Eerst hier rekening houden met elkaar en eerlijk delen wat stoort (jason)en dan nu dit verhaal🙄quote:
ja je kunt het daar niet goed doenquote:Op maandag 30 januari 2023 17:05 schreef Kayro het volgende:
[..]
Eerst hier rekening houden met elkaar en eerlijk delen wat stoort en dan nu dit verhaal🙄
Dat dus!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:00 schreef Monique___ het volgende:
ali moet initiatief nemen en zelf een brood gaan bakken.. ik wil het wel eens zien als hij dat doet.
dan is het weer: wat ga je nu doen??
nu gaan ze an tafel zittenquote:Op maandag 30 januari 2023 17:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik denk dat je beeld hangt, ververs het een keer?
wrom ?quote:Op maandag 30 januari 2023 16:56 schreef suzi1 het volgende:
joo de frieten zijn pas over 1,5 uur klaar?!
Dominant alpha mannetje geeft niet graag de regie uit handen.. steeds meer voelt hij zich verheven boven de groepquote:Op maandag 30 januari 2023 17:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Danny heeft vandaag even lekker de sfeer uit de groep gehaald. Hij voelt zich weer helemaal het heertje.
op stream 1 hier: de 3 heksen op de bank met rob en bartquote:
de 3 met rob en iosquote:Op maandag 30 januari 2023 17:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
op stream 1 hier: de 3 heksen op de bank met rob en bart
op stream 2 hier: de keuken met michela die staat te eten
Leuke gedachte🤗quote:Op maandag 30 januari 2023 17:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Misschien hele rare gedachtengang van mij maar Jason werd steeds van gezegd hij eet te veel.
En ze hebben allemaal brieven gehad zou het geen opdracht zijn voor Ali om om eten te zeuren🙄🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |