Vind ik een vrij bijzondere uitspraak. Er staat een meer dan prima selectie die in die vorige transferperiode ontstaan is. En natuurlijk wenst de trainer meer keuze, meer wat er nu staat. Maar wat er staat is nu de nummer 1 van de Eredivisie op dit moment.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:07 schreef Haringkop het volgende:
Bottemline is toch dat het Feyenoord niet gelukt is om in twee transferperiode de selectie op de gewenste sterkte te krijgen. Zeker gezien je positie op de ranglijst voelt dat voor mij wel als een gemiste kans.
Maar ik heb graag ongelijk aan het einde van het seizoen.
Was natuurlijk niet alleen de wens van de trainer, maar van heel de club.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind ik een vrij bijzondere uitspraak. Er staat een meer dan prima selectie die in die vorige transferperiode ontstaan is. En natuurlijk wenst de trainer meer keuze, meer wat er nu staat. Maar wat er staat is nu de nummer 1 van de Eredivisie op dit moment.
Ik ga het ook gewoon zeggen. Dit is kampioenswaardig.
Hij bedoelt meer te zeggen dat het in twee transferperiodes niet gelukt is om een gewenste versterking te halen. Das niet echt een bijzondere uitspraak, maar meer een feit.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind ik een vrij bijzondere uitspraak. Er staat een meer dan prima selectie die in die vorige transferperiode ontstaan is. En natuurlijk wenst de trainer meer keuze, meer wat er nu staat. Maar wat er staat is nu de nummer 1 van de Eredivisie op dit moment.
Volgens mij hebben we in die eerste transferperiode een halve schoolbus aan versterkingen gehaald. Dat het wel eens anders loopt met een bepaalde speler in onderhandelingen met de andere club doet daar weinig aan af.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer te zeggen dat het in twee transferperiodes niet gelukt is om een gewenste versterking te halen. Das niet echt een bijzondere uitspraak, maar meer een feit.
Ik weet niet of ik de selectie kampioenswaardig vind. Ik denk dat ik achteraf meer krediet had mogen geven hoeveel punten er in de eerste veertien wedstrijden gehaald zijn. Momenteel vind ik ons voetballend beter dan toen maar we halen minder punten, wat gedeeltelijk komt door het zware programma. Je staat eerste, wat top is, maar wel maar twee punten boven een niet exceptioneel AZ. De voorhoede is niet kampioenswaardig, de verdediging wel, het middenveld wat er nu staat ook maar in de breedte misschien niet. Het belangrijkste is wel dat je progressie in het veldspel merkt.
Ongetwijfeld. Maar ik ben van mening met de 'doorbraak' van Wieffer geen enkele transfer noofquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet alleen de wens van de trainer, maar van heel de club.
Feyenoord kan kampioen worden, maar de spoeling is best dun.
Wat dat betreft is die Ballaude-transfer wel bijzonder, zeker als die jongen echt 7 miljoen heeft moeten kosten.
Gelukkig niet nee, alhoewel dit ook wel in hindsight is. In de technische uitvoering is dit wel knullig verlopen, als je je zinnen zet op een extra middenvelder en dit lukt niet is dat hoe dan ook een kritiekpunt, alhoewel ik gezien onze situatie ook vind dat je beter niemand kan halen dan een veel te duur iemand. Dat ben ik dus met je eens. Uiteindelijk hoeft het ook geen probleem te zijn denk ik, sterker zelfs als iedereen fit blijft kan het in ons voordeel werken dat je niemand gehaald hebt, maar dan moeten de enkels van Wieffer geen krak gaan zeggen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ongetwijfeld. Maar ik ben van mening met de 'doorbraak' van Wieffer geen enkele transfer noodzakelijk was in de afgelopen window.
Zwolle dat 2,5 miljoen laat liggen? Dat lijkt mij wel heel sterk.quote:
Nee Zwolle vroeg nu 3 miljoen en hij is deze zomer voor een tonnetje of 7 op te pikken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zwolle dat 2,5 miljoen laat liggen? Dat lijkt mij wel heel sterk.
Dan is Zwolle niet zo slim.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee Zwolle vroeg nu 3 miljoen en hij is deze zomer voor een tonnetje of 7 op te pikken.
Feyenoord bood nu niet die 3 hoor, denk max. 1-1,5quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dan is Zwolle niet zo slim.
die staan er zo goed voor dat ik dat nog wel begrijp, ook als het om ruim 1 miljoen verschil gaatquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dan is Zwolle niet zo slim.
Mwah die promoveren echt heel makkelijk, Als het verschil 1 miljoen was hadden ze hem vast wel verkocht.quote:Op donderdag 2 februari 2023 18:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die staan er zo goed voor dat ik dat nog wel begrijp, ook als het om ruim 1 miljoen verschil gaat
die willen zo min mogelijk risico lopen op het mislopen van promotie
wie weetquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mwah die promoveren echt heel makkelijk, Als het verschil 1 miljoen was hadden ze hem vast wel verkocht.
Nee. Arend haalt er het maximale uit, en als Ajax of psv goed zou presteren zou dat te weinig zijn. Je mist aanvallend echt teveel om het over kampioenswaardig te hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hancock moet nog wel 1 jaartje lukken. Heb je met de Kale Kletser iig alvast weer een defensief blok waarmee je om de bovenste plaatsen speeltquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De enige reden dat Feyenoord relatief weinig kansen tegenkrijgt ondanks dat het vrij hoog staat is Hancko imo.
Verder eens. Kokcu en Hancko ben je deze zomer ook 100% kwijt.
We lopen een jaar voor op schema. Ik rekende dit seizoen op hoogstens een 2e plek waarbij het team nog aan elkaar kon wennen en volgend jaar voor het kampioenschap zou gaan. Nu liggen we voor in een titelstrijd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee. Arend haalt er het maximale uit, en als Ajax of psv goed zou presteren zou dat te weinig zijn. Je mist aanvallend echt teveel om het over kampioenswaardig te hebben.
Je begrijpt dat de kans dat Ajax en/of psv het volgend jaar beter doen ongeveer 90% is, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We lopen een jaar voor op schema. Ik rekende dit seizoen op hoogstens een 2e plek waarbij het team nog aan elkaar kon wennen en volgend jaar voor het kampioenschap zou gaan. Nu liggen we voor in een titelstrijd.
Ja we liggen voor op schema omdat zij toevallig dit jaar een slecht jaar hebben. Maar daar zouden de CL inkomsten niet minder zoet om smakenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de kans dat Ajax en/of psv het volgend jaar beter doen ongeveer 90% is, toch?
Uiteraard… maar daar hebben we m.I. Wel een unieke kans op laten liggen. Dit jaar is de kans simpelweg groter dan volgend jaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja we liggen voor op schema omdat zij toevallig dit jaar een slecht jaar hebben. Maar daar zouden de CL inkomsten niet minder zoet om smaken
PSV heeft een slecht jaar omdat ze buiten Madueke en Gakpo ook helemaal geen goed elftal hadden. Alleen Simons, Sangare en evt Veerman zou ik in de selectie willen hebben. Heb je hun verdediging gezien? Daarnaast is 80% gehuurd en die mogen ze allemaal gaan vervangen in de zomer.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de kans dat Ajax en/of psv het volgend jaar beter doen ongeveer 90% is, toch?
Hoezo hebben we die kans laten liggen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 01:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard… maar daar hebben we m.I. Wel een unieke kans op laten liggen. Dit jaar is de kans simpelweg groter dan volgend jaar.
Appt Arne midden in de nacht wel eens met jou of je het ziet zitten om naar Feyenoord te komen?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:03 schreef Scrummie het volgende:
OH ARNE
Even horen of Arne hevig teleurgesteld is dat er geen middenvelder is bij gekomen.
Nee, dat niet. Arne's broer gaat wel trouwen met een semi bekende.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Appt Arne midden in de nacht wel eens met jou of je het ziet zitten om naar Feyenoord te komen?
Picsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Arne's broer gaat wel trouwen met een semi bekende.
Zit er klaar voorrrrrrquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:03 schreef Scrummie het volgende:
OH ARNE
Even horen of Arne hevig teleurgesteld is dat er geen middenvelder is bij gekomen.
Guus lijkt me eigenlijk wel een type voor Grindrquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En hij stuurt ook al appjes naar Guus. Laten we hopen dat dit niet geïnteresseerde appjes zijn.
Dat hield ie niet echt verborgen inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gezicht van Slot verraadt dat hij niet zo tevreden is over Bullaude.
'Het is het type voorbeeld van een speler die nu meer speelminuten kan krijgen maar wel wegens een gebrek aan concurrentie' terwijl hij daarvoor benadrukt dat hij nog wel zware concurrentie voor zich heeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat hield ie niet echt verborgen inderdaad
denk dat valentijn a la derksen tot in de kist doorgaatquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook Valentijn is nog steeds niet overleden en bestookt Slot met kutvragen.
Gelukkig gaat dit in de toekomst wel een keer gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |