Laat @Anneloos gewoon met rust johquote:Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het @:Anneloos die de beste man een veeg uit de pan geeft en jij staat er een beetje schaapachtig achter ja te knikken. Om vervolgens hier te vertellen hoe mokerhard je hem wel niet hebt aangepakt.
En dit is geil @RamboDirkquote:Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het @:Anneloos die de beste man een veeg uit de pan geeft en jij staat er een beetje schaapachtig achter ja te knikken. Om vervolgens hier te vertellen hoe mokerhard je hem wel niet hebt aangepakt.
Moest je dit van haar zeggen?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat @:anneloos gewoon met rust joh
ik wist niet dat @Scrummie een expert is op het gebied van astronomie.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:45 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie deze week komt die komeet voorbij toch? Wat zijn de weersvooruitzichten en hoelaat moeten we waar naar toe kijken?
Geen idee, het is een beetje langs mij heen gegaan de aflopen week.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:45 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie deze week komt die komeet voorbij toch? Wat zijn de weersvooruitzichten en hoelaat moeten we waar naar toe kijken?
Dat ben ik ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wist niet dat @:scrummie een expert is op het gebied van astronomie.
@:ggmm wist jij dit?
Probeer je nu een wig te drijven tussen mij en @Anneloos ?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat @:anneloos gewoon met rust joh
Thanks maatquote:Op maandag 30 januari 2023 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, het is een beetje langs mij heen gegaan de aflopen week.
Hier info: https://starwalk.space/nl(...)022-e3-ztf-zichtbaar
TLOU al gekeken?quote:
Ik ga zo beginnen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat wordt hem vandaag niet meer. Welk cijfer geef je aflevering 3?
Ik kan niet wachten op je review.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL hoe weet je dit? Maar ja ik neem contact op jaquote:Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lukt hem nooitquote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer je nu een wig te drijven tussen mij en @:anneloos ?
AadGOATquote:Op maandag 30 januari 2023 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Optimist Aad @:afcniels @:De_Kraam
Direct begonnen met een overwinningquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |