ja dada is zo'n vervelende gast die je zou willen klappen in de kroegquote:Op maandag 30 januari 2023 16:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Niet alleen Ias Ali ook Danny kan daar ook behoorlijk vervelend tegen doen
We hebben hem niet meer gezien, wat wij gezien hebben is dat hij weg is. Nergens was gezegd dat hij in een geheime kamer zit. Mocht hij terug komen dan is dat kruis er ook zo uitquote:Op maandag 30 januari 2023 16:09 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Ik zie in de OP een kruis door Jason. Is het zeker dat die echt weg is ? Aangezien met die geheime opdracht.
Van wat ik las was dat een oude opname.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:24 schreef freaky40 het volgende:
Hij schijnt wel al even op beeld te zien te zijn geweest via de streams heel kort.
Zal van de week wel op tv komen neem ik aan.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het filmpje van de bekendmaking van de nominaties niet gezien, enkel zijn afscheid.
Ik denk vanavond de dronken nominaties en morgen zien wij Jason ergens in het huis verscholen.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal van de week wel op tv komen neem ik aan.
Of niet, ik hoop het niet voor die jongen, die wilde dit zelf niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk vanavond de dronken nominaties en morgen zien wij Jason ergens in het huis verscholen.
Bizar!!quote:Op maandag 30 januari 2023 16:56 schreef suzi1 het volgende:
joo de frieten zijn pas over 1,5 uur klaar?!
precies...quote:Op maandag 30 januari 2023 17:02 schreef Kayro het volgende:
Laat Jason maar weer terug komen dan!!!
Honger it will be🤗
Eerst hier rekening houden met elkaar en eerlijk delen wat stoort (jason)en dan nu dit verhaal🙄quote:
ja je kunt het daar niet goed doenquote:Op maandag 30 januari 2023 17:05 schreef Kayro het volgende:
[..]
Eerst hier rekening houden met elkaar en eerlijk delen wat stoort en dan nu dit verhaal🙄
Dat dus!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:00 schreef Monique___ het volgende:
ali moet initiatief nemen en zelf een brood gaan bakken.. ik wil het wel eens zien als hij dat doet.
dan is het weer: wat ga je nu doen??
nu gaan ze an tafel zittenquote:Op maandag 30 januari 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik denk dat je beeld hangt, ververs het een keer?
wrom ?quote:Op maandag 30 januari 2023 16:56 schreef suzi1 het volgende:
joo de frieten zijn pas over 1,5 uur klaar?!
Dominant alpha mannetje geeft niet graag de regie uit handen.. steeds meer voelt hij zich verheven boven de groepquote:Op maandag 30 januari 2023 17:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Danny heeft vandaag even lekker de sfeer uit de groep gehaald. Hij voelt zich weer helemaal het heertje.
op stream 1 hier: de 3 heksen op de bank met rob en bartquote:
de 3 met rob en iosquote:Op maandag 30 januari 2023 17:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
op stream 1 hier: de 3 heksen op de bank met rob en bart
op stream 2 hier: de keuken met michela die staat te eten
Leuke gedachte🤗quote:Op maandag 30 januari 2023 17:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Misschien hele rare gedachtengang van mij maar Jason werd steeds van gezegd hij eet te veel.
En ze hebben allemaal brieven gehad zou het geen opdracht zijn voor Ali om om eten te zeuren🙄🤔
Ik heb het ook mario, ik loop soms wel zeven minuten achter, wat ik hier lees, dat komt bij mij pas minuten later op de stream. Gelukkig zeikt hier niemand dat ik achter loop en over oude koek schrijf.quote:
Nou ik dacht in de tweede week ook dat ali een secret mission had omdat hij toen ook veeeel over het eten bezig was (Oa toen met dat mandarijntje) maar dat is blijkbaar gewoon ali. Hij heeft ook vaak hongerquote:Op maandag 30 januari 2023 17:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Misschien hele rare gedachtengang van mij maar Jason werd steeds van gezegd hij eet te veel.
En ze hebben allemaal brieven gehad zou het geen opdracht zijn voor Ali om om eten te zeuren🙄🤔
op de pc heb ik dat ook als ik het scherm even dicht heb gehad.. dan loopt hij inderdaad achter als ik het niet even refresh.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik heb het ook mario, ik loop soms wel zeven minuten achter, wat ik hier lees, dat komt bij mij pas minuten later. Gelukkig zeikt hier niemand dat ik achter loop en oude koek schrijf.
Altijd fijn terug lezen.. misschien missen we iets🤗😉quote:Op maandag 30 januari 2023 17:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik heb het ook mario, ik loop soms wel zeven minuten achter, wat ik hier lees, dat komt bij mij pas minuten later op de stream. Gelukkig zeikt hier niemand dat ik achter loop en over oude koek schrijf.
Nou we gaan het zienquote:Op maandag 30 januari 2023 17:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou ik dacht in de tweede week ook dat ali een secret mission had omdat hij toen ook veeeel over het eten bezig was (Oa toen met dat mandarijntje) maar dat is blijkbaar gewoon ali. Hij heeft ook vaak honger
wel slim met dat warme mes/.quote:
Ja dat was vorig jaar niet zo, had ik op de laptop 2 tabbladen naast elkaar met stream 1 en 2 , bleven gewoon up to date als ik naar 1 keek, maar als ik nu een poosje niet op 2 kijk loopt hij achter, denk dat de stream echt open moet staan dan blijft hij lopen, zodra je tabblad weg klikt en iets anders gaat doen, gaat ie in soort slaapstandquote:Op maandag 30 januari 2023 17:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
op de pc heb ik dat ook als ik het scherm even dicht heb gehad.. dan loopt hij inderdaad achter als ik het niet even refresh.
Gewoon "voorbakken" zonder te kokenquote:Op maandag 30 januari 2023 17:14 schreef Angelique61 het volgende:
Patat wordt weer snot, als het te zacht gekookt is, je kan ze gewoon zo in de frituur doen kook ze nooit voor
Inzicht!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:21 schreef Angelique61 het volgende:
Snap die gasten niet hebben niks te doen haal die vis er eerder uit
Inzicht!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon "voorbakken" zonder te koken
oh dat is op het macbook in chrome dan anders. heb ik ze allebei openstaan en ik kijk naar 1 dan loopt de ander ook door.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja dat was vorig jaar niet zo, had ik op de laptop 2 tabbladen naast elkaar met stream 1 en 2 , bleven gewoon up to date als ik naar 1 keek, maar als ik nu een poosje niet op 2 kijk loopt hij achter, denk dat de stream echt open moet staan dan blijft hij lopen, zodra je tabblad weg klikt en iets anders gaat doen, gaat ie in soort slaapstand
inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2023 17:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon "voorbakken" zonder te koken
ja dat was fijner!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:22 schreef suzi1 het volgende:
vorig jaar kon je op puntje live klikken. en uur terug.
Inzicht!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wel slim met dat warme mes/.
had helemaal niet in de vriezer gehoeven , was vandaag nog prima te eten vanuit de koelkast.
Jonnie Boer staat dan meteen in je nek. Wat ga je doen, waarom, ik zou nog ff wachten. Kan toch ook zo.quote:
ze hebben gister verse vis gekregen. Had niet in de vriezer gehoeven die vis van vandaag. zijn niet de snuggerste daar qua koken/ eten.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat de vis ,snap ook niet dat ze dat niet een dag van te voren eruit halen
Ze kunnen ook gewoon in de avond 2 broden bakken. Al paar keer gesuggereerd door iemand. Maarja...quote:Op maandag 30 januari 2023 17:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat de vis ,snap ook niet dat ze dat niet een dag van te voren eruit halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |