Zou daar wel een stroom en internet aansluiting zijn of moet je dan met rooksignalen remote werken?quote:Op zondag 29 januari 2023 07:34 schreef Chandler het volgende:
Huis is zeker een stevige opknapper! Ben benieuwd waarom ze de vloer er op vele plekken uitgehaald hebben... Als ik vrijgezel zou zijn en geen doel in het leven zou hebben was dit zeker een leuk project geweest... ga uit van 10k investeren in de koop, 20k investeren in leefbaar maken dan heb je voor 30k een prachtig huisje in the fucking middle of nowhere...
Ga er wel vanuit, zag iig op foto's wel stroomaansluitingen in het huis. Verder hebben veel mensen daar ook wel zonnepanelen, aggregaten en dergelijke oplossingen voor stroom!quote:Op zondag 29 januari 2023 07:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou daar wel een stroom en internet aansluiting zijn of moet je dan met rooksignalen remote werken?
Ik had niet op de link van ts geklikt en was van de titel uitgegaan na klikken blijkt het niet in het noorden van Zweden maar redelijk zuidelijk idd er nog wel wat meer bevolking woont.quote:Op zondag 29 januari 2023 07:40 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ga er wel vanuit, zag iig op foto's wel stroomaansluitingen in het huis. Verder hebben veel mensen daar ook wel zonnepanelen, aggregaten en dergelijke oplossingen voor stroom!
Ze leven niet in 1800 daar!
Schimmel.quote:Op zondag 29 januari 2023 07:34 schreef Chandler het volgende:
Huis is zeker een stevige opknapper! Ben benieuwd waarom ze de vloer er op vele plekken uitgehaald hebben... Als ik vrijgezel zou zijn en geen doel in het leven zou hebben was dit zeker een leuk project geweest... ga uit van 10k investeren in de koop, 20k investeren in leefbaar maken dan heb je voor 30k een prachtig huisje in the fucking middle of nowhere...
Ik zou voor Zweden gaan... zeker als je kijkt naar de toekomst...quote:Op zondag 29 januari 2023 07:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik had niet op de link van ts geklikt en was van de titel uitgegaan na klikken blijkt het niet in het noorden van Zweden maar redelijk zuidelijk idd er nog wel wat meer bevolking woont.![]()
Maar goed als ts goedkoop wilt wonen kan hij beter in zuid Italië of zuid Spanje in een dorp een euro huis kopen, nog goedkoper en veel minder stookkosten.
Ah... kon ik niet vinden in de tekst maar begrijpelijk... dus er zit wel wat werk in't huisje!quote:Op zondag 29 januari 2023 07:48 schreef marc0871 het volgende:
Schimmel.
Verwijderd om verdere aantasting te voorkomen.
ik snap het ook, er is ruimte, cultuur is vergelijkbaar en taal is ook makkelijk te leren.quote:Op zondag 29 januari 2023 08:11 schreef ciewy het volgende:
Is hip, verhuizen naar Zweden. Bij ons op school zijn vorig jaar 2 gezinnen die kant op gegaan. Ik begreep van hen dat je wel eerst in het land moet wonen, voordat je een huis mag kopen. En ze moesten ook met beide partners naar de bezichtiging komen, anders ging het feest ook niet door. Hoe dat zit met verplicht zelf bewonen weet ik niet. Wellicht scheelt dit ook nog per provincie? Geen idee hoor, zou het wel onderzoeken.
Jij bent niet van deze wereld hè?quote:Op zondag 29 januari 2023 04:04 schreef sirdanilot het volgende:
Als ik zo'n huis zou kopen zou ik denk ik een mooie tuin laten aanleggen met allemaal kruiden en groenten en fruit. Al denk ik niet dat er veel groeit daar in de middle of nowhere maar vast wel wat. Misschien een kas voor dingen die de kou niet aankunnen.
En ik zou in de schuur een destilleerinstallatie plaatsen want de alcohol is onbetaalbaar daar dus je moet wel zelf stoken.
En misschien wat geiten houden een ras dat goed tegen de kou kan. Berggeiten of zo geen idee.
Voor kippen is het denk ik te koud die vriezen dan dood denk ik? Geen idee eigenlijk.
En natuurlijk veel poezen
En de zon in het noorden in de winter waar bestel je die?quote:
Kan je hem verplaatsen voor mequote:Op zondag 29 januari 2023 07:41 schreef Rene het volgende:
Klussen en wonen is waar je moet zijn. Niks met wgr te maken. Plus #liefdagboek
Ik neem aan dat je in Zweden overal wel internet hebt zelfs in de middle of nowhere omdat het zon modern land is. Maar misschien heb ik het mis ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
hoe wil je remote werken met rooksignalen?
dat heb je misquote:Op zondag 29 januari 2023 13:31 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in Zweden overal wel internet hebt zelfs in de middle of nowhere omdat het zon modern land is. Maar misschien heb ik het mis ja.
Toch hebben veel Finnen een tweede huisje ergens in de middle of nowhere . Soort datsja. Dus het lijkt me wel mogelijk maar ja de bureaucratie lijkt me wel een uitdaging.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:15 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vriendin is Finse dus ik denk soms om daar een huisje te kopen, maar schijnen meer haken en ogen aan te zitten dan je denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |