Ik heb ooit een aantal van haar dagmenu's ingevoerd in een voedingsprogramma en het zat steevast onder de 1000 kcal. Soms net iets er boven. Het is gewoon een crashdieet, ja daar val je van af. Of ze houdt er rekening mee dat iedereen snoept en snackt en stiekem wat extra eet (de schijt aan sonja momenten).quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:21 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb ook Sonja Bakker gedaan. Viel wel.af, maar had de hele.dag honger en ik sloeg grijs uit na een paar dagen
Hahaha ik krijg kippenvel bij het idee, zo droog.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:25 schreef SQ het volgende:
Het meest intrigerende waren de crackers met vruchtenhagel. Probeer dat maar eens te eten.
Nee boter mag niet, zijn calorieën.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:25 schreef SQ het volgende:
Het meest intrigerende waren de crackers met vruchtenhagel. Probeer dat maar eens te eten.
Nee boter mag niet, zijn calorieën.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ooit een boekje over afvallen uit denk ik de jaren 80. Alle vet was verboten. Alle. Dus óók bodylotions en dergelijke. Dus...
Omnom, bodylotion.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had ooit een boekje over afvallen uit denk ik de jaren 80. Alle vet was verboten. Alle. Dus óók bodylotions en dergelijke. Dus...
Halfvolle is trouwens prima te doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:31 schreef SilverEyes het volgende:
Ik vond de magere chocolademelk ook gruwel.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:14 schreef BE het volgende:
Lijstje:
B: stukje lopen buiten. Manlief ging mee, dus echt op tempo was het niet.
Die vind ik echt heel lekker. En de kofta. Mijn kinderen vinden de bobotie gruwelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Enige die we nog wel eens eten is de boboti. En dan gewoon zoals op de verpakking, geen extra groente. Vind het we best die drie keer per jaar dat we dat eten.
Dat was ook onze lievelings. Ik je daar een recept-zonder-zakjes voor gevonden en die maak ik wel eens. En voor kofte een lekker recept van Jamie Oliver.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 21:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Die vind ik echt heel lekker. En de kofta. Mijn kinderen vinden de bobotie gruwelijk.
Mijn lievelings was beef chimichurri maar die hebben ze nergens meer.
Dingen als burritos en lasagne en noedels heb ik geen wereldgerecht voor nodig.
Oeh deel die eens?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was ook onze lievelings. Ik je daar een recept-zonder-zakjes voor gevonden en die maak ik wel eens. En voor kofte een lekker recept van Jamie Oliver.
Boboti niet kunnen vinden.
Mijn eigen lasagne en burrito’s en noedels zijn veel lekker dan die uit het pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |