Als Rhgeinemetall zegt dat ze die HIMARS kunnen fabriceren dan gaan ze dat echt wel doen in massaproductie , met raketten erbijquote:Op zondag 29 januari 2023 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als die Duitsers eenmaal gaan produceren, horen ze bij de absolute wereldtop.
Dat zou een goede zaak zijn en gelijk de Russen uit Wit-Rusland gooienquote:
Oekraïne moet dit winnen zei die ook. Ik denk dat Rob een punt heeft dat je zoiets niet kan stellen momenteel.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poetin mag deze oorlog niet winnen. Waarom zou een politicus dat niet mogen zeggen?
Raar volk? Zeg maar gerust totaal achterlijk en geestelijk gestoord.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Raar volk...
https://www.reddit.com/r/(...)_5_in_russia_i_will/
"If you get only highest grades (5 in russia), I will bring you the ear of an Azov soldier!" Russian soldier sends a motivational message to Russian school children.
Rob snapt er weinig van.quote:
Vorige week was er ook een bericht dat Amerika hun artillery rounds machines ook hebben aangezet en 4x gaan.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als die Duitsers eenmaal gaan produceren, horen ze bij de absolute wereldtop.
College van hem gehad. Die man is enorm zelfingenomen. Dat is wel het grote voordeel van het internet tijdperk. Rob kan over een paar jaar niet al z'n studenten vertellen dat hij deze hele oorlog goed had voorspeldquote:Op zondag 29 januari 2023 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rob snapt er weinig van.
De Amerikanen willen de Russen juist bij de keel pakken en op de grond werken, dan kan er onderhandeld worden.
En Rob met zijn experts die bang zijn voor kernwapens.
Echt, zelden zo'n matige hoogleraar gezien.
Ik luister al 20 jaar naar deze man, en deze man heeft volgens mij nog nooit iets fatsoenlijks voorspelt.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
College van hem gehad. Die man is enorm zelfingenomen. Dat is wel het grote voordeel van het internet tijdperk. Rob kan over een paar jaar niet al z'n studenten vertellen dat hij deze hele oorlog goed had voorspeld
Rob wilde toen de Russische tanks al in Oekraïne waren een gouden brug voor Poetin.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
College van hem gehad. Die man is enorm zelfingenomen. Dat is wel het grote voordeel van het internet tijdperk. Rob kan over een paar jaar niet al z'n studenten vertellen dat hij deze hele oorlog goed had voorspeld
Ja lekker, Turkije kicken zal vast geen gevolgen hebben voor hun standpunt in het conflict verder..quote:
quote:
Zijn punt is niet dat een politicus dat niet mag zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poetin mag deze oorlog niet winnen. Waarom zou een politicus dat niet mogen zeggen?
Heb je ergens een bron dat precies dit geroepen wordt door Nederlandse bestuurders? Ze roepen wel dat ze Oekraine willen helpen winnen of dat ze willen dat Oekraine wint. Maar dat zij zelf de oorlog willen winnen?! Volgens mij een goedkope stropop.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zijn punt is niet dat een politicus dat niet mag zeggen.
Hij vindt dat Nederlandse politici moeten stoppen met zeggen dat zij de oorlog "willen winnen". Dat impliceert namelijk dat je zelf direct in die oorlog zit. Wanneer je dus zegt dat je die "wilt winnen", schept dat ook verplichtingen voor jezelf die veel verder gaan dan slechts materieel sturen. Dat is een groot nuanceverschil.
Rutte heeft het over Oekraïne moet winnen. Nouja zie ook mijn post hierboven. Willen winnen is gewoon een bewoording waar je mee op moet passen.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je ergens een bron dat precies dit geroepen wordt door Nederlandse bestuurders? Ze roepen wel dat ze Oekraine willen helpen winnen of dat ze willen dat Oekraine wint. Maar dat zij zelf de oorlog willen winnen?! Volgens mij een goedkope stropop.
Nee, daar heb ik geen bron van. Ik ben namelijk niet degene die dit stelt, dat is Rob de Wijk.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je ergens een bron dat precies dit geroepen wordt door Nederlandse bestuurders? Ze roepen wel dat ze Oekraine willen helpen winnen of dat ze willen dat Oekraine wint. Maar dat zij zelf de oorlog willen winnen?! Volgens mij een goedkope stropop.
Ik heb het over de Russische Federatie olv Poetin.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:11 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ja, echt heel veel ruimte om vorm te geven aan de eigen taal, cultuur, tradities en ook religie na deportatie naar door Stalin bepaalde regio's...waar dan na opstand de meest gruwelijke oorlogen worden gevoerd tegen diezelfde taal, cultuur, tradities en religie. En tot slot, worden ze gevoerd aan kanonnen. Wel met beleving van de religie, om ze aan te moedigen.
Echt, dat dat Russische koloniale rijk, want dát is het, zo snel mogelijk mag imploderen.
Het is totaal niet boeiend wat een voormalig adviseurtje van een oud-president denkt in deze.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:55 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ja lekker, Turkije kicken zal vast geen gevolgen hebben voor hun standpunt in het conflict verder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |