Heel veel. En tegelijk niet genoeg want I still eat all the things zeg maar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dromen zijn fabricages van je eigen hersenen huh, dus dit denk je misschien zo over jezelf? Of je bent bang dat mensen zo over jou denken? Ben je er momenteel veel mee bezig, het te dik zijn en willen afvallen?
Ik sta stil. Wat prima is. Maar het ging zo lekker hard omlaag, dus daar was ik helemaal aan gewend geraakt
quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:39 schreef BE het volgende:
[..]
Heel veel. En tegelijk niet genoeg want I still eat all the things zeg maar.
Nou ja, het afvallen/te dik zijn houdt me meestal meer bezig als het niet goed gaat dan als het van een leien dakje gaat. Dus er veel theoretisch in je hoofd mee bezig zijn is geen garantie voor succes in de praktijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:39 schreef BE het volgende:
Heel veel. En tegelijk niet genoeg want I still eat all the things zeg maar.
wel iets met rare champignons misschien?quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik me m'n dromen herinner, waren ze vooral absurd.De meest memorabele tot nu toe was dat ik op een of andere planeet beland was met een soort van Dali-olifanten en Bruce Willis als een soort ninja turtle. En nee, de dagen ervoor zeker weten niets met Dali, Bruce Willis of ninja turtles gedaan.
Niet eens!quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:29 schreef SQ het volgende:
[..]
wel iets met rare champignons misschien?
Ben jij mij?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:36 schreef SQ het volgende:
Ik droom eigenlijk alleen maar dat ik op reis moet met het vliegtuig en ik dan hopeloos te laat kom omdat ik nog 8000 dingen moet doen en mijn paspoort vergeet en mijn kleren vergeet en argh alles vergeet.
En dromen over dat ik moet plassen maar dat ik alleen maar heel vieze wc's kan vinden of wc's zonder deur
Dromen over het formaat van mijn lichaam dan weer nooit.
Dat is altijd weer een voordeel. Heb jij cravings die dagen of geen last van?quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:49 schreef SQ het volgende:
Fijn, al die dalers!
Ik ging 0.2 omhoog maar goed, ik moet zaterdag ongesteld worden dus dan komt er sowieso weer een mega drop
Is dat een eigen foto?quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:47 schreef Cathmar het volgende:
Vanochtend exact 0.2 gezakt en in ieder geval een fijner begin cijfer op de weegschaal. Dat stemt positief. Ik heb er ook zo ontzettend baat bij dat de dagen wat langer worden!
Gisterenavond nog even lekker stukje strand gewandeld.
[ link | afbeelding ]
Ik heb altijd cravings.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:50 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dat is altijd weer een voordeel. Heb jij cravings die dagen of geen last van?
Ja, gisterenavond! De laatste 3 avonden zijn de luchten al zo mooi. En vanochtend heel mooie roze lucht. Ik hou er van.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat een eigen foto?
Het zonnetje en de langere dagen doen mij ook goed. Heerlijk is dat!
Mijn weegschaal doet niet veel, mijn lijf wel. Vanavond nog een etentje met lekkers en wijn, dus dat zal de weegschaal wel weer laten zien, uiteraardMaar goed, daarna weer verder zoals het gaat, dat gaat goed. Op 17 maart weer wegen op de sportschool, dus dan wil ik toch echt een stijging van de spiermassa zien.
hahaha, ja echt, hoor. Dochter, voor het eerst ongesteld: nu heb ik zin in chocoladequote:Op donderdag 9 februari 2023 09:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb altijd cravings.
Maar als ik klats wel wat meer ja. Maar ik denk dat dat ook een soort pavlov reactie is geworden. Zo van, oh ik ben ongesteld, OH DAN WILLEN VROUWEN CHOCOLADE, *instant zin in chocolade.
Prachtige foto, om in te lijsten zo mooi zijn de kleurenquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:55 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja, gisterenavond! De laatste 3 avonden zijn de luchten al zo mooi. En vanochtend heel mooie roze lucht. Ik hou er van.
Fijn zeg, dat het zo goed gaat!
Dat is het frustrerende. Ik heb al vaker gehad dat ik goed bezig was en dan in 1x verpest je alles weer. Tenminste zo voelt dat. Daar kun je zo moedeloos van worden. Alsof alle moeite voor niks is.quote:Op donderdag 9 februari 2023 08:57 schreef SQ het volgende:
Hou er alvast rekening mee dat je na dat etentje en cocktails waarschijnlijk weer minimaal een kilo omhoog gaatdan valt de teleurstelling hopelijk mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |