Niemand heeft hem ooit gezien dus hij zou zomaar prins pils kunnen zijnquote:
die heeft toch geen tijd om altijd maar lunchgenot te openen ?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand heeft hem ooit gezien dus hij zou zomaar prins pils kunnen zijn
Mja beetje leuk doen voor de pers enzoquote:Op zondag 29 januari 2023 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond je dansje met de lokale bevolking wel een beetje behouden hoor
Ja voor een smartwatch is het ook teveel. Ik heb 'm als sporthorloge, en dan de rest is bijzaak. Maar die topokaarten zijn echt goed, laat zelfs paadjes zien die je op googlw maps niet hebt.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooooh de Fenix 7S. Ja mooi ding.
Vind het zelf nog teveel geld voor een smartwatch, heb nog een oudere.
Gewoon in bed plassenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:27 schreef Senn88 het volgende:
Mogguh ik moet nodig plassen maar tis zo koud
das wel vetquote:Op zondag 29 januari 2023 09:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja voor een smartwatch is het ook teveel. Ik heb 'm als sporthorloge, en dan de rest is bijzaak. Maar die topokaarten zijn echt goed, laat zelfs paadjes zien die je op googlw maps niet hebt.
Gewoon met deken om je heen uit bed gaanquote:Op zondag 29 januari 2023 09:27 schreef Senn88 het volgende:
Mogguh ik moet nodig plassen maar tis zo koud
Blijkbaar welquote:Op zondag 29 januari 2023 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die heeft toch geen tijd om altijd maar lunchgenot te openen ?
Ja of even een wasje draaienquote:Op zondag 29 januari 2023 09:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dan vanavond aan de andere kant slapen?
Een matras past niet in de wasmachine Amalia..quote:Op zondag 29 januari 2023 09:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja of even een wasje draaien
weet zij veel, zij zegt dat gewoon tegen dr bediende..quote:Op zondag 29 januari 2023 09:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Een matras past niet in de wasmachine Amalia..
Gewoon even buiten zetten en luchtenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En ze heeft een hele grote wasmachine. Speciaal omdat ze elke dag in bed plastquote:Op zondag 29 januari 2023 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
weet zij veel, zij zegt dat gewoon tegen dr bediende..
Elke zondag?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:39 schreef dud0r het volgende:
Ik moet ook wassen vandaag. Zondag beddengoed wassendag
Heb je geen matrasbeschermer?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja. Of ik moet niet thuis zijnquote:
Nop. Wil ik hierna wel hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je geen matrasbeschermer?
Ja weet toch niet hoe het bij jou is ingericht, hier kan ik het ook niet uit het raam kieperen, maar het is ooit ook boven gekomen dus dan kan het ook naar benedenquote:Op zondag 29 januari 2023 09:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gast ik krijg niet een matras van 25cm dik 180 bij 2 meter ff buiten hoor
het zou helemaal niet zo raar zijn tbhquote:Op zondag 29 januari 2023 09:41 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor
Finland denkt dat Rusland mogelijk een rol heeft gespeeld bij de koranverbranding bij de Turkse ambassade in Stockholm. De koranverbrander, de rechts-extremistische politicus Rasmus Paludan, zou banden hebben met Rusland. Dat zei de Finse minister van Buitenlandse Zaken Pekka Haavisto zaterdag in een interview op de Finse televisie.
https://www.nu.nl/buitenl(...)kSbkb0FLEp1km0kA8XLk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |