Heerenveen uit vind ik dan nog het meest aannemelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verwacht eigenlijk geen puntverlies komende drie wedstrijden.
Dat wordt denk ik juist een heel makkelijke wedstrijd, die zijn aardig de weg kwijt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerenveen uit vind ik dan nog het meest aannemelijk.
Dat is wel erg vervelend zonder Timber/Szymanski achter de hand. Dan moet je met Geertruida/Kasanwirjo op 6 gaan spelen en Wieffer iets naar voren. Of inderdaad Bullaude/Dilrosun.quote:
Mensen blijven De Taab maar vergetenquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is wel erg vervelend zonder Timber/Szymanski achter de hand. Dan moet je met Geertruida/Kasanwirjo op 6 gaan spelen en Wieffer iets naar voren. Of inderdaad Bullaude/Dilrosun.
Was dat niet Zerrouki die hem geblesseerd had getrapt?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:16 schreef Caland het volgende:
Wel weer meer creativiteit vakkundig je elftal uitgesloopt.
Leuke speler voor oefenwedstrijdjesquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen blijven De Taab maar vergeten
Zijn tijd om te shinen
Ik hoop op een Timber scenario. Dat hij gewoon bij AZ thuis bij de selectie zit.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"meerdere weken", dan heb ik nog hoop dat ie voor de uitwedstrijd in de ArenA en het vervolg van de Europese campagne weer beschikbaar is.
Met z'n vorm de afgelopen tijd hoeft Timber geen achteruitgang te zijn als je eerlijk bent
Het zal verdomme weer eens. Iet. Mis je gewoon weer 2 van je 5 belangrijkste spelers tegen AZ en PSV.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik heb het hier moeilijk mee.
Vaarwel kampioenschap.
Nog niet voor 90 minuten slotbal tegen een serieuze tegenstander toch?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is Timber weer fit.
Maar klote ja.
Daar zorgt ‘ie dan maar gewoon voorquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nog niet voor 90 minuten slotbal toch?
Denk dat Slotgod er ook zo over denkt. Als we volgende maand 4e staan. Omdat we geen versterking hebben kunnen halen. Genottelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zorgt ‘ie dan maar gewoon voor
Godverredomme werke voor da cheld
Met Geertruida en Timber als prima vervangers zijn Szymanski en Trauner niet bij de 5 belangrijkste spelers. Bijlow, Hancko en Kökcü zijn de minst vervangbare essentiële spelers en daarachter is iedereen wel vervangbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het zal verdomme weer eens. Iet. Mis je gewoon weer 2 van je 5 belangrijkste spelers tegen AZ en PSV.
Ik voorspel gewoon weer 2x onnodig 1-1.
Ik moet het toch met user De_Pel eens zijn dat Trauner en Szymanski bij die 5 horen. Dat er prima vervangers achter staan is top. Gimenez heeft juist baat bij een type Szymanski.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Geertruida en Timber als prima vervangers zijn Szymanski en Trauner niet bij de 5 belangrijkste spelers. Bijlow, Hancko en Kökcü zijn de minst vervangbare essentiële spelers en daarachter is iedereen wel vervangbaar.
Ik vrees dat Pedersen het vertrouwen gaat terugbetalen door weer een moment lucht te dekken, maar afgelopen zondag betrapte ik mij erop door bij een omschakeling van Twente te denken ‘gelukkig staat Pedersen er, die loopt het toch wel dicht’ (wat hij ook deed). Met de snelheid van Pedersen en Geertruida kan je nóg hoger verdedigen, Geert schuift in op het middenveld en Pedersen loopt het ontstane gat dicht (en levert hem vervolgens snel weer in bij Geert). Dat gaat prima.quote:Op woensdag 1 februari 2023 23:09 schreef fetX het volgende:
Ik mis Trauner minder dan gedacht ook al zijn de kwaliteiten duidelijk. Vond vooral het noodzakelijke opstellen van Pedersen een drama, maar die doet het de laatste tijd wel aardig.
Heb je het nou over een kern van 3+2 spelers toevallig?quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met Geertruida en Timber als prima vervangers zijn Szymanski en Trauner niet bij de 5 belangrijkste spelers. Bijlow, Hancko en Kökcü zijn de minst vervangbare essentiële spelers en daarachter is iedereen wel vervangbaar.
Met de kanttekening dat Wellenreuther een prima vervanger is en we niet meer met samengeknepen kont naar Marciano zitten te kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat Szymanski zo fantastisch was de laatste weken inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Timber.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie moet Szymanski gaan vervangen eigenlijk? Dilrosun met ali weer op rechts of timber ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |