SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Alles wat los en vast zit, en waar mijn oog op valt omdat het licht er mooi op valt etc.quote:
Lijkt me heel leuk als je dat kan. Exposeer je ook?quote:Op zondag 29 januari 2023 20:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Alles wat los en vast zit, en waar mijn oog op valt omdat het licht er mooi op valt etc.
Maar het meeste portretten, bloemen en landschappen.
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet! Het was puur industrial.
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me heel leuk als je dat kan. Exposeer je ook?
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Echt niet! Het was puur industrial.
Dat klinkt spannend allemaal. Wil je mij tegen die tijd eens laten weten waar? Ik ben wel benieuwd, ook al is het nog ver weg.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:04 schreef Voxs het volgende:
Het thema is ook Duisternis. Daar past die Dark industrial ook wel erg goed bij bedenk ik mij nu
Dat zal ik doen!quote:Op zondag 29 januari 2023 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend allemaal. Wil je mij tegen die tijd eens laten weten waar? Ik ben wel benieuwd, ook al is het nog ver weg.
Nee, ik luister alleen. Heb hier door R49 een hele hoop muziek leren kennen dat ik daarvoor nooit luisterde.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zal ik doen!
Maak je zelf ook muziek of draai je? of gewoon ook liefhebber?
Dat is het leuke ook van zo'n radio. En weer eens wat anders dan 3fm.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik luister alleen. Heb hier door R49 een hele hoop muziek leren kennen dat ik daarvoor nooit luisterde.
Dank!quote:Op zondag 29 januari 2023 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Playlist:
• Arnaud Le Texier - Waffle Bubble
• Frank Deka - Remote
• Casper Hastings - Killa
• Moddullar - Encrypt
• Moddullar - Randomness
• Murray - Temudo
• Nekyia - Vurrgh
• Oisel - Cygnus X-1
• P.E.A.R.L. - In Space (Francois X Remix)
• Peter Van Hoesen - Kres
• Reeko - Regnum Asturorum
• RXT - Akashas Path
• Slam - Factory Music (Planetary Assault Systems Remix)
• Temudo - Watering Dead Plants
• Tensal - Imperia
• Unjin - Fog Machine (Ness Remix)
• Unknown Civilian - B1
Steeds minder, helaas.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:17 schreef Voxs het volgende:
Jammer dat je niet meer luisteraars had Lucky. Is R49 niet zo in de kijker op fok?
Waren er eerder meer luisteraars? Waar zou dat aan liggen? Die TT veranderen als er iemand draait zou misschien helpen. Of misschien aankondiging boven in de index?quote:
Mijn stijl is niet zo in trek. Het gros van de mensen heeft liever bekendere nummers, of hits van vroeger.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:17 schreef Voxs het volgende:
Jammer dat je niet meer luisteraars had Lucky. Is R49 niet zo in de kijker op fok?
hmm ik denk dat er veel jongere mensen jouw stijl juist wel erg oke vinden?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn stijl is niet zo in trek. Het gros van de mensen heeft liever bekendere nummers, of hits van vroeger.
Daar is ook niets mis mee, maar dit is nu eenmaal mijn grootse passie op muziek gebied.
Ontbijtshows? Dat is veel te vroeg opstaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm ik denk dat er veel jongere mensen jouw stijl juist wel erg oke vinden?
Leuke van zo'n eigen radio is dat je allerlei verschillende shows kan doen, thema uitzendingen, vroegere hits, zelfs talkshows of ontbijtshows![]()
gooeeeeeeeeeeeeeeedemorgen Fok!
*draaft door
ontbijt kan ook om 11.00quote:Op zondag 29 januari 2023 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ontbijtshows? Dat is veel te vroeg opstaan.
En voor wie?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ontbijtshows? Dat is veel te vroeg opstaan.
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuke van zo'n eigen radio is dat je allerlei verschillende shows kan doen, thema uitzendingen, vroegere hits, zelfs talkshows of ontbijtshows![]()
*draaft door
DTS draait altijd doorquote:Op zondag 29 januari 2023 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En voor wie?
Of ze zijn om 6 uur al op pad of ze komen pas ver na het ontbijt hun bed uit…
Voorheen draaide je toch ook wel andere stijlen?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn stijl is niet zo in trek. Het gros van de mensen heeft liever bekendere nummers, of hits van vroeger.
Daar is ook niets mis mee, maar dit is nu eenmaal mijn grootse passie op muziek gebied.
en wat ik zo hoorde van de anderen ook 'redelijk' divers zo/herkenbare stijlen.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja dat kan allemaal en probeer ook wel om voor iedere doelgroep te draaien, door het één en ander af te wisselen.
Industrial vind ik erg lekker, Dark techno ook.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorheen draaide je toch ook wel andere stijlen?
Ik heb wel voorkeuren, maar draai in principe alles.
Net waar ik zin in heb…
Industrial is wel een apartje hoekje in het spectrum, heb dat alleen echt bewust gedraaid tijdens de Halloween mix van een paar jaar terug. Vind dat pompende er in wel vaak lekker…
De mijne ook nietquote:Op zondag 29 januari 2023 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is niet mijn afdeling…
Ja ook wel. Ik vind ook veel fijn om te horen, maar dat dark gebeuren is echt helemaal mijn ding.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorheen draaide je toch ook wel andere stijlen?
Ik heb wel voorkeuren, maar draai in principe alles.
Net waar ik zin in heb…
Industrial is wel een apartje hoekje in het spectrum, heb dat alleen echt bewust gedraaid tijdens de Halloween mix van een paar jaar terug. Vind dat pompende er in wel vaak lekker…
Ja, promoten en als het aan mij ligt dat 'tijdelijke' weghalen bij de radiolink, want dat staat er al wat lang.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
en wat ik zo hoorde van de anderen ook 'redelijk' divers zo/herkenbare stijlen.
Promotie dusof zo laten, dat kan natuurlijk ook.
Vind het gewoon wat zonde, zo weinig luisteraars en zoveel moeite voor mooie shows maken.
Je kunt lid worden van de facebookgroep, waar volgens mij shows soms worden aangekondigd. En je kunt ook de app installeren, waarbij je volgens mij ook een melding krijgt. Maar ik maak van beide geen gebruik, dus 100 % zeker weet ik niet hoe het werkt.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
*draaft door
Ik heb goede herinneringen aan jouw tijd in het bungalowpark en die Halloweenavondquote:Op zondag 29 januari 2023 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ook wel. Ik vind ook veel fijn om te horen, maar dat dark gebeuren is echt helemaal mijn ding.
Wij draaiden ooit achter elkaar een Halloween mix live. Ik toen vanaf het bungalowpark Hunzebergen.
Ik hou van iets meer melodie.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ook wel. Ik vind ook veel fijn om te horen, maar dat dark gebeuren is echt helemaal mijn ding.
Ja, dat was volgens mij in 2018.quote:Wij draaiden ooit achter elkaar een Halloween mix live. Ik toen vanaf het bungalowpark Hunzebergen.
100 jaar?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, promoten en als het aan mij ligt dat 'tijdelijke' weghalen bij de radiolink, want dat staat er al wat lang.
Dank voor de tip! Ik lees elke dag wel hier en daar op fok en dan zie ik in myat dit topic omhoog en zo kom ik er achter of iemand draait. Werkt best goed ook.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt lid worden van de facebookgroep, waar volgens mij shows soms worden aangekondigd. En je kunt ook de app installeren, waarbij je volgens mij ook een melding krijgt. Maar ik maak van beide geen gebruik, dus 100 % zeker weet ik niet hoe het werkt.
Fixed.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, promoten en als het aan mij ligt dat 'tijdelijke' weghalen bij de radiolink, want dat staat er al wat lang.
Toujour!quote:Op zondag 29 januari 2023 21:41 schreef Voxs het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Dank voor de gezelligheid en dánk voor de muziek!
Tot een volgende keer Voxsquote:Op zondag 29 januari 2023 21:41 schreef Voxs het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou van iets meer melodie.
Maar van die kabbelende, nietszeggende lounge ben ik niet zo'n fan…
[..]
Ja, dat was volgens mij in 2018.
Heb toen speciaal de meest lugubere dark house tracks opgezocht, met pompende harslagen e.d.
Was best geslaagd voor een live mix. Staat volgens mij nog mijn Mixcloud account…
Ja daar zat ik prima toen ze hier de straat openbraken. Mooi op de vlucht geslagen.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb goede herinneringen aan jouw tijd in het bungalowpark en die Halloweenavond
Dank nogmaals!quote:Op zondag 29 januari 2023 21:41 schreef Voxs het volgende:
Dividend is toekomstmuziek, maar we kunnen nog wel voort.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de financiën, mevrouw de penningmeester?
Wat is het uit te keren dividend over afgelopen jaar?
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fixed.
Het was ooit de bedoeling om de website en de eigen streamserver weer leven in te blazen, maar dat was een leuk idee…
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de financiën, mevrouw de penningmeester?
Wat is het uit te keren dividend over afgelopen jaar?
Hùh, wéér een nieuwe?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga komende week even bellen over de nieuwe controller.
Als het nog langer dan 2 weken duurt, dan bestel ik 'm af.
Tegen de tijd dat ik 'm dan krijg is er al weer een nieuwer, beter exemplaar beschikbaar…
Die ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hùh, wéér een nieuwe?Of is dat die met het grafische display?
Ze krijgen ze gewoon niet binnen, dit staat al maanden op de website:quote:Op zondag 29 januari 2023 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zonde zeg, want bijzonder fraaie controller. Toch zou ik het ook afzeggen, want belachelijke levertijd. Dat heeft nergens meer iets mee te maken.
Misschien is dat bij vele leveranciers zo. De auto duurde een jaar.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze krijgen ze gewoon niet binnen, dit staat al maanden op de website:
Levertijd: 30 werkdagen (afh. van leverancier)
Ach, het is geen noodzaak, komt wel weer een keer dan…
Veel electronica is wegens chips tekorten al een tijdje lastig leverbaar…quote:Op zondag 29 januari 2023 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Misschien is dat bij vele leveranciers zo. De auto duurde een jaar.
En alles komt ineens uit de Oekraïne. Ook als ze het in Zuid Korea bouwden. Graan, olie, álles.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel electronica is wegens chips tekorten al een tijdje lastig leverbaar…
Ik was vandaag weer eens in Amsterdam, zelfs dat is voor een groot deel Oekraïens geworden.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En alles komt ineens uit de Oekraïne. Ook als ze het in Zuid Korea bouwden. Graan, olie, álles.
quote:Op zondag 29 januari 2023 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was vandaag weer eens in Amsterdam, zelfs dat is voor een groot deel Oekraïens geworden.
Het zijn vaak schatten van mensen, werken hard, niks ten nadele van ze, maar ik kan niet wennen aan dat 'English please?' als je in je moerstaal een vraag stelt aan winkelpersoneel.
Slechts in 1 winkel werden we meteen door iemand in het Nederlands aangesproken…
Het centrum uiteraard, ik kom daar vrijwel nooit meer sinds je je nek er breekt over de toeristen en hun rolkoffers.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Lijkt me vrij logisch dat je daar was, of heb je het over het centrum? Ja het is treurig dat er zo weinig van over is. Dat oer Amsterdamse zou nooit verloren mogen gaan. Gelukkig is er nog wel Osdorp Posse, die in onvervalst A'dams woorden mixen als geen ander dat kan.
Rake tekst, Mad en die foto is schítterend. Wat zonde toch.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het centrum uiteraard, ik kom daar vrijwel nooit meer sinds je je nek er breekt over de toeristen en hun rolkoffers.
De Osdorp Posse is er ook al jaren geleden mee gestopt, heb hun afscheidsconcert meegemaakt.
We moeten het doen met de herinneringen en o.a. daarom waren we vandaag naar de foto-expositie 'Al die Amsterdamse mensen' in het Stadsarchief aan de Vijzelstraat. Erg leuk, maar wat klein en dus binnen een half uur al weer klaar daarmee…
En goedemorgen Fogelquote:Op maandag 30 januari 2023 05:08 schreef Fogel het volgende:
@:madmaster het zou zomaar kunnen dat ik die SAS whisky nu in mijn rugzak heb
Ik ken alleen maar de Mackmyra uit Zweden…quote:Op maandag 30 januari 2023 05:08 schreef Fogel het volgende:
@:madmaster het zou zomaar kunnen dat ik die SAS whisky nu in mijn rugzak heb
ja, was fijn met Junior en de kabouters. Mijn hele kast staat vol vooraad en dat is wel handig. Ondertussen ook de buurman gevraagd of hij, als het nodig is, iets voor me wil doen dus dat is ook geregeld.quote:Op maandag 30 januari 2023 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
gisteren een beetje afleiding gehad just me?
Nog een paar dagen en dan ben je hopelijk van de ellende verlost, just me!quote:Op maandag 30 januari 2023 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
ja, was fijn met Junior en de kabouters. Mijn hele kast staat vol vooraad en dat is wel handig. Ondertussen ook de buurman gevraagd of hij, als het nodig is, iets voor me wil doen dus dat is ook geregeld.
vannacht redelijk goed geslapen!
Dat kan gaan veranderen.quote:Op maandag 30 januari 2023 07:26 schreef MadMaster het volgende:
Morning…
[..]
Ik ken alleen maar de Mackmyra uit Zweden…
Leuk! Hoe laat? Misschien kom ik luisteren.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:29 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Druk weekje met verplichtingen op maandag-, dinsdag- en donderdagavond. Daarom ben ik van plan om woensdagavond te gaan draaien.
Waarschijnlijk vanaf 19:00 uurquote:Op maandag 30 januari 2023 16:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk! Hoe laat? Misschien kom ik luisteren.
Oke ik ga kijken of ik dat redquote:
quote:
Nog niet. Zit nu nog thuis. Maar ik ga nu even vertrekken naar de huisarts.quote:
Oh jee, tot later danquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet. Zit nu nog thuis. Maar ik ga nu even vertrekken naar de huisarts.
Goeiemorgen Symph!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:32 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
De nacht een beetje goed doorgekomen just me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:37 schreef just me het volgende:
[..]
Goeiemorgen Symph!
Ik heb redelijk geslapen, ik werd vanmorgen wel vroeger wakker maar dat is ook niet gek, Ik doe de hele dag niets hè... maar het kon slechter dus mij hoor je niet klagen
Het is wel spannend allemaal, just me. Gelukkig krijg je een roesje. Ik heb 1x een roesje gehad en ben nog nooit zo uitgerust wakker gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte vandaag en alvast voor morgen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ook sterkte dan maar. Hopelijk gewoon controle.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet. Zit nu nog thuis. Maar ik ga nu even vertrekken naar de huisarts.
Dat herken ikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb 1x een roesje gehad en ben nog nooit zo uitgerust wakker geworden![]()
Ja... was de praktijkondersteuner. Ze waren zo blij om me te zien, dat ze naar aanleiding van mijn verhaal, adviseerden om een dubbele afspraak bij de huisarts te maken. Dus heb ik nu gemaakt voor volgende week donderdag.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook sterkte dan maar. Hopelijk gewoon controle.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 07:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel spannend allemaal, just me. Gelukkig krijg je een roesje. Ik heb 1x een roesje gehad en ben nog nooit zo uitgerust wakker geworden![]()
Sterkte vandaag en alvast voor morgen.
Hmmmquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... was de praktijkondersteuner. Ze waren zo blij om me te zien, dat ze naar aanleiding van mijn verhaal, adviseerden om een dubbele afspraak bij de huisarts te maken. Dus heb ik nu gemaakt voor volgende week donderdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
How fragile we are
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:45 schreef just me het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:45 schreef just me het volgende:
Fijn dat de voorbereiding goed is gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat wordt je morgen geholpen?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en je merkt het waarschijnlijk wel, maar dat weet je achteraf niet meer, het roesje is meer een soort vergeetmiddeltje. Komt er iemand je ophalen na afloop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door just me op 31-01-2023 15:14:15 ]Godmother of Radio 49
How fragile we are
In dit geval mee eens, tenzij ze dat graag zelf wil...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Lieve just me, het hoeft echt niet onder een spoiler
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 15:07 schreef just me het volgende:
[..]Ik las hier en daar wat mee. Veel sterkte morgen en komende dagen, hopelijk ben je gauw van pijn en jeuk verlost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Goedemorgen livelink.quote:
Morgen is just me weer helemaal de oude, hoop ik.quote:Op woensdag 1 februari 2023 05:50 schreef livelink het volgende:
Heel veel sterkte vandaag just me! Hopelijk gaat het na vandaag allemaal heel snel weer de goede, pijnvrije en jeukloze kant op
Fingers crossed dan maar! Ik weet dat een mens veel kan hebben maar ik heb het onderhand wel gehad met de pijn en slecht slapen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 05:50 schreef livelink het volgende:
Heel veel sterkte vandaag just me! Hopelijk gaat het na vandaag allemaal heel snel weer de goede, pijnvrije en jeukloze kant op
Zet het op een zuipen dan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
Fingers crossed dan maar! Ik weet dat een mens veel kan hebben maar ik heb het onderhand wel gehad met de pijn en slecht slapen.
Net met veel moeite mijn ontbijt naar binnen gewerkt gelukkig mag ik nog koffie/thee e.d. tot 12.00 uur
Pijn en slecht slapen kun je hopelijk vandaag nog beiden op straat kwakken, weg ermee. En niet meer erin.quote:Op woensdag 1 februari 2023 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
Fingers crossed dan maar! Ik weet dat een mens veel kan hebben maar ik heb het onderhand wel gehad met de pijn en slecht slapen.
Net met veel moeite mijn ontbijt naar binnen gewerkt gelukkig mag ik nog koffie/thee e.d. tot 12.00 uur
Heel veel sterkte straksquote:Op woensdag 1 februari 2023 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je! Net voor de zekerheid mijn vriendin nog even gebeld of ze de afspraak dat ze me komt halen nog doorgaat en dat gaat doorquote:
Toi toi toiquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:58 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je! Net voor de zekerheid mijn vriendin nog even gebeld of ze de afspraak dat ze me komt halen nog doorgaat en dat gaat door
How fragile we are
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:15 schreef just me het volgende:
Rust lekker uit, just me. Fijn dat je thuis bent en dank voor de update!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Wat Lucky zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker op de bank hangen, en op tijd naar bed. Neem je rust.
Weet je al wat ze volgende week gaan doen?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat Lucky zegt.
Lekker op de bank hangen, en op tijd naar bed. Neem je rust.
Weet je al wat ze volgende week gaan doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik weer afsluiten Merel en de kabouters zijn hier nogGodmother of Radio 49
How fragile we are
FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe rustig aan.
Rustig aan en ik hoop dat je nu weer een beetje opknapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Het is maar goed ook, dat het 3 minuten duurt. Moest nog eten. Kon het allemaal nét redden.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vroeg me al af welk nummer van drie minuten het zou zijn.
Oh dat was wel héél kort dag dus.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is maar goed ook, dat het 3 minuten duurt. Moest nog eten. Kon het allemaal nét redden.
Wat laat thuis zeg!quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:58 schreef livelink het volgende:
Zo, net thuis en net op tijd.
Sterkte just me. Ik hoop echt dat het allemaal mee zal vallen
Moest de muziek nog grotendeels uitzoeken en dat kost gewoon tijd. Maar het is (volgens mij) weer een leuke, gevarieerde uitzending gewordenquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh dat was wel héél kort dag dus.
Komt tijdens de uitzending vast wel iets opborrelen bij me.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Moest de muziek nog grotendeels uitzoeken en dat kost gewoon tijd. Maar het is (volgens mij) weer een leuke, gevarieerde uitzending gewordenUiteraard ook met ruimte voor verzoekjes, zoals altijd.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
livelink tegen de buschauffeur: gás geven, want DJ11 draait om 19:00 uur en als ik de vooraf-track mis heb jij straks geen banden meer over.
Ik zou niet durven. Ze hebben de macht mij bij de bushalte te laten staan de volgende keer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
livelink tegen de buschauffeur: gás geven, want DJ11 draait om 19:00 uur en als ik de vooraf-track mis heb jij straks geen banden meer over.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Ze hebben de macht mij bij de bushalte te laten staan de volgende keer.
Goedenavond, leuk dat je er bentquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, leuk dat je er bentLaat gerust via DM weten wat voor muziek je graag hoort. Als het geen Pakistaanse deathmetal of Peruaanse panfluitmelodieën zijn kan ik er vast wat mee
Verdorie, dat is nou net wat ik leuk vindquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond, leuk dat je er bentLaat gerust via DM weten wat voor muziek je graag hoort. Als het geen Pakistaanse deathmetal of Peruaanse panfluitmelodieën zijn kan ik er vast wat mee
Ik had er in de bus al over nagedachtquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
Een slimme meid is op een uitzending van DJ11 voorbereid
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er in de bus al over nagedacht
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat had zomaar gekundquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:09 schreef Voxs het volgende:
[..]Werd het The wheels of the bus go round and round
?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat had zomaar gekund![]()
Maar het is iets totaal anders geworden...
Ik weet nog wel wat andere leuke muziek?quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vraag even aan Melting. Hij draait regelmatig de verkeerde panfluitversie van El Condor Pasaquote:
Bewaar maar voor je carnalvalsshowquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:11 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik weet nog wel wat andere leuke muziek?
Ik ga het navragen. Dank voor de tip.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Vraag even aan Melting. Hij draait regelmatig de verkeerde panfluitversie van El Condor Pasa
quote:
quote:
Ja.... ik draai dan ook alleen kwaliteitsmuziek.quote:
Nu snap ik waarom je nooit meer draaitquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:16 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ja.... ik draai dan ook alleen kwaliteitsmuziek.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je nooit meer draait
Je mag vast ook 2 verzoekjes indienen hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:20 schreef Voxs het volgende:
Nu heb ik keuzestress
Ik zal als Livelink doen volgende keer
Eerst een rit met de bus?quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:20 schreef Voxs het volgende:
Nu heb ik keuzestress
Ik zal als Livelink doen volgende keer
Zekerquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Je mag vast ook 2 verzoekjes indienen hoor.
Hoi brother.quote:
Goede plek om niks te doen en na te denken. Helaas zat er iemand achter me met een enorme kegel. Ik werd bijna misselijk van de geur van verschraalde alcohol. Maar ja, even Flink Zijn dus.quote:
Ook goedenavondquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede plek om niks te doen en na te denken. Helaas zat er iemand achter me met een enorme kegel. Ik werd bijna misselijk van de geur van verschraalde alcohol. Maar ja, even Flink Zijn dus.
Ik was er zondag nog geloof ik.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi brother.![]()
Dat is alweer even geleden.
Dan heb ik je toen even gemist.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was er zondag nog geloof ik.
Hij was er dan ook al voor Voutquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook goedenavondMadMaster eveneens
En Melting ook uiteraard. Komt zelden na Vout het topic binnen...
Getverquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook goedenavondMadMaster eveneens
En Melting ook uiteraard. Komt zelden na Vout het topic binnen...
Bij de show van Lucky kwam je even langs. Ik weet niet meer welke dag dat was.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was er zondag nog geloof ik.
Gadverdamme zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede plek om niks te doen en na te denken. Helaas zat er iemand achter me met een enorme kegel. Ik werd bijna misselijk van de geur van verschraalde alcohol. Maar ja, even Flink Zijn dus.
Afgelopen zondagavond.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij de show van Lucky kwam je even langs. Ik weet niet meer welke dag dat was.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Deze is voor onze Italian Stallion:Paolo Conte - Gli Impermeabili (Live At Venaria Reale)
File under: levende legendes
Ik lees dit niet, ik lees dit nietquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor in het intro van dit nummer altijd een Mama Appelsap. En dat kun je dan niet meer on-horen.![]()
Ik ben d'r al, ik ben d'r al...
Absoluut. Niet meer zo heel geweldig bij stem, maar wat wil je ook... hij is 86.quote:
Hiermee hou je me niet echt op de hoogte van de updates, nee.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van L2B:Selecter - On My Radio
Tevens de eerste Alarmschijf van de jaren 80 (nutteloos feitje)
Dit is gestoordquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Toefje Barry White ook.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Beetje Prince, beetje Stevie Wonder, beetje 80s en een beetje 2023:Q - Luv (I Know I Want This For Real)
Dat zijn er velenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:37 schreef Voxs het volgende:
en hoe heet ze ook al weer, die enkel praatzong.
Anne Clark, this is our Darkness. Die stem, deed me een beetje aan denken.quote:
Je komt er vast nog wel op.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:37 schreef Voxs het volgende:
en hoe heet ze ook al weer, die enkel praatzong.
Feargal Sharkeyquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:39 schreef DJ11 het volgende:
Vince Clarke (eerder Depeche Mode, later Erasure) vormde dit duo samen met Feargal Sharkey:The Assembly - Never Never
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Jullie mogen zelf raden van wie dit een verzoekje isWim Sonneveld - Aan De Amsterdamse Grachten
• Onschuldigquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Jullie mogen zelf raden van wie dit een verzoekje isWim Sonneveld - Aan De Amsterdamse Grachten
Schuldig.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik slinger youtube straks even aan.quote:
Ik bij deze plaat het draaiorgel…quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik slinger youtube straks even aan.
Ik verwacht wel een waarschuwing als je dit in je show gaat opnemen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik slinger youtube straks even aan.
Nu word ik er nog een beetje zenuwachtig van.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Eens kijken wat @:livelink hier van vindt...
Neem een roesje, is erg in tegenwoordig…quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu word ik er nog een beetje zenuwachtig van.
Zonder Giorgio is het wel mooier, maar het blijft een heel mooi nummer.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Texas - Summer Son (Giorgio Moroder Alternative 12-inch)
Zonder pijn en ellende vooraf klinkt het niet zo gek.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem een roesje, is erg in tegenwoordig…
Als het aan mij lag welquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Hierna een verzoekje van Voxs.Het is gelukt en het is gelukkig geen Pakistaanse death metal geworden
Zal niet zo heel snel gebeuren, live is het op zich nog wel leuk maar draai het zelf thuis al bijna nooit.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een waarschuwing als je dit in je show gaat opnemen.
Gewoon uitslapen, maar dan voor ¤289 per uur.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:51 schreef livelink het volgende:
Misschien is het wel een gat in de markt: roes-therapie.
Dan word je toch letterlijk met een lichter gevoel wakker.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon uitslapen, maar dan voor ¤289 per uur.
Fijn nummer ja.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Niet slecht voor een eerste verzoekje
quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan word je toch letterlijk met een lichter gevoel wakker.
Had je mijn Pakistaanse death metalverzoek moeten horenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Niet slecht voor een eerste verzoekje
Ik heb net even gegoogledquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Had je mijn Pakistaanse death metalverzoek moeten horen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |