61b4ef
Het is Dumpert maar om deze moest ik wel lachen
Engels hoor je idd ook veel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is vooral Frans of Engels of Oostbloks dat ik hoor
Deze is ook geweldigquote:
En dat zeg je nu pasquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Engels hoor je idd ook veel.
Ik heb eind vorig jaar letterlijk bij jou om de hoek gewerkt 3 weken lang
quote:
Ik heb paar weken verplichte FOK vakantie gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Sommige mensen praten zo tegen kinderen.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb paar weken verplichte FOK vakantie gehad
Wie had je nou weer geïrriteerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar waar die sportschool ook in zit?stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Elke keer als ik @:chanel5 zie posten moet ik aan dit filmpje denken
Ja, ik weet. Ik nietquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige mensen praten zo tegen kinderen.
Ja, in dat complex inderdaadquote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie had je nou weer geïrriteerd?
Daar waar die sportschool ook in zit?
Das goed dichtbij jaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, in dat complex inderdaad![]()
Ik heb mensen in KLB de waarheid vertelt
Een heel bruiloft diner naast een koter gezeten en de moeder die zo sprak. Ik heb op de weg terug hardop in de auto gezongen omdat ik zo blij was dat ik weg was.quote:
Waarom kom je hier janken?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, in dat complex inderdaad![]()
Ik heb mensen in KLB de waarheid vertelt
Tsja, die les heb ik wederom geleerdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das goed dichtbij ja
Oh man, de waarheid kan je niet vertellen op fok, dat weet je toch
Omdat jij altijd zoveel troost en compassie hebtquote:
Sommigen daar hebben nou eenmaal een klein pieme kort lontje.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, die les heb ik wederom geleerd
Dat is waar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat jij altijd zoveel troost en compassie hebt
Je blijft hopen dat ze het ooit leren ja ............quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, die les heb ik wederom geleerd
Ok even resumé DTS was gesloten en dan komen users hier. Ik begrijp dat KLB ook een iets strenger gemod is met de onzin dingen en nu hebben we meer usersquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je blijft hopen dat ze het ooit leren ja ............
99% van alle TS'en daar hebben micro piemeltjes lontjesquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommigen daar hebben nou eenmaal een klein pieme kort lontje.
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
99% van alle TS'en daar hebben micro piemeltjes lontjes
Ga daar maar in KLB over klagen in plaats van hierquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het eten wel een classificatie om hier te jankenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga daar maar in KLB over klagen in plaats van hier
Zullen we het gewoon gezellig houden?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spuit 11quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Zullen we het gewoon gezellig houden?
Je hoeft niet er mee te bemoeienquote:
Wat ga je eten dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het eten wel een classificatie om hier te janken
Ik weet nog niet of ik het zielig moet vinden of moet lachenquote:
Neem de busquote:
Ik denk dat het zielig isquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het zielig moet vinden of moet lachen
Ja jij bent ook wel vermakelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk dat het zielig is![]()
Maar ook wel een beetje om te lachen![]()
NEDERLANDSTALIGE VALSE NIEUWSSITESquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik het zielig moet vinden of moet lachen
En wat is dit dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
NEDERLANDSTALIGE VALSE NIEUWSSITES
BLIJNED.NL: blijned.nl
Waar dat plaatje vandaan komt.quote:
Maar de aandoening bestaat wel volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
NEDERLANDSTALIGE VALSE NIEUWSSITES
BLIJNED.NL: blijned.nl
Die shit ga ik niet eens op in.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar dat plaatje vandaan komt.
Ja en toen?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar de aandoening bestaat wel volgens mij.
Klopt (PGAD) het is een opgewonden gevoel hebben en niet perse ook zin in sex hebben. Komt zowel onder mannen als vrouwen voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Maar de aandoening bestaat wel volgens mij.
Dat is beter idd.quote:
Dan maar treinen of fietsenquote:
Ik wou het niet zeggen.quote:
Hihihihihihi wat grappig ik spuugde cola op mijn beeldscherm toen ik het lasquote:
Zonde wel van de cola...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hihihihihihi wat grappig ik spuugde cola op mijn beeldscherm toen ik het las
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Alhoewel daar ook een liedje over is .. om een fietszadel te zijn ....
Had jij geen zuurkool schotel?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vandaag?
Totaal geen inspiratie hier?
Ik ga uit etenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vandaag?
Witlof denk ik...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vandaag?
Hometrainer kan geen kwaad. Duurt alleen even voor je op plaats van bestemming bent.quote:
Spinazie met een Duits biefstukje en gekookte aardappel en ei.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vandaag?
Navigatie werkt ook nooit..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hometrainer kan geen kwaad. Duurt alleen even voor je op plaats van bestemming bent.
Pension Homeland , op het voormalige marine terreinquote:
Ziet er leuk uit,quote:
Dat hele terrein zit vol met restaurantjes zie ik, tijd niet geweest maar ben benieuwd.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit,
smakelijk alvast.
Pas je wel op dat ze je niet ronselen meteen? Voor je het weet zit je op de galeien.
Gewoon pizza laten komen, altijd goedquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, nog nooit zulke lage waarderingen gezien als nu op thuisbezorgd![]()
Zolang het maar niet Pension Hommeles is.quote:
Als het niet te vreten is dan zorgen we er wel voorquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Pension Hommeles is.
Alleen geen zin in pizzaquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon pizza laten komen, altijd goed
Ok dat is een nadeeltjequote:
Rabbitquote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb al vlaai gehad vandaag hequote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dat is een nadeeltje
Hebben ze daar geen goed Limburgs voer?
Oh jaquote:
Dat was van een uur geledenquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vandaag?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het niet te vreten is dan zorgen we er wel voor
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Pension Homeland , op het voormalige marine terrein
Ik zou het zelf vreemd vinden als er iemand gaat zwaaien als ik al een uur weg benquote:
Lontong compleet met vlees en vis.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vandaag?
Oh das ook lekkerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lontong compleet met vlees en vis.
Oke, dat kan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou het zelf vreemd vinden als er iemand gaat zwaaien als ik al een uur weg ben
Ideale vervoersmiddel voor Tweede Kamerleden.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hometrainer kan geen kwaad. Duurt alleen even voor je op plaats van bestemming bent.
Ik eet er morgen ook nog van.quote:
En morgen is-ie nog lekkerder.quote:
De stoomkoker staat aanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Hier is het weer op, gestoofde prei, gebakken aardappeltjs en een stukje gebakken zalm
Auckland Nieuw Zeeland?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Kom, we gaan op vakantie, we vliegen van Dubai naar Auckland,
maar iets gaat er niet goed, dus 13 uur later landen we in????
Dubai![]()
https://www.nu.nl/opmerke(...)aar-het-vertrok.html
Haha had hem al eerder gelezen, dan baal jequote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:29 schreef marcb1974 het volgende:
Kom, we gaan op vakantie, we vliegen van Dubai naar Auckland,
maar iets gaat er niet goed, dus 13 uur later landen we in????
Dubai![]()
https://www.nu.nl/opmerke(...)aar-het-vertrok.html
Daarom jaquote:
Appelkruimel graagquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wil er nog iemand een stuk?
[ afbeelding ]
Graag!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Bezorg je ook zelf?quote:
quote:
quote:
Feli dan maar.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent al dik genoeg.quote:
Ik hou ook van jou.quote:
Des te meer om van te houden.quote:
Gefeliciteerd Marc!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Des te meer om van te houden.
Gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op, ik ben weer scherp deze avond.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:34 schreef D. het volgende:
In het kader van zinloze plaatjes waar ik toch om moest grijnzen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op, ik ben weer scherp deze avond.
Meestal ben je botquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pas op, ik ben weer scherp deze avond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:59 schreef chufi het volgende:
Ik ben gegaan voor Cookie Dow ijs met Tia Maria ....PotverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chili con carne.quote:
Als ik zoiets maak dan is het gelijk 3-4 maaltijden. Eén voor dezelfde dag en de rest vries ik in porties in.quote:
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik zoiets maak dan is het gelijk 3-4 maaltijden. Eén voor dezelfde dag en de rest vries ik in porties in.
Met spaghettisauce en nasi doe ik hetzelfde. Dat kan je niet voor één portie maken en het is prima in te vriezen.quote:
Klopt ... 3 -5 porties meestalquote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met spaghettisauce en nasi doe ik hetzelfde. Dat kan je niet voor één portie maken en het is prima in te vriezen.
Werkt perfect. Doen wij hier ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met spaghettisauce en nasi doe ik hetzelfde. Dat kan je niet voor één portie maken en het is prima in te vriezen.
We maakten het op padvinderij ook vaak. En daarna met 8 personen in een tent.quote:
Was op western weekenden ook altijd een succes.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We maakten het op padvinderij ook vaak. En daarna met 8 personen in een tent.
Wij waren ook vaak kookstaf op grote kampen, koken voor 40 man en inkopen doen voor 400 man. Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 22:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Was op western weekenden ook altijd een succes.
Nee.quote:
Ik had er al genoeg doorgegooid.quote:
Nooit genoegquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had er al genoeg doorgegooid.
Ik moet een grotere pan en vriezer hebben.
Dankquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Eentje pakken svp
Ruik je taart ofzo?quote:
Was wat ver ja. Zie morgen een heel aantal mensen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Nog visite gehad of was Limburg te ver voor hunnie?
Ohw, met marsepein.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Al gehad vandaag. Een klein mierzoet ding. Zo'n kasteeltjuh. Ter ere van niets bij een kennis![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier ook dan. Hoe oud geworden, of is dat geheim?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was wat ver ja. Zie morgen een heel aantal mensen.
Ik vind die dingen er altijd heel mooi uit zien, maar als mijn tanden na de 1ste hap zijn uitgevallen heb ik wel weer voldoende gehadquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Al gehad vandaag. Een klein mierzoet ding. Zo'n kasteeltjuh. Ter ere van niets bij een kennis![]()
[ afbeelding ]
Met een beetje rekenen moet je een heel eind komenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Veel plezier ook dan. Hoe oud geworden, of is dat geheim?
Ja, de eerste 3 gezien. Tof. Geen 1833, zoals ik al zei. De vierde aflev. nog kijken. Zat een gat tussen van bijna een maand van aflev. 4 naar 5, zag ik net.quote:
Ik zag van de week maar 2 afleveringen staan, wacht echt op de rest zodat ik het snel kan kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, de eerste 3 gezien. Tof. Geen 1833, zoals ik al zei. De vierde aflev. nog kijken. Zat een gat tussen van bijna een maand van aflev. 4 naar 5, zag ik net.
Maar kun je best gaan kieken!
1923-1833 gedeeld door 2, 45quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een beetje rekenen moet je een heel eind komen
Alles oke, thanks. Beetje koude handen de laatste tijd. Verder geen klagenquote:
Ja, is meestal wel leuker als alles al beschikbaar is idd. Er zijn er al 4 en dus volgende week s01e05.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag van de week maar 2 afleveringen staan, wacht echt op de rest zodat ik het snel kan kijken
Ze zwaait naar jequote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles oke, thanks. Beetje koude handen de laatste tijd. Verder geen klagen![]()
Met de verkering ook goed? Doe de groeten!
Hoi! Verkopen zie die bij ook in de stad ook? Vast nietquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind die dingen er altijd heel mooi uit zien, maar als mijn tanden na de 1ste hap zijn uitgevallen heb ik wel weer voldoende gehad
Zwaait terugquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze zwaait naar je
Ja, het is wel wat kouweklauwe weer de laatste tijd. Mag van mij wel weer wat omhoog met die temperaturen.
Kijk even bij ‘settings’ > overig. Daar kun je een vinkje aanzetten als je quote notificaties wil.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:24 schreef sly-nl het volgende:
Ik krijg geen meldingen als iemand me quote. Ben ik de enige die dat hept?
Er zijn een paar bakkerijen die dat soort kleine gebakjes verkopen. Misschien 1 of 2quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi! Verkopen zie die bij ook in de stad ook? Vast niet![]()
Het is echt te zoet, in ieder geval die ik vandaag had.
Is ook een manier jaquote:
Heel apart, ging naar settings en toen verscheen jou quote (als eerste vanavond). Niets gedaan. Thanksquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kijk even bij ‘settings’ > overig. Daar kun je een vinkje aanzetten als je quote notificaties wil.
T begint weer steeds meer ouderwets tv kijken te wordne anders, netjes een week wachten op de volgende aflevering.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, is meestal wel leuker als alles al beschikbaar is idd. Er zijn er al 4 en dus volgende week s01e05.
Maar als het schuin ligt √x𝝿quote:
Hier werkt het ook niet even lekker de laatste tijd. Meestal, maar soms geen melding.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:24 schreef sly-nl het volgende:
En als de auto rood is ?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar als het schuin ligt √x𝝿
testquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:24 schreef sly-nl het volgende:
Dat is inderdaad apart. Enneh, graag gedaanquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heel apart, ging naar settings en toen verscheen jou quote (als eerste vanavond). Niets gedaan. Thanks
Waarom dat vorkje? Dat eet je toch in één hap op?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mooi weer is de uitkomst maal 2 en bij slecht weer is het gewoon kut.quote:
Ja, vreemd idd.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn een paar bakkerijen die dat soort kleine gebakjes verkopen. Misschien 1 of 2Raar, want juist zoete dingen zouden heel populair kunnen zijn hier
In Frankrijk geven mensen graag wat meer uit voor beter eten. In Amerika is het juist andersom, de gemiddelde amerikaan koopt het liefst zo goedkoop mogelijke troep. Als het maar veel is.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, vreemd idd.
In Frankrijk wordt je werkelijk doodgegooid met banketbakkers. Wel de meesten enorm goed spul, maar bijna twee keer duurder dan in Nederland. Altijd apart gevonden dat er daar zo allejezus veel bakkers en banketbakkers zijn daar. Gek op gebakjes waarschijnlijk.
Kloptquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:38 schreef -Shii- het volgende:
Het is toch zo dat wanneer je in het topic zelf zit, je geen quotemeldingen krijgt in dat topic. Wanneer je switcht naar een ander deel van het forum, dan wel.
Weer geen meldingusquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom dat vorkje? Dat eet je toch in één hap op?
Ik wou het net zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:38 schreef -Shii- het volgende:
Het is toch zo dat wanneer je in het topic zelf zit, je geen quotemeldingen krijgt in dat topic. Wanneer je switcht naar een ander deel van het forum, dan wel.
Niet als je van je tanden houdquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom dat vorkje? Dat eet je toch in één hap op?
Echt? Ben zo goed als zeker dat ik altijd meldingen kreeg (enkele keer niet). In ieder geval zonder abo dus wel, denk ik..quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:38 schreef -Shii- het volgende:
Is toch ook echt fransquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, vreemd idd.
In Frankrijk wordt je werkelijk doodgegooid met banketbakkers. Wel de meesten enorm goed spul, maar bijna twee keer duurder dan in Nederland. Altijd apart gevonden dat er daar zo allejezus veel bakkers en banketbakkers zijn daar. Gek op gebakjes waarschijnlijk.
Zacht ja, maar zoettttttttttttttttttttttttttttttquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon met je mond van het bord eten zodat je handen ook niet vies worden
Dat zal ook wel de reden zijn dat ze er nog zitten. Ik vind het wel jammer dat in Nederland de ene na de andere stopt. Bakker, groenteboer, slager... het bestaat bijna niet meer.quote:
Ja, zeker. Maar opvallend veel banketbakkertjes. Blijft vreemd. Dacht altijd aan witwassenquote:
Ja, inderdaad. Kreeg die van Devzero en Marcus en van jou. Mmm, ik ben nu wel verward.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:42 schreef sly-nl het volgende:
Dan testen we het hier toch even uit. Krijg je hier een melding van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |