jeetje, bestaat dat nog?quote:Op maandag 6 februari 2023 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Deze week is mijn werk deels een priklocatie voor coronavaccinatie. Het ruikt gelijk naar oude mensen in de hal
Ik ben jack of all trades, master of nothingquote:Op maandag 6 februari 2023 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoeveel instrumenten kan je ondertussen nou al?
Oudjes zijn leuk.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Deze week is mijn werk deels een priklocatie voor coronavaccinatie. Het ruikt gelijk naar oude mensen in de hal
Vol voor een instrument gaan kan lastig zijnquote:Op maandag 6 februari 2023 13:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jack of all trades, master of nothing
Kan denk ik wel 20 dingen een klein beetje
i did not know thatquote:
quote:
Volgende week wel.quote:
quote:De vijfde aflevering van de HBO Max-serie The Last of Us gaat twee dagen eerder in première dan normaal. In plaats van dat de aflevering op maandag online verschijnt, debuteert de aflevering nu op zaterdag 11 februari.
Ja, blijkbaar hequote:
Mwa, niet mijn doelgroep. Zijn in mijn werk altijd de grootste zeikerds. En vind ze vooral stinkenquote:
Pislucht zekerquote:Op maandag 6 februari 2023 14:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar he
[..]
Mwa, niet mijn doelgroep. Zijn in mijn werk altijd de grootste zeikerds. En vind ze vooral stinken
Neequote:Op maandag 6 februari 2023 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je lekker frietje gegeten?
Zou wel goede blokjes hebben als ik wat minder vettig wasquote:Op maandag 6 februari 2023 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook wat om je goddelijke lichaam in stand te houden.
Onkruid vergaat niet door Qoronaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 09:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iemand zit op mijn vaste flexplek
Hoe is het met @:Q. eigenlijk?
Dit.quote:
Rustig aan doen. Als het niet gaat, gaat het niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Even ziek geweest eind vorige week en ik dacht weer volop aan het werk te kunnen. Gister na een halve dag bekaf. Vandaag maar thuis gebleven ipv naar kantoor. Zien hoelang ik het vandaag volhoud.
Oh nou, als je horoscoop het zegt dan moet je welquote:Op dinsdag 7 februari 2023 10:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Rustig aan doen. Als het niet gaat, gaat het niet.
Ik ben gewoon lam. En zelfs mn horoscoop zei dat ik vroeg naar bed moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |