En dan met een sopje?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:05 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ai die is lastig. Mesh is nog te doen, maar als het op je mudguard komt (lichtgrijze deel) dan ben je gezien.
Babywipe op waterbasis kan je het voorzichtig wegpoetsen (rondjes draaien). nat borsteltje doet ook wonderen, alleen pas op voor die grijze mudguard.
Dit gebruik ik vaak. Werkt prima in een draaiende beweging:
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd zo bijzonder dat ze in Amerika bijna alleen maar om Jordans lijken te geven. Vind de 3, 4 en 5 nog wel tof mar verder heb ik er weinig mee.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:19 schreef Mubassie het volgende:
Wat vinden we trouwens van Jordans?
Ik heb verschillende AM1 en AM90's maar dan wel in een kek kleurtje.
Vind die standaard kleuren, en dan vooral de donkere vaak tokkie gympen.
Ja apart is dat. Waarschijnlijk omdat basketbal daar een grote sport is. Alhoewel er tegenwoordig nog maar weinig spelers Jordans dragen.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:37 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo bijzonder dat ze in Amerika bijna alleen maar om Jordans lijken te geven. Vind de 3, 4 en 5 nog wel tof mar verder heb ik er weinig mee.
Probeer het eerst alleen met met een beetje water. Anders sopje idd. Of speciaal sneakerspul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordan 1, 3 en 4's vind ik heel tof (natuurlijk niet alle colorways)quote:Op maandag 30 januari 2023 20:19 schreef Mubassie het volgende:
Wat vinden we trouwens van Jordans?
Ik heb verschillende AM1 en AM90's maar dan wel in een kek kleurtje.
Vind die standaard kleuren, en dan vooral de donkere vaak tokkie gympen.
En is het gelukt?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:58 schreef Mubassie het volgende:
Morgenochtend![]()
[ afbeelding ]
Kleine kans, maar deze wil ik zooo graag!
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:44 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgende week dropt deze Air Max 1 - Soft Grey!
[ afbeelding ]
[..]
En is het gelukt?
Tja de resell prijzen zijn niet mals op een AJ4.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:15 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Uiteraard niet.![]()
Maar om nog eens ruim 100¤ bovenop de retailprijs te betalen word me iets te veel van het goede..
Op zich wel een mooie dagelijkse schoen die je redelijk makkelijk kan schoonmaken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:44 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
En is het gelukt?
Dat suède is wel gevoelig hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Op zich wel een mooie dagelijkse schoen die je redelijk makkelijk kan schoonmaken.
Die Dunks! Super gaaf idd. Ik vind de Chocolate Milk nog mooierquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:28 schreef Xurk het volgende:
Afgelopen week twee pick-ups, nieuwe collab van Extra Butter met Diadora (S8000) en een Nike grail die ik al anderhalf jaar wilde (via StockX), "Strawberry Milk" van de "Free Lunch" pack (Dunk Mid), collab met Social Status. Beiden zijn qua kwaliteit en afwerking heel erg nice en vooral de details/theme bij álles van de Dunks (tot aan de doos en papier daarbinnen toe -- niet op één foto te verzamelen) zijn
(Not my pics)
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Ik heb al schoenen met die suede in een iets lichtere kleur. Dat zijn mijn favoriete beaters geworden en hebben het lang knap vol gehouden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:47 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dat suède is wel gevoelig hoor.
[..]
Die Dunks! Super gaaf idd. Ik vind de Chocolate Milk nog mooier
Het is natuurlijk een beetje afhankelijk welke sneaker je zoekt. Jordan, Air Max of Dunks zijn verschillend qua winkel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:05 schreef Mubassie het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de goede plekken om aan nieuwe drops te komen, of om aan raffles mee te doen?
Gebruik nu alleen de SNKRS app, dus alleen Nike gerelateerd.
Wel graag zonder creditcard. PayPal is prima.
Geinig dat die website van jou/jullie is! Leuk account op IG is dat. En jullie hebben mij ooit eens gefeatured, ha! Bedankt nogquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Op mijn website (Sneaker Forum) heb ik een kalender die ik zo goed mogelijk probeer bij te houden met winkels.
Thanks! Wat is je IG?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Geinig dat die website van jou/jullie is! Leuk account op IG is dat. En jullie hebben mij ooit eens gefeatured, ha! Bedankt nog
Ah check! Dat was met de Hasbro x Diadora N9000 "Trivial Pursuit" in 2021 alweer.quote:
Heerlijk paartje is dat.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:01 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ah check! Dat was met de Hasbro x Diadora N9000 "Trivial Pursuit" in 2021 alweer.
Gewoon @:sneakerforumnl even taggen in je posts, dan feature ik vaker
Of die lage airforcequote:Op zondag 19 februari 2023 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
Je breekt je nek over de Jordan 1's op straat.
Ik heb zelf echt helemaal niks dat model.
Dat soort periodes heb je altijd. Remember de roshe run? Daar zou nu niemand dood mee gevonden willen wordenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Of die lage airforceOf air max.
Beetje saaie tijd in sneakerland wat mij betreft. Eenheidsworst.
Zeker. Ik begrijp het ook wel. Maar ik ben er ondertussen ook al een tijdje uit. Ik ga nu meestal voor comfort en dus hardloopschoenen. Esthetiek doet me wat minder hedendaagsquote:Op zondag 19 februari 2023 14:46 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat soort periodes heb je altijd. Remember de roshe run? Daar zou nu niemand dood mee gevonden willen worden
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Of die lage airforceOf air max.
Laat mensen gewoon lekker leuk vinden wat ze leuk vinden.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, an sich niet. Als je graag bij de middelbare school boys wilt horen
Tuurlijk. Maar laat mensen ook gewoon lekker meningen geven op een discussieforum. Het staat zelfs in de topictitelquote:Op zondag 19 februari 2023 18:08 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon lekker leuk vinden wat ze leuk vinden.
AF1 is wat mij betreft ook zéker geen comfort schoen.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar laat mensen ook gewoon lekker meningen geven op een discussieforum. Het staat zelfs in de topictitel
Ik vind het trouwens verder best een leuke schoen. Alleen door het volk wat het draagt is het voor mij minder. Daarnaast heb ik ze zelf in een ver verleden ook gehad dus ik kan ook nog eens uit ervaring spreken als ik zeg dat het wel echt een modeschoen is en niet een comfortschoen. Hoewel dat natuurlijk weer verschilt per voet.
Gore-Tex in combinatie met sneakers is perfect. Heb zelf een AJ1 Gore-Tex. Ideaal idd.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:11 schreef dimmak het volgende:
Ik heb 2 paar AF1 Gore-tex, dat is toch wel een hele fijne schoen voor de koudere en natte tijden.
Fair enough ✌quote:Op zondag 19 februari 2023 18:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar laat mensen ook gewoon lekker meningen geven op een discussieforum. Het staat zelfs in de topictitel
Ik vind het trouwens verder best een leuke schoen. Alleen door het volk wat het draagt is het voor mij minder. Daarnaast heb ik ze zelf in een ver verleden ook gehad dus ik kan ook nog eens uit ervaring spreken als ik zeg dat het wel echt een modeschoen is en niet een comfortschoen. Hoewel dat natuurlijk weer verschilt per voet.
Mwah, resell op AJ1 is tegenwoordig niet meer zo crazy als twee jaar terug. Uitzonderingen natuurlijk op collabs en Chicago colorways. Ligt ook een beetje aan hoe groot de drop is.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:13 schreef Mubassie het volgende:
Mja, je houd van het model of niet. Colorways maken het verschil toch?
AJ3 cement ga ik ook mijn best voor doen. De AJ1 zullen het wellicht goed doen als resell?
quote:Op zondag 19 februari 2023 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
Je breekt je nek over de Jordan 1's op straat.
Ik heb zelf echt helemaal niks dat model.
Hier ben ik het helemaal mee eens. In Europa valt het nog mee ten opzichte van Amerika maar het lijkt wel alsof het enige wat (de meesten) interessant vinden Nike, Jordan of Yeezy is. Disclaimer: iedereen moet natuurlijk kopen/dragen wat hij/zij gaaf vindt! Maar wat mij betreft is het allemaal erg gaap.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:03 schreef ems. het volgende:
De Roshe Run ja! En een paar jaar later bij adidas de NMDquote:Op zondag 19 februari 2023 14:46 schreef Astro_boy het volgende:
Dat soort periodes heb je altijd. Remember de roshe run? Daar zou nu niemand dood mee gevonden willen worden
Nice, welke heb je?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:21 schreef ems. het volgende:
Wel heb ik altijd een paar 'nette' saucony sneakers staan. Die werken gewoon heel goed voor mij.
Shadow 5000. Daarvoor had ik de shadow original en daar die heb ik echt helemaal kapot gelopen over een periode van 8 jaarquote:
Ik heb één paar Shadow OG en die zijn inderdaad erg comfortabel. De Shadow 5K is altijd al mijn favoriete Saucony geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:18 schreef ems. het volgende:
Shadow 5000. Daarvoor had ik de shadow original en daar die heb ik echt helemaal kapot gelopen over een periode van 8 jaar
Ik zag de 4 gister in wit met grijs/zwart. Echt heel mooi. Heb de jongen in kwestie gecomplimenteerd, uiteraard.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:58 schreef Mubassie het volgende:
Morgenochtend![]()
[ afbeelding ]
Kleine kans, maar deze wil ik zooo graag!
De "Militairy Black" waarschijnlijk. Heel gaaf ook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag de 4 gister in wit met grijs/zwart. Echt heel mooi. Heb de jongen in kwestie gecomplimenteerd, uiteraard.
Wil ze zelf ook wel.![]()
Ja.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:06 schreef Mubassie het volgende:
[..]
De "Militairy Black" waarschijnlijk. Heel gaaf ook.
alle sneakerheads madquote:
CW is niet echt mijn ding (en met twee dure aankopen in de afgelopen maand (zie hierbovenquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:51 schreef BasNijmegen het volgende:
@:xurk @:ems.
komende vrijdag dropt deze Shadow 6000 'Trailian':
[ afbeelding ]
De eerste AM1 van 2023 is in the pocket. Raffle win bij SNS.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:44 schreef BasNijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe hou je suède het beste schoon?quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:47 schreef BasNijmegen het volgende:
Dat suède is wel gevoelig hoor.
Dat is wel een klein beetje overdreven hoor. Of nouja, hangt ervanaf hoe intensief je hem draagt en in wat voor weersomstandigheden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Moet eens per 2 weken ingespoten worden volgens de verkoper.
Voor 14 per spuitbus snap ik die verkoper welquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is wel een klein beetje overdreven hoor. Of nouja, hangt ervanaf hoe intensief je hem draagt en in wat voor weersomstandigheden.
In de regel doe ik zo'n spray 2x per jaar. Met regen doet het wel werk (hoewel het de boel nooit echt waterdicht maakt), met zon doet het bijna niets.
Maargoed, ik geef ook niet dermate veel om de mooiheid van de sneakers dat ik al die extra's per se de moeite waard vind
Ik was zelf ook ooit een verkoper dus ik begrijp het ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor 14 per spuitbus snap ik die verkoper wel![]()
Ik vermoed dat het elkaar niet veel ontloopt inderdaad.quote:Neem aan dat dat spuitbusje van Scapino (die is voor suède) net zo goed is dan die van 14 euro.
Ik trek mijn suède sneakers niet aan bij regen of als het geregend heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe hou je suède het beste schoon?
Heb vanmiddag nieuwe sneakers gehaald waar wat suède op zit.
Heb er wel die Crep Spray bij gekocht, voor 14 euro.
Moet eens per 2 weken ingespoten worden volgens de verkoper.
Maar er is vast wel een goedkoper middel.
Ja, het zorgt ervoor dat vocht minder kans krijgt om te 'hechten' aan het suede (of andere materialen). Daardoor maakt het een schoen meteen ook heel licht waterafstotend. (behalve als er gaatjes in de upper zitten of als het mesh is, dan doet het qua waterafstotendheid natuurlijk vrijwel niets)quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:32 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dat inspuiten is vooral bedoeld tegen vochtvlekken toch? eens in te verdiepen.
Maar door dit op de sneaker te spuiten, veranderd er iets aan de sneaker. Er komt een laagje over de sneaker. Ondanks dat je dit niet ziet of voelt, weerhoud iets mij om dit te doen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, het zorgt ervoor dat vocht minder kans krijgt om te 'hechten' aan het suede (of andere materialen). Daardoor maakt het een schoen meteen ook heel licht waterafstotend. (behalve als er gaatjes in de upper zitten of als het mesh is, dan doet het qua waterafstotendheid natuurlijk vrijwel niets)
Je ziet er niets van hoor. Maar zoals ik ook al zei; zoveel verschil maakt het ook niet. Dus als je je ongemakkelijk erbij voelt hoef je het echt niet te doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:27 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Maar door dit op de sneaker te spuiten, veranderd er iets aan de sneaker. Er komt een laagje over de sneaker. Ondanks dat je dit niet ziet of voelt, weerhoud iets mij om dit te doen.
haha ongemakkelijk is een groot woord. Maar voor schoenen die ik regelmatig draag, zou het een uitkomst kunnen zijn. Dat zijn nu vaak 'beaters' geworden, omdat ze niet meer 100% schoon zijn. En als ze eenmaal 'beaters' zijn, dan let ik nergens meer op qua zuinigheid.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Je ziet er niets van hoor. Maar zoals ik ook al zei; zoveel verschil maakt het ook niet. Dus als je je ongemakkelijk erbij voelt hoef je het echt niet te doen
De Air Jordan 1 White Cement is een feit. Toevallig twee raffles gewonnen. Kan ik hier iemand blij maken met een maat 44 voor de normale prijs + verzend? Anders gaat er één retour.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Binnenkort droppen ook weer twee Jordan varianten van de White Cement colorway. Vooral de Jordan 3 is voor mij een must have.
[ afbeelding ]
Hoe kom je steeds bij die raffles uit? Wordt je daarvoor geselecteerd?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:45 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
De Air Jordan 1 White Cement is een feit. Toevallig twee raffles gewonnen. Kan ik hier iemand blij maken met een maat 44 voor de normale prijs + verzend? Anders gaat er één retour.
Verschillende winkels verkopen de sneaker dmv een raffle. Vaak kan je 1 a 2 weken voor een release inschrijven. en op de dag van de drop hoor je of je de sneaker mag/kan kopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 18:39 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Hoe kom je steeds bij die raffles uit? Wordt je daarvoor geselecteerd?
Had ik ook wel verwacht. Blijkt een enorme stock te zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:53 schreef Mubassie het volgende:
Heb de AJ1's white cement ook gekocht. Mijn eerste paar 1's.
Dacht dat deze wel gelijk uitverkocht zouden zijn
Mazzel dan, zit je anders met je 4 parenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:03 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Had ik ook wel verwacht. Blijkt een enorme stock te zijn.
Ik heb uiteindelijk vier raffles gewonnen, waarbij ik er nog een kon afzeggen. Gelukkig al één voor retail kunnen verkopen en de andere gaat terug. Geeft wel aan hoeveel er gedropt zijn. Daarnaast is de Air Jordan 1 High ook minder populair als twee jaar geleden.
Welke waren het geworden? Of lees ik er grandioos overheen? 😉quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:53 schreef StateOfMind het volgende:
Grappig, vanmiddag in de stad tot 3 keer toe complimenten van voorbijgangers voor mijn nieuwe sneakers
Tja als Air Max 1 liefhebber komt er een dure maand aan. De 'Safari' colorway is een must have voor mij. En de Tiger Swoosh ook (als collectors item). Van de aangekondigde drops is alleen de AM1 LeBron x Liverpool een skip voor mij.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:05 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Mazzel dan, zit je anders met je 4 paren![]()
Komen er nog drops waar je zelf naar uitkijkt?
Lekkerquote:Op zondag 26 februari 2023 09:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Tja als Air Max 1 liefhebber komt er een dure maand aan. De 'Safari' colorway is een must have voor mij. En de Tiger Swoosh ook (als collectors item). Van de aangekondigde drops is alleen de AM1 LeBron x Liverpool een skip voor mij.
Daarnaast kijk ik uit naar de AJ3 White Cement
Pfff en dan hebben we het alleen over de maand maart
Met de Air Max 1 is de kans tegenwoordig best groot dat je ze kan kopen. Flinke stock en de markt raakt verzadigd. Als ik misgrijp dan koop ik meestal niet via reseller, dan heb ik gewoon pech. Of het moet echt de meest bijzondere drop zijn....quote:Op zondag 26 februari 2023 20:17 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Lekker![]()
Maar hoe groot is de kans dat je deze pakt? En als je misgrijpt, ga je ze dan bij resellers halen?
AM90 Elemental Gold.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:07 schreef Xurk het volgende:
[..]
Welke waren het geworden? Of lees ik er grandioos overheen? 😉
Dat is zeker leuk. Complimenten geven aan mensen met toffe sneakers is ook mooi.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:14 schreef Xurk het volgende:
Blijft toch leuk om complimenten te ontvangen! Ik heb gisteren toevallig ook (op kantoor) 3× complimenten ontvangen over mijn nieuwe Diadora's die ik voor het eerst aan had (zie mijn eerdere post op de vorige pagina) 😄
Ook dat ja! Ooit eens bij de kapper zag ik iemand met de "Made in Japan" Gel-Lyte III (2015, was één van de eerste 'veg tan' paren, kleine oplage met destijds retail al een flink prijskaartje), heb daar toen ook een leuk gesprek over gehadquote:Op donderdag 2 maart 2023 11:23 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Complimenten geven aan mensen met toffe sneakers is ook mooi.
Nice, Diadora'squote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:14 schreef Xurk het volgende:
Blijft toch leuk om complimenten te ontvangen! Ik heb gisteren toevallig ook (op kantoor) 3× complimenten ontvangen over mijn nieuwe Diadora's die ik voor het eerst aan had (zie mijn eerdere post op de vorige pagina) 😄
Ja super mooi idd. Ik vind het nog wel lastig in te schatten van tevoren. Je wilt niet dubbel komen te zitten, maar je wilt ook niet misgrijpen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:41 schreef mossad_agent het volgende:
Mooi ook om te zien dat Nike veel paartjes op de markt dropt waardoor er voldoende voorraad is voor een ieder om zijn of haar favo paartje te scoren. Dat zet de resellers tot op heden goed buitenspel. Al ken ik er persoonlijk een die een aantal van die shima's heeft gekocht met het idee om er over een drietal jaar winst mee te behalen. Ik heb hem veel sterkte gewenst
In de SNKRS app staan de Big Bublle's op 17 maart. Ruim voor Air Max day. Ik moet die hebben.quote:Op donderdag 9 maart 2023 13:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Er lijkt geen einde te komen aan de Air Max 1 releases dit jaar.
'Tiger Leopard'
[ afbeelding ]
'Unlock your Space'
[ afbeelding ]
En eindelijk zijn de officiële foto's van de Big Bubble OG Red een feit. Deze zal waarschijnlijk op Air Max Day uitkomen.
[ afbeelding ]
Nee dat is een live sessie over die schoen. Wel kans op shock drop dan.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
In de SNKRS app staan de Big Bublle's op 17 maart. Ruim voor Air Max day. Ik moet die hebben.
Yes en deze in het roze (Stardust Coral) gaan ook nog komen. Waarschijnlijk op 26 maart (Air Max Day)quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:31 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Corduroy. Volgende week vrijdag.
Ah verkeerd gezien dan. Evengoed dan in de gaten houden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:21 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nee dat is een live sessie over die schoen. Wel kans op shock drop dan.
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 19:31 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Corduroy. Volgende week vrijdag.
Ook mooi! Heb zelf 4 paar Saucony's. Deze toch maar eens gaan zoekenquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:51 schreef BasNijmegen het volgende:
@:xurk @:ems.
komende vrijdag dropt deze Shadow 6000 'Trailian':
[ afbeelding ]
Helaas nietquote:Op zondag 12 maart 2023 17:31 schreef StateOfMind het volgende:
https://youtube.com/shorts/PclpoOL7W6c?feature=share
![]()
Soleshields, dat is een grap, toch?
Als je dan bestelt, zijn ze uitverkocht.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:41 schreef Mubassie het volgende:
Op SNKRS zijn ze nog voorradig op maat 47 na.
Hier ook vaak problemen met die snkrs app. Vooral bij populaire releases loopt de boel regelmatig vast.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dan bestelt, zijn ze uitverkocht.
Ik kom overigens niet eens zo ver, dan werkt het helemaal niet bij mij.
Ik neem aan dat je ze al gekocht hebt?quote:Op vrijdag 17 maart 2023 09:32 schreef Kreator het volgende:
@:basnijmegen nog tips waar je die Corduroy kunt kopen?
Prijstechnisch snap ik Nike ook niet meer. 160 euro voor de AM1 is veel geld en daarmee zijn ze in de afgelopen jaren twintig euro duurder geworden. Echter zijn sommige paartjes 170 euro ivm premium materialen. Ik kan nog ergens begrijpen dat Corduroy een PRM materiaal is, maar verder zit er niks extra's bij. Voorheen kregen PRM sneakers altijd extra veters of een hangtag. Alleen bij de Jordans krijg je nu nog extra veters en hangtags. Maar ja die zijn inmiddels ook 180 euro......quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:54 schreef Astro_boy het volgende:
170 euro voor de corduroy. Ze zijn gek geworden. Dit is toch gewoon een regulier 140 euro paartje? Ik heb de kwaliteit gezien op eerdere foto’s. Om te janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 maart 2023 12:13 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Prijstechnisch snap ik Nike ook niet meer. 160 euro voor de AM1 is veel geld en daarmee zijn ze in de afgelopen jaren twintig euro duurder geworden. Echter zijn sommige paartjes 170 euro ivm premium materialen. Ik kan nog ergens begrijpen dat Corduroy een PRM materiaal is, maar verder zit er niks extra's bij. Voorheen kregen PRM sneakers altijd extra veters of een hangtag. Alleen bij de Jordans krijg je nu nog extra veters en hangtags. Maar ja die zijn inmiddels ook 180 euro......Hier zaten er wel extra veters bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
Ze zijn sowieso lelijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:54 schreef Astro_boy het volgende:
170 euro voor de corduroy. Ze zijn gek geworden. Dit is toch gewoon een regulier 140 euro paartje? Ik heb de kwaliteit gezien op eerdere foto’s. Om te janken.
Af en toe dragen en vooral goed inspuiten met silliconentroep.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 22:00 schreef eudaemonia het volgende:
Wil niet op de hypetrend meegaan, maar snap Corduroy als schoenmateriaal ook niet zo, Wordt dat niet heel snel lelijk? Het is geen materiaal dat op een goede manier vies kan worden.
Beetje zoals met suede, op zich heel mooi materiaal maar een beetje schoen hoort gewoon vies te kunnen worden, en dus als schoenmateriaal gewoon niet zo heel geschikt lijkt me?
imho ofc
Niet om aan te gluren dit paartje.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 10:35 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze al gekocht hebt?
In SNKRS App nog niet uitverkocht.
Wederom een nieuwe AM1 die gaat droppen. Officieel nog niet bevestigd dat deze ook in Europa uit gaat komen.
[ afbeelding ]
Misschien van een afstandje.quote:
Of Transformersquote:Op zondag 19 maart 2023 08:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien van een afstandje.![]()
Ik denk enkel aan de Zweedse vlag en Ikea.
Ik aan Oekraïne en IKEAquote:Op zondag 19 maart 2023 08:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien van een afstandje.![]()
Ik denk enkel aan de Zweedse vlag en Ikea.
Hij zal zeker uitverkopen, maar er is volgens mij een flinke stock. Dus het zal niet heel lastig zijn om ze te kunnen kopen.quote:Op zondag 19 maart 2023 08:23 schreef Mubassie het volgende:
Wordt de AM1 Big Bubble een hardloper denken jullie?
IKUAquote:
Dit is in elk geval gewoon onzin. De kwaliteit is bovengemiddeld goed voor Nike.quote:Op zaterdag 18 maart 2023 11:54 schreef Astro_boy het volgende:
Ik heb de kwaliteit gezien op eerdere foto’s. Om te janken.
Ik zag dit bij de eerste shots:quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is in elk geval gewoon onzin. De kwaliteit is bovengemiddeld goed voor Nike.
Ik heb ze aan en heb dit probleem niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 12:00 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik zag dit bij de eerste shots:
Alsof iemand met overpronatie een paar maanden op deze schoenen heeft gelopen.
Nice W met de Great Outdoors! Die vind ik stiekem ook wel gaaf, mijn vrouw vond ze iets té. Zij ziet wel de andere paar uit die 'pack' (want ze lijken wel heel erg op elkaar qua materialen en toebox) dan wel weer erg interessant dus het is even wachten tot er daarvoor een release date bekend wordt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 08:33 schreef BasNijmegen het volgende:
De kwaliteit in afwerking is een stuk minder sinds er andere fabrieken worden gebruikt. Het zegt natuurlijk ook iets over de Quality Check van Nike zelf. Ik mag afkloppen, want ik heb tot nu toe allemaal prima paartjes gehad. Misschien een lijmvlekje hier en daar, maar dat vind ik te overzien.
Gisteren met veel moeite de AM1 - 'Great Outdoors' in mijn maat kunnen bemachtigen. De kleine maatjes (tot 40) waren makkelijk te verkrijgen, maar zeker maat 43 t/m 44.5 was snel weg.
Bij StarCow Paris had ik geluk dat ze 10 minuten na de release nog maat 44 hadden. Prima service, want vandaag worden ze al geleverd.
Nu nog de 'Big Bubble' en dan is het wel even klaar.
Jep die zijn idd met elkaar te vergelijken denk ik. Ben benieuwd wanneer die dropt.quote:Op donderdag 23 maart 2023 09:43 schreef Xurk het volgende:
[..]
Nice W met de Great Outdoors! Die vind ik stiekem ook wel gaaf, mijn vrouw vond ze iets té. Zij ziet wel de andere paar uit die 'pack' (want ze lijken wel heel erg op elkaar qua materialen en toebox) dan wel weer erg interessant dus het is even wachten tot er daarvoor een release date bekend wordt.
Honderd procent met je eens. Dat uitverkopen valt mee tegenwoordig. De meeste Air Max 1s blijven liggen en komen in de sale. Teveel aanbod, te grote stock in combinatie met de huidige maatschappij. Op zich wel prima, want als je een sneaker echt mooi vindt dan is het mogelijk om zonder resell deze te kopen. Behalve dan de echte hype paartjes.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:58 schreef Xurk het volgende:
Dat vind ik dan weer een dertien in het dozijn AM1. CW is saai en zowel leer als mesh lijken niets bijzonders qua kwaliteit te zien (puur afgaande op inzoomen op de foto's). Dat hier ¤ 160 voor gevraagd wordt snap ik niet
Maar het is Nike, dus zal wel weer uitverkopen
Ik vind dit ook een heerlijke CW hoor. Als ik de Big Bubble niet kan bemachtigen koop ik deze. 2 paar in een week trekt mijn vrouw niet.quote:Op donderdag 23 maart 2023 11:29 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Jep die zijn idd met elkaar te vergelijken denk ik. Ben benieuwd wanneer die dropt.
Zojuist is de Air Max 1 'Mica Green' plots gedropt bij Solebox!
[ afbeelding ]
Tot maat 40: https://www.solebox.com/d(...)-black-02200496.html
Vanaf maat 40: https://www.solebox.com/d(...)-black-02200499.html
Ik vind die air unit te groot, past niet binnen de verhouding vind ik.quote:Op donderdag 23 maart 2023 23:47 schreef Nober het volgende:
Ingeschreven voor de raffle van de big bubble AM1 '86 'Red University'
SNKRS App was echt traaaaag idd.quote:
Us12 is bijna altijd als 1 vd eerste uitverkocht.quote:Op zondag 26 maart 2023 09:47 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
SNKRS App was echt traaaaag idd.
Ik heb ze via LuisaViaRoma (zonder verzendkosten!)
Nog veel maten beschikbaar
http://bit.ly/3z8LahK
Het watersportseizoen staat dan ook bijna voor de deurquote:Op zondag 26 maart 2023 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Us12 is bijna altijd als 1 vd eerste uitverkocht.
Kleuter.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het watersportseizoen staat dan ook bijna voor de deur
Jep dat is een lastige maat met (vaak) beperkte oplage.quote:Op zondag 26 maart 2023 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Us12 is bijna altijd als 1 vd eerste uitverkocht.
Same storyquote:Op maandag 27 maart 2023 08:35 schreef dimmak het volgende:
Dikke L ook voor mij voor de Big Bubble.Had hem graag willen hebben.
quote:Op maandag 27 maart 2023 08:35 schreef dimmak het volgende:
Dikke L ook voor mij voor de Big Bubble.Had hem graag willen hebben.
Welke maat? Mocht er een restock komen zal ik jullie informeren.quote:
Top! 46 voor mijquote:Op maandag 27 maart 2023 17:58 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
[..]
Welke maat? Mocht er een restock komen zal ik jullie informeren.
Maar zo is die schoen in eerste instantie wel uitgebracht in 1986/1987 toch?quote:Op zondag 26 maart 2023 09:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind die air unit te groot, past niet binnen de verhouding vind ik.
Prototypes waren afgetest zo ver ik weet. Weet niet precies hoe en wat, maar in ‘87 kwam het model uit zoals we die nu kennen. Met de kleinere bubble.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 17:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar zo is die schoen in eerste instantie wel uitgebracht in 1986/1987 toch?
Nee eigenlijk niet. Ik koop een sneaker niet, omdat het hype is.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 18:58 schreef eudaemonia het volgende:
Vraagje: Hebben jullie ooit eens sneakers gekocht omdat ze hype waren, maar toen je ze eenmaal binnen had toch wel tegen vielen?
Van mij mag die Zero weer terugkomen. Die lopen super fijn!quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:51 schreef Xurk het volgende:
De AM1 wordt dit jaar echt gezegend met veel gave CWs!
Ik voorspel dat de '86/Big Bubble net zo snel zal uitsterven als dat het geïntroduceerd en gehypet is. Hoe Nike er nu mee omgaat doet me zeer sterk denken aan de Air Max Zero van een aantal jaren geleden -- veel marketing en hype rondom de eerste release maar vervolgens binnen een paar weken al een veelvoud aan (matige) GRs/CWs en uiteindelijk gaf niemand er meer om (sowieso was die Ultra zool altijd al lelijk).
Of ze komen met meerdere CW's zoals met de Plus III.quote:Op donderdag 30 maart 2023 12:51 schreef Xurk het volgende:
De AM1 wordt dit jaar echt gezegend met veel gave CWs!
Ik voorspel dat de '86/Big Bubble net zo snel zal uitsterven als dat het geïntroduceerd en gehypet is. Hoe Nike er nu mee omgaat doet me zeer sterk denken aan de Air Max Zero van een aantal jaren geleden -- veel marketing en hype rondom de eerste release maar vervolgens binnen een paar weken al een veelvoud aan (matige) GRs/CWs en uiteindelijk gaf niemand er meer om (sowieso was die Ultra zool altijd al lelijk).
Deze kleuren.quote:Op donderdag 30 maart 2023 13:24 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Van mij mag die Zero weer terugkomen. Die lopen super fijn!
Heb hier nog één kapot gelopen paartje staan. Die zou ik zo weer opnieuw kopen.
[ afbeelding ]
GR = General Releasequote:Op donderdag 30 maart 2023 13:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Of ze komen met meerdere CW's zoals met de Plus III.
Smoky Mauve zie ik, de Royal Blue kan ook niet ontbreken.
Wat is GR?
Ik vind ze nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 21:09 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Yes en deze in het roze (Stardust Coral) gaan ook nog komen. Waarschijnlijk op 26 maart (Air Max Day)
[ afbeelding ]
Zijn nog niet uitgekomen. Het gerucht ging dat het de 26e zou gebeuren....quote:
Die is inderdaad niet meer te koop voor retail. In nieuwstaat betaal je flinke bedragen.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:40 schreef davedavy het volgende:
Ik ben totaal niet thuis in de sneakerwereld, maar ik heb één paar AirMax 1 omdat deze zo lekker zitten. Wel zo fijn als je de rest van de week altijd lederen schoenen aanhebt. Nu is mijn paar aan vervanging toe, maar ik kan deze nergens meer vinden..
Online gaat dit model (tweedehands) voor honderden euro'sIk kan alleen dit model nog vinden met een zwarte zool. Betekent dit dat dit model nooit meer terugkomt? Eerder kon je ook je eigen Air Max 1 customizen op de Nike website maar dat kan ook al niet meer
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Zijn nog niet uitgekomen. Het gerucht ging dat het de 26e zou gebeuren....
Oeh dan worden ze ineens een stuk interessanter. Dan worden het collectors items. Dat is wel tof.quote:
Je hebt er nu helemaal niets aan, maar misschien voor een volgende keer: zodra je een paar koopt wat heel erg bevalt, koop gelijk een 2e paarquote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:40 schreef davedavy het volgende:
Ik ben totaal niet thuis in de sneakerwereld, maar ik heb één paar AirMax 1 omdat deze zo lekker zitten. Wel zo fijn als je de rest van de week altijd lederen schoenen aanhebt. Nu is mijn paar aan vervanging toe, maar ik kan deze nergens meer vinden..
Online gaat dit model (tweedehands) voor honderden euro'sIk kan alleen dit model nog vinden met een zwarte zool. Betekent dit dat dit model nooit meer terugkomt? Eerder kon je ook je eigen Air Max 1 customizen op de Nike website maar dat kan ook al niet meer
Je kunt in de app instellen of je één week, één dag en één kwartier voor de drop een melding wilt krijgen.quote:Op woensdag 5 april 2023 23:37 schreef Belugastroop het volgende:
Hallo. Hoe werkt het met de snkrs app als je een limited uitgave wil kopen. Ik zie dat ik alleen kan worden genotified. En wat gebeurt er na deze notifying
Dank.
Ok super! Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 8 april 2023 08:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat deze op 26-05 uit gaat komen.
Lol die 2% op 12 miljard is nog steeds 24miljoen bot deelnames per maand......quote:Op donderdag 4 mei 2023 09:02 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
https://sneakernews.com/2023/05/03/nike-snkrs-bots/
Dat was een aparte release speciaal voor immigranten.quote:
Ik heb 'm nog niet kunnen kijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 20:19 schreef D. het volgende:
Iets van een hele andere orde:
Air - Big Game Spot | IMDb
Niet helemaal waar. Het was een samenwerking met Kids of Immigrants (https://kidsofimmigrants.us/).quote:Op dinsdag 9 mei 2023 09:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was een aparte release speciaal voor immigranten.
https://footwearnews.com/(...)ase-info-1203458951/
Ik vond 'm goedquote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet kunnen kijken.
Hoe vond je 'm?
Precies de reden dat ik 'm moet zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm goed
Nu is Nike 'mijn merk', en zijn de 80's 'mijn tijd', dus dat weegt wellicht mee.
quote:Op dinsdag 16 mei 2023 17:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ze zijn vandaag ingeladen in de SNKRS App. Dus de 26e gaat ie droppen.
Prima sneaker!quote:Op woensdag 17 mei 2023 12:03 schreef Mubassie het volgende:
Vorige week kreeg ik voor het eerst een early access melding voor de AJ4 Thunder. Gelijk gekocht en eindelijk een 4 in de collectie
Prima concept. En de prijzen zijn best fair.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:16 schreef Karzai het volgende:
Refurbished gympie gekocht, is een zaak die sneakers opknapt en verkoopt
https://wear-store.nl/col(...)-247-tritium-maat-43
[ afbeelding ]
Super gaaf! Altijd tof om iets speciaals te bemachtigen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:07 schreef Xurk het volgende:
Afgelopen weekend een paar van de F&F uit een collab pack tussen Iuter, Spectrum en Diadora weten te scoren. In totaal 150 paar, mijn maat (43) lukte bij de betaal stap niet en ik gokte toen op één maat groter (44, mijn Nike maat). Maar helaas is-ie toch te ruim
[ afbeelding ]
afbeelding
Heerlijk paartje iddquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:07 schreef Xurk het volgende:
Afgelopen weekend een paar van de F&F uit een collab pack tussen Iuter, Spectrum en Diadora weten te scoren. In totaal 150 paar, mijn maat (43) lukte bij de betaal stap niet en ik gokte toen op één maat groter (44, mijn Nike maat). Maar helaas is-ie toch te ruim
[ afbeelding ]
afbeelding
Welke maat heb je nodig? Dan kijk ik nog even rond.quote:
Ik heb van Modus al linkjes gekregen, maar toch hartelijk dank! Persoonlijk vind ik de lederen toebox niet zo mooi. Ik ga altijd voor stof (daarom vond ik die corduroy zo mooiquote:Op zondag 28 mei 2023 12:25 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Welke maat heb je nodig? Dan kijk ik nog even rond.
De Nike Air Max 1 Crepe - 'Light Bone' is ook echt een aanrader. Heerlijke schoen voor de zomer. Lederen toebox is ook makkelijk schoon te houden.
[ afbeelding ]
Die All Petals zijn mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:21 schreef BasNijmegen het volgende:
Er komt geen einde aan de Air Max 1 drops dit jaar. Hier weer een greep uit wat gaat komen.
All Petals United
[ afbeelding ]
The Bay
[ afbeelding ]
Athletic Department[b]
[ afbeelding ]
[b]Rugged Orange
[imghttps://i0.wp.com/www.sne(...)range-FD2370-100.png[/img]
Obsidian
[ afbeelding ]
Volt Suède
[ afbeelding ]
Chili 2.0
[ afbeelding ]
En nog een aantal waarvan de officiële foto's nog niet uit zijn, zoals Puerto Rico Pack en een aantal Big Bubbles....
Nice.quote:
Wel een L.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:21 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dat zal niet heel lastig worden verwacht ik.
Hoe dan? Alle maten behalve 48,5 zijn nog verkrijgbaar op SNKRSquote:
Hmm. Vanmorgen keek ik in de SNKRS app en toen stond alles op uitverkocht.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe dan? Alle maten behalve 48,5 zijn nog verkrijgbaar op SNKRS
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hmm. Vanmorgen keek ik in de SNKRS app en toen stond alles op uitverkocht.Dan weet ik wat ik te doen heb.
Edit: gekocht
Afew x Asics GT IIquote:Op zaterdag 3 juni 2023 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[ link | afbeelding ]
Top, blij mee. Zaten eerst bruine veters in maar deze kleur werd ook meegeleverd. Sws pluspunt als er extra paar veters bijzitten. Lopen uiteraard ook weer hemels.
En dat voor 84 eu
Goed bezig!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 17:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Hmm. Vanmorgen keek ik in de SNKRS app en toen stond alles op uitverkocht.Dan weet ik wat ik te doen heb.
Edit: gekocht
Ik heb ze nu uiteindelijk ook via de website gekocht. Die SNKRS app is echt al jaren van treurig niveau.quote:Op zondag 4 juni 2023 12:00 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Goed bezig!
Die SNKRS App werkt niet altijd goed (understatement).
Ik heb ze ook zojuist ontvangen. Idd een heerlijk zomerpaartje en makkelijk schoon te maken lijkt mij.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lang leve Android.
Zaterdag besteld, vandaag binnen.
Mooi zomerpaartje.
[ afbeelding ]
De beste die ik heb gehad waren 100% leer. Die zijn kwalitatief nog iets beter en makkelijker te onderhouden.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb ze ook zojuist ontvangen. Idd een heerlijk zomerpaartje en makkelijk schoon te maken lijkt mij.
Zeker gaaf. Die heb ik laten schieten. Hopelijk een keer in de sale.quote:Op maandag 5 juni 2023 12:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lang leve Android.
Zaterdag besteld, vandaag binnen.
Mooi zomerpaartje.
[ afbeelding ]
Hoe maken jullie de stof schoon, als ik er met water en zeep overga wordt het vuil verspreidt zijn ze helemaal niet meer om aan te zienquote:Op maandag 5 juni 2023 12:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb ze ook zojuist ontvangen. Idd een heerlijk zomerpaartje en makkelijk schoon te maken lijkt mij.
Heel voorzichtig met een borsteltje rondjes draaien. Eerst altijd droog en daarna met speciaal spul nat.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:44 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Hoe maken jullie de stof schoon, als ik er met water en zeep overga wordt het vuil verspreidt zijn ze helemaal niet meer om aan te zien
COP.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:38 schreef BasNijmegen het volgende:
16 juni dropt deze Big Bubble. Tof detail is natuurlijk de Safari print, maar vooral het woord 'AIR' op de zijkant. Dit is een verwijzing naar het eerste ontwerp op papier van Tinker Hatfield (Die de Air Max 1 heeft ontworpen).
[ afbeelding ]
Goed inspuiten voordat je ermee gaat lopen. Dan af en toe voorzichtig schoonmaken en als ze echt oud en goor zijn in de wasmachine.quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:44 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Hoe maken jullie de stof schoon, als ik er met water en zeep overga wordt het vuil verspreidt zijn ze helemaal niet meer om aan te zien
Met de wasmachine zou ik voorzichtig zijn icm sneakers. Dat is echt afhankelijk van materiaal van je schoen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 13:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed inspuiten voordat je ermee gaat lopen. Dan af en toe voorzichtig schoonmaken en als ze echt oud en goor zijn in de wasmachine.
Hele toffe aanwinst!quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:51 schreef Mubassie het volgende:
Vandaag dan toch eindelijk gekocht![]()
Gezworen om niet van resellers te kopen, maar deze wil ik al sinds de release. Vind ik persoonlijk de allervetste AJ4 .
[ afbeelding ]
UPS bedoel je? Dat is sowieso een klotepartij. Beter DHL of PostNL.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:20 schreef KapiteinIglo het volgende:
![]()
Mn dunks zouden vandaag bezorgd worden maar UPC zegt dat ze langs zijn geweest (en me gemist hebben) terwijl dat niet zo is.
![]()
Kut upc
Ja maar had geen keuze. Bestelde bij patta. En daar kon ik alleen ups kiezenquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
UPS bedoel je? Dat is sowieso een klotepartij. Beter DHL of PostNL.
Welke Nikes zijn het?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:03 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Meer mensen last van? Ik heb eigenlijk nooit Nike's gehad en sinds 2 maanden een aantal paar gekocht. Alleen ik merk wel tijdens het fietsen in combinatie met regen dat het kut fietsen is. Ik glij telkens van de trappers af man. Zijn die zolen nou zo glad van deze schoenen en kan je ze iets minder glad krijgen? Want hiervoor had ik altijd goedkopere schoenen en daar kon ik gewoon prima mee fietsen met regen of sneeuw.
Ja heb ik ook. Ik heb zelfs met mijn nike airmax 90 gehad dat ik steeds uitgleed in een parkeergarage met nat weer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 15:03 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Meer mensen last van? Ik heb eigenlijk nooit Nike's gehad en sinds 2 maanden een aantal paar gekocht. Alleen ik merk wel tijdens het fietsen in combinatie met regen dat het kut fietsen is. Ik glij telkens van de trappers af man. Zijn die zolen nou zo glad van deze schoenen en kan je ze iets minder glad krijgen? Want hiervoor had ik altijd goedkopere schoenen en daar kon ik gewoon prima mee fietsen met regen of sneeuw.
Deze is écht nice ja, enige mindere (en helaas vrij belangrijke) is de CW. Ik ben niet zo van overwegend bruinquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:33 schreef BasNijmegen het volgende:
Size? x Nike Air Max 1
[ afbeelding ]
Bijzonder inderdaad. Al was het een label met een vraagteken. Gewoon een subtiele verwijzing.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:39 schreef Xurk het volgende:
[..]
Deze is écht nice ja, enige mindere (en helaas vrij belangrijke) is de CW. Ik ben niet zo van overwegend bruinMaar details, materiaal, shape zijn allemaal fantastisch! size? heeft vrijwel altijd gave collabs, maar wat ik wel vreemd vind is dat het nooit "echte" collabs zijn (bijv. met hun branding erop), maar "size? Exclusives". Zo ook met bijv. de Air Max Light pack van wat jaren terug en hun geweldige asics GL3 25th anniversary "Iris", die destijds niet opgenomen werd in de officiële 25th anniversary kalender.
De rode, 't geld voor de gele is me nog even te gortigquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Heel tof!
De rode of gele variant?
Vind deze erg mooiquote:
Ja die resell is niet normaal. Mooie aanwinst!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:45 schreef D_A het volgende:
[..]
De rode, 't geld voor de gele is me nog even te gortig
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 08:33 schreef BasNijmegen het volgende:
De komende weken dropt er weer het een en ander. [..]
Ook komt er een drop gebaseerd op de scene uit The Simpsons, waarbij Homer door de struiken komt er verdwijnt. Deze uiteindelijke meme komt nu op de hak van een adidas Stan Smith.
The Simpsons x adidas Stan Smit - Homer Simpson[..]
Voor mij alleen de 350v2... maar vond er niet echt wat bijzitten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ja die resell is niet normaal. Mooie aanwinst!
Mochten er trouwens mensen zijn die de Wave Runners nog nooit hebben kunnen bemachtigen. Vandaag is waarschijnlijk de laatste kans. Adidas komt weer met een Yeezy drop, waar dus deze Wave Runners bijzitten.
Persoonlijk blijf ik ¤300 een belachelijke prijs vinden.
https://www.adidas.nl/yeezy
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat een aantal merken nog wel in het YZY gat gaan duiken. Adidas zelf komt ook wel met vervangers. Ben benieuwd wat dit gaat worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:23 schreef shiz het volgende:
[..]Die is dan wel weer lachen.
[..]
Voor mij alleen de 350v2... maar vond er niet echt wat bijzitten.
Einde mei wel nog de Beluga Reflective gecopt.Waarschijnlijk mijn laatste paar.
Waarschijnlijk wordt het vanaf nu voornamelijk New Balance als ik Boost-like comfort wil.
Nice.quote:
Wat had je willen zien?quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:23 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Nice.
SNKRS Day was dit jaar wel weer teleurstellend qua nieuwe sneakers. Niet echt iets unieks voor SNKRS Day zelf.
Was alleen een US release waarschijnlijk. Ik verwacht geen drop meer in Europa.quote:Op dinsdag 12 september 2023 19:47 schreef Mubassie het volgende:
@:BasNijmegen enig idee wanneer de All Petals uit gaan komen?
Een sneaker met SNKRS Day als thema. Dus de datum in de sneaker verwerkt of de naam SNKRS Day. De afgelopen jaren hebben ze dit ook gedaan, dus dat heb ik dit jaar gemist.quote:
Oh meen jequote:Op woensdag 13 september 2023 09:08 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Was alleen een US release waarschijnlijk. Ik verwacht geen drop meer in Europa.
Maar wie weet. Er zijn al meerdere continentale drops vervolgens ook in Europa uitgekomen dit jaar.
[..]
Ik weet niet welke maat je hebt, maar sommige maten zijn voor een 'redelijke' prijs te koop op websites als Stockx en Goatquote:Op woensdag 13 september 2023 14:33 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Oh meen je![]()
Daar was ik op aan het wachten
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op maandag 25 september 2023 14:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Lastig.
Als ik op Sneakerjagers kijk ie ik een verkoopsite die ze voor 170 verkoopt, en de rest zit vér boven de 200, sommige zelfs in de 500.
Dan vraag ik me af, waarom zou iemand als ze echt zijn ze voor 200 weg doen als ie er ook 500 voor kan krijgen?
Smells fishy.quote:Op maandag 25 september 2023 16:28 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.
Volgens het nummer in de tong zijn ze legitiem.
Op de bon van StockX heeft ie 370¤ betaald, 1 maand geleden.
Ik wacht nog even op reactie, maar zal wel niet doorgaan
Of hij heeft snel geld nodig.quote:Op maandag 25 september 2023 17:03 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Smells fishy.
Dan weet ie drommels goed wat ze waard zijn.
If it sounds too good to be true, it probably is.
Ah, nooit geweten dat je dit ook zo kon zien.quote:Op maandag 25 september 2023 16:28 schreef Mubassie het volgende:
Volgens het nummer in de tong zijn ze legitiem.
Ik heb geen idee of daar mee gesjoemeld wordt hoor.quote:Op maandag 25 september 2023 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, nooit geweten dat je dit ook zo kon zien.
Verstandig. Als het niet goed voelt nooit doen! Je intuïtie is vaak juist.quote:Op maandag 25 september 2023 19:36 schreef Mubassie het volgende:
Meh, heb het afgekapt. Zijn StockX bon zegt US size 11, de schoen welke hij verkoopt is US size 12![]()
Klopt niks van
Ik wil het best voor je doen, maar kan alleen via cc?quote:Op maandag 25 september 2023 20:01 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Verstandig. Als het niet goed voelt nooit doen! Je intuïtie is vaak juist.
[ afbeelding ]
Iedereen al ingeschreven voor deze parel? Mocht je ze niet willen...... Mag je voor mij wel inschrijven![]()
Raffle loopt op dit moment in de 'Launch App van Size?. Maatje 44 aub
Is alleen CC idd.quote:Op maandag 25 september 2023 20:08 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ik wil het best voor je doen, maar kan alleen via cc?
Er zijn vandaag ook beelden gelekt van een upcoming BRED air max 1. 90% zwart met rode elementen.quote:Op dinsdag 26 september 2023 10:27 schreef dimmak het volgende:
Mijn zwarte AM1's met gum sole waren mijn favoriete beaters, maar hebben nu de geest gegeven (zool lek, dan weet je dat ze goed gebruikt zijn). Ik zit nu met smart te wachten op de Nike Air Max 1 'Black/White' of Nike Air Max 1 PS 'Triple Black'.
Ben niet zo'n fan van de AM1, en ik vind die extra swoosh afbreuk doen aan het design, maar deze is idd erg mooiquote:Op dinsdag 26 september 2023 18:14 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Is alleen CC idd.
[..]
Er zijn vandaag ook beelden gelekt van een upcoming BRED air max 1. 90% zwart met rode elementen.
https://www.instagram.com/p/CxpSGtkKSMB/?img_index=1
Dit ligt heel erg aan merk en vooral model.quote:Op dinsdag 26 september 2023 19:06 schreef Gunnter het volgende:
Hoe lang kun je sneakers bewaren voordat ze uit elkaar vallen?
What's best practice?
Ligt aan het materiaal. Heb je een foto?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:36 schreef Yasmin__x het volgende:
Wat is een goede vlekverwijderaar die ik kan gebruiken voor een Balenciaga schoen? Het is een witte zool. Het lijkt om een bloedvlek te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |