Sollyquote:
Ja ik dacht altijd dat Disney wat kind vriendelijk wasquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik dacht altijd dat Disney wat kind vriendelijk wasIk heb er wel wat aan voor even
Ik wilde die serie al jaren zien. En poefquote:
Leuke serie was datquote:
Als jij voer wil moet je dat regelen hequote:
Ik begin er nu pas aan.quote:
Ik heb vast niet alles gezien maar als het langskwam dan bleef ik het zeker uitkijkenquote:
Uhh jaquote:Op zondag 29 januari 2023 17:51 schreef pullup het volgende:
Mijn favo, alhoewel ze allemaal wel sterk waren
[ afbeelding ]
Oma aan de zuipquote:Op zondag 29 januari 2023 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Hier chili con carne, maar eerst nog een Baileys
Ik kan haar zo hier de Regenboog horen lallen?quote:
Cheers!quote:Op zondag 29 januari 2023 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Where everybody knows your name.quote:
Soep is altijd goedquote:Op zondag 29 januari 2023 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
Erwtensoep, met Aoibhin 🍽
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 29 januari 2023 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2023 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Jij mag hier niet meer posten ben je dat alweer vergetenquote:Op zondag 29 januari 2023 21:07 schreef Paul het volgende:
VANAVOND WEER EEN NIEUWE RONDE SKRIBBL MET FOKKERS!
![]()
OFTEWEL TEKENEN TEGEN ELKAAR
![]()
LINKJE: https://skribbl.io/?cyCBuoHA
tot zo!
Heul lekkerquote:Op zondag 29 januari 2023 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon in zijn soepie laten gaarkokenquote:Op zondag 29 januari 2023 21:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij mag hier niet meer posten ben je dat alweer vergeten
Nee dit verhaal heeft nog een staartjequote:Op zondag 29 januari 2023 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon in zijn soepie laten gaarkoken
Neh dat zeg ikquote:Op zondag 29 januari 2023 21:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga niet weer beginnen daar heb ik geen zin in
40+-ers zijn niet geïnteresseerd, dus deze oproep is niet meer nodig.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:07 schreef Paul het volgende:
VANAVOND WEER EEN NIEUWE RONDE SKRIBBL MET FOKKERS!
![]()
OFTEWEL TEKENEN TEGEN ELKAAR
![]()
LINKJE: https://skribbl.io/?cyCBuoHA
tot zo!
wie zegt datquote:Op zondag 29 januari 2023 21:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij mag hier niet meer posten ben je dat alweer vergeten
Ik zeg altijd soppiequote:Op zondag 29 januari 2023 21:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon in zijn soepie laten gaarkoken
Maar het is sopje.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg altijd soppie
Ik had dit weekend wel een lekker maissoepie gemaakt
Ja maar ik vond dit beter passen bij die post van Domniquote:Op zondag 29 januari 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg altijd soppie
Ik had dit weekend wel een lekker maissoepie gemaakt
Dat was ook een goed soepie ja, ook maar weer eens makenquote:Op zondag 29 januari 2023 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar ik vond dit beter passen bij die post van Domni
Echt heel anders van samenstelling met hoe ik hem maak zo te zien deze. Bij mij is ie veel groener en wat pappigerquote:Op zondag 29 januari 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ook een goed soepie ja, ook maar weer eens maken
Sorry Deis maar als ze ruzie willen kunnen ze het krijgenquote:Op zondag 29 januari 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was ook een goed soepie ja, ook maar weer eens maken
Jij bent wijzer dan datquote:Op zondag 29 januari 2023 21:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Sorry Deis maar als ze ruzie willen kunnen ze het krijgen
Bij mij ook, alles tot pap gekookt en vlees en worst erinquote:Op zondag 29 januari 2023 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt heel anders van samenstelling met hoe ik hem maak zo te zien deze. Bij mij is ie veel groener en wat pappiger
quote:Op zondag 29 januari 2023 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook, alles tot pap gekookt en vlees en worst erin
moeten zij wetenquote:Op zondag 29 januari 2023 21:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De Meerderheid van de Mensen die in deze SC posten![]()
En dan het liefst zodat de soeplepel er binnen rechtop in blijft staanquote:
Krijg er nu wel zin in.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan het liefst zodat de soeplepel er binnen rechtop in blijft staan
Erwtensoep is wel één van de weinige voordelen van winter, stamppot eet ik wel het hele jaar door, maar erwtensoep niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Krijg er nu wel zin in.Ga van de week maar weer eens een goede pan maken. Het is nog steeds winter
Ik welquote:Op zondag 29 januari 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erwtensoep is wel één van de weinige voordelen van winter, stamppot eet ik wel het hele jaar door, maar erwtensoep niet.
waar heb je het allemaal overquote:Op zondag 29 januari 2023 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ga je dan steeds mijn post wissen ?
Blik erwtensoep?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik welMaar maak alleen in de winter het zelf. Zomers gauw een pakje of blikje scoren is wel goed te doen
Weet eigenlijk niet of ze dat nog hebben van Unox , van die kleine blikjes waren het, wellicht zijn ze uit het schap.quote:
Soepies BDS Soepiesquote:Op zondag 29 januari 2023 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je zogenaamde vriendinnetje
Of soep uit zak, maar geen idee of ze in de zomer erwtensoep hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ze dat nog hebben van Unox , van die kleine blikjes waren het, wellicht zijn ze uit het schap.Wel pakjes
Jawelquote:Op zondag 29 januari 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of soep uit zak, maar geen idee of ze in de zomer erwtensoep hebben.
Mijn tante was beroemd om haar zelfgemaakte erwtensoep. En mijn oma om haar hachee.quote:
Van de week een grote pan. Ik zal er a la Soury en Domni een foto van makenquote:
Allebei goed voerquote:Op zondag 29 januari 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn tante was beroemd om haar zelfgemaakte erwtensoep. En mijn oma om haar hachee.
1 portieblikjes bestaan zeker nog ...quote:Op zondag 29 januari 2023 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ze dat nog hebben van Unox , van die kleine blikjes waren het, wellicht zijn ze uit het schap.Wel pakjes
Goed plan, want voerfoto'squote:Op zondag 29 januari 2023 21:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Van de week een grote pan. Ik zal er a la Soury en Domni een foto van maken
Hachee, mijn moeder kon dat ook zo lekker maken.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn tante was beroemd om haar zelfgemaakte erwtensoep. En mijn oma om haar hachee.
Twee dagen op de wc zittenquote:Op zondag 29 januari 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hachee, mijn moeder kon dat ook zo lekker maken.
We hebben het niet over chilie con carde.quote:
Was dat dan ?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het niet over chilie con carde.
Carnequote:Op zondag 29 januari 2023 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het niet over chilie con carde.
We hebben het over koken, niet over schrijfwijze.quote:
Ik snapte wel wat je bedoelde hoorquote:Op zondag 29 januari 2023 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben het over koken, niet over schrijfwijze.
Zullen we hem bannen?quote:
Ben je @Aoibhin aan het opetenquote:Op zondag 29 januari 2023 20:51 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel een plot twist zo ineensquote:
Dat ziet er wat te vegetarisch voor uitquote:
Nou is die wel vegetarischquote:Op zondag 29 januari 2023 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat ziet er wat te vegetarisch voor uit
Ossestaartsoepie?quote:Op zondag 29 januari 2023 21:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee dit verhaal heeft nog een staartje
Jij denkt dat ik dat snap?quote:Op zondag 29 januari 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geleerd dat ik 'tweede lijns' vegetariërs ben. Telt dat ook?
Nee, de koe is vegetariër, en nou, die koe he .....quote:Op zondag 29 januari 2023 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Naast een stukje vlees ook een stukje vegetaries in de vorm van groente
Een flauwe grap die ik altijd maakte, alleen vegetarische dieren eten.quote:
Ooit zal iedereen er aan moeten gelovenquote:Op zondag 29 januari 2023 23:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tering, jij bent echt zo oud niet, toch?
Ja daar begin ik verder niet overquote:Op zondag 29 januari 2023 23:24 schreef drakin het volgende:
Er zijn ook zat die het niet gehaald hebben
Hoe moet dat nou? Real staat al 5 punten achterquote:
beterquote:Op zondag 29 januari 2023 23:32 schreef drakin het volgende:
ok dan gaan we weer over naar dierenfoto's
[ afbeelding ]
Haha ja tuurlijk. Ik kon me alleen niet voorstellen dat Paul ouder is dan ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit zal iedereen er aan moeten geloven
Mentaal niet een heel klein beetje hequote:Op zondag 29 januari 2023 23:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja tuurlijk. Ik kon me alleen niet voorstellen dat Paul ouder is dan ik.
Ik zag een filmpje van mn dochter .... liep ze langs een verstopte aligator in het wator ... Oopsquote:Op zondag 29 januari 2023 23:32 schreef drakin het volgende:
ok dan gaan we weer over naar dierenfoto's
[ afbeelding ]
Aan de andere kant ken ik ook mensen van 60 die nog elke dag bevestiging nodig hebben.quote:Op zondag 29 januari 2023 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mentaal niet een heel klein beetje he
Er worden steeds post gewist van mij maar als die staatsmongool hier blijft posten ben ik wegquote:Op zondag 29 januari 2023 23:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tering, jij bent echt zo oud niet, toch?
Waar was ze?quote:Op zondag 29 januari 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van mn dochter .... liep ze langs een verstopte aligator in het wator ... Oops
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2023 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er worden steeds post gewist van mij maar als die staatsmongool hier blijft posten ben ik weg
Heftig, waar was dat dan? Niet in Spanje toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van mn dochter .... liep ze langs een verstopte aligator in het wator ... Oops
Costa Rica ... 2e keer al in een jaarquote:Op zondag 29 januari 2023 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar was ze?
Wel geluk gehad daarmee, zeker als je onbekend bent met alligators
Ze moet dan toch weten dat ze daar geen 2e keer langs moet lopenquote:Op zondag 29 januari 2023 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Costa Rica ... 2e keer al in een jaar
Zal morgen eens vragen hoe het precies was ...quote:Op zondag 29 januari 2023 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze moet dan toch weten dat ze daar geen 2e keer langs moet lopen
vegakat ?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
Als je kat op het aanrecht springt als je even niet kijkt en er dan met een sperzieboon vandoor wil gaan
Ik had die halve kilo sperziebonen één voor één achter hem aangegooid, kijken of ie nog steeds geïnteresseerd isquote:Op maandag 30 januari 2023 00:19 schreef devzero het volgende:
Als je kat op het aanrecht springt als je even niet kijkt en er dan met een sperzieboon vandoor wil gaan
Hij zou wegduiken, en 5 minuten later weer terug komen en er mee gaan spelenquote:Op maandag 30 januari 2023 00:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik had die halve kilo sperziebonen één voor één achter hem aangegooid, kijken of ie nog steeds geïnteresseerd is
Kan hij niet beter die halve kilo sperziebonen weggooien en de kat op bbq leggen?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:34 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik had die halve kilo sperziebonen één voor één achter hem aangegooid, kijken of ie nog steeds geïnteresseerd is
Is een vega kat ... dat doe je nietquote:Op maandag 30 januari 2023 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hij niet beter die halve kilo sperziebonen weggooien en de kat op bbq leggen?
Haal jij m er maar uit danquote:Op maandag 30 januari 2023 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
En die alligator mag ernaast hoor. Van de huid wel een tasje of schoenen laten maken.
Ze is iig weer veilig thuis , maar vermoed dat ze nog wel vaker die kant op gaat ...quote:Op maandag 30 januari 2023 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
Je dochter liep wel veilig zo te zien, zo'n wal komt ie nou ook weer niet zomaar op.
Alleen jonge malse katjes denk ik. Sowieso liever alleen poezen, is malser.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hij niet beter die halve kilo sperziebonen weggooien en de kat op bbq leggen?
Goed zoquote:Op maandag 30 januari 2023 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is iig weer veilig thuis , maar vermoed dat ze nog wel vaker die kant op gaat ...
Alleen zit daar wel vlees aan aan die jonge katjes?quote:Op maandag 30 januari 2023 00:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Alleen jonge malse katjes denk ik. Sowieso liever alleen poezen, is malser.
Veel minder, maar vlees van roofdieren is gewoon niet te vreten.quote:Op maandag 30 januari 2023 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen zit daar wel vlees aan aan die jonge katjes?
Ik heb een collega die dat inderdaad met een vriend doet. Lasso om de bek en dan met zijn tweeën onder controle houden. Ik denk dat een van de 2 de alligator dan met een mes afmaakt.quote:Op maandag 30 januari 2023 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Haal jij m er maar uit dan
[ afbeelding ]
Er liep ergens anders nog 1.. met de bek open..quote:Op maandag 30 januari 2023 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed zo
Weet ze nu iig waar ze op letten moet
Ik heb een paar keer krokodil gegeten, is wel voedzaam, maar is als kip met veel vetlaagjes ertussen.quote:Op maandag 30 januari 2023 01:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een collega die dat inderdaad met een vriend doet. Lasso om de bek en dan met zijn tweeën onder controle houden. Ik denk dat een van de 2 de alligator dan met een mes afmaakt.
Ja eensquote:Op maandag 30 januari 2023 08:34 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
zomer, ja lekker maar wel een graad of 24/25 max.
Die heeft nooit gelijkquote:
Ja beetje baggerquote:Op maandag 30 januari 2023 12:21 schreef chufi het volgende:
Lekker gevoels temperatuurje met die wind... brrrr
En dan maar blijven afvragen hoe panda's overlevenquote:
Soms denk je dat mensen onhandig zijn en dat het aan dieren meegegeven instinct feilloos is ( ik tenminste wel)quote:Op maandag 30 januari 2023 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan maar blijven afvragen hoe panda's overleven
Dit wordt later een stadsduifquote:
Is dat nou ook al bij vogels een ding?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2023 14:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat nou ook al bij vogels een ding?
Ja hoi, ik was vogel X, maar voel mij een stadsduif, dus bij deze
Een klacht indienen.quote:
Gewoon posten als een mallequote:
Leuk topicquote:Op maandag 30 januari 2023 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhu... https://forum.fok.nl/topic/2661766/1/999#p207775511
De ondergang van fok.quote:
Wat mis ik?quote:
Oh ja laat maar danquote:Op maandag 30 januari 2023 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhu... https://forum.fok.nl/topic/2661766/1/999#p207775511
Werd gemeld in het FB spamuser topicquote:
De mooie verhalen van Aloaquote:
Door @Modusquote:Op maandag 30 januari 2023 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd gemeld in het FB spamuser topic
Ken ik nietquote:
quote:
lekker laten afsterven dan.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, maar anders wordt er niet gepost in O O
Je bent een grote hulp hoorquote:
Valt wel op idd.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
Half 6 en nog steeds (wat) licht buiten, gaat de goede kant op
Ja maar waar .... Afgelopen weekend Mallorca onder de sneeuw ...quote:Op maandag 30 januari 2023 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt wel op idd.
Nu moet het nog wat warmer worden (en dat ik dat zeg is best wel apart).
Het vroor zelfs in Afrika (maar dat komt wel vaker voor).quote:Op maandag 30 januari 2023 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar waar .... Afgelopen weekend Mallorca onder de sneeuw ...
Ja in de Atlas .....quote:Op maandag 30 januari 2023 17:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Het vroor zelfs in Afrika (maar dat komt wel vaker voor).
Kwart voor zes en nog steeds goed licht buitenquote:Op maandag 30 januari 2023 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
Half 6 en nog steeds (wat) licht buiten, gaat de goede kant op
Gaat nu wel snel donker worden.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:51 schreef maily het volgende:
[..]
Kwart voor zes en nog steeds goed licht buiten
Kan goed koud worden daar. En is al redelijk wat sneeuw gevallen in het noorden.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:52 schreef chufi het volgende:
Maar vroeger was ik ook wel eens in Spanje in de zomer (juni 82 en 83) en daar waren de nachten soms ook onder nul ...
Tis daar kouder dan hier meestal ... (in de winters dan, in de binnenlanden )quote:Op maandag 30 januari 2023 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan goed koud worden daar. En is al redelijk wat sneeuw gevallen in het noorden.
Tsjaaquote:Op maandag 30 januari 2023 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis daar kouder dan hier meestal ... (in de winters dan, in de binnenlanden )
Ligt allemaal redelijk op hoogte tochquote:Op maandag 30 januari 2023 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis daar kouder dan hier meestal ... (in de winters dan, in de binnenlanden )
Klopt ik zat op 800m + dan kan het zomers ook koud zijn..quote:Op maandag 30 januari 2023 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ligt allemaal redelijk op hoogte toch
WOrdt BCC opgeheven of zo ? al die sluitende filialenquote:Op maandag 30 januari 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
Ik was sjaggie vanmiddag. Speciaal naar de BCC in Purmerend gegaan. Laptop kopen een stel wat later dan ik binnenkwam werd geholpen en stal de laatste die ik wilde hebben.Nou ja toen toch maar online besteld.
Ik heb net toevallig gekeken op Maps er zijn er rvjy nog maar een paar in Amsterdamquote:Op maandag 30 januari 2023 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
WOrdt BCC opgeheven of zo ? al die sluitende filialen
Ja dat was mij de vorige keer dat Soury het er over had ook al opgevallen ....quote:Op maandag 30 januari 2023 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net toevallig gekeken op Maps er zijn er rvjy nog maar een paar in Amsterdam
Ja ik denk dat online bestellen wel wat meer is nu. Persoonlijk wil ik dat soort dingen wel eerst zien. Maar dat heb ik dus gedaan, ik weet wat ik bestel maar toch je moet maar afwachten hoe het product in de wagen gegooid wordtquote:Op maandag 30 januari 2023 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
WOrdt BCC opgeheven of zo ? al die sluitende filialen
Noord en oud West zit er nog. Ik moet zeggen ik hoorde al links en rechts dat bijna niks op voorraad was en je het kan thuis bezorgen of afhalen ergens anders.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was mij de vorige keer dat Soury het er over had ook al opgevallen ....
Dat is lief zou ik ook doen. Lekker belangrijk dan maar jong/belegenquote:Op maandag 30 januari 2023 18:25 schreef drakin het volgende:
Gister vroeg een dame in een rolstoel of ik haar oude kaas aan wilde geven, plakjes.
Ik had net vlak voor haar vraag wat ze niet wist het laatste pakje in mijn mandje gedaan.
Ik heb het uit mijn mandje gehaald en haar gegeven
Helemaal geen kaas gehaald, morgen kijk ik wel of er nog kaas is bij een andere winkel, heb trek in oude kaas maar heb nog een beetje van die gortdroge geitenkaas die echt geraspt moet. Lijkt op padano of hoe dat ook heetquote:Op maandag 30 januari 2023 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is lief zou ik ook doen. Lekker belangrijk dan maar jong/belegen
Oude kaas is wel lekkerquote:Op maandag 30 januari 2023 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Helemaal geen kaas gehaald, morgen kijk ik wel of er nog kaas is bij een andere winkel, heb trek in oude kaas maar heb nog een beetje van die gortdroge geitenkaas die echt geraspt moet. Lijkt op padano of hoe dat ook heet
Ik gunde het haar.quote:
Volgens mij ken ik die laarzen. En die zijn tofquote:Op maandag 30 januari 2023 18:35 schreef chufi het volgende:
Ik was vandaag bij de tandarts wil ik de deur uitgaan , vraagt een wachtende man naar mn laarzen ... Hij was kennelijk op zoek naar een paar comfi laarzen en vroeg of ie er een foto van mocht maken ... op zn knieen op de vloer met zn camera ... Ah Javelins ... Thanks .. Helemaal blij
Hopende dat je die rolstoel bij kan houden danquote:Op maandag 30 januari 2023 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het een laptop betrof rende ik hard de deur uit.
Ja dat zijn dezelfde ...quote:Op maandag 30 januari 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik die laarzen. En die zijn tof
Ze mistte een deel van haar hand, zo snel kan ze nietquote:Op maandag 30 januari 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Hopende dat je die rolstoel bij kan houden dan
Ik jat ouwe kaas ook van een oud vrouwtje als ik de kans krijgquote:Op maandag 30 januari 2023 18:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Als het een laptop betrof rende ik hard de deur uit.
Gelukkig maarquote:Op maandag 30 januari 2023 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze mistte een deel van haar hand, zo snel kan ze niet
Jij wel jaquote:Op maandag 30 januari 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik jat ouwe kaas ook van een oud vrouwtje als ik de kans krijg
Moet je maar opletten. Ik ben trouwens nog nooit in een supermarkt geweest waar alle ouwe kaas op was. Ja in Oost Duitslandquote:
Brokkelkaas noemden wij dat.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je maar opletten. Ik ben trouwens nog nooit in een supermarkt geweest waar alle ouwe kaas op was. Ja in Oost Duitsland
Wat moest je in Oost Duitsland ? Dat bestaat al een tijdje niet meer ? Deed je aan turnen of zo?quote:Op maandag 30 januari 2023 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je maar opletten. Ik ben trouwens nog nooit in een supermarkt geweest waar alle ouwe kaas op was. Ja in Oost Duitsland
Ja heerlijk met wat korreltjes zout.quote:
Is al even geleden idd.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moest je in Oost Duitsland ? Dat bestaat al een tijdje niet meer ? Deed je aan turnen of zo?
Moet je niet teveel van eten..quote:Op maandag 30 januari 2023 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heerlijk met wat korreltjes zout.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 30 januari 2023 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In Oost Duitsland ?? Ik heb slecht ooit in West Duitsland gevoetbald en in Spanje
Schoolreis, de beste die ik ooit heb gehad. Eerst west Berlijn en daarna Oost. (Muur stond er nog) In Oost werden we in de watten gelegd met kratten bier en top eten. Tja even laten zien dat het ok is.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat moest je in Oost Duitsland ? Dat bestaat al een tijdje niet meer ? Deed je aan turnen of zo?
Ah ok ...quote:
Ben ik ook geweest.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Schoolreis, de beste die ik ooit heb gehad. Eerst west Berlijn en daarna Oost. (Muur stond er nog) In Oost werden we in de watten gelegd met kratten bier en top eten. Tja even laten zien dat het ok is.Ik koester dat wel, checkpoint Charlie. Jaren later nog eens terug geweest.
Lekker dan...quote:Op maandag 30 januari 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ...
Mijn laatste buitenlandse wedstrijd liep af met een bloedwond aan het hoofd in een kopduel en een tetanus-prik als gevolg en een drankloos feestdiner
Oh daar was ik in pre honeymoon trip ...quote:Op maandag 30 januari 2023 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Schoolreis, de beste die ik ooit heb gehad. Eerst west Berlijn en daarna Oost. (Muur stond er nog) In Oost werden we in de watten gelegd met kratten bier en top eten. Tja even laten zien dat het ok is.Ik koester dat wel, checkpoint Charlie. Jaren later nog eens terug geweest.
Later vond ik Berlijn eigenlijk niet zo.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh daar was ik in pre honeymoon trip ...
Het was toen nog niet zo hip en modern ... volgens mij is er in 35 jaar veel veranderdquote:Op maandag 30 januari 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Later vond ik Berlijn eigenlijk niet zo.
Ik was daar eind jaren 90 ofzo. Oh wacht toen Christo de Reichstag had ingepaktquote:Op maandag 30 januari 2023 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was toen nog niet zo hip en modern ... volgens mij is er in 35 jaar veel veranderd
Doe jij nu een mariotje?quote:
Oost Berlijn unter der Linden.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij stond de muur er nog .... alleen met de metro onderdoor geweest ... Oost Berlijn
Scrol even naar boven de ingepakte Reichstagquote:Op maandag 30 januari 2023 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij stond de muur er nog .... alleen met de metro onderdoor geweest ... Oost Berlijn
Ja zag ik welquote:Op maandag 30 januari 2023 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Scrol even naar boven de ingepakte Reichstag
Noem je mij nu oudquote:Op maandag 30 januari 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik jat ouwe kaas ook van een oud vrouwtje als ik de kans krijg
Eik en Linde. Meerdere malen vanuit het raam aan de overkant geroepen door leraren dat de les weer begonnen wasquote:Op maandag 30 januari 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oost Berlijn unter der Linden.
Nééquote:Op zondag 29 januari 2023 23:50 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kan hier niks tegen doen ik geef het op dag vrienden
Wat heb ik nu weer gemist?quote:
De ik haat Paul gedoe.quote:
Wat heeft die drol er nou weer mee te maken?quote:
Weet ik veel.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat heeft die drol er nou weer mee te maken?
Ik weet alweer. Ik zou het jammer vinden als BDS ermee stopt.quote:
Die zit lekker in een bunker. Komt wel weer tevoorschijnquote:Op maandag 30 januari 2023 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet alweer. Ik zou het jammer vinden als BDS ermee stopt.
Helemaal mijn type kroeg.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Eik en Linde. Meerdere malen vanuit het raam aan de overkant geroepen door leraren dat de les weer begonnen was[ link | afbeelding ]
Oh echt? mening uurtjes er gedaan.quote:
Halfuurtje geleden nog onlinequote:Op maandag 30 januari 2023 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit lekker in een bunker. Komt wel weer tevoorschijn
Te klagen ergensquote:
Huh?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:02 schreef aloa het volgende:
Waarom ik nou weer zo zwart gemaakt wordt hier
Leuke kroegjes verdwijnen steeds meer uit het stadsbeeld.quote:
Hier? of ergens andersquote:Op maandag 30 januari 2023 20:02 schreef aloa het volgende:
School is er niet meer Eik en Linde nog welquote:Op maandag 30 januari 2023 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke kroegjes verdwijnen steeds meer uit het stadsbeeld.
Honderden keren langs gereden .... nooit binnen of buiten op het terras geweestquote:Op maandag 30 januari 2023 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Eik en Linde. Meerdere malen vanuit het raam aan de overkant geroepen door leraren dat de les weer begonnen was[ link | afbeelding ]
Aandacht hoerquote:Op maandag 30 januari 2023 20:02 schreef aloa het volgende:
Nou ja ik was daar elke dagquote:Op maandag 30 januari 2023 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Honderden keren langs gereden .... nooit binnen of buiten op het terras geweest
Buurtkroeg raakt uitgestorven. Die generatie gaat dood en de jeugd zoekt het ergens anders.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leuke kroegjes verdwijnen steeds meer uit het stadsbeeld.
Dat denk ik niet hoor.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Buurtkroeg raakt uitgestorven. Die generatie gaat dood en de jeugd zoekt het ergens anders.
Hier in de wijk wel. Er waren ooit 26 bruine kroegjes. Dan redde je een kroegentocht nietquote:
Ik zou doorlopenquote:Op maandag 30 januari 2023 20:26 schreef chufi het volgende:
Oh ja ff navraag gedaan bij mn dochter over die alligator gistern in dat filmpje ... dat was idd niet zo bijzonder.... ergens onder een steiger.. Echter deze foto is van een kaaiman bij een riviermonding die ze tijdens een exursie overstaken en op de terugweg was het water tot heuphoogte gestegen ... dat was wel ff doorlopen ...
Ik vind het al niets als handtas, maar zo helemaal nietquote:Op maandag 30 januari 2023 20:26 schreef chufi het volgende:
Oh ja ff navraag gedaan bij mn dochter over die alligator gistern in dat filmpje ... dat was idd niet zo bijzonder.... ergens onder een steiger.. Echter deze foto is van een kaaiman bij een riviermonding die ze tijdens een exursie overstaken en op de terugweg was het water tot heuphoogte gestegen ... dat was wel ff doorlopen ...
Regeltjes 18 plus en foei roken.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier in de wijk wel. Er waren ooit 26 bruine kroegjes. Dan redde je een kroegentocht niet![]()
Nu (ff geteld) nog 8 en daar komt weinig jeugd
Ja ook niet mijn ding .. maar mn dochter heeft verder wel genoten ...quote:Op maandag 30 januari 2023 20:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het al niets als handtas, maar zo helemaal niet
Nare bijtbeesten. Die wil je niet tegen komen.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:26 schreef chufi het volgende:
Heb jij geen handtasje?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook niet mijn ding .. maar mn dochter heeft verder wel genoten ...
Toffe laarzen even oplettenquote:
Mwa, je kan ze zels naar de buurtkroeg meenemen.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:31 schreef Sodeknetters het volgende:
N
[..]
Nare bijtbeesten. Die wil je niet tegen komen.
Als je de kroeg voor jezelf wil hebben wel ja.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, je kan ze zels naar de buurtkroeg meenemen.
[ afbeelding ]
Wat een watjes als je dat niet redde zegquote:Op maandag 30 januari 2023 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier in de wijk wel. Er waren ooit 26 bruine kroegjes. Dan redde je een kroegentocht niet![]()
Nu (ff geteld) nog 8 en daar komt weinig jeugd
Hier ook minder jeugd. Huis huren kost zomaar 1500... Zit je nog 1 hoogquote:
Ach ja... kom ff voordoen hoe het wel moet.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een watjes als je dat niet redde zeg
Ik ben nu na kroeg 3 wel klaarquote:Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ach ja... kom ff voordoen hoe het wel moet.
Uh naar de kroeg gaan hadden we het over. Misschien wat minder blowen en zuipen als je een huis wil hebbenquote:Op maandag 30 januari 2023 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier ook minder jeugd. Huis huren kost zomaar 1500... Zit je nog 1 hoog
Hiernaast te koop. 3 etages. 8,5 ton.Staat een mega uitbouw, maar tuin is weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |