Kummel mag niet ontbreken @minilotquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:29 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
@:derludolf help minilot eens op weg!
Supertofquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:52 schreef sigme het volgende:
M'n huisgeweekte oesterzwam groeit de pan uit
[ afbeelding ]
Dus ik ga 'm zometeen bakken, nu het nog net in de pan past.
Lekker man!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:56 schreef Vanyel het volgende:
Met Jul bolletje burrata soldaat gemaakt
😱😄quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:52 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je hem/haar/het in het geheel bakken dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:52 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Met mijn... ?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:17 schreef Troel het volgende:
Ik ben vanochtend ziek naar huis gegaan en lig net weer in bed na een date met mijn...
Is het al bijna 5 december?
Kun je beter eind van het jaar doen, heb je weer verse oogst, want nu planten is toch te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:34 schreef Barreltje het volgende:
Ohh![]()
Ik moet binnenkort in NL ook maar een grote zak met bloembollen inslaan
Ja naar DAN ben ik niet in NLquote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je beter eind van het jaar doen, heb je weer verse oogst, want nu planten is toch te laat
Ik word soms best moe van mezelf. Ik zeg het zelf wel even.quote:
Te laat? Niet man.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je beter eind van het jaar doen, heb je weer verse oogst, want nu planten is toch te laat
Staat op t label; per soort is er een optimale poot-periode.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Eind vorig jaar deelden ze hier huis aan huis gratis bloembollen uit. Die moet ik dus nu nodig gaan planten? OkeeMaar te laat zal nog wel niet toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |