Mijns inziens wordt deze discussie totaal verkeerd gevoerd. Het punt zou volgens mij niet moeten zijn dat Pippo niet gediskwalificeerd is, maar dat hij überhaupt gediskwalificeerd kan worden. Totale idioterie dat ze vanuit de bureaustoel een vent die twintig jaar lang niets anders doet dan fietsen gaan vertellen hoe hij wel of niet een stuur mag vasthouden.quote:
Die conclusie was al getrokken bij, maar ook voor, de zaak Vos.quote:Op zondag 29 januari 2023 07:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijns inziens wordt deze discussie totaal verkeerd gevoerd. Het punt zou volgens mij niet moeten zijn dat Pippo niet gediskwalificeerd is, maar dat hij überhaupt gediskwalificeerd kan worden. Totale idioterie dat ze vanuit de bureaustoel een vent die twintig jaar lang niets anders doet dan fietsen gaan vertellen hoe hij wel of niet een stuur mag vasthouden.
Van 13 DNF's in 2022 naar samen winnen, stukje cooperationquote:Op zondag 29 januari 2023 07:09 schreef TheArt het volgende:
Marius fucking Mayrhofer, wat is dit joh
Hij heeft 1 goed jaar gehad bij de junioren, om vervolgens de 4 jaar erna geen deuk in een pakje boter te rijden bij DSM.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:47 schreef Koffieplanter het volgende:
Heerlijk verfrissend juist dat er nog eens een groot talent doorbreekt dat niet vanaf het moment dat zijn ballen zijn ingedaald direct alle records breekt. Het sneeuwde een beetje onder omdat ene R. Evenepoel er constant een minuut of drie voorreed, maar onder de normale junioren was Mayrhofer voor geen meter uit het wiel te krijgen en was er zo'n beetje niemand sneller aan de streep.
Eén goed jaar bij de junioren, dat is, zeg maar, de standaard. Hij behoorde gewoon tot de top in zijn generatie. Ik weet dat het moeilijk is om te bevatten, maar progressie is geen vaststaand iets waarbij iedereen even snel vooruit gaat.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij heeft 1 goed jaar gehad bij de junioren, om vervolgens de 4 jaar erna geen deuk in een pakje boter te rijden bij DSM.
Om dat nou een groot talent te noemen...
Ga nou niet doen alsof dit soort prestaties er altijd al in zaten maar dat Mayrhofer zich gewoon wat langzamer ontwikkelde dan veel leeftijdsgenoten.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eén goed jaar bij de junioren, dat is, zeg maar, de standaard. Hij behoorde gewoon tot de top in zijn generatie. Ik weet dat het moeilijk is om te bevatten, maar progressie is geen vaststaand iets waarbij iedereen even snel vooruit gaat.
Ik ga dat lekker wel doen en ben zeer verheugd met deze prachtige overwinning voor dit grote talent.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof dit soort prestaties er altijd al in zaten maar dat Mayrhofer zich gewoon wat langzamer ontwikkelde dan veel leeftijdsgenoten.
Werkelijk niks aan zijn (praktisch negatieve) progressiecurve wees erop dat hij dit nu zou kunnen joh.
Heeft Wellens wel weer pech dat we waarschijnlijk gaan sprintenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:27 schreef franklop het volgende:
Zon schijnt vandaag in Spanje, wellicht is dat beter voor Wellens!
Bystrom die iedereen heuvelop uit het wiel rijdt.quote:Op zondag 29 januari 2023 06:25 schreef DeeBee het volgende:
DSM begint met winnen, is het weer zo'n jaar?!
Die kans is wel erg groot ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:55 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Heeft Wellens wel weer pech dat we waarschijnlijk gaan sprinten
Bystrom had een knieblessure vorig jaar.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bystrom die iedereen heuvelop uit het wiel rijdt.
Het wordt zo een jaar.
Daar is nog een filmpje van @wimderonquote:Op zondag 29 januari 2023 13:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
Aniowski aldus Traksel![]()
De beste man gaat die naam nooit fatsoenlijk uitspreken geloof ik
De 8 jaar daarvoor ook?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bystrom had een knieblessure vorig jaar.
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar is nog een filmpje van @:wimderon
https://streamable.com/0qzd4qquote:Op zondag 29 januari 2023 13:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
Aniowski aldus Traksel![]()
De beste man gaat die naam nooit fatsoenlijk uitspreken geloof ik
Die rijdt in Frankrijkquote:Op zondag 29 januari 2023 13:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk de Van den Berg die er wel wat van kan.
Ik was ook verrast dat hij vandaag niet hier reed en toen zag ik de startlijst in Frankrijkquote:
Een kapotte Petit helpt niet.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch nog huiswerk voor Visbeek, waardeloze trein voor Bini.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |