Lekker man, zo’n yuppenkapsalonquote:Op maandag 30 januari 2023 17:45 schreef Coco het volgende:
Sushi rijst, Geflambeerde zalm, Mais, Mango, Jalapeños, Radijs, Sriracha mayonaise (pittig), Geraspte kokos, Shichimi togarashi (Japanse chilipoeder), Lente ui
@:Caland
Hij doet het goed he.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hallo zeer gewaardeerde mod Coco
Ja.quote:
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan mag hij ook wel in de OP.
VBL / [FAQ en FB #163] Waar we niet wegkijken
Ik vind hem geen type bondscoach.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Peter Bosz mss kandidaat om bondscoach te worden van België.
Zou dit een goede keuze zijn van België?
Maak je dit zelf?quote:Op maandag 30 januari 2023 17:45 schreef Coco het volgende:
Sushi rijst, Geflambeerde zalm, Mais, Mango, Jalapeños, Radijs, Sriracha mayonaise (pittig), Geraspte kokos, Shichimi togarashi (Japanse chilipoeder), Lente ui
@:Caland
Wat heeft ie gedaan?quote:Op maandag 30 januari 2023 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
De hellofresh inpakker van deze week gun ik flinke corona
@:kingroland @:Pisces29
Box mokervol gestopt (had extra dingen) waardoor van alles kapot was.quote:
Hellofresh kan haar borst nat maken.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Box mokervol gestopt (had extra dingen) waardoor van alles kapot was.
Die krijgen van de week wel van mij te heuren.
Beetje overschatte trainer.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Peter Bosz mss kandidaat om bondscoach te worden van België.
Zou dit een goede keuze zijn van België?
quote:Op maandag 30 januari 2023 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Accepteer jij Jezus nog? @:KingRoland
Van de week? Je moet eerst nadenken over hoe je het gaat brengen?quote:Op maandag 30 januari 2023 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Goeie.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van de week? Je moet eerst nadenken over hoe je het gaat brengen?
Ik bel dan meteen en breng het zo voorzichtig. Dan krijg ik 4 euro korting op een volgende bestelling.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van de week? Je moet eerst nadenken over hoe je het gaat brengen?
Nog even en je bent een volwaardig FA.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Ik ben geslaagd voor m'n eerste tentamen.
Jullie kunnen je gebakje ophalen bij @:scrummie
Waarschijnlijk is het @Anneloos die de beste man een veeg uit de pan geeft en jij staat er een beetje schaapachtig achter ja te knikken. Om vervolgens hier te vertellen hoe mokerhard je hem wel niet hebt aangepakt.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |