abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207906370
Twintig jaar jojo'en heeft ook voordelen: ik heb een kast vol met te kleine maten. Mijn sport-bh was inmiddels wat te ruim geworden en ik probeer net een kleinere sport bh en die past gewoon *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 februari 2023 @ 15:39:10 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207908115
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 13:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dromen zijn fabricages van je eigen hersenen huh, dus dit denk je misschien zo over jezelf? Of je bent bang dat mensen zo over jou denken? Ben je er momenteel veel mee bezig, het te dik zijn en willen afvallen?

Ik sta stil. Wat prima is. Maar het ging zo lekker hard omlaag, dus daar was ik helemaal aan gewend geraakt *)
Heel veel. En tegelijk niet genoeg want I still eat all the things zeg maar.
pi_207910195
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:39 schreef BE het volgende:

[..]
:*
pi_207910593
Vanmiddag kwam ik thuis en waren de kinderen pannenkoeken aan het bakken. Ik kon het niet weerstaan en heb er twee gegeten. Niet helemaal volgens planning, maar het was erg lekker.

O: twee volkoren boterhammen met vega filet american en komkommer
L: twee pannenkoeken met poedersuiker
A: twee kleine taco's met vega gehakt, avocado, tomaat, kaas, pittige saus
pi_207911923
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2023 15:39 schreef BE het volgende:

Nou ja, het afvallen/te dik zijn houdt me meestal meer bezig als het niet goed gaat dan als het van een leien dakje gaat. Dus er veel theoretisch in je hoofd mee bezig zijn is geen garantie voor succes in de praktijk :+ Ik geloof niet dat ik ooit gedroomd heb over te dik zijn.

Al had ik gisteren wel zowel een nare als zeer accurate droom. Ik werd er een beetje overstuur van wakker, maar moest toen ook echt lachen omdat het zo klopte :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207913124
Ik droom heel vaak dat ik in een attractiepark ben en dat ik dan niet in de attractie pas. Als ik ergens ben (kermis of pretpark) skip ik ook de attracties. Daar wil ik vanaf, ook een motivatie om af te vallen: met m'n zoontje in een achtbaan.
  woensdag 8 februari 2023 @ 21:16:34 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207913805
Oh bah, ik droom heel af en toe dat ik klem zit ergens, een grot, of plastic buis ofzoiets. ;( :X Brrr... Doodeng!
  woensdag 8 februari 2023 @ 21:36:39 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_207914234
Ik droom eigenlijk alleen maar dat ik op reis moet met het vliegtuig en ik dan hopeloos te laat kom omdat ik nog 8000 dingen moet doen en mijn paspoort vergeet en mijn kleren vergeet en argh alles vergeet.
En dromen over dat ik moet plassen maar dat ik alleen maar heel vieze wc's kan vinden of wc's zonder deur ;(

Dromen over het formaat van mijn lichaam dan weer nooit.
disclaimer
pi_207917776
Begin: 64.1
Vanochtend: 62.1

Exact 2 kilo afgevallen in 5 dagen tijd. Het gaat erg rap.

Vandaag probeer ik nog zo'n soort dag als de vijf dagen hiervoor te hebben en dan vrijdag heb ik een etentje met vrienden en cocktails.

Als ik op een totaal van -2 uitkom deze week, ben ik erg blij. In de twee weken daarna hoop ik de andere 2 kilo te verliezen, zodat ik op vakantie naar de zon weer onder de 60kg weeg.
  donderdag 9 februari 2023 @ 08:57:19 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_207918232
Hou er alvast rekening mee dat je na dat etentje en cocktails waarschijnlijk weer minimaal een kilo omhoog gaat ;) dan valt de teleurstelling hopelijk mee.
disclaimer
pi_207918493
Als ik me m'n dromen herinner, waren ze vooral absurd. :') De meest memorabele tot nu toe was dat ik op een of andere planeet beland was met een soort van Dali-olifanten en Bruce Willis als een soort ninja turtle. En nee, de dagen ervoor zeker weten niets met Dali, Bruce Willis of ninja turtles gedaan. :')

M'n cyclus doet een trololo, dus ik ben nog steeds een ballon die alles wil opvreten en ik slaag er maar matig in om dat niet te doen. De kou helpt niet bij de vreetdrang in toom houden ook. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:29:15 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_207918506
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik me m'n dromen herinner, waren ze vooral absurd. :') De meest memorabele tot nu toe was dat ik op een of andere planeet beland was met een soort van Dali-olifanten en Bruce Willis als een soort ninja turtle. En nee, de dagen ervoor zeker weten niets met Dali, Bruce Willis of ninja turtles gedaan. :')

wel iets met rare champignons misschien?
disclaimer
pi_207918516
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:29 schreef SQ het volgende:

[..]
wel iets met rare champignons misschien?
Niet eens!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207918683
Vanochtend exact 0.2 gezakt en in ieder geval een fijner begin cijfer op de weegschaal. Dat stemt positief. Ik heb er ook zo ontzettend baat bij dat de dagen wat langer worden!

Gisterenavond nog even lekker stukje strand gewandeld.

Met een meidenkwartet
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:49:01 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_207918699
Fijn, al die dalers!

Ik ging 0.2 omhoog maar goed, ik moet zaterdag ongesteld worden dus dan komt er sowieso weer een mega drop _O-
disclaimer
pi_207918716
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2023 21:36 schreef SQ het volgende:
Ik droom eigenlijk alleen maar dat ik op reis moet met het vliegtuig en ik dan hopeloos te laat kom omdat ik nog 8000 dingen moet doen en mijn paspoort vergeet en mijn kleren vergeet en argh alles vergeet.
En dromen over dat ik moet plassen maar dat ik alleen maar heel vieze wc's kan vinden of wc's zonder deur ;(

Dromen over het formaat van mijn lichaam dan weer nooit.
Ben jij mij?
pi_207918718
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:49 schreef SQ het volgende:
Fijn, al die dalers!

Ik ging 0.2 omhoog maar goed, ik moet zaterdag ongesteld worden dus dan komt er sowieso weer een mega drop _O-
Dat is altijd weer een voordeel. Heb jij cravings die dagen of geen last van?
Met een meidenkwartet
pi_207918725
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:47 schreef Cathmar het volgende:
Vanochtend exact 0.2 gezakt en in ieder geval een fijner begin cijfer op de weegschaal. Dat stemt positief. Ik heb er ook zo ontzettend baat bij dat de dagen wat langer worden!

Gisterenavond nog even lekker stukje strand gewandeld.

[ link | afbeelding ]
Is dat een eigen foto? O+

Het zonnetje en de langere dagen doen mij ook goed. Heerlijk is dat!

Mijn weegschaal doet niet veel, mijn lijf wel. Vanavond nog een etentje met lekkers en wijn, dus dat zal de weegschaal wel weer laten zien, uiteraard :') Maar goed, daarna weer verder zoals het gaat, dat gaat goed. Op 17 maart weer wegen op de sportschool, dus dan wil ik toch echt een stijging van de spiermassa zien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:53:17 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_207918762
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:50 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ben jij mij?
Kennelijk hebben we dezelfde issues :D
disclaimer
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:54:49 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_207918780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:50 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Dat is altijd weer een voordeel. Heb jij cravings die dagen of geen last van?
Ik heb altijd cravings. :')
Maar als ik klats wel wat meer ja. Maar ik denk dat dat ook een soort pavlov reactie is geworden. Zo van, oh ik ben ongesteld, OH DAN WILLEN VROUWEN CHOCOLADE, *instant zin in chocolade.
disclaimer
pi_207918789
quote:
7s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Is dat een eigen foto? O+

Het zonnetje en de langere dagen doen mij ook goed. Heerlijk is dat!

Mijn weegschaal doet niet veel, mijn lijf wel. Vanavond nog een etentje met lekkers en wijn, dus dat zal de weegschaal wel weer laten zien, uiteraard :') Maar goed, daarna weer verder zoals het gaat, dat gaat goed. Op 17 maart weer wegen op de sportschool, dus dan wil ik toch echt een stijging van de spiermassa zien.
Ja, gisterenavond! De laatste 3 avonden zijn de luchten al zo mooi. En vanochtend heel mooie roze lucht. Ik hou er van.

Fijn zeg, dat het zo goed gaat!
Met een meidenkwartet
pi_207918846
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:54 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik heb altijd cravings. :')
Maar als ik klats wel wat meer ja. Maar ik denk dat dat ook een soort pavlov reactie is geworden. Zo van, oh ik ben ongesteld, OH DAN WILLEN VROUWEN CHOCOLADE, *instant zin in chocolade.
hahaha, ja echt, hoor. Dochter, voor het eerst ongesteld: nu heb ik zin in chocolade :')
pi_207918851
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:55 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Ja, gisterenavond! De laatste 3 avonden zijn de luchten al zo mooi. En vanochtend heel mooie roze lucht. Ik hou er van.

Fijn zeg, dat het zo goed gaat!
Prachtige foto, om in te lijsten zo mooi zijn de kleuren O+
pi_207918869
Qua pavlov denk ik dat het wel meevalt, want ik heb dus 2 dagen onverklaarbare snaaitrek die ineens op z'n plek vallen zodra de klats doorzet, zeg maar. Zelfde als met een plots pesthumeur.

* IJsdraakje is een stereotype

:')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_207918936
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 08:57 schreef SQ het volgende:
Hou er alvast rekening mee dat je na dat etentje en cocktails waarschijnlijk weer minimaal een kilo omhoog gaat ;) dan valt de teleurstelling hopelijk mee.
Dat is het frustrerende. Ik heb al vaker gehad dat ik goed bezig was en dan in 1x verpest je alles weer. Tenminste zo voelt dat. Daar kun je zo moedeloos van worden. Alsof alle moeite voor niks is.

Klopt niet, want op de lange termijn zou ik meer en meer kilo's aankomen als ik niet af en toe oplet en nu hou ik het redelijk binnen de perken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')