ja dada is zo'n vervelende gast die je zou willen klappen in de kroegquote:Op maandag 30 januari 2023 16:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Niet alleen Ias Ali ook Danny kan daar ook behoorlijk vervelend tegen doen
We hebben hem niet meer gezien, wat wij gezien hebben is dat hij weg is. Nergens was gezegd dat hij in een geheime kamer zit. Mocht hij terug komen dan is dat kruis er ook zo uitquote:Op maandag 30 januari 2023 16:09 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Ik zie in de OP een kruis door Jason. Is het zeker dat die echt weg is ? Aangezien met die geheime opdracht.
Van wat ik las was dat een oude opname.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:24 schreef freaky40 het volgende:
Hij schijnt wel al even op beeld te zien te zijn geweest via de streams heel kort.
Zal van de week wel op tv komen neem ik aan.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:28 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb het filmpje van de bekendmaking van de nominaties niet gezien, enkel zijn afscheid.
Ik denk vanavond de dronken nominaties en morgen zien wij Jason ergens in het huis verscholen.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal van de week wel op tv komen neem ik aan.
Of niet, ik hoop het niet voor die jongen, die wilde dit zelf niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk vanavond de dronken nominaties en morgen zien wij Jason ergens in het huis verscholen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |