abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 januari 2023 @ 08:49:04 #101
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_207773827
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Uhm we hebben het niet over waarzeggen, maar over het analyseren, en daarmee voorspellen wat de toekomst zou kunnen brengen, de man zit gewoon altijd fout.
De toekomst voorspellen - dat is toch wat een waarzegger doet? Of in sommige gevallen een weerman. Gaat slechts voor een dag of wat goed en zelfs daar verschillen de meningen.

Ergo: mijn punt staat nog.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_207773836
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:49 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
De toekomst voorspellen - dat is toch wat een waarzegger doet? Of in sommige gevallen een weerman. Gaat slechts voor een dag of wat goed en zelfs daar verschillen de meningen.

Ergo: mijn punt staat nog.
Goed dan staat jouw punt :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207773858
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 03:17 schreef quirina het volgende:
Wisten jullie dat Russische Militairen die zich overgeven politiek asiel aan mogen vragen in Nederland?
Dit verbaast mij zeer!
Ik persoonlijk ben daar erg op tegen omdat ik, van mening ben dat wij deze stukken uitschot juist geen opvang moeten geven!
Bekijk dit filmpje goed!

De vrouw van die hulplijn zegt duidelijk Nederland.
sinds wanneer is dit ingegaan?
Sinds wanneer vangen wij Russisch uitschot op?
Wie heeft dit besloten?
Waarom is dit niet in de Nederlandse media geweest?
Iedereen kan hier asiel aanvragen, zelfs Poetin.

Een oplossing zou wellicht kunnen zijn om Russen als vijandige onderdanen aan te merken zoals de Duitsers net na WWII.
pi_207773878
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:49 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
De toekomst voorspellen - dat is toch wat een waarzegger doet? Of in sommige gevallen een weerman. Gaat slechts voor een dag of wat goed en zelfs daar verschillen de meningen.

Ergo: mijn punt staat nog.
Weermannen doen aan verwachtingen, niet aan voorspellingen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_207773881
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 07:48 schreef quirina het volgende:
Bovendien in de Baltische Staten vangen ze geen enkele Rus op. En daar hebben ze goede reden toe.
Zouden wij wat van moeten leren!
Want dit gaat fout! Heel erg fout als we Russische soldaten opvang gaan bieden. Maar ja in dit Kutland is iedere crimineel en gelukzoeker zielig en welkom.
PANIEK
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 30 januari 2023 @ 08:56:38 #106
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207773892
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Uhm we hebben het niet over waarzeggen, maar over het analyseren, en daarmee voorspellen wat de toekomst zou kunnen brengen, de man zit gewoon altijd fout.
Zegt hij dingen die niet uit kunnen komen dan?
ik ben het ook niet altijd eens.

Maar ik lees hier mensen veel stelliger zijn over veel onrealistische zaken. En hier worden ze achteraf er bijna nooit aan herinnerd waar Rob al afgefikt wordt zodra er bericht is dat hij aanschuift.
pi_207773916
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:56 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Zegt hij dingen die niet uit kunnen komen dan?
ik ben het ook niet altijd eens.

Maar ik lees hier mensen veel stelliger zijn over veel onrealistische zaken. En hier worden ze achteraf er bijna nooit aan herinnerd waar Rob al afgefikt wordt zodra er bericht is dat hij aanschuift.
Ik luister de man al mijn halve leven, ten eerste zijn zijn analyses zelden authentiek, hij praat vooral heel veel andere experts na, en dan weet hij het nog voor elkaar te krijgen om de verkeerde quotes over te nemen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 30 januari 2023 @ 09:04:25 #108
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207773961
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik luister de man al mijn halve leven, ten eerste zijn zijn analyses zelden authentiek, hij praat vooral heel veel andere experts na, en dan weet hij het nog voor elkaar te krijgen om de verkeerde quotes over te nemen.
Geen idee. Stellen dat alles wat hij zegt onzin is vind ik gewoon onredelijk.
pi_207773986
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:04 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Geen idee. Stellen dat alles wat hij zegt onzin is vind ik gewoon onredelijk.
Onzin is een groot woord, ik zeg dat zijn analyses over algemeen niet bijster goed zijn, voor iemand die keer op keer als expert opgevoerd wordt vind ik dat vreemd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 30 januari 2023 @ 09:12:55 #110
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207774032
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:07 schreef raptorix het volgende:

[..]
Onzin is een groot woord, ik zeg dat zijn analyses over algemeen niet bijster goed zijn, voor iemand die keer op keer als expert opgevoerd wordt vind ik dat vreemd.
Dat is wat anders dan “die man zit altijd fout” !
pi_207774053
twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 30 januari 2023 @ 09:14:52 #112
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207774054
Wat betreft Rob de Wijk;
Die man verdient zijn geld met paniekzaaien. Dus doet ie dat. Want zonder Russische dreiging is zijn bureautje een totaal zinloos bureautje.

Overigens brengt ie zijn meningen een dermate hoeveelheid stelligheid, dat ik wel durf te beweren dat ie zichzelf als waarzegger ziet :P .
pi_207774066
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:12 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dat is wat anders dan “die man zit altijd fout” !
Nou ja dat is idd misschien wat sterk uitgedrukt, laat ik zo zeggen dat ik zijn verhalen over algemeen met een korreltje zout neem, overigens is de BNR Podcast best aardig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207774082
quote:
Johnson: Poetin dreigde een raket op mij af te sturen
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-67095622

De Britse oud-premier Johnson zegt dat de Russische president Poetin hem heeft bedreigd met een raketaanval. Dat zou zijn gebeurd tijdens een "hoogst opmerkelijk telefoongesprek" tussen de twee leiders vlak voordat Rusland Oekraïne binnenviel, stelt Johnson in de documentaire Putin vs. The West van de BBC.

Dat telefoongesprek vond een dag na een bezoek van Johnson aan Kiev plaats. Tijdens dat bezoek, op 1 februari, zegde Johnson westerse steun toe aan Zelensky. Enkele weken later viel Rusland vanuit verschillende kanten Oekraïne binnen.

Johnson: "Hij begon me te bedreigen en zei 'Boris, ik wil je geen pijn doen, maar met een raket zou het me maar een minuutje of zoiets kosten'." De oud-premier nuanceert het verhaal en zegt dat "op basis van de relaxte manier" van uitspreken "dat hij meespeelde met mijn pogingen om hem te laten onderhandelen".

Poetin zou hebben gedreigd nadat hij was gewaarschuwd dat de oorlog "uiterst catastrofale" gevolgen zou hebben. Johnson waarschuwde Poetin voor westerse sancties en meer NAVO-manschappen aan de grenzen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207774088
quote:
Rusland sluit gesprekken met Westen uit
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-67092934

Rusland ziet helemaal niets in gesprekken met Oekraïne of westerse landen. Plaatsvervangend minister van Buitenlandse Zaken Ryabkov zegt dat het besluit van westerse landen om tanks te leveren aan Oekraïne het voor Rusland zinloos maakt om met Kiev of westerse "marionetten" te praten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 09:20:17 #116
236264 crew  capricia
pi_207774102
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:14 schreef bleiblei het volgende:
Wat betreft Rob de Wijk;
Die man verdient zijn geld met paniekzaaien. Dus doet ie dat. Want zonder Russische dreiging is zijn bureautje een totaal zinloos bureautje.

Overigens brengt ie zijn meningen een dermate hoeveelheid stelligheid, dat ik wel durf te beweren dat ie zichzelf als waarzegger ziet :P .
Welke NLse analist vind je wel goed genoeg dan?
Definitely not CIA
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 30 januari 2023 @ 09:20:33 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207774107
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:18 schreef Aether het volgende:

[..]

Prima! Dan toch lekker niet ^p^
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 30 januari 2023 @ 09:23:15 #118
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207774141
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou ja dat is idd misschien wat sterk uitgedrukt, laat ik zo zeggen dat ik zijn verhalen over algemeen met een korreltje zout neem, overigens is de BNR Podcast best aardig.
Duidelijk. :)

Zijn hele nukes verhaal vind ik ook maar een matige analyse.

Wat het nu verdere verloop van de oorlog vind ik wat hij zegt logischer dan alles wat hier op fok! Roept dat Oekraïne met de zomer de Krim terug heeft.
pi_207774177
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:23 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Duidelijk. :)

Zijn hele nukes verhaal vind ik ook maar een matige analyse.

Wat het nu verdere verloop van de oorlog vind ik wat hij zegt logischer dan alles wat hier op fok! Roept dat Oekraïne met de zomer de Krim terug heeft.
Nou niet om de grote voorspeller uit te hangen, maar had zelf het verloop ook wel aardig voorspelt. En ik ben persoonlijk van mening dat de Oekraïne niet even de gebieden terug pakt, ik denk dat dit gewoon een langdurige loopgraven oorlog wordt waarbij Rusland vooral heel veel personeel verliest en heel veel infrastructuur verkloot.
Daarnaast zelfs als Ukr. zwaar materieel gaat gebruiken wordt het moeilijk, die Russen zullen zich vermengen in stedelijke gebieden en burgers als schild gebruiken, kun je dikke tanks hebben, je kunt moeilijk alle gebouwen kapot schieten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 30 januari 2023 @ 09:33:19 #120
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207774243
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Welke NLse analist vind je wel goed genoeg dan?
Mja, ik ben niet zo van de analyses. Uiteindelijk blijft het koffiedik kijken. Meest irritante aan die lui vind ik dat de meesten het alleen maar doen voor die 15min of fame. Zag je ook heel duidelijk bij dat corona gedoe. Iedereen was bezig zo veel mogelijk in beeld komen.

Ik ben meer van een hoop informatie opnemen, bullshit eruit proberen te filteren (wat verrekte lastig is in deze oorlog) en er zelf een beeld bij creëeren. Voor wat het waard is.
  maandag 30 januari 2023 @ 09:34:31 #121
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207774258
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou niet om de grote voorspeller uit te hangen, maar had zelf het verloop ook wel aardig voorspelt. En ik ben persoonlijk van mening dat de Oekraïne niet even de gebieden terug pakt, ik denk dat dit gewoon een langdurige loopgraven oorlog wordt waarbij Rusland vooral heel veel personeel verliest en heel veel infrastructuur verkloot.
Daarnaast zelfs als Ukr. zwaar materieel gaat gebruiken wordt het moeilijk, die Russen zullen zich vermengen in stedelijke gebieden en burgers als schild gebruiken, kun je dikke tanks hebben, je kunt moeilijk alle gebouwen kapot schieten.
Tel daarbij de zware Oekraïense verliezen op.
Het grootste lichtpuntje is dat de Russen ook niet snel in Kiev staan.
  maandag 30 januari 2023 @ 09:35:17 #122
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207774261
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Mja, ik ben niet zo van de analyses. Uiteindelijk blijft het koffiedik kijken. Meest irritante aan die lui vind ik dat de meesten het alleen maar doen voor die 15min of fame. Zag je ook heel duidelijk bij dat corona gedoe. Iedereen was bezig zo veel mogelijk in beeld komen.

Ik ben meer van een hoop informatie opnemen, bullshit eruit proberen te filteren (wat verrekte lastig is in deze oorlog) en er zelf een beeld bij creëeren. Voor wat het waard is.
Je weet wat jij aan het doen bent analyseren heet he?
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 09:35:47 #123
236264 crew  capricia
pi_207774268
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:33 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Mja, ik ben niet zo van de analyses. Uiteindelijk blijft het koffiedik kijken. Meest irritante aan die lui vind ik dat de meesten het alleen maar doen voor die 15min of fame. Zag je ook heel duidelijk bij dat corona gedoe. Iedereen was bezig zo veel mogelijk in beeld komen.

Ik ben meer van een hoop informatie opnemen, bullshit eruit proberen te filteren (wat verrekte lastig is in deze oorlog) en er zelf een beeld bij creëeren. Voor wat het waard is.
Okay. Je noemt geen alternatief voor Rob dus.
Definitely not CIA
pi_207774284
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:34 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Tel daarbij de zware Oekraïense verliezen op.
Het grootste lichtpuntje is dat de Russen ook niet snel in Kiev staan.
Ja, je zult op een gegeven moment ook wat oppositie krijgen in Oekraïne dat ze maar eens moeten gaan onderhandelen. Overigens denk ik dat het gevoel bij gemiddelde burger nog wel goed zit. Een oud collega van mij werkt nog dagelijks met een Oekraïens software team, wat ik begrijp is dat het afzien is, maar wel te doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 30 januari 2023 @ 09:38:47 #125
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207774295
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:23 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Duidelijk. :)

Zijn hele nukes verhaal vind ik ook maar een matige analyse.

Wat het nu verdere verloop van de oorlog vind ik wat hij zegt logischer dan alles wat hier op fok! Roept dat Oekraïne met de zomer de Krim terug heeft.
Wat hier op FOK! wat dat betreft geroepen word is niets meer dan hoop. Ik denk niet dat iemand oprecht denkt te weten of en wanneer Oekraïne de Krim terug pakt.

Tenminste zo lees ik het. Vergeet niet dat Fok niet heel veel meer is dan beetje kroegpraat.
pi_207774306
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 08:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Uhm we hebben het niet over waarzeggen, maar over het analyseren, en daarmee voorspellen wat de toekomst zou kunnen brengen, de man zit gewoon altijd fout.
Das grappig want als je vraagt, waar in welke podcast zegt hij iets wat “helemaal fout” is, krijg je nooit antwoord.
Hij heeft het juist helemaal goed, alleen het is geen fraaie boodschap.
Idd laat hij zich heel erg leiden door Britse intel en komt die vaak laat net feiten, maar dan kloppen ze wel altijd.
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 30 januari 2023 @ 09:42:08 #127
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207774332
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Das grappig want als je vraagt, waar in welke podcast zegt hij iets wat “helemaal fout” is, krijg je nooit antwoord.
Hij heeft het juist helemaal goed, alleen het is geen fraaie boodschap.
Idd laat hij zich heel erg leiden door Britse intel en komt die vaak laat net feiten, maar dan kloppen ze wel altijd.
Britse intel is niet laat, Rob de Wijk is laat. Als de Britten wat naar buiten brengen, dan komt Rob de Wijk vaak een week later met dit "nieuws".

Hij is gewoon ouderwets en leeft nog in de koude oorlog.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 30 januari 2023 @ 09:42:48 #128
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207774337
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:35 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Je weet wat jij aan het doen bent analyseren heet he?
Ja, ik gooi mijn analyses alleen niet betaald de wereld in als zijnde "de waarheid". ;)
pi_207774340
twitter


Deze is ook mooi.
Rob heeft mot met een honorair consul en Siewert reageert ook nog eens over Ethiek. _O-
Vakman pur sang
pi_207774341
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Das grappig want als je vraagt, waar in welke podcast zegt hij iets wat “helemaal fout” is, krijg je nooit antwoord.
Hij heeft het juist helemaal goed, alleen het is geen fraaie boodschap.
Idd laat hij zich heel erg leiden door Britse intel en komt die vaak laat net feiten, maar dan kloppen ze wel altijd.
Rob kondigde zo een beetje nucleair doomsday aan toen de Navo de eerst scherfvesten stuurden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 30 januari 2023 @ 09:43:38 #131
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207774346
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Okay. Je noemt geen alternatief voor Rob dus.
Klopt. Want al die lui zijn van hetzelfde laken een pak. Isa en Rob verschillen niet heel veel van elkaar. Al vermoed ik dat Rob er meer geld mee verdient dan Isa
pi_207774350
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Rob kondigde zo een beetje nucleair doomsday aan toen de Navo de eerst scherfvesten stuurden.
Waar, wanneer, welk interview en welke podcast?

Of was dit alleen in jouw hoofd?
Vakman pur sang
pi_207774377
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Waar, wanneer, welk interview en welke podcast?

Of was dit alleen in jouw hoofd?
https://www.nporadio1.nl/(...)aire-oorlog-is-reeel
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 30 januari 2023 @ 09:50:00 #134
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207774407
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:42 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Ja, ik gooi mijn analyses alleen niet betaald de wereld in als zijnde "de waarheid". ;)
Dat doet Rob ook niet.
pi_207774408
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_207774409
quote:
Hij zegt daar niks onreels tussen 5:30 en 6:30?
Vakman pur sang
pi_207774421
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hij zegt daar niks onreels tussen 5:30 en 6:30?
Ja roeptoeteren dat iets reeel is kan iedereen, want als het niet gebeurt zei je: Nee ik heb niet gezegt waarschijnlijk. Kortom holle frasen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 09:53:46 #138
236264 crew  capricia
pi_207774456
Ik luister 'Ukraine the latests' van The Telegrapf. En Michael Kaufman (meestal War on the Rocks). En Boekestijn en de Wijk.

Wat luisteren jullie nog meer dan dat zoveel beter is?
Definitely not CIA
pi_207774457
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja roeptoeteren dat iets reeel is kan iedereen, want als het niet gebeurt zei je: Nee ik heb niet gezegt waarschijnlijk. Kortom holle frasen.
Hij reageert daar op Rutte die zegt dat nuclaire dreigingen maar een beetje standaard retoriek zijn waar we ons maar niet druk over moeten maken.
Nou dat is misschien ook wel zo, misschien ook niet, een vd 2 kan ooit zeggen “zie je nou wel” maar nog steeds niks onreels.
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 30 januari 2023 @ 09:55:15 #140
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207774471
quote:
8s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:53 schreef capricia het volgende:
Ik luister 'Ukraine the latests' van The Telegrapf. En Michael Kaufman (meestal War on the Rocks). En Boekestijn en de Wijk.

Wat luisteren jullie nog meer dan dat zoveel beter is?
Ik luister naar het kremlin. Alles wat ze ontkennen gaan ze doen. En alles wat ze roepen is bluf.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207774476
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:14 schreef bleiblei het volgende:
Wat betreft Rob de Wijk;
Die man verdient zijn geld met paniekzaaien. Dus doet ie dat. Want zonder Russische dreiging is zijn bureautje een totaal zinloos bureautje.

Overigens brengt ie zijn meningen een dermate hoeveelheid stelligheid, dat ik wel durf te beweren dat ie zichzelf als waarzegger ziet :P .
Dat is trouwens wel altijd les 1 van een consultant of analyst. Ben nooit stellig en knal er zo veel mogelijk voorbehouden in.

Dan zit je nooit fout.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 09:55:59 #142
236264 crew  capricia
pi_207774478
quote:
84s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:55 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik luister naar het kremlin. Alles wat ze ontkennen gaan ze doen. En alles wat roepen is bluf.
Ik versta ze niet. _O-

Graag alleen NLs en Engels please.
Definitely not CIA
pi_207774480
Verder moet je je realiseren dat hij met HCCS een geopolitiek adviesorgaan heeft wat juist moet wijzen op dreigingen en oplossingen.
Hij pleit al jaren voor een sterkere eu defensie, meer budget en ook een EU leger
Vakman pur sang
  maandag 30 januari 2023 @ 09:56:11 #144
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207774482
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:38 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Wat hier op FOK! wat dat betreft geroepen word is niets meer dan hoop. Ik denk niet dat iemand oprecht denkt te weten of en wanneer Oekraïne de Krim terug pakt.

Tenminste zo lees ik het. Vergeet niet dat Fok niet heel veel meer is dan beetje kroegpraat.
Het zijn vaak wel gesprekken die prima met een biertje gaan. Maar dat is nog geen reden om je hoop als enige optie te bestempelen.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 30 januari 2023 @ 09:57:58 #145
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207774505
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Verder moet je je realiseren dat hij met HCCS een geopolitiek adviesorgaan heeft wat juist moet wijzen op dreigingen en oplossingen.
Hij pleit al jaren voor een sterkere eu defensie, meer budget en ook een EU leger
Geen Patriots sturen want Rusland kan ons dan als doelwit zien zie ik niet als oplossing.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207774511
quote:
7s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:18 schreef Aether het volgende:

[..]

Wat een oorlogshitsers daar. Ze moeten gewoon onderhanden en koningsbergen terug aan Pruisen geven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207774534
quote:
84s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:57 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Geen Patriots sturen want Rusland kan ons dan als doelwit zien zie ik niet als oplossing.
Hij zegt dat we de patriots zelf nodig hebben ter verdediging van onze havens.
Niet heel verkeerd toch?
Vakman pur sang
  maandag 30 januari 2023 @ 10:00:20 #148
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207774538
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:50 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dat doet Rob ook niet.
Daar verschillen we in mening..zijn hautaine houding irriteert mij nogal. Vergezeld met "ik zit bij die en die aan tafel dus ik ben tof en weet waar ik het over heb".
  Moderator maandag 30 januari 2023 @ 10:04:01 #149
236264 crew  capricia
pi_207774573
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 10:00 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Daar verschillen we in mening..zijn hautaine houding irriteert mij nogal. Vergezeld met "ik zit bij die en die aan tafel dus ik ben tof en weet waar ik het over heb".
Dan luister je niet. :D
Ik vind bijv die Isa altijd heel irritant, vind hem haatdragend en over het paard getild.
Dus die sla ik altijd over.
Definitely not CIA
pi_207774580
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hij zegt dat we de patriots zelf nodig hebben ter verdediging van onze havens.
Niet heel verkeerd toch?
Ja en nee. Op zich mee eens defensie is 20 jaar verwaarloosd. Maar momenteel zijn die patriots nuttiger in Oekraïne. Elke Rus die ze daar neer halen is er 1 minder om ons te bedreigen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')