vwb CCF Hoofddorp, formeel kun je de vader de activiteiten van zijn nageslacht niet aanrekenen maar ongewenste neveneffecten geeft het dus wel. Plus stel je misschien de onterechte vraag of omtrent de bestemming van de ¤ die opgehaald worden. In basis is project niet verkeerd maar toch teveel rumoer eromheen.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:19 schreef Crowdyfunder het volgende:
GVE: Zeeuwse evenementen netjes alles afgelost. Helden! Toen Corona kwam was ik bang dat ik erop zou moeten afboeken.
Ook Keurslager Enzo heeft het project afgerond.
Precies dit.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:42 schreef peterc het volgende:
[..]
Plus stel je misschien de onterechte vraag of omtrent de bestemming van de ¤ die opgehaald worden. In basis is project niet verkeerd maar toch teveel rumoer eromheen.
Collin leest hier goed mee en zullen vast actie ondernemen als ze dit, na het project opnieuw bekeken te hebben, nodig vinden.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:03 schreef Zeghomaar het volgende:
[..]
Staat nog niet officieel open. Ben benieuwd of Collin nog wat doet met deze ophef.
Ik was voornemens deze mee te nemen sla nu over. Wil geen gedoe. Er zijn genoeg aardige andere projecten.quote:Op zondag 5 februari 2023 13:39 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Collin leest hier goed mee en zullen vast actie ondernemen als ze dit, na het project opnieuw bekeken te hebben, nodig vinden.
Daarnaast heeft de notaris hierin misschien ook nog een controlerende taak.
Idemquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:06 schreef FrenkDeTank het volgende:
[..]
Goede research gedaan. Was van plan om deze mee te nemen, maar nav deze berichten sla ik over. Dank.
Dank, meegenomen.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:03 schreef peterc het volgende:
CCF pandje Den Bosch open / meegenomen / 61% now
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 06:47 schreef KrekelJapie het volgende:
Ltv 38% bedrijfspand
https://www.collincrowdfund.nl/m-hakobian-box-3/
1e hypotheek
Linkje zou fijn zijn.
https://maps.app.goo.gl/QCh8YWi1BGeKRHDj9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook Den Bosch meegenomen, geld doorgerold van de familie Witwas, meest logische bestemming nu.quote:Op maandag 6 februari 2023 11:03 schreef peterc het volgende:
CCF pandje Den Bosch open / meegenomen / 61% now
Postkoetspoetser, jammer, wilde net de nw CCF pitch gaan lezen / misschien DM berichtje / dank
Dat was toch al bekend?quote:Op maandag 6 februari 2023 12:14 schreef Jaco078 het volgende:
ik heb even navraag gedaan bij Collin. Niet G. H*nna maar H. H*nna is de debiteur.
De vader acteert los van de zoon.
Gaby H staat hier los van.
O.b.v. bovenstaande én de zekerheden heroverweeg ik ten positieve mijn inleg.
72 jarige vader is debiteur , niet zo'n G*by .
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:36 schreef obligataire het volgende:
[..]
Slik....dat is toch een valkuil om u tegen te zeggen. Ik zag de naam Gaby wel staan maar dacht dat het zijn echtgenote of zo was. Ik krijg spontaan een vermoeden waarom er nog geen lening op die 2 panden zat.
Toch is me iets niet helemaal duidelijk. Zijn voornaam begint met H. maar dat zou eerder duiden op die sterrenkapper, zijn broer (las ik). Maar die heeft dan weer niets met de autowereld...
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef InVestEerder het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat snap ik ook niet helemaal. Omdat er staat dat leningnemer H. zijn hele werkzame leven in de autobranche actief is geweest, heb ik me nog even afgevraagd of leningnemer dan wellicht de vader is van de sterrenkapper H. en de hier genoemde G.
Maar ik heb helemaal geen zin om dit verder nog uit te zoeken, voor mij is dit een 'no go', al zou er 25% rente betaald worden.
G. is in het verleden wel geruime tijd bestuurder geweest van de bv. In het verleden zijn er wel banden geweest met de panden en de bv.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:33 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
H. is geboren in 1952 en is dus 71 jaar. Zijn zoons zijn tweeling Gaby en Raby (39 jaar oud en beiden veroordeeld witwassen ed. en ex-bestuurders van de bv) en Hanni (35 jaar oud en de sterrenkapper).
quote:Openbare publicaties over No Limit Investment B.V.
Per 14-5-2014 is Bestuurder Gaby Hanna in functie getreden.
Per 22-4-2022 is Bestuurder Gaby Hanna uit functie getreden.
Heb ingetrokken en dat blijft zo.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:13 schreef peterc het volgende:
zie mijn eerder post //
vwb CCF Hoofddorp, formeel kun je de vader de activiteiten van zijn nageslacht niet aanrekenen maar ongewenste neveneffecten geeft het dus wel.
Dan is het om je persoonlijke afweging te maken. Wel of niet invest in dit project. In basis niet verkeerd maar wat doe je met het rumoer eromheen. Ieders keuze. ik laat hem voorbij gaan mede om de - lage aflossing - vermogen buitenland - privé "kale kip" - alles in de toko en ook toch wat om het rumoer
Ooit zal het project geherfinancierd moeten worden (want zoals je al zegt, de aflossing is laag), en dan loop je waarschijnlijk aan tegen het gegeven dat de naam 'besmet' is. Dus ja aan wie moet de hete aardappel t.z.t. worden doorgeschoven. Niet aan een bank dus dan wordt de spoeling dun.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:13 schreef peterc het volgende:
zie mijn eerder post //
vwb CCF Hoofddorp, formeel kun je de vader de activiteiten van zijn nageslacht niet aanrekenen maar ongewenste neveneffecten geeft het dus wel.
Dan is het om je persoonlijke afweging te maken. Wel of niet invest in dit project. In basis niet verkeerd maar wat doe je met het rumoer eromheen. Ieders keuze. ik laat hem voorbij gaan mede om de - lage aflossing - vermogen buitenland - privé "kale kip" - alles in de toko en ook toch wat om het rumoer
quote:Op maandag 6 februari 2023 11:14 schreef djtiesto8 het volgende:
CCF H*me B*ke B.V. / ¤1,5 mln funding / 2e hypotheek / met investeringslinkDeze loopt wel heel snel vol. Had ik niet verwacht. Flink bedrag, geen eerste hypotheekrecht. Lijkt mij toch wel een project met aardig wat risico's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel prima rente.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:39 schreef FrenkDeTank het volgende:
[..]
Deze loopt wel heel snel vol. Had ik niet verwacht. Flink bedrag, geen eerste hypotheekrecht. Lijkt mij toch wel een project met aardig wat risico's.
Het jaar 2022: een verlies uit gewone activiteit van 1,6 mio. Gecamoufleerd door het o/g in de boeken op te krikken.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:39 schreef FrenkDeTank het volgende:
[..]
Deze loopt wel heel snel vol. Had ik niet verwacht. Flink bedrag, geen eerste hypotheekrecht. Lijkt mij toch wel een project met aardig wat risico's.
Als hij minder leent wil ik best meedoen. 350K in 1A bijvoorbeeld. Dan hoeft wat mij betreft de rente niet omhoog. De huidige 510K vind ik gewoon te veel voor 1A voor dit object.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:40 schreef KrekelJapie het volgende:
De woning van Gary op SiG heeft wel een renteverhoging nodig. Of zal hij niet de volledige financiering nodig hebben omdat de woning al op naam staat?
Voor 9,5%/jaar + 1% extra op het einde zijn er zat die een "gokje" wagen.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:39 schreef FrenkDeTank het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |