En dan met een sopje?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:05 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ai die is lastig. Mesh is nog te doen, maar als het op je mudguard komt (lichtgrijze deel) dan ben je gezien.
Babywipe op waterbasis kan je het voorzichtig wegpoetsen (rondjes draaien). nat borsteltje doet ook wonderen, alleen pas op voor die grijze mudguard.
Dit gebruik ik vaak. Werkt prima in een draaiende beweging:
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd zo bijzonder dat ze in Amerika bijna alleen maar om Jordans lijken te geven. Vind de 3, 4 en 5 nog wel tof mar verder heb ik er weinig mee.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:19 schreef Mubassie het volgende:
Wat vinden we trouwens van Jordans?
Ik heb verschillende AM1 en AM90's maar dan wel in een kek kleurtje.
Vind die standaard kleuren, en dan vooral de donkere vaak tokkie gympen.
Ja apart is dat. Waarschijnlijk omdat basketbal daar een grote sport is. Alhoewel er tegenwoordig nog maar weinig spelers Jordans dragen.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:37 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo bijzonder dat ze in Amerika bijna alleen maar om Jordans lijken te geven. Vind de 3, 4 en 5 nog wel tof mar verder heb ik er weinig mee.
Probeer het eerst alleen met met een beetje water. Anders sopje idd. Of speciaal sneakerspul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordan 1, 3 en 4's vind ik heel tof (natuurlijk niet alle colorways)quote:Op maandag 30 januari 2023 20:19 schreef Mubassie het volgende:
Wat vinden we trouwens van Jordans?
Ik heb verschillende AM1 en AM90's maar dan wel in een kek kleurtje.
Vind die standaard kleuren, en dan vooral de donkere vaak tokkie gympen.
En is het gelukt?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:58 schreef Mubassie het volgende:
Morgenochtend![]()
[ afbeelding ]
Kleine kans, maar deze wil ik zooo graag!
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:44 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgende week dropt deze Air Max 1 - Soft Grey!
[ afbeelding ]
[..]
En is het gelukt?
Tja de resell prijzen zijn niet mals op een AJ4.quote:Op woensdag 15 februari 2023 22:15 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Uiteraard niet.![]()
Maar om nog eens ruim 100¤ bovenop de retailprijs te betalen word me iets te veel van het goede..
Op zich wel een mooie dagelijkse schoen die je redelijk makkelijk kan schoonmaken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:44 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgende week dropt deze Air Max 1 - Soft Grey!
[ afbeelding ]
[..]
En is het gelukt?
Dat suède is wel gevoelig hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:41 schreef dimmak het volgende:
[..]
Op zich wel een mooie dagelijkse schoen die je redelijk makkelijk kan schoonmaken.
Die Dunks! Super gaaf idd. Ik vind de Chocolate Milk nog mooierquote:Op donderdag 16 februari 2023 09:28 schreef Xurk het volgende:
Afgelopen week twee pick-ups, nieuwe collab van Extra Butter met Diadora (S8000) en een Nike grail die ik al anderhalf jaar wilde (via StockX), "Strawberry Milk" van de "Free Lunch" pack (Dunk Mid), collab met Social Status. Beiden zijn qua kwaliteit en afwerking heel erg nice en vooral de details/theme bij álles van de Dunks (tot aan de doos en papier daarbinnen toe -- niet op één foto te verzamelen) zijn
(Not my pics)
[ afbeelding ]
afbeelding
[ afbeelding ]
afbeelding
Ik heb al schoenen met die suede in een iets lichtere kleur. Dat zijn mijn favoriete beaters geworden en hebben het lang knap vol gehouden.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:47 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Dat suède is wel gevoelig hoor.
[..]
Die Dunks! Super gaaf idd. Ik vind de Chocolate Milk nog mooier
Het is natuurlijk een beetje afhankelijk welke sneaker je zoekt. Jordan, Air Max of Dunks zijn verschillend qua winkel.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:05 schreef Mubassie het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de goede plekken om aan nieuwe drops te komen, of om aan raffles mee te doen?
Gebruik nu alleen de SNKRS app, dus alleen Nike gerelateerd.
Wel graag zonder creditcard. PayPal is prima.
Geinig dat die website van jou/jullie is! Leuk account op IG is dat. En jullie hebben mij ooit eens gefeatured, ha! Bedankt nogquote:Op vrijdag 17 februari 2023 15:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Op mijn website (Sneaker Forum) heb ik een kalender die ik zo goed mogelijk probeer bij te houden met winkels.
Thanks! Wat is je IG?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:53 schreef Xurk het volgende:
[..]
Geinig dat die website van jou/jullie is! Leuk account op IG is dat. En jullie hebben mij ooit eens gefeatured, ha! Bedankt nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |